Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

TOP STORIES



Εδώ είμαστε και σήμερα για να δούμε διάφορα θέματα που προκύπτουν στην καλλιτεχνική ζωή λίγο πιο αναλυτικά...Οι πηγές προέρχονται απο: markos.tv, star.gr, yupi.gr, tv zapping.

1) Ο γνωστός ηθοποιός Γιάννης Μποσταντζόγλου μιλώντας σε γνωστό περιοδικό αποκάλυψε ότι αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Συγκεκριμένα είπε : Δεν έχω την δυνατότητα να βοηθήσω τα παιδιά μου. Είμαι χιλιοχρεωμένος. Άνοιξα ένα μαγαζί και αναγκάστηκα να το κλείσω γιατί βρέθηκα χρεωμένος με 150.000 ευρώ. Μαζεύω από εδώ, μαζεύω από κει και περιμένω μπας και μου κάτσει καμιά καλή και δώσω έναντι στα χρωστούμενα. Ο ηθοποιός απάντησε και στις φήμες που τον θέλουν να έχει χωρίσει με την επίσης ηθοποιό Δήμητρα Παπαδήμα λέγοντας << Δεν χωρίσαμε. Απλώς ο καθένας έχει τον δικό του χώρο για να μην υπάρχουν οξύνσεις. Είμαστε μαζί. Δεν είμαστε παντρεμένοι αλλά έχουμε ο καθένας από ένα διαζύγιο και ξέρουμε το <<πακέτο>> του να μένεις κάτω από την ίδια στέγη και να είσαι σε καθημερινή τριβή.


2) Ο γνωστός τραγουδιστής Χάρης Βαρθακούρης δήλωσε στο star ότι έπεσε θύμα ληστείας βγαίνοντας από video club. Ο τραγουδιστής περιέγραψε το συγκεκριμένο συμβάν λέγοντας : Έζησα στιγμές που είχα δει μόνο στο σινεμά. Εκ των υστέρων που το σκέφτομαι απορώ με τον εαυτό μου… θα μπορούσα να μην έβλεπα την γυναίκα μου και το μωράκι μου>>.


3) Εκτός από την παρουσίαση του ‘’ top chef’’ στον ΑΝΤ1 η Νάντια Μπουλέ θα συμμετάσχει σε τέσσερα νέα τραγούδια της καινούργιας δουλειάς του συγκροτήματος ‘’Τρίφωνο’’ . Η Νάντια Μπουλέ και το γνωστό συγκρότημα εμφανίζονται στην μουσική σκηνή ‘’Οξυγόνο live’’.


4)Στην τελική ευθεία των γυρισμάτων είναι οι συντελεστές της επιτυχημένης σειράς του mega ‘’ΤΟ ΝΗΣΙ’’. Μεγάλος αριθμός επεισοδίων έχει ολοκληρωθεί ενώ κάποιοι χαρακτήρες δεν χρειάζεται πλέον να πηγαινοέρχονται Αθήνα – Κρήτη.


5)
Και επίσημα χωρισμένοι είναι εδώ και δύο μέρες η ηθοποιός Μιμή Ντενίση και ο δημοσιογράφος Σωτήρης Πολύζος. Η Μιμή Ντενίση και ο Σωτήρης Πολύζος έμειναν παντρεμένοι λιγότερο από ένα χρόνο.


Αυτά ήταν και για σήμερα τα θέματα μας εμείς θα είμαστε και αύριο εδώ… Καλό απόγευμα.










Δεν υπάρχουν σχόλια: