Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010

Κουτσομπολιό σε... ελεύθερη πτώση!

Το κουτσομπολιό μας πέθανε, οι εκπομπές μας μένουν! Φανερά πεσμένο σε σχέση με πέρσι είναι το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για τις μεσημβρινές κουτσομπολίστικες εκπομπές. Τα μεσημβρινάδικα μπήκαν και πάλι στη ζωή μας, φέτος όμως η θεματολογία τους άλλαξε, αφού εκτός από τα… καυτά κουτσομπολιά, μεγάλο βάρος δίνεται και στην ενημέρωση (εμπρός στο δρόμο που χάραξαν οι Καραμέρος – Χαριτάτος). Στη βαριά ενημέρωση όμως.
Με… τρόμο είδαμε τις παρουσιάστριες με τα σέξι μπούστα να παίζουν στα δάχτυλα κουτσομπολιό, οικονομικές ειδήσεις, αλλά και… εγκλήματα με ορισμένες φορές κωμικοτραγικά αποτελέσματα! Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, φέτος η τηλεθέασή τους δεν ξεπερνά τα 16άρια, όταν πέρσι άγγιζε και τα 20άρια!

«Super Star»

Εφυγαν τα τραπέζια, ήρθαν οι πολυθρόνες! Στην εικόνα και όχι στην ουσία βρίσκουμε τη μεγαλύτερη αλλαγή στο «Super Star» (STAR). Η καθημερινή εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη παίζει μεταξύ 12%-14,5% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο νεανικό κοινό (το κοινό που επιδιώκουν να έχουν τα Κανάλια για να έχουν και περισσότερη διαφήμιση) το ποσοστό αυτό κυμαίνεται στο 14%-16%.

«Κους – κους το μεσημέρι»

Η ανανεωμένη παρέα του φετινού «Κους - κους το μεσημέρι» (ALPHA) έχει πολύ δρόμο...
...μπροστά της να διανύσει. Η καινούργια ομάδα πρέπει να δέσει και να βρει τις ισορροπίες της για να προχωρήσει μπροστά (η απουσία της Κλεοπάτρας Πατλάκη είναι αισθητή).
Η Κατερίνα Καραβάτου μπορεί να χτυπάει κάθε μέρα το κουδούνι της για να βγει στην αυλή για το διάλειμμα, δεν πρέπει όμως να παραλείψει να ακούσει και τα… προειδοποιητικά καμπανάκια που της λένε να κάνει ό,τι μπορεί για να ανεβάσει τα νούμερα της εκπομπής που αγγίζουν το 10% με 12% στο σύνολο των τηλεθεατών.
Σε ό,τι αφορά το νεανικό κοινό -στο οποίο στοχεύει το κανάλι- τα νούμερα κυμαίνονται στο 13%-16% και αυτό σώζει κάπως, αλλά μόνο κάπως, την κατάσταση.

«Πολύ μπλα – μπλα»

Δύσκολα τα πράγματα για τη Σταματίνα Τσιμσιλή, αφού το «Πολύ μπλα - μπλα» (ALTER) τα έχει βρει και αυτό σκούρα. Η Σταματίνα το παλεύει, προσπαθεί, οι συνεργάτες της κάνουν κι αυτοί ό,τι μπορούν, όμως κάτι δεν τραβάει. Τα νούμερά της παίζουν ανάμεσα στο 12%-14% στο γενικό σύνολο, ενώ στο νεανικό κοινό 15-44 χρόνων, η τηλεθέαση είναι γύρω στο 9%-13%. Προειδοποιητικά καμπανάκια και στο ALTER μου ακούγονται…

Οι επιτυχημένοι άλλοι

Η πλειοψηφία του κοινού πάντως επιλέγει να γυρίσει την πλάτη της στις μεσημβρινές εκπομπές, μια τάση που ολοένα και αυξάνεται. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως οι ειδήσεις του MEGA παίζουν μεταξύ 26%-32% (13%-19%), το «Κωνσταντίνου και Ελένης» βρίσκεται στο 19%-23% (24%-29%), και το «Ακρως Οικογενειακόν» στο 16% (22%-25%). Στις παρενθέσεις σημειώνονται τα ποσοστά τηλεθέασης του κάθε προγράμματος στο νεανικό κοινό 15-44.

«Παίζει» μόνη της

Η νέα είσοδος στην κουτσομπολίστικη μεσημβρινή ζώνη είναι η Αννα Λιβαθυνού. Η παρουσιάστρια ανέλαβε τα ηνία του «TV Weekend» (ALTER) μιας εκπομπής που βαδίζει στα χνάρια (με σχεδόν καμία αλλαγή) της εκπομπής που ξεκίνησε η Βάσια Λόη και στη συνέχεια πέρασε στα χέρια της Σταματίνας Τσιμτσιλή. Στην πρεμιέρα του το «TV Weekend» έπιασε 18,1%, αλλά την επόμενη μέρα έπεσε στο 14,8%. Τώρα παίζει ανάμεσα στο 14% και το 18% στο σύνολο και 13% με 14% στο νεανικό κοινό. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η συγκεκριμένη εκπομπή δεν έχει αντίπαλο με ίδια θεματολογία απέναντί της…
Βασίλης Ανδρίτσανος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

na rwthsw kati?i zoi tis allis ws epanalipsi stis mia sinexizei ta 36aria?

Ανώνυμος είπε...

κ ολες μαζι κανουν δεν κανουν 35%. Τι να σωσουν, το τιποτα με το οποιο ασχολουνται?
Απλα ειναι μια πολλη φτηνη λυση για τα καναλια για να γεμιζουν ενα 3ωρο.