Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Ελεονώρα Μελέτη: "Είμαι καλό παιδί στην tv"

Η συνέντευξή της στο Έθνος

- Λοιπόν, πώς αισθάνεσαι εν όψει πρεμιέρας; Κλασική ερώτηση θα μου πεις, όμως υποθέτω πως είναι κλασικό και το... συναίσθημα.

- Αισθάνομαι μια χαρά... Μάλιστα, όπως λέω και στο τρέιλερ της «Μελέτης», «έχω λίγη αγωνία, αλλά θέλω να βγω και να τα πω...» (γέλια).

- Να θεωρήσω πως με το τρέιλερ της... «Big Meleti» θέλεις να μας πεις πως θα ασχοληθείς πολύ, μα πάρα πολύ με τα τηλεοπτικά θέματα;

- Με το τρέιλερ της «Big Meleti» θέλω να σας πω πως φέτος η «Πρωινή Μελέτη» θα αποκτήσει μια πιο... ριάλιτι μορφή!

- Θα παρακολουθούμε, δηλαδή, live αφίξεις, αποχωρήσεις και εσωτερικές κόντρες;

- Οχι, όχι... (γέλια). Θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια γενικότερη γεύση ριάλιτι, όμως για την ώρα δεν θέλω να σου αποκαλύψω τι ακριβώς εννοώ... Θέλω να υπάρχει το στοιχείο της έκπληξης στη Δευτεριάτικη πρεμιέρα μας.

- Να θεωρήσω πως δεν θα μείνεις... έγκυος, ούτε και θα... παντρευτείς σε ζωντανή μετάδοση.

- Σιγά μην παντρευτώ ή μη μείνω έγκυος... Σιγά μην κάνω όλα αυτά τα... κλισέ και τα... ντεπασέ που έχουμε συνηθίσει.

- Ο γάμος και τα γεννητούρια πιστεύεις πως είναι τηλεοπτικά... ντεμοντέ;

- Εννοείται... Αφού πλέον το τρενάρω επίτηδες το παιδί και θέλω να το κάνω αφού πρώτα τελειώσω με την τηλεόραση, για να μη θεωρηθώ... ντεπασέ.

- Εφτασε, λοιπόν, η μεγάλη στιγμή... Ξεκινάς με... άγριες διαθέσεις;

- Αγριες διαθέσεις δεν έχω ποτέ...

- Αγωνιστικές;

- Αγωνιστικές ναι... Ομως, μην μπερδευτεί με το... ανταγωνιστικές, γιατί ο ανταγωνισμός εμένα δεν μ’ αρέσει. Θεωρώ ότι ο ανταγωνισμός δεν θέλει δύο -όπως και το τανγκό-, τον ανταγωνισμό τον νιώθει ο καθένας μόνος του. Προσωπικά, δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι. Θέλω να ξυπνώ το πρωί και να πηγαίνω να κάνω τη δουλειά μου χαλαρά, χωρίς το άγχος της τηλεθέασης και του ανταγωνισμού.

- Αυτό που μου λες ακούγεται λιγάκι... ρομαντικό και αναρωτιέμαι αν υπάρχουν περιθώρια ρομαντισμού στην τηλεόραση...

- Αυτό που σου λέω το εφαρμόζω... Τα νούμερα της τηλεθέασης, όταν τα ρωτάω, είναι πάντα μεσημέρι προς απόγευμα και χαρακτήρισέ με αν θες και... αδιάφορη.

- Το μέλλον, όμως, των τηλε-ανθρώπων δεν εξαρτάται από τους άλλους; Και όταν λέω τους άλλους, εννοώ τις διοικήσεις των καναλιών...

- Ανοίγεις μια τεράστια κουβέντα... Θεωρώ πως κανενός η επαγγελματική τύχη δεν εξαρτάται από εξωτερικούς παράγοντες. Το παιχνίδι της τηλεόρασης, αν εξαρτάται από κάποιον, εξαρτάται μόνο από εκείνον που βλέπει τηλεόραση. Και αυτό είναι που με εκνευρίζει σε ορισμένα τηλεοπτικά πρόσωπα, με τις... ντιβίστικες συμπεριφορές τους. Θεωρούν ότι έχουν πετύχει κάτι στη ζωή τους και περπατάνε με ένα τουπέ για πολλές ντομάτες και για πολλά γιαούρτια και δεν εννοούν να καταλάβουν πως την εξουσία την έχει μόνο εκείνος που κρατά το τηλεκοντρόλ...

- Τουπέ και αέρα ντίβας μέσα στο κανάλι έχεις; Γιατί και αυτό είναι ένα από τα σενάρια που κατά καιρούς έχουν ακουστεί για σένα.

- Ποτέ και το λέω δημόσια και μάλιστα προκαλώ τον οποιονδήποτε έχει άλλες ενδείξεις και αποδείξεις περί του αντιθέτου να βγει και να τις πει. Νομίζω ότι είμαι πολύ καλό παιδί...

- Υπάρχουν καλά παιδιά στην τηλεόραση;

- Ναι, εγώ είμαι πολύ καλό παιδί.

- Και καλά, αν υπάρχουν όντως καλά παιδιά στην τηλεόραση, πιστεύεις πως με το πέρασμα του χρόνου μπορούν να εξακολουθήσουν να είναι καλά παιδιά;

- Με δυσκολία η αλήθεια είναι πως πετυχαίνουν κάποια πράγματα και με δυσκολία πείθουν για τις διεκδικήσεις τους, αλλά προτιμώ να είμαι έτσι και να αργώ λιγάκι παραπάνω, παρά να είμαι μαύρο σκυλί για να πετύχω πράγματα γρήγορα.

- Και αφού πιάσαμε τα κουτσομπολιά, δεν μπορώ να μην αναφερθώ και στη φημολογούμενη κόντρα σου με τη Χριστίνα Λαμπίρη... Και στέκομαι σε αυτό το ζήτημα γιατί και σήμερα ακόμα που μιλάμε υπάρχει ανάρτηση στο Διαδίκτυο που λέει πως την αποκαλείς «μπουλντόζα»...

- Ο Χριστός και η Παναγία... Καταρχάς, δεν θα την αποκαλούσα ποτέ με αυτό το παρατσούκλι, γιατί είναι παρεμφερές με την... «νταλίκα» που είναι το δικό μου παρατσούκλι σε σχέση με το πώς συμπεριφέρομαι (γέλια), οπότε σίγουρα δεν θα το επέλεγα...

- Οπότε δεν έχεις χαρακτηρίσει έτσι τη Χριστίνα;

- Μα είναι δυνατόν; Και εν τοιαύτη περιπτώσει, ξέρω ότι δουλεύω σε έναν χώρο όπου και οι τοίχοι έχουν αυτιά. Ξέρω ότι δουλεύω σε έναν χώρο όπου ακόμα και ο καλύτερός μου φίλος μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος ρουφιάνος εδώ μέσα. Είναι δυνατόν, λοιπόν, να χρησιμοποιώ τέτοιους χαρακτηρισμούς για έναν άνθρωπο που κάθεται στο διπλανό γραφείο; Πόσο ανόητη, αφελής και ηλίθια θα μπορούσα να είμαι;

- Ολα αυτά τα πράγματα μήπως δημιουργούν, όμως, τελικά ένα κλίμα;

- Οχι, γιατί να δημιουργούν κλίμα από τη στιγμή που δεν υπάρχει τίποτα. Αλλωστε, και η Χριστίνα είναι άνθρωπος της δουλειάς και καταλαβαίνει... Ξέρει απ’ όλα αυτά, έχει εμπειρία... Δεν είναι ούτε καμία χθεσινή ούτε καμία άσχετη.

- Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μέγα θέμα προσπαθούν κάποιοι να δημιουργήσουν και με την άφιξη της Τατιάνας Στεφανίδου στο κανάλι... Οι σχέσεις σας, λοιπόν, είναι στο κόκκινο;

- Ούτε οι σχέσεις μας είναι στο κόκκινο ούτε η άφιξη της Τατιάνας στο κανάλι έχει αλλάξει τις ισορροπίες. Ισα ίσα που ήμουν από τις πρώτες που της έστειλα μήνυμα και η πρώτη που ήρθα και τη χαιρέτησα και την υποδέχτηκα στο κανάλι και ήπιαμε καφέ. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με την υποτιθέμενη κόντρα μου με την Τατιάνα, όπως τόσα χρόνια δεν έχω ασχοληθεί και με την υποτιθέμενη κόντρα μου με τη Χριστίνα.

- Είπες... «υπάρχουν θέματα για όλους». Σας ανακοινώθηκε ποτέ -όπως επίσης γράφτηκε- διά στόματος Σταμάτη Μαλέλη πως η Τατιάνα και η εκπομπή της θα... προηγούνται και στους καλεσμένους αλλά και στα θέματα επικαιρότητας;

- Ποτέ δεν τέθηκε τέτοιο θέμα, ποτέ δεν πάρθηκε τέτοια απόφαση, ποτέ δεν δόθηκε τέτοια εντολή. Η εντολή που έχουμε όλοι μας είναι...»βουρ στον πατσά» και ό,τι αρπάξει ο καθένας. Νηπιαγωγάκια είμαστε και θα μας βάλουν σε τάξη;

- Γεύμα των τριών κυρίων, όμως, με τη διοίκηση υπήρξε για να... συσφιχθούν οι σχέσεις.

- Υπήρξε ένα γεύμα στο πλαίσιο που υπήρξαν κι άλλα γεύματα αντίστοιχα με άλλους παρουσιαστές από το ψυχαγωγικό κομμάτι. Δεν βλέπω πού είναι το κακό. Ούτως ή άλλως, η οικογένεια του Star φημίζεται για τέτοιες ενέργειες.

«Η Αχίλλειος πτέρνα μου»

- Αλήθεια, όλα αυτά τα χρόνια τι σου έχει διδάξει τελικά η τηλεόραση;

- Πως όλα αυτά με τις δήθεν κόντρες είναι πολύ βαρετά!

- Και με την πιο... εποικοδομητική έννοια;

- Να μην κάνω όλα αυτά που συζητάμε τόση ώρα και είναι τόσο βαρετά.

- Ο κόσμος της τηλεόρασης σε έχει κάνει πιο... καχύποπτη;

- Με έχει κάνει πιο... ζαμάν φου! Αλλωστε, όποιος έχει πάει να μου τη φέρει πισώπλατα, κατά έναν περίεργο τρόπο -σαν να υπάρχει μια αόρατη δύναμη που να με προστατεύει- μου τον φέρνει στο πιάτο.

- Κανονικά με... μαχαιροπίρουνο;

- Κανονικά και τον κάνω κομματάκια και τον τρώω... απολαυστικά!

- Είσαι άνθρωπος εκδικητικός;

- Εκδικητική δεν είμαι, αλλά, αν μου πατήσεις τον κάλο, δεν θα το αφήσω έτσι. Θα αποφέρω δικαιοσύνη.

- Δίκαιος;

- Το δίκιο είναι η αχίλλειος πτέρνα μου... Δηλαδή, αν μου πατήσεις το δίκιο μου, μπορώ να κάνω τα πάντα. Το ένα τατουάζ που έχω επάνω μου είναι η λέξη... «δικαιοσύνη»! Η αδικία με πνίγει, με τρελαίνει...

- Τα λες... χύμα! Το ‘χεις βρει μπροστά σου αυτό; Το έχεις πληρώσει;

- Γιατί να το πληρώσω; Ενας άνθρωπος που τα λέει χύμα πάει να πει πως έχει την αλήθεια με το μέρος του. Αρα, όταν έχω την αλήθεια με το μέρος μου, τι να πληρώσω, την αλήθεια;

- Ναι, αλλά η τηλεόραση λατρεύει τις ισορροπίες...

- Εγώ πάλι καθόλου...

- Φτάσαμε, λοιπόν, μία ανάσα πριν από την πρεμιέρα... Πώς βλέπεις τη φετινή χρονιά; Θα είναι μία χρονιά για γερά νεύρα;

- Αμα δεν ξεκινήσουμε, τι να σου πω... Η αλήθεια είναι πως θα δοκιμαστούμε όλοι σε πολλούς τομείς.

- Αυτός που θα κερδίσει φέτος, ποιος θα είναι;

- Ο λιγότερο εφησυχασμένος παίκτης!

ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: