Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Συμμετέχοντες ριάλιτι: "Είναι ο μόνος δρόμος"

"Η προβολή βοηθάει"

Φτάνοντας στον προαύλιο χώρο του θεάτρου Βadminton όπου γίνονται οι ακροάσεις για το «Χ- Factor» ακούς από μακριά το ζέσταμα των φωνών, στίχους να χάνονται στον αέρα, γρατζουνίσματα χορδών σε κιθάρες. Μπαίνοντας στην αίθουσα βλέπεις παιδιά γύρω στα 25 με 30 καθισμένα στο πάτωμα, στα παγκάκια, στα σκαλιά, να κόβουν νευρικά βόλτες, να τρώνε τα νύχια τους, να κοιτούν τα ρολόγια. Από τη μια βλέπεις ζωντανή την αίσθηση της νύχτας: αποτυπωμένη πάνω στα κορίτσια τα οποία ισορροπούν πάνω σε δωδεκάποντα και με βαρύ μακιγιάζ, και στα αγόρια με τα ανοιχτά πουκάμισα και τα επώνυμα σκαρπίνια. Στον αντίποδα τα «χύμα» πιτσιρίκια με τα τζιν και τις αρβύλες, τα φουλάρια και τα πρόχειρα μαζεμένα μαλλιά. Ξαφνικά από το βάθος της αίθουσας εμφανίζεται ένα νεαρό κορίτσι με ακουστικά κάμερας και χαρτιά στα χέρια. Συγκεντρώνει τα βλέμματα όλων. Οι κιθάρες σταματούν, οι φωνές επίσης, τα σώματα τεντώνονται, τα δωδεκάποντα ακινητοποιούνται και τα μάτια σχεδόν γουρλώνουν. Αγωνία. Η κοπέλα - μαθαίνω στη συνέχεια ότι είναι στέλεχος της ομάδας παραγωγής- αρχίζει να διαβάζει από ένα χαρτί, σχεδόν φωνάζοντας, ονόματα. Σαν στρατιωτικό προσκλητήριο ακούγεται. 

Ενας ένας, όσοι ακούν το όνομά τους, παίρνουν μια βαθιά ανάσα και πηγαίνουν κοντά της. Μόλις συμπληρωθεί η πεντάδα, το προσκλητήριο σταματά. Η κοπέλα και οι «εκλεκτοί» αποχωρούν κλείνοντας την πόρτα πίσω τους και επαναφέροντας την αίθουσα στην αρχική της κατάσταση: κιθάρες, φωνές, βόλτες, αμηχανία, αγωνία, προσμονή.

Αυτή είναι μια τυπική διαδικασία η οποία επαναλαμβάνεται για μήνες.

Εφηβοι, νέοι, ωριμότεροι άνδρες και γυναίκες, όλοι περιμένουν τη σειρά τους για να τραγουδή σουν μπροστά στην τετραμελή επιτροπή του τάλεντ σόου.

Οι πόρτες είναι κλειστές
«Με ενδιέφερε να δείξω τη δουλειά μου,να ακουστούν τα τραγούδια μου. Εχω δοκιμάσει να ακουστώ μέσω εταιρειών,έχω παίξει σε μαγαζιά αλλά οι προσπάθειες δεν ευδοκίμησαν, οι πόρτες ήταν κλειστές». Ο Γιώργος Κρομμύδας, 27 ετών, δηλώνει απογοητευμένος από την ως τώρα προσπάθειά του. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκονται σχεδόν όλοι. Ακόμη και ο Χρήστος Εμμανουήλ (29 ετών) που δουλεύει χρόνια στα μπουζούκια«Εχω τραγουδήσει με τον Βασίλη Καρρά» θα μου πει φουσκώνοντας από περηφάνια-, αλλά και η Σοφία Χαραλά (28 ετών): «Δουλεύω επτά χρόνια ως λαϊκή τραγουδίστρια.Συνάντησα πολλές δυσκολίες,σκαμπανεβάσματα. Είναι δύσκολο να καταξιωθείς στον χώρο του τραγουδιού. Δουλεύεις για να επιβιώσεις και για να γίνεις αναγνωρίσιμος.Ηλθα λόγω συνθηκών ζωής. Πιστεύω είμαι σίγουρη ότι το «Χ- Factor» θα είναι το εισιτήριο για να μπορέσω να κάνω πράγματα.Δεν υπάρχει άλλη λύση,είναι η μόνη οδός. Εδώ είναι ο μόνος δρόμος». Για τον Χρήστο η συμμετοχή του στο παιχνίδι μοιάζει σχεδόν μονόδρομος: «Είμαι τραγουδιστής σε μπουζούκια εδώ και επτά χρόνια.Εδώ δίνεται η ευκαιρία στους επαγγελματίες να γίνουν γνωστοί. Ευτυχώς ή δυστυχώς είναι από τους λίγους τρόπους για να προχωρήσεις την καριέρα σου. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, οι πόρτες κάποτε ήταν μισάνοιχτες,τώρα είναι εντελώς κλειστές». 

Υπάρχουν και οι πιο χαλαροί στο παιχνίδι. Αυτοί που φρόντισαν να έχουν εναλλακτική λύση σε περίπτωση που δεν περάσουν, όπως η Ροζάννα Αλμπάνη (24 ετών): «Δούλευα παλιά σε κάποιο μαγαζί και σταμάτησα για να σπουδάσω, ήθελα να έχω κάτι στα χέρια μου για το μέλλον.Εχω καταλάβει πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα στο τραγούδι. Ενα χαρτί στα χέρια σου είναι απαραίτητο. Οι δικοί μου με εμπιστεύθηκαν από τη στιγμή που φρόντισα πρώτα να σπουδάσω.Αν δω κάτι που με μειώνει,μόνη μου θα αποχωρήσω».

«Θέλω να με δουν»!
Η Σοφία Χαραλά δουλεύει 7 χρόνια ως λαϊκή τραγουδίστρια και τώρα ελπίζει να βρει το εισιτήριο για καλύτερη καριέρα στο «Χ- Factor»
Ολα ωραία και καλά. Αλλά το παιχνίδι παίζεται στην τηλεόραση, η προσπάθειά σου, η καλή και η κακή στιγμή σου μοντάρεται και σερβίρεται στο κοινό μαζί με την προσωπική αγωνία σου. Αυτό, αναρωτιέμαι, δεν τρομάζει 25χρονα παιδιά που δέχονται να περάσουν αυτή τη διαδικασία; «Η τηλεοπτική έκθεση δεν με τρομάζει.Είμαι μεγάλος και μπορώ να το χειριστώ ώριμα.Η προβολή με την ευκαιρία πάνε παράλληλα.Θα έχω διαφήμιση που δεν στοιχίζει τίποτα,αλλιώς δεν σε εμπιστεύεται κανείς. Είτε είσαι καλός είτε όχι.Αν εκμεταλλευτείς σωστά τη δημοσιότητα,τότε πέτυχες» εξομολογείται ο Γιώργος.

Ο Χρήστος είναι πιο επιφυλακτικός: «Το καλό στο παιχνίδι είναι ότι γίνεσαι πολύ σύντομα γνωστός.Το κακό είναι ότι όλα γίνονται πολύ γρήγορα. Η έκθεση δεν με τρομάζει.Καθημερινά τραγουδάς μπροστά σε χιλιάδες άτομα στα μαγαζιά, σιγά μη σε τρομάξει η τηλεόραση». Η Σοφία χαμογελά και με αφήνει να καταλάβω ότι η απορία μου δεν την αφορά, της μοιάζει ακατανόητη. «Η τηλεόραση δεν με τρομάζει. Ισα-ίσα, η προβολή κάνει καλό στη δουλειά μας.Γι΄ αυτό άλλωστε έρχομαι στο “Χ- Factor”,είναι δυνατόν να μη θέλω να με δούνε;».

Ενας-ένας εγκαταλείπουν την αίθουσα αναμονής για να περάσουν τη δοκιμασία. Με χαιρετούν και μου υπενθυμίζουν ότι καλά θα κάνω να τους φέρω γούρι... Υποψήφιος ετών 37
Ο Γιώργος Στραβουδάκης δοκιμάζει τις δυνάμεις του για 2η φορά στο «Χ-Factor» παρά τα 37 του χρόνια
Ο Γιώργος Στραβουδάκης είναι 37 ετών.Γκρίζοι κρόταφοι και αρκετά ώριμη φυσιογνωμία. «Εσείς τι περιμένετε από το “Χ- Factor”;» τον ρωτώ.«Είμαι παλιός γνώριμος» απαντά «έχω ξαναέλθει,πέρυσι,και με έκοψαν.Ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι πολλά χρόνια.Τα παιχνίδια αυτού του τύπου σού ανοίγουν την πόρτα.Ο λόγος που ήλθα είναι για να βρω δουλειά,καλή και με καλά μεροκάματα.Εργάζομαι σε λαϊκά μαγαζιά με λαϊκό ρεπερτόριο και εδώ αναζητώ το καλύτερο.Μου αρέσει το ότι θα βγω στην τηλεόραση.Κάνει καλό η προβολή και αυτό είναι σίγουρο».
πηγή: tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: