Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Τσιμτσιλή: "Κάνω ένα καθημερινό με τα χρήματα που έκανα το σαββατιάτικο"

Συνέντευξη παραχώρησε στο Tv έθνος η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Φαίη Σκορδά, ανταγωνισμός, Τατιάνα Στεφανίδου και η πρεμιέρα της ήταν κάποια από τα θέματα που σχολίασε.

-Πώς νιώθεις που επιστρέφεις στην καθημερινή ζώνη αυτήν τη φορά ως βασική παρουσιάστρια της εκπομπής από την οποία ξεκίνησες;

H αλήθεια είναι ότι καμιά φορά όταν το σκέφτομαι, αισθάνομαι λίγο σαν τη Σταχτοπούτα που από κολοκύθα γίνεται πριγκίπισσα. Δεν σου κρύβω πως αναγνωρίζω ότι όλη η προσπάθεια και η μετάβασή μου στο καθημερινό, μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, είχε ένα ρίσκο. Αλλά έχει και τη μαγεία του και εύχομαι να πάνε όλα καλά...

-Ξεκίνησες ως πανελίστρια και έγινες βασική παρουσιάστρια. Τελικά στην τηλεόραση η υπομονή επιβραβεύεται;

Κοίτα, θεωρώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις η υπομονή επιβραβεύεται. Σε κάποιες άλλες όμως όχι. Στη δική μου περίπτωση αισθάνομαι πολύ τυχερή που σιγά σιγά, κομματάκι κομματάκι, κατάφερα πράγματα. Και χαίρομαι πολύ που έχω κάνει αυτή τη διαδρομή γιατί όταν έχεις μοντάρει, όταν έχεις δουλέψει ως ρεπόρτερ, έχεις βοηθήσει στο στήσιμο μιας εκπομπής έχεις όλα τα εφόδια για τη βασική παρουσίαση και χειρίζεσαι πολύ διαφορετικά τη θέση σου.

Ωστόσο όλο αυτό το ντόμινο αποχωρήσεων με τη Βάσια και τη Φαίη σε ωφέλησε. Τελικά στην τηλεόραση ισχύει το «ο θάνατός σου ή ζωή μου»;

Το «ο θάνατός σου η ζωή μου» το θεωρώ κάπως σκληρό. Το «Ουδείς αναντικατάστατος» ταιριάζει περισσότερο στη δουλειά που κάνουμε. Μπορεί ένα πρόσωπο να έχει κερδίσει την αγάπη του κόσμου, να έχει φέρει νούμερα και ξαφνικά την άλλη χρονιά να μην τραβάει. Και από την άλλη να έρθει ένα νέο πρόσωπο που να γίνει το πρόσωπο της χρονιάς. Θεωρώ ότι είμαστε όλοι αναλώσιμοι. Αυτό το «ο θάνατός σου η ζωή μου» ταιριάζει σε ανθρώπους που κινούνται με αυτό τον τρόπο και βάζουν τρικλοποδιές σε άλλους επειδή οι ίδιοι θέλουν να πρωταγωνιστήσουν. Εγώ δεν είμαι από αυτούς τους ανθρώπους. Θεωρώ, όπως σου είπα, ότι όλοι είμαστε αναλώσιμοι και δεν ζω σε ροζ κόσμο ώστε να πιστεύω ότι ένα κανάλι θα με θέλει για πάντα και ότι πάντα θα έχω μια εκπομπή.

-Ενα παράδειγμα γι’ αυτό που λες είναι η Τατιάνα Στεφανίδου;

Δεν σου κρύβω ότι όταν μάθαμε τι έγινε με την Τατιάνα και τον ΑΝΤ1 παγώσαμε. Είπα ότι αν λήγει έτσι εν μια νυκτί αυτή η συνεργασία τότε όλοι οι υπόλοιποι θα φύγουμε χωρίς να το καταλάβουμε. Θα μας πάρουν τηλέφωνο και θα μας πουν «ακόμη δεν τα μαζέψατε; Αντε γεια!!!».

-Και για την οικειοθελή αποχώρηση της Βάσιας Λόη σε μια τόσο δύσκολη περίοδο τι γνώμη έχεις;

Επειδή η Βάσια ήταν στο δυναμικό του καναλιού μέχρι πρότινος και μάλιστα πάρα πολλά χρόνια δεν θα ήθελα να σχολιάσω την απόφασή της. Αν ήμουν στη θέση της, εγώ θα είχα παραμείνει στο κανάλι.

-Μέσα σου όταν σου προτάθηκε το Μπλα Μπλα ποια συναισθήματα κυριάρχησαν με δεδομένο ότι παίρνεις τη θέση της Φαίης;

Σε σχέση με τη Φαίη, επειδή έχουμε πολύ καλή φιλική σχέση η οποία έχει δοκιμαστεί και στον χρόνο, είχα ένα συναίσθημα χαράς γιατί ήξερα ότι η Φαίη πάει για το επόμενο βήμα το οποίο θα εξελίξει την καριέρα της και μόνο χαρούμενη θα μπορούσα να ήμουν για τη φίλη μου. Δεν σου κρύβω ότι και η ίδια ήθελε εγώ να τη διαδεχτώ, ήθελε να μου δώσει τη σκυτάλη. Μάλιστα στην τελευταία εκπομπή μού είχε ζητήσει να πάω στα παρασκήνια και να είμαι εκεί. Μετά από ένα βίντεο συγκινητικό που παίχτηκε ήθελε να με βγάλει στον αέρα, όμως εγώ ήμουν αμακιγιάριστη και δεν βγήκα. Μετά μου είπε ότι «ήθελα να σε βγάλω γιατί με τον τρόπο μου ήθελα να τους δείξω ότι θα ήθελα να είσαι εσύ η διάδοχός μου».

-Πώς αισθάνεσαι ως η καινούργια απέναντι στις παλιές; Λαμπίρη, Καραβάτου...

Δεν υποτιμώ ποτέ κανέναν. Οταν πέρυσι διάβαζα την καραμέλα ότι πάμε καλά το Σαββατοκύριακο επειδή δεν υπήρχε απέναντι ανταγωνισμός, το θεωρούσα τόσο άδικο. Γιατί ανταγωνισμός δεν σημαίνει μόνο ομοειδείς εκπομπές αλλά μπορεί να είναι ένα ράλι ή ένα παιδικό πρόγραμμα. Ετσι έχω μάθει να μην υποτιμώ κανέναν ποτέ και πόσω μάλλον δύο παρουσιάστριες που είναι τόσα χρόνια στον χώρο.

-Φέτος τα πράγματα θα είναι ακόμη πιο δύσκολα για το «κουτσομπολιό», ήδη από πέρυσι πολλές εκπομπές ασχολήθηκαν με κοινωνικά θέματα. Εσείς πώς θα κινηθείτε φέτος;

Και το «Πολύ μπλα μπλα» και το «TV Weekend» πέρυσι παρακολουθούσαν την επικαιρότητα. Δεν μπορεί ο κόσμος επί τρεις ώρες να βλέπει life style θέματα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη! Σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθούμε κι εμείς, δηλαδή θα ασχοληθούμε με κοινωνικά ζητήματα που προκύπτουν, πάντα όμως με σεβασμό. Δεν θα πλασαριστούμε ποτέ ως ένα εναλλακτικό δελτίο ειδήσεων ούτε ως ενημερωτική εκπομπή, αλλά από εκεί και πέρα ένα κοινωνικό θέμα ή ένα ζήτημα της επικαιρότητας που το συζητάει ο καθένας με την παρέα του θα το συζητήσουμε κι εμείς.

-Ολο το καλοκαίρι ακούγονταν πολλά για το κανάλι. Εσύ δέχτηκες μείωση μισθού;

Εγώ δεν δέχτηκα μείωση μισθού αλλά δεν αυξήθηκαν και τα χρήματά μου. Κάνω ένα καθημερινό πρόγραμμα με τα χρήματα που έκανα το σαββατιάτικο. Θεωρώ ότι παίρνω έναν πολύ καλό μισθό για κοπέλα της ηλικίας μου, αλλά σίγουρα απέχει πάρα πολύ από αυτούς τους εξωπραγματικούς μισθούς που κάποτε έπαιρναν τα τηλεοπτικά πρόσωπα.

-Πώς πιστεύεις ότι θα τα πάει η Φαίη; Εκείνη έχει άγχος;

Η Φαίη είναι η χαρά της ζωής και επειδή έτυχε να συναντηθούμε το καλοκαίρι σε ένα κομμάτι των διακοπών μας, ξέρω ότι είναι αγχωμένη δημιουργικά, δεν είναι πελαγωμένη. Πιστεύω πολύ στη Φαίη, στον αυθορμητισμό της και πιστεύω πολύ και σε αυτόν τον συνδυασμό με τον Γιώργο. Γιατί τους έχω ζήσει ως ζευγάρι, έχουμε κάνει παρέα κι έχουν πολλή πλάκα μαζί! Πιστεύω ότι θα βγει και τηλεοπτικά αυτό το «κλικ» που κάνει το ζευγάρι, γιατί άλλωστε σε αυτό βασίζεται και το κόνσεπτ.

-Τελικά όλα σου πάνε καλά; Ο έρωτας σού έχει χτυπήσει για καλά την πόρτα όπως μαθαίνουμε. Υπάρχει περίπτωση να δούμε και γάμο;

Κοίτα ο γάμος είναι η φυσική εξέλιξη μιας σχέσης που πάει καλά και εμένα η σχέση μου, δόξα τω Θεώ, πάει πολύ καλά. Είμαι πολύ ευτυχισμένη, είναι μια σχέση την οποία δεν έκρυψα ποτέ και ταυτόχρονα μια σχέση που προσπαθώ να προστατεύω, γιατί ο άνθρωπός μου είναι πολύ χαμηλών τόνων. Από εκεί και πέρα δεν έχω δεχτεί πρόταση γάμου, αλλά δεν αποκλείω και τίποτα. Αλλωστε είναι και τυχερή εκπομπή. Οποιος την παίρνει, παντρεύεται...

-Μια και είπαμε για γάμους, στο τρέιλερ της εκπομπής αφήνετε υπονοούμενο για τη γαμήλια δεξίωση της Μαριέττας Χρουσαλά και το σκάνδαλο στο Θωρηκτό «Αβέρωφ».

Σίγουρα δεν θέλαμε να θίξουμε κανέναν, αλλά νομίζω ότι με το τρέιλέρ μας αποδείξαμε ότι είμαστε μια παρέα με χιούμορ! Είμαστε μέσα σε μία τράτα, κι εγώ σαν τη Μανταλένα, σεμνή και μετριόφρων, μπαίνω στη μεγάλη οικογένεια του «Πολύ Μπλα Μπλα»!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

re mediaka nea afou den to exei to thema to thleoptiko giati to kseftilizetai toso

Ανώνυμος είπε...

gia koritsi tis ilikias tis leei... exei anarwtithei posa parapanw pairnei i Karavatou? gia na katalavei poso rigmeni einai!

Ανώνυμος είπε...

Μετα απο αυτο που εγινε με την Τατιανα που την τζασανε σε μια μερα νομιζω εφυγε απο ολους το τουπε ..

feel είπε...

@ 2:42

Αφού δεν σου αρέσει, γιατί μπαίνεις; Δεν είναι με το ζόρι!

@ 4:38

Στην αναβροχιά,καλό είναι και το χαλάζι...

@ 5:02

Από όλους λίγο δύσκολο...

media είπε...

na deite pou h tsimtsilh tha termattisei prwth sta meshmeriana.

Ανώνυμος είπε...

Έδειξε τρέιλερ για το Master Chef!...Πολύ καλό!..

Ανώνυμος είπε...

ontos i manolidou poly omorfi!!

feel είπε...

@ 9:07 + 9:11

Trailer ήταν παιδιά ή παρουσίαση;

Ανώνυμος είπε...

10 08 spotaki!!den tous edeihne na milane!!

elpizo apo aurio na arhisoun spotakia gia 592 koukles k fysika polykatoikia pou latreuo!!!

Ανώνυμος είπε...

elpizo apo aurio na pesoun trailer gia oneiropagida, top chef kai next top model

feel είπε...

2 νέα trailer από τον ALPHA!

Το ένα για το ALPHA NEWS και το άλλο για το ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ.

feel είπε...

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά ανανεώθηκε το site του ΑΝΤ1.
Αρκετά καλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μου φαίνεται!

Κάτι μου λέει πως αύριο θα σκάσουν μύτη και τα νέα idents...