Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Τσιμτσιλή: "Έχω τις ευλογίες της Φαίης"

Για να πετύχεις εσύ χρειάζεται θαύμα, όχι ευλογίες...

>Η μίνι συνέντευξη της Σταματίνας στο Tivo
- Το τρέιλερ της εκπομπής είναι αλήθεια ότι διακωμωδούσε τα όσα έγιναν στο περιβόητο πάρτι του «Αβέρωφ»;
«Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι η ομάδα του «Πολύ μπλα μπλα» έχει χιούμορ και δεν είχε ποτέ σκοπό να θίξει πρόσωπα και πράγματα»
- Πως σου φαίνεται η μετάβασή σου από το Σαββατοκύριακο στο καθημερινό;
«Ακόμη δεν έχουμε μπει στο πρόγραμμα για τα καλά. Από την άλλη , αισθάνομαι πολύ άνετα, γιατί είμαι σε μια ομάδα που γνωρίζω και με την οποία έχω συνεργαστεί πολλά χρόνια. Μην ξεχνάς ότι ήμουν 3 χρόνια στο «Πολύ μπλα μπλα» ως ρεπόρτερ. Αισθάνομαι ασφαλής».
- Τι σε συμβούλεψε η Φαίη όταν έμαθε ότι αναλαμβάνεις εσύ αυτή την εκπομπή;
«Με τη Φαίη είμαστε φίλες και εμμέσως πλην σαφώς μου είχε δείξει ότι θα χαιρόταν πάρα πολύ να είμαι η διάδοχός της. Νομίζω ότι το είχε υπονοήσει και σε συνεντεύξεις της. Έχω τις ευλογίες της Φαίης»
- Με τους καινούργιους συνεργάτες on camera πως τα πάτε;
«Οι νέοι μας συνεργάτες είναι η Ελένη Φωτοπούλου και ο Βασίλης Τσατσάνης. Και οι δύο είναι πολύ δημιουργικοί, πολύ εποικοδομητικοί»

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για να πετύχεις εσύ χρειάζεται θαύμα, όχι ευλογίες...

xaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Sygxaritiria ston antenna! Extes apespase sto synolo tin pempti thesi, monopsifios se oli tin imera. Panta tetoia!

Ανώνυμος είπε...

και παπαδιά η φαίη τώρα δίνει κι ευλογίες? μ' αυτή την εκπομπή ευχέλαιο θες

feel είπε...

Για να πετύχεις εσύ
χρειάζεται θαύμα , όχι
ευλογίες...


Κακιούλα!