Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

Το εξώδικο του Μικρούτσικου σε φίλο του

ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kanena keimeno tha doume pote apo to mediaka nea ama ree perastikos

perastikos είπε...

Δεν είμαι εγώ το mediaka nea, απευθύνσου και στους άλλους συντάκτες

media είπε...

agapame mediaka nea!!!
emena mu aresei poly h domi tu!!
mu leipoun vevea ta nea toy media blogger alla forntizei otan erxete na exei apokleistika opws to big brother kai th parousiash tu apo th roula!!!

Ανώνυμος είπε...

mono pou auto to ebgale to youpi kai oxi to mediaka

perastikos είπε...

Σωστός ο 2.17.

@media

Ανοίγεις μεγάλες συζητήσεις! Η δομή του μπλογκ (αυτό που τουλάχιστον προσπαθώ εγώ είναι να έχουμε τα σημαντικότερα νέα της ημέρας) εμένα με ικανοποιεί, αν και θα προτιμούσα να είχαμε περισσότερα αποκλειστικά και να έγραφαν συχνότερα οι συντάκτες.

Όσο για τον mediablogger, κι εμένα μου λείπει πολύ....μου λείπουν τα νέα του (συνήθως είχε να μας πει κάτι καινούργιο) αλλά κυρίως μου λείπει ο μοναδικός του τρόπος να χειρίζεται τα πάντα... Δεν ξέρω γιατί γράφει πλέον σπάνια στο μπλογκ. Ίσως επειδή μεγαλώνοντας αλλάζεις τις προτεραιότητές σου, ανακαλύπτεις νέα πράγματα που σε γεμίζουν...και βάζεις στην άκρη πράγματα που ενδεχομένως σε αγχώνουν ή απλά παύουν να σου προσφέρουν κάτι. Θέλω να τον δω να επανέρχεται, να παίρνει το μπλογκ στα χέρια του και οι υπόλοιποι να ακολουθούμε. Προς το παρόν συμβαίνει το αντίθετο και δεν σου κρύβω ότι με στεναχωρεί αφάνταστα. Αλλά μάλλον δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Ανώνυμος είπε...

.... εκτος απο το να πεταω σποντες...

perastikos είπε...

ενίοτε και αυτό ;)

feel είπε...

Eμένα πάλι μου αρέσει να υπάρχει κουβεντούλα περι των τηλεοπτικών! Όλα τα άλλα μια χαρά είναι. Εγώ προσωπικά είμαι καλυμμένος!

Ανώνυμος είπε...

o kirios mikroutsikos mas apodiknei oti otan exeis xrimatiki disxeria(dioti otan simvenei auto skalizeis ta pallia an sou xrwstane k.a)3exnas filies siggenies ta panta!bravo tou polu skartos.prosopika epese sta matia mou esis ti lete?