Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2010

Σπίτι χωρίς Γιάννη Προκοπή δεν κάνει!!!







ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ

ΕΤΟΙΜΟΙ????????????????

Σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει, σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του mega και επέλεξαν το Γιάννη Αιβάζη ,την πιο φτηνή λύση που υπήρχε για την παρουσίαση του ριάλιτι στην Παταγονία ,καθώς ο Τότσικας τους φάνηκε ακριβός Πάντως λίγες ημέρες πριν τη προβολή του στις οθόνες μας σε κατ΄ιδίαν συζητήσεις με ανθρώπους της παραγωγής διαπιστώνει κανείς οτι δεν έιναι και τόσο ευχαριστημένοι απο την επιλογή τους ,καθώς τον θεωρούν απλώς εναν καλό διεκπεραιωτή!



Σπίτι με Γιάννη προκοπή δεν κάνει , ισχύει στη περίπτωση του αντέννα ,καθώς τα παράπονα για τον κύριο Λάτσιο είναι πολλά και από πολλές πλευρές !
Πρώτοι και καλύτεροι οι Καραμέρος -Χαριτάτος που δήλωσαν οτι πρέπει να φωνάζουν ακόμα και μέσα στο σπίτι τους για να τους ακούσουν κάποιοι που περισσότερο ενδιαφέρονται για του; γείτονες ...........!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας τα έχω πει σε παλιότερη ανάρτηση για κάποια μεγαλοστελέχη που αντί να πανηγυρίζουν για την επιτυχία του δικού τους πρωινού ,διαφήμιζαν τα νεανικά ποσοστά του πρωινού της Μενεγάκη !!!!!!!!Μα κατ΄αρχήν μπορεί να σαι σε ένα κανάλι και να μιλάς για τις επιτυχίες του άλλου? και επιπλέον για ποια νεανικά κοινά μιλούν στης πρωινές ζώνες!!!!!!!!!!Οι πρωινές ζώνες δεν έχουν νεανικό κοινό!Κύριε Σοβαρευτειτε!

Και σαν να μην έφτανε αυτό ,άρχισε τη γκρίνια και ο Θέμος για την αλλαγή ώρας και ημέρας και για τη τοποθέτηση συναφούς στη θεματολογία εκπομπής πριν τη δική του!Ωστόσο φαίνεται αυτή η αλλαγή να ευνοεί τον αντέννα ,καθώς προς το παρόν το ράδιο αρβύλα κάνει νούμερα!

Σπίτι χωρίς λεφτά προκοπή δεν κάνει και οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΛΤΕΡ ,καθώς υπάρχει μεγάλη οικονομική δυσκολία και κανένα του πρόγραμμα , πλήν ειδήσεων και Νικολούλη δεν πάει καλά!Αμέσως μετά τις γιορτές αναμένεται το κόψιμο των εκπομπών που δεν πηγαίνουν καλά και αναμένεται να πάρει πολλούς η μπάλα ......Είδομεν!


Σπίτι χΈντοναωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει σκέφτηκαν οι υπεύθνυοι του mega και προγραμμάτισαν την τηλεταινία του Μπέζου για να αντιμετωπίσουν τη εσπευσμένη έναρξη των δύο νέων σειρών του αντέννα Απομένει και η AGB για να δείξει ποιος επικράτησε , αν και μεταξύ μας ο Μπέζος πάντα αποτελεί επιτυχημένη συνταγή!

4 Χρόνια είχε να εμφανιστεί η απόλυτη στην τηλεόραση και επέλεξε το x factor για να το κάνει ,ωστόσο ήταν μια ακόμη εμφάνιση της σειράς με κακά χορευτικά ,full play back και χλιαρές συμβουλές προς τους διαγωνιζομένους!
Και δε φτάνει μόνο αυτό ,αλλά και τι παγωμάρα ήταν εκείνη την βραδιά? ,με το Θεοφάνους ούτε που κοιτάχτηκε και με τον Μουρατίδη ούτε να τον χε-----χαιρετήσει!
Ωστόσο αν και το x factor καθ όλη τη διάρκεια της βραδιάς ήταν τρίτο σε τηλεθεάσεις ,τη διάρκεια της εμφάνισης της Άννας πέρασε πρώτο και με διαφορά απο τους υπόλοιπους!

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΕΝΝΑ-Παρακαλώ υποτιτλίστε το love bites στην Κύπρο!!!!!!!!!!Δεν καταλαβαίνουμε τι λένε τα αδέρφια μας τα Κυπριόπουλα!

Φήμη και μόνο φήμη που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα αποτελεί η είδηση οτι έγιναν συζητήσεις με τη Χαρούλα Αλεξίου, ώστε να μετέχει στην κριτική επιτροπή του greek idol!


Επειδή ,όμως, σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει , οι υπεύθυνοι του greek idol προσπάθησαν να προσεγγίσουν τον Γιάννη Πάριο για να συμμετέχει στην κριτική επιτροπή ,ωστόσο ούτε να τους συναντήσει καταδέχτηκε........

Η δική μου πρόταση για Γιάννη στο greek idol είναι ο μουσικός Γιάννης Καραλης που έκανε παμπολες επιτυχίες στη δεκαετία του 90 ,ενώ τώρα βγαίνει μόνο στις εκπομπές της Λαμπίρη.
Είναι καυστικός .έξυπνος, χιουμορίστας και παλιός φίλος του Καρβέλα................


Η κυρία Μανωλίδου συζήτησε πάντως το με το greek idol , καθώς δε θέλει με τίποτα αν χαλάσει η συνεργασία με τον αντέννα να μείνει πάλι εκτός τηλεόρασης , καθώς έχει πάθει τρέλλα η κυρία με τη δημοσιότητα και ενώ όταν παρουσίαζε τη στιγμή της αλήθειας έλεγε πως είναι μουσικός και δεν την ενδιαφέρει η τηλεόραση .........τώρα δεν μπορεί να κάνει χωρίς αυτή!Πάντως το πιθανότερο είναι να τη δούμε στο χορεύοντας με τους στάρ στον αντέννα , αν και καθόλου δεν άρεσε στο κανάλι η κίνηση της αυτή...........
Συζητήσεις έγιναν και με το Θεοφάνους για να καθήσει στην καρέκλα της κριτικής επιτροπής και αυτό που μπορούμε να πούμε είναι οτι βρίσκεται κοντά στο να κάτσει ...............
Συζητήσεις με το Μουρατίδη έχουν προγραμματιστεί.............


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΕΣ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ

SALONIKIOS

133 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρόβλεψη

Κύριος και Κυρία Πελς 21%-23%
Ονειροπαγίδα 22%-26%

Ο Γάμος της Κόρης μου 38%-42%

ΖαμανΦου 12%-14%

Αγρότης Best Of 7%-9%
Για Λογαριασμό (Ε)6%-8%

kostas είπε...

Καλησπέρα παιδιά, καλησπέρα Salonikiε! :P

Πρεμιέρα απόψε στην Γερμανία για το German Idol (Deutschland sucht den Superstar). Για τον προγραμματισμό, οι ακροάσεις κάθε Τετάρτη (:P) (20.15) και Σάββατο (20.15), για τις επόμενες εβδομάδες θα προβάλλεται στις 21.15 κάθε Σάββατο το «Θεματικό TEN» με στιγμιότυπα, απρόοπτα κτλ. των τελευταίων κύκλων.

Τα live ξεκινούν μέσα Φεβρουαρίου κάθε Σάββατο (εν αντιθέσει με Ελλάδα παίζουν ψηλά δυναμικά και τα κανάλια σφάζονται με πρώτες προβολές ταινιών, events και οικογενειακό Είσαι μέσα?!).

Κριτική επιτροπή, ένας μάνατζερ (ο ήρεμος και σωστός της παρέας), μία τηλεπαρουσιάστρια του MTV (η γλυκιά που δύσκολα λέει όχι) και φυσικά ο αθυρόστομος παραγωγός, συνθέτης και πρόεδρος (λέγε με Καρβέλα), ο οποίος φέτος βγήκε με κουμπαρά και όπως ανέφερε θα ρίχνει από ένα ΕΥΡΩ για κάθε «ΣΚΑΤΑ» που θα ακούγεται από το στόμα του. Τα χρήματα θα πάνε σε φιλανθρωπικό σκοπό.

Ο δέκατος κύκλος ξεκίνησε με εικόνες από το διάστημα, τους κριτές να βγαίνουν από ιδιωτικό Jet και ενθουσιώδης μουσική από τον οίκο … Sony BMG! Πρώτη φορά τόσα τραγούδια για Intro!

Στοιχεία για την παραγωγή: 35 χιλιάδες αιτήσεις, 20 πόλεις, 20 χιλιάδες μπουκαλάκια νερό και συντάκτες που παρακολουθούν εντατικά το Youtube για να αναφέρουν και να «κόψουν» βίντεο και λιγότεροι «εισακτέοι» στα Live. Επίσης, τρεις ώρες μετά την μετάδοση στο WebTv του σταθμού, το πρώτο επεισόδιο μέτρησε 20 χιλιάδες κλικ – αριθμός ρεκόρ (πέρσι 11,5 χιλιάδες).

Οι 35 καλύτεροι μπαίνουν στο Recall που γυρίστηκε στην Καραϊβική (!), ενώ άλλοι δέκα θα εγκαταλείψουν απρόσμενα κατόπιν άφιξης τους σε γερμανικό αεροδρόμιο και πολύωρο ταξίδι. Το σκεπτικό: όσοι αντέχουν την πίεση, αξίζουν. Για το μάτι του τηλεθεατή, ότι πρέπει!

Οι καλύτεροι 15 θα αγωνιστούν σε ένα (!) LiveShow με ψηφοφορία κοινού και ζωντανή ορχήστρα (!!), από εκεί θα βγουν οι δέκα που τελικά θα αγωνιστούν στα μεγάλα θεματικά Live.

Χορηγοί? Sony Ericsson, Vodafone και Clipfish (αντιγραφή του YouTube από τον οίκο του RTL).


ΥΓ: Δεν έχω δει Πελς, το έβαλα να κατεβάζει. Την τηλεταινία του Μπέζου δεν θα χορτάσουμε να την βλέπουμε (lol). Μέχρι το Πάσχα έχει να βουλώσει μαξιλαράκια της βραδινής – εντάξει, μην βαράτε σαν τον Αγρότη του Alpha αποκλείεται! Απίστευτο δηλαδή, αν μετρήσουμε σε ReRuns πόσες φορές θα πασάρουν ακόμη το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Προσπέρασα στο ζάπινγκ και βλέπω την ένδειξη στη Nova «ΑΓΡΟΤΗΣ ΜΟΝΟΣ ΨΑΧΝΕΙ – BEST OF», μα έλεος δηλαδή! Τι Best Of? Να είχαν δέκα κύκλους να έλεγα: τώρα μάλιστα! Σαββατοκύριακα, Τετάρτες, Τρίτες… παντού χωρά και ένας Αγρότης!

Για το δυναμικό κοινό της πρωινής, δυναμικό κοινό υπάρχει παντού και εδώ θα είμαστε, μέχρι το 2012 θα ακολουθήσουμε και εμείς το καλό… (εχέμ) αμερικάνικο παράδειγμα που λέει: «Μετράμε, δημοσιεύουμε και πουλάμε μόνο 18-49». Τζάμπα νομίζετε τόσος κόπος στα κανάλια να αποτινάξουν τους γέρους στο Alter?

Καληνύχτα!!!!

kostas είπε...

Ξεχάστηκα, μία προσθήκη στο προηγούμενο!

Με όσα γράφονται και λέγονται, το πιο κοντά στο σκεπτικό της εταιρίας παραγωγής είναι ίσως να καθίσουν στην επιτροπή οι
Μπουλέ (και καλά παντογνώστρια στα θέματα της σόου μπιζ με συμμετοχές στο MAD, στο Life Style και στο ραδιόφωνο) και δίπλα ένας Σπυρόπουλος ή άλλος μάνατζερ.

Στην παρουσίαση? Εχέμ, καμιά Μανωλίδου λέω εγώ τώρα και παγώνω.

salonikios είπε...

γεια σου και σενα κώστα
Οι πρωινές εκπομπές έχουν ούτως η άλλως μικρό μερίδιο τηλεθέασης και ακόμα μικρότερα νεανικά κοινά!
Αρα είναι ενα ποσοστό άνευ σημασίας

Ανώνυμος είπε...

to greek idol an paizei paraskevi apenanti apo ellada exeis talento tha kaei.Episis an theloun na kleisoun ton theofanous tha prepei na to skeftoun dioti aftos o anthropos exei polles apaitiseis

Evans είπε...

Λίγο ΛΟΛΑ και λίγο 40 κύματα μαζί με ελάχιστο δάσκαλο που θα τον βρεις σε συσκευασία δώρου με το δις εξαμαρτείν και θα λες μετά ότι εσύ φταις.Μην ξεχνάς Τζένη και λίγη δόση από τον φίλο της Μαρίας όχι της όμορφης της άσχημης μαζί με Νταντά και έτοιμη η Κυρία και η Κυρία Πελίδη.

Λίγη ΛΟΛΑ ξανά και ξανά 40 κύματα μαζί με Singles βάλε και λίγα χώματα όχι τα απλά τα ματωμένα χώσε και μιά δόση πολυκατοικία ευτυχισμένων μαζί ελάχιστο καφέ όχι τον απλό της Χαράς και και λίγο κλάμα από τον Παράδεισο μόνο και τσάφ ουυ έτοιμη η Εφιαλτοπαγίδα.

Ανώνυμος είπε...

03:31 σιγά μη καεί ρε φίλε!τι είναι το ελλάδα έχεις ταλέντο;!όλοι νομίζεις έχουν αγωνία να δουν τη μαγγίρα και τον περρή!αν η επιτροπή και η παρουσίαση είναι όπως πρέπει θα σκίσει το greek idol όπως το dream show.άλλωστε ο alpha έχει τα πιο δυνατά prime time προγράμματα πλέον.με λαζόπουλο,χατζηβασιλείου,έκτορα,καραβάτου και greek idol θα ρίχνει 5 μονάδες στο mega και 10 στον ant1
!

Evans είπε...

Υλικά για έναν πετυχημένο γάμο της κόρης σας θα χρειαστείτε φρέσκα υλικά τα οποία έχουν δείξει ότι αντέχουν στο χρόνο λοιπόν

Έναν διαχρονικό Ευτυχισμένο μαζί σας Γιάννη -Χρόνια σας Πολλά- Μπέζο
Πολλά Μαύρα Μεσάνυχτα
Πολλά Λεκανοπέδια Αττικής Police Departments
Δόσεις από 7 Θανάσιμες Πεθερές και όχι μόνο
Για το σερβίρισμα θα χρειαστείτε τη δικηγόρο της Ελένης όχι του Κωνσταντίνου 10 χρόνια μετά και για το φινάλε μια κόρη που έχει λίγα τηλεοπτικά χιλιόμετρα και ποιος την θυμάται από του Singles

Ανώνυμος είπε...

Εμπνευσμένα και Έξυπνα σχόλια Εvans, αλλά λίγο άδικα. Τι να γίνει δηλαδή που όλοι οι ηθοποιοί έχουν παίξει κι αλλού. Να βάζουν σε κάθε νεα σειρά άγνωστους ηθοποιούς και μετά να τους εκτελούν για να μην ξαναπαίξουν πουθενά ??? :-))))) Βέβαια πολυ πιο επιεικής με το Γάμο της Κόρης γιατί είναι MEGA, αλίμονο, μην ξεχνάμε και σε τι blog γράφουμε...

Ανώνυμος είπε...

εγω πιστευς πως αυριο θα ειναι νικητης οι Πελςσ και η ταινιοα του Μπεζου, διοτι ειναι ο Μπεζος. η ονειροπαγιδα θα παει καλα αλλα θα ανεβασει αργοτερα τα ποσστα και θα κονταροχτυπηθει με την πολυκατοικια.

Ανώνυμος είπε...

Το οτι ο ΚΑΡΑ-ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ, κακάσχημος, αντιπαθέστατος, αρριβίστας και κωλόπαιδο Αιβάζης βρίσκει κάθε χρόνο δουλειά να τρυπώσει και απείρως πιο ταλαντούχοι, όμορφοι και συμπαθείς άνθρωποι μένουν άνεργοι, είναι για μένα το πιο εξωφρενικό πράγμα της Ελληνικής Τηλεόρασης !!!

Evan είπε...

Δεν είναι απλά ότι έχουν παίξει και αλλού έχουν παίξει σε επιτυχίες του ίδιου ή άλλων καναλιών ή σε αποτυχίες του ίδιου καναλιού.Πάντως και οι 3 σειρές-ταινία είχαν πλούσιους που είτε ήθελαν να κάνουν διεθνή καριέρα από το Plus Tv και άλλαζαν το επώνυμό τους είτε είχαν συναντήσεις με την JLO στο LA ή πιο προσγιωμένα ήταν πετυχημένοι ηθοποιοί με βίλες.

Ανώνυμος είπε...

pelps 11.8/19.8/15.6/17.8

pagida 17.8/14.2/16.4/14.0

gamos 29.5/30.9/26.5/37.0/43.5


LOS POULOS

Ανώνυμος είπε...

prime total/15-44

mega 24.7/27.1
ant 15.4/19.2
alp 5.6/5.2

imera

mega 20.4/18.8
ant 12.3/13.8
alp 9.3/10.7

Ανώνυμος είπε...

Kατά τη γνώμη μου μεγάλη αδικία προς τις νέες σειρές του Ant1 χθες. Βέβαια όταν πριν απο αυτές έπαιζε το δελτίο με 6% που έδωσε για lead in και το Καρμα με 5-8%, νομίζω δύσκολα θα είχαν καλύτερη τύχη.

Η τηλεταινία του Mega ήταν πολύ καλή και με πολύ γέλιο, αλλά και πάλι είναι κρίμα για τις σειρές του Ant1 να ξεκινούν τόσο χαμηλά. Δηλαδή στις επόμενες εβδομάδες που θα φτάσουν; Θα κοπούν και αυτές; Kαι μετά παραπονιόμαστε γιατί δεν παίζουν σίριαλ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ? ΜΕ 6 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΣΤΟ ΘΕΟ? Α ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: ΤΟ ΟΤΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Η ΑΡΠΑΧΤΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 43 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ! ΑΛΛΑ ΑΣΕ! ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ, ΤΗ ΠΑΡΑΛΛΗ ΘΑ ΣΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ?? ΠΑΠΑΡΑ! Ε? ΠΑΠΑΡΑ! ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ! Ληγμένα παίρνεις?

Ανώνυμος είπε...

@ 10.55

Nα φανταστώ πως δεν είδες καν τα σίριαλ του Ant1 oύτε την τηλεταινία του Mega, και τώρα απλά σχολιάζεις τα νούμερα, έ;

Ανώνυμος είπε...

egw apo ton ant1 den trelenomai me tn seires tou alla h oneiropagida kati elege kai se sxesi me tn polikatoikia protimw ant1 alla to pels den elege kai polla kai giauto 8a vlepw mallon oikogeneia vlaptei

Ανώνυμος είπε...

Ελένη Ράντου
Τι συμβαίνει με το σίριάλ της;
Ελένη Ράντου

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Κους Κους», ο ANT1 δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος από τη συνεργασία του με την ηθοποιό και σεναριογράφο Ελένη Ράντου.



Ο λόγος που οι ιθύνοντες του σταθμού είναι δυσαρεστημένοι μαζί της αφορά τη σειρά «Εργαζόμενη Γυναίκα» της Ελένης Ράντου. Όπως ακούστηκε στην εκπομπή, «της ζητάνε επεισόδια και δεν τα παραδίδει». Γι’ αυτό, άλλωστε, η σειρά δεν βγήκε στις αρχές της προηγούμενης σεζόν αλλά στο δεύτερο μέρος της, αφού ο σταθμός θα έπρεπε να είχε κάποια έτοιμα επεισόδια για να μπορεί να διαφημίσει τη σειρά δημιουργώντας τηλεοπτικά τρέιλερ.

2010 είπε...

e

Ανώνυμος είπε...

h sara ganwh h SENARIOGRAFOS ths seiras grafei sto fb oti h ergazomenh gunaika epistrefei ton ianouario stn ant1

2010 είπε...

κριμα για το καρμα. ειναι πολυ καλη σειρα. βεβαια χθες ειχαι και αγωνα.....εκανε γυρω στο 8. αν σκευτουμε οτι την δευτερα χωρις αγωνα ειχε 8.7 αυτο σημαιθνει οτι θα ανεβει. παρατηρηστε επισεις οτι η επαναληψη το μεσημερι εχει σαφως βελκτιωμενα νουμερα σε σχεση με τισ προηγουμενες βδομαδες. και αυτο ειναι θετικο, αλλα;;;

Nakis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

entaxi oi pels den pigan kala apenanti se anyparxia antipalon alla itan genika oraio.egw entyposiastika apo ta noumera tis oneiropagidas pou antista8ike axioprepestata ston tyfona bezo.vevaia tn alli vdomada 8a pane apates alla 8a doume.kl 8a itan na doume ti noumera 8a kanoun to savvato

Nakis είπε...

ΜΙΑ ΡΕΠΟΤΕΡ ΤΟΥ ΕΡΕΘΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ (ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ) ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΕΡΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΝΥΦΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟ (ΕΥΤΑΞΙΑ) ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ...Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΚΟΥΝΗΣΕ ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ, Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ (ΕΥΤΑΞΙΑ) ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΦΟΒΕΡΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

nai tha anevei to karma.mporei na ftasei kai 12.1

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν.έχουμε και λέμε..
Καθημερινά πεσμένα λόγω αγώνα και επιστροφών.

Οι Πελς μέτρια σειρά με πολύ μέτρια νούμερα χωρίς ανταγωνισμό...Ευτυχώς που την Τετάρτη το 50-50 Μεγάλο Φαγοπότι αρχίζει στις δέκα γιατί αλλιώς θα είχαμε κλάμα..μεγάλο.Βασικά και πάλι θα έχουμε καθώς θα βρεθεί απέναντι από το reality "Σπίτι από την αρχή"στον ALPHA..Και σημειώστε αυτό που σας λέω..Το σκληρό παιχνίδι θα παίζεται μεταξύ "Οικογένειας Βλάπτει"και "Σπιτιού από την αρχή

Την Ονειροπαγίδα δεν την είδα..Έκανα καλούτσικα νούμερα απένατι από την μέτρια τηλεταινια του Μπέζου που σάρωσε αλλά ψιλοκάηκε.πόσο μάλλον την επόμενη Τετάρτη.

Ανώνυμος είπε...

δεν μπορώ να πιστέψω ότι το mega κέρδισε και χθες!οι σειρές του ant1 ήταν τέλειες!την άλλη βδομάδα θ ανέβουν μου φαίνεται.η ονειροπαγίδα θα φτάσει 20%.α!το κάρμα έσκισε χθες!γτ είχε και αγώνα,μεγαλύτερες απώλειες είχε το mega,άρα περιμένω 12-14% να κάνει απόψε.καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

@12"13
Για το Κάρμα ασχολίαστο..
Επίσης σου υπενθυμίζω κύριε πορωμένε ότι από την Ονειροπαγίδα απέναντι-σαν του αγοριού απέναντι-θα παίζει το 50-50 Το Μεγάλο Φαγοπότι και σίγουρα αυτό δεν είναι καλό

Ανώνυμος είπε...

Και οι πελς και η Ονειροπαγίδα είναι ΣΚΑΛΕΣ ανώτερες και απο την Οικογένεια Βλάπτει και απο την Πολυκατοικία, αλλά που να σας αφήσεις ο τυφλωμένος φανατισμός σας να το δείτε !!! Επίσης ΚΑΝΕΙΣ δεν αναφέρει οτι στα ΝΕΑΝΙΚΑ, τα οποία τα θυμάστε ΜΟΝΟ όταν σας συμφέρει και τα οποία είναι τα ΜΟΝΑ νούμερα που κοιτάνε τα κανάλια, οι Πέλς έκαναν 23% και η Ονειροπαγίδα 19%, που δεν τα λές ΚΑΘΟΛΟΥ άσχημα νούμερα για το φετινό χάλι του ΑΝΤ1 !!!

Ανώνυμος είπε...

@12:21
Άσε να δούμε τα νεανικά μετά και όχι τις φαντασιώσεις σου..Όσο για το σκάλες ανώτερες,
αυτό είναι υποκειμενικό!

Ανώνυμος είπε...

12:16 ελπίζω να καταλαβαίνεις όσα γράφεις..την άλλη βδομάδα μπορεί να δυσκολευτεί γενικά όμως είναι μια αξιόλογη σειρά που μπορεί να χτυπά 20%,αυτό είπα ρε φίλε.το mega ό,τι και να κανει έχει μεγάλα νούμερα,δν κατανοώ γιατί!ειδικά φέτος που o ant1 είναι το μοναδικό κανάλι που επένδυσε σε αξιόλογα και σύγχρονα projects.το mega μας προσέφερε κάτι ξανθιές ,ρεκόρ guiness και δε συμμαζέυεται,άρα o ant1 έπρεπε να σαρώνει,αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα..

Ανώνυμος είπε...

@12:24
20 η Ονειροπαγίδα?Μάλλον δεν είδες σωστά τα νούμερα..Πρέπει να καταλάβεις κάτι..Σιγά σιγά το χοντρό παιχνίδι στην prime time παίζεται μεταξύ ΑΝΤ1 ΚΑΙ MEGA..Στην απογευματινή ζώνη μόνο το MEGA κυριαρχεί με αρκετά αξιοπρεπή νούμερα της Τατιάνας από τον ΑΝΤ1..Την επόμενη βδομάδα επίσης θα δούμε τι θα πεις όταν το "Σπίτι από την αρχή"στον ALPHA νικήσει σε τηλεθέαση τους Πελς..Και επαναλμβάνω..Το χοντρό παιχνίδι θα παίζεται μεταξύ Οικογένειας Βλάπτει και Σπιτιού από την αρχή.

Ανώνυμος είπε...

12.29
Άποψη σου, σεβαστή αλλά μου επιτρέπεις να διαφωνήσω φαντάζομαι. Εσυ πιστεύεις αυτό, εγώ πιστεύω οτι σε 3-4 εβδομάδες οι Πέλς θα είναι πιο πάνω και απο την Οικογένεια και απο το Σπίτι ! Ίδωμεν !

Ανώνυμος είπε...

Και όσο για τα νεανικά των δύο σειρών που ανέφερα, φίλος δημοσιογράφος μου τα είπε, δεν τα έβγαλα απο το μυαλό μου ! Τώρα αν μου είπε ψέμματα, τι να σου πώ !

Ανώνυμος είπε...

@12:40
Siggnomi pou grafo etsi alla exei xalasei to pliktrologio mou..Me poia logiki pisteyeis oti mia seira pou ittithike apo epanalipsi tha kanei toso megala pososta kai malista tha perasei kai ta dyo alla programmata?

Ανώνυμος είπε...

Είναι απλό γιατί τα δύο νέα σήριαλ του ΑΝΤ1 δεν πήγαν τόσο καλά χτές, παρόλο που κατα τη γνώμη μου ήταν πολύ καλά και αξιοπρεπή και τα δύο ! Όταν ο προγραμματισμός τους φέτος απαξίωσε τα σήριαλ τελείως και το μόνο καινούργιο που έβγαλε ήταν ο ελεεινός Ρούλης, ο κόσμος έπαψε να βλέπει τον ΑΝΤ1 για σήριαλ ! Όταν πάς να κάνεις πειράματα κύριε Λάτσιες και αρνείσαι όλη τη φιλοσοφία του καναλιού σου για χρόνια, προσπαθώντας να το κάνεις ντεμέκ νεανικό, μην περιμένεις ο κόσμος να γυρίσει τρέχοντας όταν δεν σου κάθονται τα πειράματα και ξαναγυρνάς στην καλη δοκιμασμένη συνταγή των σήριαλ !!!

Ανώνυμος είπε...

12.44
Με τη λογική οτι δεν έχω ούτε ΕΝΑ γνωστό ή φίλο που να του έχει αρέσει η Οικογένεια Βλάπτει, ενω για τους Πέλς αρκετοί γνωστοί μου μου είπαν οτι το βρήκαν πολύ συμπαθητικό. Και ακριβώς αυτή είναι και η δική μου άποψη !
Επίσης, ξέρουμε οτι ο ΑΝΤ1 δεν έχει πια καμμία δυναμική για να προκαλέσει μεγάλη αναμονή και νούμερα στο πρώτο επεισόδιο μιας σειράς, αλλά αν απο στόμα σε στόμα ακουστεί οτι η σειρά είναι καλή ή έστω καλύτερη απο την Οικογένεια, τα νούμερα θα έρθουν σταδιακά.
Και αυτή είναι καθαρά η προσωπική μου γνώμη, μπορεί να πέσω και έξω, δε χάλασε ο κόσμος. Σάμπως όποιο και να πάει καλά, θα βάλω εγώ κανένα φράγκο στην τσέπη μου ???

Ανώνυμος είπε...

Αντιθέτως οι δικοί μου γνωστοί που έχω και κάποιοι αρκετά φανατικοί του ΑΝΤ1 μου το χαρακτήρισαν ένα "ψευτο-νεανικό σίριαλ"..

Ανώνυμος είπε...

Επίσης δεν είναι καλύτερη από την Οικογένεια Βλάπτει...Υποκειμενικό και αυτό..Η Οικογένεια είναι πολύ πιο προσεγμένη δουλειά..

Ανώνυμος είπε...

ναι ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο ούτε οι ιδιοκτήτες των καναλιών δν κάνουν έτσι!η αλήθεια πάντως είναι ότι ο ant1 έχει πλέον καλύτερες σειρές από το mega,αυτό να λέγεται.ανέκαθεν ο ant1 είχε καλύτερα σήριαλ,απλά τα τελευταία χρόνια το mega είχε κάποιες εμπορικές επιτυχίες αλλά ως εκεί.

Ανώνυμος είπε...

@12:55
Καλύτερα σίριαλ ο ΑΝΤ1 και από το MEGA?Χρήζεις ψυχιατρικής βοήθειας φίλε μου...

Ανώνυμος είπε...

12.54
Ασφαλώς και υποκειμενικό βρέ φίλε μου, ΤΟ ΛΕΩ στο ποστ μου ότι είναι η προσωπική μου γνώμη !!! Για μένα η Οικογένεια Βλάπτει είναι μια ελεεινή αρπαχτή !!! Και να σου διευκρινίσω οτι την περίμενα με πολλές ελπίδες γιατί έχει τόσα αξιόλογα όνόματα, αλλά απογοητεύτηκα οικτρά, δεν το πίστευα οτι όλοι αυτοί οι άξιοι συντελεστές θα βγάλουν κάτι τόσο κακό και χωρίς ίχνος χιούμορ !!!

Ανώνυμος είπε...

Και να υπενθυμίσουμε κάτι..Στο πρώτο τέταρτο οι Πελς 11%(21.00-21.15)ενώ η Πολυκατοικία άρχισε 21.10..Άντε γεια!..

Ανώνυμος είπε...

Υποκειμενικό μεν δεδομένο δε..Ακόμα και οι πέτρες ξέρουν ότι το MEGA έχει σαφώς καλύτερα σίριαλ από τον ΑΝΤ1...

Ανώνυμος είπε...

Ότι σε βολεύει εεε ???? Για το δεύτερο τέταρτο που είναι Πελς 19,8 και Πολυκατοικία 16,1 τσιμουδιάααααα. Ούτε για το ότι η Πολυκατοικία πήρε πάσα 12,6 ενώ οι Πέλς 6,2 μούγκα. Αλλά η γελοιότητα σας είναι οτι έχετε μετατραπεί σε φανατισμένα ρομποτάκια αντί για ώριμους τηλεθεατές. Αν οι Πέλς και η Ονειροπαγίδα έπαιζαν στο ΜEGA, θα είχατε εκστασιαστεί όλοι σας !!!!

Ανώνυμος είπε...

Το υποκειμενικό και το δεδομένο δεν μπορούν να μπούν στην ίδια πρόταση ΠΟΤΕ, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές έννοιες. Νόμιζα ότι ήθελες διάλογο, πες απο την αρχή ότι είσαι άλλο ένα φανατισμένο χουλιγκανάκι, να μη χάνω την ώρα μου να σου απαντάω. Άντε να ανοίξουν τα σχολεία να γλυτώσουμε απο σας λίγο !

Ανώνυμος είπε...

xtes o omorfos kosmos tigka sta monopsifia.......

Ανώνυμος είπε...

12:57 μάλλον εσύ φίλε μου τράβα σε κανά ψυχίατρο..δες και λίγο πέρα από τη μύτη σου και σταμάτα να σαι παπαγαλάκι.ο ant1 έχει σειρές που αφήσαν εποχή ,το mega απλά ξέρει να διαφημίζει κ να προβάλλει ξανά και ξανά αυτά που έχει.ο ant1 δεν αυτοδιαφημίζεται.ο άσχημος κόσμος πόσο όμορφος μπορεί να είναι με αυτά τα νούμερα,θα τα βλέπει ο άρνι και θα γελάει..πάτος λέμε..

Ανώνυμος είπε...

@13:25
TO EIPES KAI MONOS SOU,EIXE..PARATATIKOS..

Ανώνυμος είπε...

Τα νούμερα στις 6/01/2010

"10 με 1 μαζί" (ΑΝΤ1):15,3% (νεανικά:18,1%)
"Καφές με την Ελένη"(Alpha): 12,5% (16,4%)
"Όμορφος κόσμος το πρωί" (Mega): 10,1 (10,4)

Τελικά δεν είναι μόνο "γέροι" το κοινό του ΑΝΤ1!!

Βαγγέλης είπε...

Δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω....
- Ο Σαλονικιος εχει απολυτο δικιο. Δεν υπαρχουν νεανικα το πρωι! Οποιος ειναι 15-44 και τετοια ωρα βλεπει τηλεοραση αντι να ειναι στο σχολειο, στο πανεπιστημιο, στο ιεκ, στη δουλεια του, στη γυρα ψαχνοντας για δουλεια, κομμωτηριο, για ψωνια ή για καφε (και αυτο χωρις να ειναι αρρωστος στο κρεβατι), σιγουρα εχει καποιο νοητικο ή ψυχολογικο προβλημα. Τελεια και παυλα!
- Πολυ ωραια και εξυπνα αυτα που εγραψε ο Εβανς. Ανωνυμε που του απαντησες, οχι δεν περιμενουμε να εκτελουν τους ηθιοποιους για να μην ξαναπαιξουν αλλου. Περιμενουμε ομως ταλαντουχους σεναριογραφους να δημιουργουν νεους πρωτοτυπους ρολους που να μην ειναι αντιγραφες παλιοτερων ρολων. Και ταλαντουχους ηθοποιους να δημιουργουν νεους ρολους εκτυλισσοντας το ταλεντο τους και οχι να επαναλαμβανουν μια μανιερα ξανα και ξανα. Εκει εγκειται αλλωστε η επιδεξιοτητα καθε ηθοποιου.
- Καποιος διερωταται γιατι ενα συγκεκριμενο προσωπο βρισκει παντα δουλεια. Γιατι φιλε μου και στον κοσμο του θεαματος οπως παντου, αν εχεις δημοσιες σχεσεις και γνωριμιες διαβαινε. Αλλιως θα σε φαει το μαυρο σκοταδι δεν πα να σαι πανεμορφος και ταλενταρα του αιωνα.
- Καποιος λεει οτι "το σουπερ αιντολ" θα σκισει οπως το dream show" εδω γελανε... Το dream show ηταν μια γελοιοτητα που αντεγραφε το fame story με ξεφτιλισμενο τροπο, απροκαλυπτα. Ακομα και ο τιτλος επιλεχτηκε ετσι ωστε να ειναι κατι αντιστοιχο... fame story-dream show. Ηταν τον καιρο που ο κοντομηνας αντεγραφε σαν κακομαθημενο ζηλοφθον παιδακι τα επιτυτχημενα προγραμματα αλλων καναλιων και σκορπαγε λεφτα για τετοιες ανοησιες οι οποιες φυσικα ποτε δεν πετυχαιναν και γι αυτο παραλιγο να ριξει το καναλι εξω και ευτυχως που το RTL βαζει μια ταξη πλεον. Αγοραζει τα δικαιωματα του idol και το προβαλλει. Δεν επινοει απο μονο του αντιγραφες ξενων κονσεπτ. Κανει επαγγελματικη δουλεια οχι αρπα κολλα. Τωρα αν το οτι σε εναν Αλφα που ειχε τοτε ΜΟ 12% το Dream malakoshow εκανε 15% το θεωρεις εσυ οτι "εσκισε" τη στιγμη που το αυθεντικο, το πρωτοτυπο Fame story εκανε καποτε 50% και παραπανω τι να πω...

Ανώνυμος είπε...

@13.29
Κάτσε να τελειώσουν τα παιδικά του Star και τα ξαναλέμε. Τίνγκα στο 30+ είναι το δυναμικό της Στρουμφίνας.

a.granado είπε...

Ρε αντενόπουλα γιατί δεν το παραδέχεστε; Δεν περιμένατε ήττα από την επανάληψη της "τελειωμένης" Πολυκατοικίας.
Τώρα όλα τα υπόλοιπα που λέτε είναι σοφιστείες. Η πτώση των Πελς θα είναι κατακόρυφη. Βιντεοκωμωδία δεκαετίας 80.

Βαγγέλης είπε...

- Καλα μερικοι εχουν πολλη πλακα. Γραφει ο ενας ανωνυμος "ΑΝτεννοπουλα θα δειτε τι θα παθετε". Και του απανταει αλλος "Τι θα παθουμε ρε???" Δηλαδη συγγνωμη, παραδεχεται οτι ειναι Αντεννοπουλο? Αλλιως γιατι απανταει? Θα τρελαθουμε τελειως εδω μεσα
_ και επειδη πολλης λογος γινεται αν υποστηριζουμε ή οχι καναλια εχω να πω το εξης: αν αυτο που επιλεγει να δειξει ο αντεννα το εγκρινω και το θεωρω αξιολογο τοτε θα ευχομαι να κανει μεγαλα νουμερα. Αν το απορριπτω & το θεωρω γελοιο οπως η Ονειροπαγιδα τοτε λογικο να ευχομαι να κανει χαμηλα & να χαιρομαι αν η ευχη μου βγει αληθινη. Αυτο δε σημαινει οτι απορριπτω τον ΑΝΤ1 σαν καναλι. Απορριπτω βεβαια την λογικη που ακολουθει τα τελευταια χρονια. Αν ομως αυτη αλλαξει, και προβαλει κατι που θεωρω καλο, θα παψω να ευχομαι την αποτυχια του. That's all
- Εχω την εξης προταση: οπως ο Κωστας μαγνητοφωνει τις αναρτησεις του ετσι στο εξης να υποχρεουνται οι σχολιαστες να μαγνητοφωνουν τα σχολια!! Φανταζεστε κατι ανωνυμους που γραφουν 50 φορες με διαφορετικο στυλ για να πεισουν οτι ειναι αλλοι??? Θα αναγκαζονται να αλλοιωνουν τη φωνη τους, θα φωναζουν τη μανα τους να διαβασει αυτη τα σχολια, την παραδουλευτρα τους πολυ γελιο!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

a.granado, αν οι Πέλς είναι βιντεοκωμωδία δεκαετίας 80, η Οικογένεια Βλάπτει που θα παίζει απέναντι τι είναι ρε κατακαημένεεεεε ??? Αλλά τι να πείς και σύ φουκαριάρη, είσαι αναγκασμένος να υπερασπίζεσαι αηδίες που κατα βάθος κι εσένα σου γυρίζουν τ'άντερα, αυτό είναι το δράμα του υπαλληλάκου του ΜΕGA !

Ανώνυμος είπε...

Τα ΕΠΙΣΗΜΑ νεανικά των Πέλς είναι 24,6% και της Ονειροπαγίδας 20% !!! Αν τα θεωρείτε αυτά κακά νούμερα και ειδικά για τον φετινό ΑΝΤ1, εκτός απο φανατισμένοι είστε και ΒΑΘΙΑ νυχτωμένοι !!!!

Erblog είπε...

λοιπον, τα νουμερα των σειρων του αντ1 ηταν λιγο ζαμηλοτερα απο οτι περιμενα αν και στα ενανικα πηγαν λιγο καλυτερα απο το μεσο ορο. ειναι φυσικη εξελιξη ομως διοτι ο κοσμος δεν ειναι πια συνηθισμενος να βλεπει σειρες στον αντ1 και γιατι ειχε την τηλεταινια του μπεζου.

οι σειρες ομως δεν ειναι κακες, τουναντιον, κατι που δινει ποντουτς για το μελλον καθως οπως ειπε και ενας πιο πανω μπορει να διαφημιστει απο στομα σε στομα. υπαρχουν πολλα προγραμματα που εχευν σημειωσει επιτυχια με αυτον τον τροπο απλα θελει υπομονη. οπως ειπα και πριν ολα θα δειξουν μετα το 5ο-6ο επεισοδιο και θα εχουμε πιο καθαρη εικονα. αλλωστε εκερεμει και το reality του lpha να κανει πρεμιερα. αν και δεν το βρισκω πολυ νεανικο προγραμμα, ως concept.

εκεινο που παρατηρω ομως ειναι μια οψυμωρη και αντιφατικη σταση καποιων που απο τη μια θελουν σειρες απο την αλλη τις βριζουν διοτι δεν ειναι στο καναλι τους. επευφημουν ηθοποοιους/σεναριογραφους/σκηνοθετες οταν γραφουν/παιζουν στο "καναλι τους" και τους βριζουν οταν το κανουν απεναντι! παρεμπιπτοντως σημερα στην Τατιανα Στεφανιθδου θα ειναι η Μαρια Σολωμου. ολοι του mega που τη λατρεψαν στο singles θα τη δουν αλλα θα ντραπουν να το πουν καθως παιζει σε αλλο καναλι! επισης προσεξα πως στο webtv η ονειροπαγιδα εχει περισσοτερα views αλλα και τα 2 εχουν αρκετες εμφανισεις.

Ανώνυμος είπε...

ποια λογική ακολουθεί ο ant1 βαγγέλη που σε ενοχλεί τα τελευταία χρόνια για να καταλάβω;πέρα απ αυτό έχεις δίκαιο σε όλα τα υπόλοιπα.νεανικά το πρωι φυσικά και δεν υπάρχουν.για τον αιβάζη τι να πει κανείς;απλά ατάλαντος!ούτε ωραίος όπως του χουν πει είναι..καγκουρόφατσα εντελώς με ύφος γ...ω και δέρνω..η βάσια λόη ανέβηκε τις τελευταίες μέρες,να της το αναγνωρίσουμε,έκανε σπουδαία προσπάθεια!

Ανώνυμος είπε...

Erblog
ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ, συμφωνώ 100% !!!

Ανώνυμος είπε...

-Ποιος σεναριογράφος «επιστρέφει» στο γυαλί με πολύ μεγάλη μυστικότητα και με ένα ισχυρότατο δίδυμο καλών κωμικών;

-Ο χαρισματικός Θοδωρής Πετρόπουλος, που έχει γράψει την δική του ιστορία και στο γυαλί. Τα «Εγκλήματά» του, είναι κατά πολλούς, η καλύτερη σειρά της τηλεόρασης…ever!- αλλά και στο σανίδι-με θεατρικές διασκευές διαμάντια και με δικά του έργα, που γνώρισαν εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία! Μας έλειψε από το τέλειο «Είσαι το ταίρι μου», αλλά τώρα είναι πια έτοιμος να «χτυπήσει»με μια κωμωδία-έκπληξη, που θα δούμε στο Mega με πρωταγωνίστριές του την Μαρία Καβογιάννη -η οποία «κένταγε» στα «Εγκλήματά» του -και την εξαίρετη Βίκυ Σταυροπούλου- μούσα του στο «Είσαι το ταίρι μου».
Το πολύ δυνατό σενάριό του, έχει εντυπωσιάσει τους ανθρώπους του Mega, αλλά ο ίδιος δεν θέλει να λέει τίποτα, για το επόμενό το χτύπημα, που περιμένουμε φυσικά με τρελό ενδιαφέρον.
**
mediasoup

2010 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
2010 είπε...

μετα τις χθεσινες πρεμιερες ειμαι πλεον σιγουρος ΚΑΡΜΑ FOR EVER (το ελπιζω) δειτε ενα επισοδειο αυτηης της σειρας και σιγουρα θα αλλαξεται γνωμη συνεχη δραση κραταει αμειοτο το ενδιαφερον καμμια σχεση με την μαλακια εδεμ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ πριν το καρμα. μιλαμε οτι η εδεμ ειναι σαν το καλημερα ζωη στον 14 χρονο. αλλα ο αντεννα πληρωνει δικα του λαθη προγραμματισμου. την εκαψε την σειρα!!! αν το καρμα ηταν στο μεγκα θα ειχε 60%

Ανώνυμος είπε...

Στα νεανικά κοινά τα ποσοστά των ενημερωτικών εκπομπών έδειξαν τα εξής:

«Πάνω στη Ώρα»: 19,4%

«Καλημέρα»: 16%

«Κοινωνία Ώρα Mega»: 13,7%

«Καλημέρα Ελλάδα»: 13,3%

Ανώνυμος είπε...

@2010
Είπαμε συμπαθητική σειρά αλλά μη το παρατραβάς..

Ανώνυμος είπε...

2010 έχεις δίκαιο το κάρμα είναι απίστευτη σειρά,η εδέμ υστερεί μπροστά του.αλλά να ναι καλά ο γιαννάκης,την έκαψε τη σειρά..

2010 είπε...

δεν παρατραβαω τιποτε οαντεννα κανει μαλακιες οι ανθρωποι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙαπλη λογικη θελει. το καρμα εγινε καθημερινο στην μεση της χρονιας μετα απο ενα καρο ΛΑΘΗ και τα χριστουγεννα δεν επαιξε εστω μια βδομαδα σε καθημερινη βαση για να το μαθει ο κοσμος γιατι εκει στον αντεννα θα επρεπε να ξερουν καλα οτι ο κοσμ ος δυσκολα αλλλαζει συνηθειες φωσκολοσ 14 χρονια 2 καθημερινρς σειρεσ οι ιδιες μαλακιες και ωμως η τηλεθεαση δεν επεφτε

Βαγγέλης είπε...

14.11
τη λογικη του εκσυγχρονισμου του προγραμματος ως αυτοσκοπο, να καταργει εκπομπες που εχουν το κοινο τους για χρονια ολοκληρα επειδη δηθεν δεν ειναι νεανικες και να τις αντικαθιστα με αλλες που ειναι αποτυχιες και δεν φτανουν με τιποτα τις προηγουμενες βαφτιζοντας τις ως νεανικες δηθεν. πχ ειχαμε το Fame Story με 50% τωρα X factor με 30%. Ειχαμε Λαμψη με 25-50% τωρα καρμα 8%, ειχαμε Θησαυροφυλακιο και Ντηλ με 30%+ τωρα Love Bites με 8%. Τον Πρωινο Καφε γιατι τον σταματησαν τη χρονια που το καναλι γιορταζε 20 χρονια απο τη μια μερα στην αλλη, ενα απο τα παλιοτερα προγραμματα που υπηρχε σχεδον απο τοτε που γεννηθηκαμε? Το Σουπερ Σαββατο? Υπηρχε απο την 1η μερα λειτουργιας του καναλιου!!! Εχουμε λοιπον ενα καναλι που δε σεβεται την ιστορια του. Γιατι εδιωξαν καλους & καταξιωμενους σεναριογραφους & σκηνοθετες οπως ο Μανουσακης, ο μαρκιδης, ο Γιωργος Κωνσταντινου και τοσους αλλους με σειρες που ειχαν κανει και 50% και εφεραν καθε ασχετο σεναριογραφο που δεν τον ηξερε ουτε η μανα του για να γραψει δηθεν πιο νεανικα σεναρια και φυσικα ολα πηγαν χαλια οπως Σολο καριερα, Τα κοριτσια του μπαμπα, Ιστοριες απο την απεναντι οχθη, Παρης και ελενη, δις μαδιαμ, ο τζιτζικας κι ο μερμηγκας (3,8% θυμαστε??),πανω απο το νομο και τοσα αλλα που δε χωραει το σαϊτ να τα αναφερουμε. Και το γυρναει και καλα μετα σε ενισχυση του ξενου προγραμματος. Αντε να το δεχτω. Και στην 1η δυσκολια, το καταργει κι αυτο το πραιμ ιλεβεν ενω μας ειχε ζαλισει τον ερωτα 2 χρονια τωρα... Αυτη τη λογικη εννοω λοιπον

2010 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

βαγγέλη τώρα που το εξήγησες το κατάλαβα.δυστυχώς ο ant1 δε σέβεται την ιστορία του όπως είπες,αρά πώς ζητάει να τον σεβαστούν οι τηλεθεατές;πολύ λάθος προγραμματισμός τα τελευταία χρονια,έχεις απόλυτο δίκαιο.απλά είναι κρίμα ν απαξιώνουν κάποιοι κάθε του προσπάθεια που στη τελική απ αυτή κρίνονται οι δουλειές κ τα μεροκάματα ανθρώπων.

Ανώνυμος είπε...

Mega news 18,3% (10,6%)
Alter news 6,6% (3,7%)
Star news 7,0% (11,0%)
Ant1 news 6,1% (6,5%)
A news 6,1% (6,2%)

Κάτι ψήνεται 15,1% (17,7%)
Τα μυστικά της Εδέμ 35,6% (25,6%)

Κάρμα 8,0% (8,9%)
Fatus olus 8,0% (9,0%)
Love Bites 7,6% (10,9%)
Πάνω στην ώρα 7,8% (19,4%)

Ανώνυμος είπε...

Χθεσινο ποστ απο πορωμενο χουλιγκαν του αντ3,το διαβαζετε και σκατε στα γελια,ΑΠΛΑ!!!

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

23.12 αύριο πήγαινε στη παιανία να κλάψεις μαζί με τους άλλους..και άσε τον ant1 ήσυχο,πρέπει να έσκισαν οι σειρές απόψε,αν και η ονειροπαγίδα ήταν σαφώς καλύτερη.περιμένω με αγωνία πρωτιές αύριο..α!και μη ξεχνάτε ότι και οι ράδιο αρβύλα απόψε πρέπει να χτυπούν 25% και αν σκεφτώ ότι το ντέρμπυ έκοψε από τα μυστικά της εδέμ,αύριο μάλλον ο ant1 θα ναι πρώτος.

06 Ιανουάριος, 2010 23:54



Θα σχολιασω μονο ενα(ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ)

Τα νουμερακια του ντεμεκ"πετυχημενου" Ραδιο αρβυλα τα ειδατε εχθες???
Εκανε 15% μεσο ορο,τι σημαινει αυτο???
Οτι ΟΤΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ(Που θα γινει και αυτο,κοντος ψαλμος...)ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ,τα νουμερακια τους μαλλον θα επιστρεψουν σε αυτα του απογευματος!
Και για του λογου το αληθες για δειτε τι νουμερα ειχε η Αρβυλα στα 2 πρωτα τεταρτα εχθες(ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΞΑΝΑ ΛΕΩ)

Ραδιο Αρβυλα 10.5%-10.7%
Mega 37.0%-43.5%


Αυτα και ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ!!!

Υ.Γ.
Παρτε χαμπαρι τα αντενοπουλα οτι ΦΕΤΟΣ ειναι μια ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤ1!!!
Την πιτα πλεον διεκδικουν ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ...μαλλον αλλος ενας σοβαρα,αυτο θα πρεπει να κοιταξουν γιατι το mega ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΕΤΕ!!!

perastikos είπε...

Τα νούμερα των σίριαλ του ΑΝΤ1 ήταν απολύτως αντιπροσωπευτικά της μετριότητάς τους ως προγράμματα. Αυτά ακριβώς τα ποσοστά άξιζαν, ανεξάρτητα με τον ανταγωνισμό.

Δεν είμαι υποστηρικτής της Οικογένειας βλάπτει αλλά όταν ακούω να συγκρίνετε το Πελς και να το βρίσκετε και πολύ καλύτερο...άνθρωπος είμαι, φορτώνω! Μιλάμε, η μέρα με τη νύχτα. Η Οικογένεια βλάπτει έχει ατάκες (έστω λίγες), καλύτερους ηθοποιούς και σίγουρα πιο προσεγμένη παραγωγή από τους Πελς! Τα λάθη σε φωτισμό-μοντάζ έβγαζαν ΜΑΤΙ. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται λάθη σε μη ερασιτεχνική σειρά! Απλό! Δεν μπορώ να τα δεχτώ σαν τηλεθεατής, ξέροντας τα μέσα και τις δυνατότητες της εποχής που ζω.

Η δε Ονειροπαγιδά πήρε παραπάνω από ότι άξιζε. 15% είναι υπερβολικό για το παιδαριώδες σενάριό της.

Ποιός άλλος πήρε αυτό που του άξιζε; Ο Αγρότης. Μια του κλέφτη, δυο, άντε τρεις....αυτοί το γαμήσανε το θέμα. Είναι η 30η επανάληψη ή παραπάνω;

Βαγγέλη, κακώς θεωρείς ότι δεν υπάρχουν νέοι που βλέπουν πρωινάδικα. Το κοινό είναι γενικά μειωμένο τις πρωινές ώρες, είναι γνωστό αυτό. Ωστόσο ξέρω πάρα πολλούς που δουλεύουν νύχτα και που ξυπνάνε εκείνη την ώρα. Επίσης, ξέρω πολλούς φοιτητές που κάνουν κοπάνες από τα Πανεπιστήμια και μένουν σπίτι, συνεπώς θα βάλουν τηλεόραση! Το γιατί ένας νέος να βλέπει πρωινά προγράμματα θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι είναι το ίδιο ανησυχητικό με κάποιον που εν έτει 2010 μνημονεύει πανηγυρικά τη Λάμψη και το Θησαυροφυλάκιο!!!

perastikos είπε...

Υπογράφτηκαν την Τρίτη τα συμβόλαια αγοράς των κτιριακών εγκαταστάσεων στα οποία θα μετακομίσει ο ΑΝΤ1. Πρόκειται για εγκαταστάσεις που βρίσκονται στους Θρακομακεδόνες. Αυτή την στιγμή υπάρχει σε εξέλιξη η διαδικασία αποχώρησης των ενοικιαστών του χώρου που θα μετακομίσει ο σταθμός. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό μόλις αποχωρήσουν οι ενοικιαστές θα ξεκινήσουν οι απαραίτητες εργασίες μετατροπών και ανακαίνισης για να στεγαστεί όλος ο όμιλος (τηλεόραση, ραδιόφωνο, διοικητικές υπηρεσίες, η Δάφνη Επικοινωνίες που εκδίδει 4-5 περιοδικά κλπ). Οι πρώτες εκτιμήσεις των στελεχών του ΑΝΤ1 αναφέρουν ότι η όλη διαδικασία της μετακόμισης από τα ιστορικά πλέον κτίρια στο Μαρούσι θα διαρκέσει περίπου 24 μήνες και ότι το σύνολο του ομίλου θα έχει μεταφερθεί στις νέες εγκαταστάσεις στα τέλη του 2011.

enimerosi24.gr

Ένα ακόμα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ που γράψαμε ΠΡΩΤΟΙ και κάποιοι έσπευσαν λανθασμένα να το διαψεύσουν!!!

Tvnea ακούει;;;;; Πώς το μπαλώνετε τώρα;;

Ανώνυμος είπε...

egw pantos perimena i oniropagida na kanei monopsifia apenanti sto mega8irio bezos.8eoro oti to 17 einai poli kalo gia tis sygkekrimenes syn8ikes..

Ανώνυμος είπε...

Τελειο απο το Troktiko!!!!!!!

Ξεφτιλίζονται για λίγα νούμερα τηλεθέασης


Ε, τώρα έχουν δίκιο ο Κανάκης και η παρέα του. Ο Γιώργος Παπαδάκης με τον Μονεμβασιώτη και τον Αρμενιάκη που λέει τον καιρό έλεγαν τα κάλαντα στον αέρα. Σε ποιο σοβαρό ενημερωτικό δίκτυο ή εκπομπή του κόσμου, σηκώνονται οι παρουσιαστές και ...


λένε τα κάλαντα ή τραγουδάνε. Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει αυτή η ιστορία λόγω του ανταγωνισμού και κάνει ο καθένας ότι του κατέβει για να πάρει νούμερα τηλεθέασης. Πότε ο Παπαδάκης έκανε τέτοια πράγματα που κάνει τώρα; Μιλάμε για τις εποχές που έπαιζε μόνος του την μπάλα. Ποτέ. Τώρα που έσφιξαν κάνουν ότι μπορείτε να φανταστείτε...

Share on Facebook

Ανώνυμος είπε...

i oniropagida exei 2430 views k oi pels 1975..mia xara an skftis oti perasan 18 ores apo to anebasma tous..

Ανώνυμος είπε...

@15:33
Όπως ξέρεις μία σειρά δεν κρίνεται επιτυχημένη από τα views στο youtube αλλά από τα νούμερά της.

Ανώνυμος είπε...

τι είχε η τατιάνα χθές και έκανε τέτοια νούμερα;επανάληψη ήταν;μας έχει συνηθίσει σε 25άρια.

Ανώνυμος είπε...

Κοινωνία Ώρα Mega 22,3% (13,7%) (Mega)
Καλημέρα Ελλάδα 18,7% (13,3%) (Ant1)
Καλημέρα 17,4% (16,0%) (Alter)
Πάνω στην ώρα 7,8% (19,4%) (Alpha)

mia xara numera kanei t panw stn wra k nomizw oti 9 t krathsei k otan 9 er9ei h eleonwra...

Ανώνυμος είπε...

Υπογράφτηκαν την Τρίτη τα συμβόλαια αγοράς των κτιριακών εγκαταστάσεων στα οποία θα μετακομίσει ο ΑΝΤ1. Πρόκειται για εγκαταστάσεις που βρίσκονται στους Θρακομακεδόνες. Αυτή την στιγμή υπάρχει σε εξέλιξη η διαδικασία αποχώρησης των ενοικιαστών του χώρου που θα μετακομίσει ο σταθμός. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό μόλις αποχωρήσουν οι ενοικιαστές θα ξεκινήσουν οι απαραίτητες εργασίες μετατροπών και ανακαίνισης για να στεγαστεί όλος ο όμιλος (τηλεόραση, ραδιόφωνο, διοικητικές υπηρεσίες, η Δάφνη Επικοινωνίες που εκδίδει 4-5 περιοδικά κλπ). Οι πρώτες εκτιμήσεις των στελεχών του ΑΝΤ1 αναφέρουν ότι η όλη διαδικασία της μετακόμισης από τα ιστορικά πλέον κτίρια στο Μαρούσι θα διαρκέσει περίπου 24 μήνες και ότι το σύνολο του ομίλου θα έχει μεταφερθεί στις νέες εγκαταστάσεις στα τέλη του 2011.

enimerosi24.gr

Ένα ακόμα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ που γράψαμε ΠΡΩΤΟΙ και κάποιοι έσπευσαν λανθασμένα να το διαψεύσουν!!!

Tvnea ακούει;;;;; Πώς το μπαλώνετε τώρα;;


den to grapsate prwtoi to ETHNOS to eixe grapsei PRWTO kai apo ekei to phrate kai seis!!!

2010 είπε...

το καρμα αξιζει. οι αλλες σειρες του αντεννα ειναι για τα μπαζα όπως και το μ+μ, η πολυκατοικια μιλα μου βρωμικα οι ξεχυλωμενες πεθερες η εδεμ το4 το λαπδ. αν και ορωμας εχει δωσει τις καλυτερες σειρες φετος ο ρουλης ηταν μια μαλακια και μιση δες τελευταιο επισοδειο δελληγιάνειου και πρωτο ρουλη να φανει η διαφορα

Ανώνυμος είπε...

15 34 nai den diafono..alla dn einai axiosimioto..?

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΤΟΝ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΤΣΙΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΜΙΝΩΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΗΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΕΧΤΥΣΑ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΛΑΤΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΤΣΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΙΑ ΤΙ ΩΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΛΑΤΣΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

Ανώνυμος είπε...

perastike
Δηλαδή εσύ θεωρείς οτι είσαι αντικειμενικός όταν συγκρίνεις την Οικογένεια Βλάπτει που έχει προβάλλει 8-9 επεισόδια με μια άλλη σειράπου μόλις πρόβαλλε το ΠΡΩΤΟ της ??????
Όπως έχεις εσύ τη γνώμη σου και πρέπει να τη σέβονται οι άλλοι, να δεχτείς και να σεβαστείς τη γνώμη των άλλων. Λοιπόν ναι, ΓΙΑ ΜΕΝΑ οι Πέλς είναι σκάλες ανώτερες απο την Οικογένεια, μόνο και μόνο γιατί δεν έχω δεί χειρότερη σειρά απο την Οικογένεια φέτος. Γυρίσματα σε φτηνιάρικα πλατώ, παντελής έλλειψη χιούμορ, χυδαιότητα, υστερία και ουρλιαχτά απο την αρχή ως το τέλος. Εγώ αυτό πιστεύω και αν εσύ φορτώνεις επειδή έχω διαφορετικό γούστο απο σένα...ξυδάκι !! Στον ΑΝΤ1 πάντως πανηγυρίζουν για το 24,6 στα νεανικά, το οποίο φέτος το έχουν δεί πολύ σπάνια ειδικά στο prime time !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο salonikios και ...οι εμμονες του!!!(Οπως λεμε
..."εκαστος στο ειδος του και ο λουμιδης στους καφεδες!!!"
Εαν δεν γραψει σε ΚΑΘΕ αναρτηση το κατι τις για τα πρωιναδικα δεν μπορει!!!
Απο την μια μας λεει οτι δεν υπαρχουν νεναικα(αφου αυτο βολευει) και απο την αλλη ασχολειτε σε ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ με αυτες τις εκπομπες τις οποιες βλεπουν πολυ λιγοι και ανευ σημασιας κοσμος!
Φασκεις και αντιφασκεις φιλλλαρα!!!

Απλα ενα πραγμα θα θυμισω,πριν ομως να δεχτω οτι ΝΑΙ ο κοσμος που ειναι το πρωι σπιτι(σε αυτους που εχουν μηχανακια της agb παντα)ειναι περιπου 900.000 αντε ενα μυριο το πολυ,δλδ το 10%!
Απο αυτο το 10% λοιπον που βλεπει τηλεοραση το πρωι ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ το καθε καναλι να θελει να διεκδικησει την ΠΡΩΤΙΑ στο εστω ελαχιστο 15-44 το οποιο ομως δινει ΚΑΙ ΠΛΑΙ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟ ΜΑΖΕΥΕΙ!!!
Επισης να επιστρεψω σε αυτο που ηθελα να σας θυμισω...
Περυσι ειχαμε Μουτσινα-Ζαριφη,Καμπουρη-Λιανο ΚΑΙ Β.Καγια,ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ....
Για ποιο λογο τους ειχαν μαζεψει ΟΛΟΥΣ αυτους???????
ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ????
Η απαντηση ειναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ!!!
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ!!!!
Μια αλλη ερωτηση...
Για ποιο λογο περυσι ετζασαν τον Αρνι απο τον Ομορφο Κοσμο???
Μηπως επειδη τα νεανικα του ηταν αιωνες μακρια απο αυτα της Μενεγακη???
και μην ακουω αηδιες οτι βαρεθηκε και εφυγε και ηθελε να ξεκουραστει...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ!!!
Λετε αν εκανε τα νεανικα της Μενεγως περυσι να εφευγε???Η να τον εδιωχναν???
ΑΜ ΠΩΣ!!!Ειστε γελασμενοι!!!
Τελος βαλανε 5 "ΝΕΟΥΣ" φετος στον Ομορφο Κοσμο ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ για να διεκδικησουν το 15-44!!!
Οποτε μην ακουω ΜΑΜΑΚΙΕΣ!!!
Το καθε καναλι ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν ειναι ιδρυμα,οποτε ΣΑΦΩΣ μετρανε ΚΑΙ τα νεανικα το πρωι εστω και ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ(σε ακριβη αριθμο τηλεθεατων)


Τελος
Οσον αφορα τον..."αφορισμο" ορισμενων προς τα πρωιναδικαμπαιδια ηρεμηστε δεν ειναι τα προγραμματα που εχουν καταστρεψει την Ελληνικη τηλεοραση,υπαρχουν απειρα απο αυτα στην πορια της ημεραςμεκει κατα τις 12 το "μεσημερι" ξεκιναει το 1ο(α και στις 7.45 το πρωι επισης)
και φυσικα και ποσα αλλα που πραγματικα δεν θα επρεπε να υπαρχουν γιατι δεν προσφερουν απολυτος τιποτα!!!
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα επρεπε να ντρεπομαι κατα τα λεγομενα καποιων που θα δω καποιο πρωινο???
Θα δω Μενεγω για να γελασω,θα δω Καραμερο-Χαριτατο για να χαλαρωσω θα δω και Ποπη Τσαπανιδου αν θελω να ενημερωθω(ολα αυτα αν ειμαι στο σπιτι)
Γιατι ομως ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΤΥΨΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ???
Μια χαρα ειναι ΟΛΟΙ τους για εκεινη την ωρα!


Υ.Γ.
@Βαγγελης
Για το dream show κανεις ενα λαθος,το ΜΟΥΣΙΚΟ dream show 1 τα πηγε εξαιρετικα καλα εκανε παντα 25%+ και ηταν πολυ πιο πανω απο το τοτε fame story 4 με την Αλιμπερτη!
Σαφως ΔΕΝ εκανε τα νουμερα του fame 1,2 και 3,αλλα για τα τοτε δεδομενα ηταν πολυ καλα νουμερα και μαλιστα εκεινη την χρονια ο alpha ηταν ισως και η 1η φορα που σε εβδομαδιαιο μεσο ορο τα πηγενε πολυ καλα ειχε φτασει σημειο που ειχε χτυπησει ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΑ!
Δεν εκανε 12% οπως λες!
Αυτα τα ολιγα...φιλουρες!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελα που δεν υπαρχουν νεανικα τοπρωι..Υπαρχουν νοικοκυρες που χουν μικρα μωρα και τα μεγαλωνουν..η εχουν αδεια..Υπαρχει κοσμος που δουλευει το μεσημερι..η το βραδυ..πχ βραδινος..νεανικα κοινα ειναι και 30ρηδες και 35ρηδες..δεν ειναι μονο τα 15χρονα

Ανώνυμος είπε...

h tatiana htan epanalipsi xthes gia auto kai ta noumera auta.
ousiastika htan h 3h ekpompu me thema ti vandi!

Ανώνυμος είπε...

σαμπάνιες ανοίγουν στο μαρούσι με τα νεανικά των πελς!δυστυχώς το mega πλήρωσε την αλαζονεία του και φυσικά βούλιαξε,πλήρωσε τόσα για μια τηλεταινία και έπαιζε ο ένας και μοναδικός μπέζος και αρκέστηκε σε 35 και 40%,ενώ περίμενε πάνω από 50!15:55 βέβαια ο λάτσιος ίσως πρέπει να φύγει,έχει κάνει σοβαρά λάθη απ ό,τι φαίνεται,αλλά μπορεί να μη φταίει και αυτός,ίσως του ρίχνουν ξένες ευθύνες.με σωστό προγραμματισμό πάντως το κάρμα θα πιανε 40% και οι πελς 35% στα νεανικά.ο λεβέντης μου είναι ο πιο συμπαθής άνθρωπος στην ελληνική τηλεόραση.

Ανώνυμος είπε...

15:55
Και γιατι να ..."ΦΤΑΙΕΙ" ΜΟΝΟ ο Λατσιος???
Γιατι ειχα την εντυπωση οτι αυτος που παιρνει ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ αποφασεις ειναι ο Λεβεντης???
Και αυτο ισχυει ΦΥΣΙΚΑ!!!
Μην ριχνετε ευθηνες ΜΟΝΟ στον Λατσιο,ειναι αδικο!!!
Για το φετινο ΧΑΛΙ του αντ1 ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 2!!!
Μαλλον και οι...3(βαζω και την Γκαγκαη μεσα)που αντι να κοιταξει την δουλεια της ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ αυτη καθε αλλο παρα αυτο κανει...
Αντιθετως,φωτογραφιζεται(δεν εχει αφησει περιοδικο για περιοδικο ενα πραγμα)και δινει συνεντευξεις απο το life style του alter μεχρι και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ,χωρις να καταλαβαινω ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΟΥΛΈΥΕΙ????
Ασε δε και παρουσια της στο x-factor...

Οποτε ΞΥΠΝΑΤΕ μερικοι και μη ριχνετε τα φαρμακια σας ΜΟΝΟ σε εναν οταν στο συγκεκριμενο καναλι εκτος του οτι εχουν μπλεξει τα μπουτια τους θα πρεπει να καταλαβουν και αυτοι και εσεις οτι η τηλεοραση ειναι ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,δεν φταιει ενα ατομο ΜΟΝΟ το ΞΑΝΑΛΕΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

Sugnwmh alla epeidh den kserw apo noumera...afou to x-factor htan olh thn wra trito pws perase tin xatzivasileiou mprosta sto geniko..estw kai 0,1..mono me tin vissi.kai afou se palaiotero post grapsate oti to stin ugeia sas anevike poli epeidh epaikse mexripoli argotera apo ta alla.......
Telika to x-factor prwtoxronia htan se ola ta tetarta trito ektos apo ekei pou vgike h Vissi??Thanks

Ανώνυμος είπε...

16:15
Κατσε να παρουν καμια πρωτια στο τελος της σαιζον οι Καραμεροχαριτατοι και να δεις μετα για ποτε θα αλλαξει γνωμη ο salonikios κια κατι αλλοι...
Μετα ΞΑΦΝΙΚΑ θα τα επικαλουντε ΚΑΙ ΑΥΤΑ!!!
Ξαφνου δεν θα ειναι..."λιγα"!!!
Μωρε τωρα θα τον μαθουμε τον salonikio???
Αφου ειναι εγκαθετο σκουλικακι!!!
Και απορω πως ακομη δεν εχει φαει σουτ απο εδω!!!

perastikos είπε...

@15.38

Επιμένω. Δεν με απατά η μνήμη μου. Το γράψαμε πρώτοι. Όπως και να χει, περιμένω να δω τι θα κάνουν στο tvnea για να μπαλώσουν την παραπληροφόρησή τους.

@16.12

Ένα επεισόδιο αρκεί για να βγάλεις συμπεράσματα τουλάχιστον για το τεχνικό μέρος. Τα σφάλματα που έγιναν δεν είναι άποψή μου, τα είδαμε όλοι και δεν αλλάζουν. Τα υπενθύμισε χθες βράδυ ένας ανώνυμος, δες τα κι εσύ που...για κάποιο λόγο δεν τα εντόπισες!
""Οι παρουσιαστές εκφωνούν το δελτίο των 7.30,είναι βράδυ χειμώνα (προτείνουν άναμμα τζακιού!) και φεύγουν από το κανάλι με τον ήλιο να λάμπει! Φτάνουν στην έπαυλή τους επίσης μέρα (!) αλλά λίγα λεπτά μετά οι ρεπόρτερ που περιμένουν απ'έξω κρατούν ομπρέλες (προφανώς για να δικαιολογήσουν τον βρεγμένο από βροχή δρόμο). Αργότερα ο Σώζος οδηγεί νύχτα μ'ένα φως αναμμένο μεσ'στα μούτρα του για να φαίνεται (άραγε στο εξωτερικό πώς φωτίζουν το εσωτερικό αυτοκινήτου;) και στον πιο ερημικό δρόμο εμφανίζεται τζαμοκαθαριστής! (πού να στεκόταν; στα φανάρια;) Να αναφερθώ στον κάκιστο ήχο; (μουσική παντού,τραγούδια ανακατεμένα με πρόζα,μιλάνε κάτω απ'το πάπλωμα και ακούγονται κανονικά)""

Στην Οικογένεια βλάπτει, στα 8-9 επεισόδια που λες ότι έχει κάνει, δεν έχω αντιληφθεί δυο συνεχόμενες -σε πλοκή- σκηνές όπου η μια να είναι νύχτα και η άλλη μέρα! Αυτό δεν το γυρίζει ούτε ο πιο άσχετος ερασιτέχνης σκηνοθέτης! Επαναλαμβάνω: δεν είναι άποψη, συνέβη.

@16.14

Συμφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή αναφέρθηκε η λέξη αλλαζονεία και κάποιοι δεν έχουν μνήμη...
Δεν ξέρω αν θυμάστε πρίν κάποια χρόνια και για σειρά ετών που ο ΑΝΤ1 ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην τηλεόραση και το MEGA ότι και να έκανε έβλεπε την πλάτη του απο το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα ! Ο ΑΝΤ1 λοιπόν τότε καβάλησε το καλάμι και πίστεψε οτι και σκατά να έδινε στον κόσμο θα τα έτρωγε. Το αποτέλεσμα ήταν το κανάλι να κατρακυλήσει και μέχρι σήμερα να μη μπορεί να σηκώσει κεφάλι !!!
ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο θα πάθει και το MEGA, γιατί κάποιοι εδώ μέσα ξεχνάνε οτι ΟΛΑ αλλάζουν και γυρίζουν και τίποτα δεν κρατάει για πάντα !! Τρανταχτό παράδειγμα της αλλαζονείας του ΜΕGA είναι οι φανατισμένοι του εδώ μέσα και ο υστερικός και φασιστικά χυδαίος τρόπος που αντιμετωπίζουν όποιον τολμήσει να εκφράσει μια αντίθετη άποψη !!!

Ανώνυμος είπε...

16 26 paizoun rolo i diafimisis..otan kati exi liges diafimisis tis aferoun apo to meso oro alla dn anevainei poli kai to anti8eto.to x factor exi polles diafimisis epidi ine i navarxida tou antena

Ανώνυμος είπε...

16:23 ο λεβέντης είναι πράγματι αξιόλογος!και συγκροτήματα ξέρει να ανακαλύπτει και την καλομοίρα έφερε στην ελλάδα,όταν την ανακάλυψε στο fame story και στη sony στην αμερική δούλεψε.όλοι λένε τα καλύτερα,μην ισοπεδώνουμε αξίες.

Ανώνυμος είπε...

deite ant1 telia solomou

Ανώνυμος είπε...

16:21
ΑΧ ΠΡΑΓΑΤΙΚΑ ΠΙΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ?????????????????
ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ???????
ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!
Ακου εκει το Καρμα θα επιανε 40%...
Και οι Πελς 35% στα νεανικα...

Θα μας ΛΟΛΑΝΕΙΣ???????
Θα πρεπει να μαθετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! οτι η πιτα θα ειναι μοιρασμενη,δεν ειναι μονο 2 καναλια οπως παλια!
Οταν το καταλαβετε αυτο τοτε ισως και να αναθεωρησεις και εσυ και κατι αλλοι κολλημενοι!!!


Και επειδη δηλαδη ο Λεβεντης σου ειναι..."συμπαθης σαν ανρωπος" ειναι και ΙΚΑΝΟΣ στο να διαχηριστει ενα προγραμμα???
ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ....
Ρε καντε καμια βολτα μπας και παρει λιγο αερα το καμμενο μυαλο σας!!!
Ευτηχως αυριο ανοιγουν και τα σχολεια...
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ????????
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!

perastikos είπε...

Το ανέκδοτο της ημέρας! Ο Λεβέντης είναι αξία! λοοοοοοοοοολ

Ανώνυμος είπε...

perastike
Δεν το πρόσεξα γιατί δεν καθόμουν με το μπλοκάκι στο χέρι να προσέξω τα τεχνικά λάθη, αλλά να το δεχτώ οτι είχε τεχνικά λάθη ως πρώτο επεισόδιο, αφου το λένε κάποιοι που τα παρατήρησαν. Και λοιπόν ???? Προτιμώ να βλέπω μια σειρά που μου αρέσει και τη βρίσκω ενδιαφέρουσα παρά μια σειρά άψογη τεχνικά που τη βρίσκω αφόρητη !!!
Άλλωστε, χωρίς να κάνω καμμία σύγκριση προς Θεού και σε Αμερικάνικα σήριαλ έχω δει λάθη που βγάζουν μάτι, αλλά αν ήταν καλή η σειρά, σκασίλα μου. Μη μου πείς οτι δεν είχες προσέξει τα άπειρα λάθος ρακόρ των FRIENDS που βγάζαν μάτι !!! Αυτό τι σημαίνει, οτι δεν ήταν μια απο τις καλύτερες σειρές που υπήρξαν ποτέ ;;;; Επαναλαμβάνω δεν κάνω ΚΑΜΜΙΑ σύγκριση, απλά το αναφέρω ως παράδειγμα του ότι όταν μια σειρά σου αρέσει, παραβλέπεις και κάποια λάθη, ειδικά αν δεν έχουν σχέση με το στόρυ και το σενάριο !
Α και σ'ευχαριστώ που δεν έβρισες, δίνεις ενα παράδειγμα οτι και μια μεγάλη διαφωνία ΜΠΟΡΕΙ να γίνει πολιτισμένα !

Ανώνυμος είπε...

16:30
ΚΑΨΕ ΜΑΣ ΚΙ'ΑΛΛΟ!!!!
Μα το αναφερεις και ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ!!!!
"και συγκροτήματα ξέρει να ανακαλύπτει και την καλομοίρα έφερε στην ελλάδα,όταν την ανακάλυψε στο fame story και στη sony στην αμερική δούλεψε"


Λοιπον απο αυτα που αναφερεις ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ να εχουν σχεση με ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟ ΚΑΝΑΛΙΟΥ????
Και ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΛΛΙΟΥ???????
Τωρα για την Αμερικη που δουλεψε...τι να πω???????
Μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΜΕΡΙΚΗ τον Λεβεντη περιμενε....
Και το γεγονος οτι..."ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ"τι σημαινει???
Τον κανει πετυχημενο στην φετινη κατρακυλα του αντ1????
Κια ποιοι ειναι αυτοι ...οι ΟΛΟΙ που λενε τα...καλυτερα για την..."ΑΞΙΑ" του Λεβεντη???

Ρε δεν υπαρχει περιπτωση παιρνετε ΛΙΓΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!
ΤΕΛΟΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

16:30
Το να εχεις ..."Ναυαρχιδα" ενα Talent show παντως ειναι αν μη τι αλλο ΤΡΑΓΙΚΟ!!!
Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ του ΚΑΘΕ ΚΑΝΑΛΙΟΥ κατα μεγαλο ποσοστο ειναι το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ,αλλα υπαρχει τετοιο στον αντ1???
ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

16.46
Έχεις λάθος, μην τρελλαίνεσαι ! Ναυαρχίδα κάθε καναλιού είναι το πρόγραμμα που ταιριάζει ανάλογα με το ΕΙΔΟΣ που το κάθε κανάλι θέλει να υπηρετήσει ! Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων είναι η ναυαρχίδα ενός ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ καναλιού !!! Άλλη είναι η σημαία του ενημερωτικού καναλιού, άλλη του ψυχαγωγικού καναλιού, άλλη του lifestyle καναλιού, άλλη του μουσικού καναλιού κ.ο.κ.!!

kostas είπε...

Καλημέρα, χρόνια πολλά στον Γιάννη του blog και σε όσους γιορτάζουν σήμερα (και όσοι γιόρταζαν ψες).
Γύρισα από την δουλειά κάπου στις δύο και έβαλα τo Laptop και την ιστορία Πελς να με συντροφεύουν στο μεσημεριανό μου. Η σειρά είχε ένα ενδιαφέρον (αν και από τώρα ξέρεις τι θα συμβεί στο τέλος, αλλά τέσπα) και νομίζω πως τελικά δεν άξιζε το ποσοστό που τελικά έλαβε. Δεν θα κρίνω σκηνοθεσία, σκηνογραφία, φωτισμό κτλ., στις εποχές που διανύουμε, θα ήταν λίγο too much. Ίσως και αυτό να είναι το κόνσεπτ. Δεν ξέρω, λέω… Άλλωστε ο οίκος EndeMol φημίζεται για τις περίεργες απαιτήσεις των συμβολαίων και μεταφορών του. Θέλουν όλα να είναι όπως το βλέπουν εκείνοι!
Την Ονειροπαγίδα δεν την κατέβασα, ρομαντικές ιστοριούλες δεν είναι του φόρτε μου, τις βαριέμαι συνέχεια και αφόρητα. Σχετικά με το θέμα της «Οικογένειας που βλάπτει», είναι μία από τις λίγες σειρές που εγώ προσωπικά γράφω στο DVD Recorder και φυσικά βλέπω. Σπανίζει να το κάνω, αλλά για την συγκεκριμένη σειρά το κάνω. Δεν ξέρω…, βρίσκω πως η συγκεκριμένη έχει στοιχεία ψυχαγωγίας, χωρίς να είναι παιδική (σαν τον Γλυκούλη) και φλύαρη (σαν την Πολυκατοικία).
Κρίνοντας από τα όσα παρουσίασαν μέχρι τώρα τα κανάλια, θεωρώ πως η σεζόν στο πρώτο μισό ήταν ενδιαφέρουσα: γιατί παρείχε αρκετά νέα πράγματα και αρκετές στιγμές ψυχαγωγίας, αλλά ήταν η πρώτη φορά που δεν πωρώθηκα με κάτι, ήταν η πρώτη φορά που είπα: «καλά, σιγά αν δεν το δω απόψε… θα το δω την επόμενη εβδομάδα…», πρώτη φορά που δεν μιλάγαμε με φίλους και φίλες για σειρές του τώρα, αλλά αναπολούσαμε ατάκες περασμένων σειρών… «Θυμάσαι τότε η Ζούμπι με τον Βούδα…» ή «Θοδωρή? Πότε θα γίνει μάνα η Δήμητρα?».
Δεν ξέρω αν είναι κακό ή καλό, αν φταίει η κρίση, οι Γερμανοί με τα Real Life ή η παραμονή των διευθυντών προγράμματος στα ίδια και στα ίδια, αλλά φοβάμαι πως η τηλεόραση κινδυνεύει σοβαρά να χάσει την ταυτότητα και αγνότητα της. Θα είναι απλά ένα κουτί που το ανοίγεις, επειδή δεν έχεις τα φράγκα να βγεις για καφέ ή επειδή θέλεις να ξαπλώσεις και το χαζοκούτι να σε νανουρίζει και όχι για να περάσεις όμορφα με χαρακτήρες, ρόλους, ατάκες και ιστορίες.
Για του χρόνου περιμένω το «Πάντα καλά», όχι τίποτα άλλο… για να βγω λάθος και όντως να περάσω ξανά όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

kosta
Συμφωνώ απόλυτα ! Καί όσο υπάρχουν στο κοινό τρελλαμένα κομπλεξικά είτε με το ένα είτε με το άλλο κανάλι, όπως εδώ μέσα, που δέχονται οτι σκατά τους σερβίρουν τα κανάλια που λατρεύουν αδιαμαρτύρητα και τα θεωρούν και αριστουργήματα, τόσο χειρότερα θα πηγαίνουν τα τηλεοπτικά πράγματα !!! Αν δεν ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ σαν τηλεθεατές καλύτερα προγράμματα και δεν αντιδράμε σε οτι παπαριά μας σερβίρουν,αλλά την αποθεώνουμε κιόλας, είμαστε άξιοι της μοίρας μας !!!

Ανώνυμος είπε...

perastike και 16:41 αν εσάς δεν σας αρέσει ο λεβέντης πρόβλημά σας,εγώ είπα ότι είναι άξιος θαυμασμού γιατί έχει την ικανότητα να βρίσκει ταλέντα και να τα κάνει star.έτσι πιστεύω ότι ανέλαβε και τον ant1 και θα τον φτάσει πολύ ψηλά.ο χρόνος θα δείξει.αν και ο άνθρωπος έχει δώσει δείγματα γραφής με την αξιόλογη πορεία του στα media.δεν είναι τυχαίο που θεωρείται ο πιο επιτυχημένος στο χώρο του.

Ανώνυμος είπε...

Ποτε πανυγηρισε μεγαλοστελεχος του αντ1 για τα νεανικα της Μενεγακη??????????????
ΡΕ SALONIKIE συνεχιζεις να εκτιθεσε αναπανορθωτα και κανεις ρεζιλι και το μπλογκ,ρε media bloger γιατι αυτα τα αφηνεις ετσι ρε φιλε???
Δηλαδη ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παιδια!!!
ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Αυτο ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΔΕ ΠΟΤΕ!!!
Οπως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΠΛΑΙ Ο SALONIKIOS ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΝΕΓΩΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΝΟΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ!!!

Τουλαχιστον καπου Live αλλα ουτε σε συνεντευξη του Λατσιου,ρε ΕΛΕΟΣ ΑΠΛΑ!!!
Το γεγονος οτι μπορει να ανεφερε οτι η Ελενη παει καλα εκει τι σημαινει???
Ασε που ουτε αυτο εγινε..αλλα λεμε!!!


Τελικα εισαι ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΙΚΟΣ SALONIKIE,ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΑΟΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ!!!!!



@MEDIA BLOGER
ΦΙΛΕ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΧΡΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ ΤΟΥ!!!
ΡΕΖΙΛΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

16:52
Εισαι βαθια νυχτομενος,αλλα δικαιολογησε γιατι εισαι παιδακι και μαλιστα χουλιγκανακι ενος καναλιου που εχει απελπιστει!!!

Ανώνυμος είπε...

o perastikos leei
αυτοί το γαμήσανε το θέμα. Είναι η 30η επανάληψη ή παραπάνω;

enw to slot mas enimeronei na min xrhsimopoioume yvristikes ekfraseis. ta symperasmata dika sas

Ανώνυμος είπε...

16:58
Καλε πας καλα???
Αλλο να ανακαλυπτει star τραγουδιστες(αληθεια ποιους ανακαλυψε και εκαναν την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΡΙΕΡΑ???Την ...Καλομοιρα???wow...Τρελο κελεπουρι..η ολα τα ταλεντα της μιας μερας απο το x-factor???)
Και μην μου πεις τωρα για heaven και ΒΑΝΔΗ,ΜΑΖΩ,ΠΕΤΡΕΛΗ κλπ,γιατι αν ΔΕΝ ηταν ο ΦΟΙΒΟΣ ολοι αυτοι απλα μπορει και να μην υπηρχαν δεν εθυνετε ο Λεβεντης για την οποια καριερα εχουν κανει!!!Ασε που πολλοι απο αυτους προ υπηρχαν...

Οταν λες οτι θα φτασει τον αντ1 ψηλα τι εννοεις???
Ειναι εδω και 3 χρονια να δεν κανω λαθος στο τιμονι του ΓΕΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ και εχει κανει ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ,εχει αποπροσανατολισει το κοινο του καναλιου,εχει διωξει το παραδοσιακο κοινο του αντ1 εχει ΔΙΛΑΥΣΕΙ τον πρωινο καφε με τις επιλογες του και αυτο θελει πολυ προσπαθεια για να γινει οταν εχει το μεγαλυτερο ισως μπραντ νειμ της Ελληνικης τηλεορασης,αληθεια ποσ καιρο ακομη να περιμενει ο αντ1 για να γινει 1ο καναλι???
Κια αντε ας μην γινω υπερβολικος,ως ποτε μπορει να περιμενει να πλησιασει στω το Mega???
Οταν μηπως οι Γερμανοι θα εοχυν παρει φορα και τους αφησουν χιλιομετρα πισω???Γιατι νομιζω οτι θα γινει και αυτο καποια στιγμη!
Δεν γινετε αγαπη μου να προσπαθεις 3 χρονια να κανεις το καναλι να φτασει κορυφη και οχι μονο να μην μπορεις να το καταφερεις αλλα να πεφτεις κι'αλλο και να βλεπεις το Mega με τα κυαλια!!!
Και αυτα τα τελευταια ΔΕΝ θα τα ελεγα εαν δεν υπηρχε το παραδειγμα των Γερμανων που μεσα σε μιση σαιζον με μισο προγραμμα 3 μολις ημερων εφτασαν στο σημειο να περνανε τον αντ1 καποια στιγμη στο 15-44 που ολοι πασχιζουν!Για να μην αναφερω δε οτι ουδεποτε ειχαν το κοινο αυτο εκτος απο Λαζο και Μενεγω...
Ε αυτα βλεπω και κρινω λοιπον οτι ο Λεβεντης και οχι μονο ο Λατσιος ειναι παντελως ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!

perastikos είπε...

@17.02

Η αλήθεια είναι ότι ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι να συνέβη το "συμβάν" που γράφει ο Salonikios, αλλά για να το λέει κάτι θα ξέρει. Εξάλλου έχουν ειπωθεί τόοοοοοσα φέτος, που δεν με εκπλήσει να έγινε ΚΑΙ αυτό. Θα μας εξηγήσει ο ίδιος. Τα υπόλοιπα περί έκθεσης του μπλογκ....δεν ισχύουν. Γιατί αναφέρεσαι στον media_blogger και του λες να παρέμβει;; Δεν βλέπω κάτι το εξοφρενικά λάθος στα γραφόμενα της ανάρτησης. Ο Salonikios εκφράζει την άποψή του, όπως κάνω κι εγώ, κι ο Kostas. Μπορείς να διαφωνείς μαζί του ή να συμφωνείς. Μην το τραβάμε όμως χωρίς λόγο

@17.07

Έβρισα κανέναν;; Όχι! Δεν κατάλαβα δηλαδή. Θα μου μάθεις τους κανόνες στον ιστότοπο που διαχειρίζομαι;; Ένας ανώνυμος σχολιαστής;; Κάνε καμιά βόλτα γύρω από τον εαυτό σου να συνέλθεις

Ανώνυμος είπε...

Ο Λεβεντης τι λεει???????
Ποιο επιτυχημενος στον χωρο του??????????
Ενταξει το διαβασαμε ΚΑΙ αυτο!!!
Ειναι τοσο ..."πετυχημενος" που ο αντ1 κοντευει να γινει αντ3 και καθημερινα σαιρνετε με 7 και 10 μοναδες διαφορα απο τον 1ο!!!
Δηλαδη τι να πουν και αλλοι...

Σας εχει καψει καποιους το πολυ φαι μαλλον των γιορτων?Τα πολλα μελομακαρονα και οι κουραμπιεδες???
Το πολυ ισως ποτο???
Κατι απ'ολα αυτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Κοιτα να δεις perastike μου δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι σχεδον ΠΑΝΤΑ με καθε νεα αναρτηση του salonikiou υπαρχουν εντονες αντιδρασεις σε πραγματα τα οποια ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ αλλα ανακριβεις που γραφει και που δεν ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Αυτο κατακρινω και ΟΧΙ την αποψη του καθε salonikiou εδω μεσα για να μην παρεξηγουμε!!!
Αυτο που λες οτι..."Εξάλλου έχουν ειπωθεί τόοοοοοσα φέτος, που δεν με εκπλήσει να έγινε ΚΑΙ αυτό."
Θα επρεπε μαλλον να κανουν το salonikio ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΩΝ ΜΙΣΩΝ!!!
Και εχω καθε λογο να το λεω διοτι ειμαι απο τα ατομα που δουλευουν στην τηλεοραση και μαλιστα πολυ κοντα στο ατομο το οποιο εχει ο salonikios ΕΜΜΟΝΗ με καθε αναρτηση του και παντα ΧΩΡΙΣ να διασταυρωνει αυτα που λεει!!!

Τελος
απευθυνθηκα στον media bloger για τον απλουστατο λογο οτι αυτο ξερω για κεντρικο διαχειρηστη του μπλογκ και ημουν απο τους πρωτους εδω μεσα πριν μαζευτειτε ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

@ perastike
Και φυσικα εχει λαθος η αναρτηση οταν βαζει στο στομα του ΛΑΤΣΙΟΥ τα οποια ΟΥΔΕ ΠΟΤΕ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ οταν λεει οτι πανυγηριζει για τα νεανικα της Ελενης,ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΑ???
Και αν εγινε πως και τους ξεφυγε των μεσημεριανων αληθεια???
Δεν ειναι η 1η φορα που κανει λαθος και ...τυχαια ενα πραγμα ΚΑΙ ΠΛΑΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ!!!
Με δηθεν δηλωσεις της για την μειωση του μισθου της που δεν δεχτηκε λεει...
ΕΝΩ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ TV ZAPING ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΕΠΙ ΛΕΞΗ ΟΤΙ
"ΟΥΔΕ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ"!!!
ΚΑΙ ΟΧΙ "ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ"ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο SALONIKIOS!!!!
Δεν ειναι κακο καποιος να παραδεχετε το λαθος του,αλλα ουτε τοτε το ειχε κανει το παλικαρι απο την Σαλλονικα και δεν περιμενω να κανει τωρα το ιδιο!!!
Οσο γαι το ανεκτιθετε το μπλογκ η οχι?
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΘΕΤΕ οταν υπαρχουν ΨΕΥΔΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ τα οπια ΠΟΤΕ δεν ειπαν αυτα τα οποια λεει οτι ειπαν ο salonikios!!!

Νομιζω οτι θα πρεπει να διορθωθει,μην εκπλαγειτε αν μετα την Σεμινα σας κανουν ΝΤΟΥ και αλλοι και μετα θα τρεχετε να ζητατε ...Συγγνωμες οπως ο Kostas!!!

Δεν ειναι σωστο διοτι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ αλλα για γεγονος το οποιο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!!!
Ελπιζω να εγινα ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ!!!

pit είπε...

perastike to exw ksanagrapsei kai to ksanagrafw twra!pisteyw oti prepei na stamatisoun ta sxolia apo anwnymous!opoios thelei na pei ti gnwmi tou na exei onoma kai na tin leei!den kserw ti pisteyete eseis alla i gnwmi mou einai den einai kai toso athwa ola ta anwnyma sxolia giati yparxoun, akoma kai sta blogs, antagwnistes!)

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω να πω ενα σε αυτο που λεει ο perastikos
"Εξάλλου έχουν ειπωθεί τόοοοοοσα φέτος, που δεν με εκπλήσει να έγινε ΚΑΙ αυτό."


Αντι λοιπον να καθεστε και να χαφτετε οτι σας πασαρουν απο αυτα που ειπωνονται καθημερινα και τα οποια βασιζονται σε σεναρια και ΕΙΚΑΣΙΕΣ προσωπικες και οχι σε ΑΛΗΘΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ το οποιο προκυπτει μετα απο καποια διασταυρωση πληροφοριων μαλλον θα επρεπε να σας κανει πιο προσεκτικους και οχι να λετε απλα αυτο που λεει ο Perastikos πιο πανω οτι επειδη ακπουστηκαν ατ παντα πρεπει ντε και καλα να ειναι και αυτο αληθεια!!!



Υ.Γ.
Συμφωνω επισης με αυτα που λεει ο 17:42,θα τρεχετε και δεν θα φτανετε παλι!!!

Ανώνυμος είπε...

17:45
Μπορει να ΜΗΝ διαφωνω με αυτο που λες με τους ανωνυμους,αλλα το καλυτερο ΟΛΩΝ θα ηταν ατομα οπως ο salonikios να μην ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Και να διασταυρωνουν κατι πριν το γραψουν!!!
Και ετσι οπως ηρθε ο perastikos να [ει πριν οτι τελικα το μπλογκ δικαιωθηκε με τον αντ1 και την μετακομοιση του στους Θρακομακεδονες το σωστο θα ηταν να παραδεχοντε και τα λαθη τους και τα λαθη του salonikiou ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ 1η ΦΟΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!

Erblog είπε...

εωλεπα πριν το 50-50 που ειναι μια απο τις καλυτερες σειρς της δεκαετιας που τελειωσε και σε μια σκηνη ο ΦΔιλιππιδης φοραει ενα πουκαμισο και στην αμεσως επομενη σκηνη φοραει αλλο!
μαλιστααπο κατω το mega το σχολιαζε πως τους ξεφυγε αυτο το λαθος στα γυρισματα.

και διερωτωμαι...ειναι δυνατον να στεκομαστε σε τετοια λαθακια? παντα συμβαινουν, ακομα και στα καλυτερα σπιτια-σειρες!
αρα μην αρχιζετε να λετε και για του πελς και τα σκηνοθετικα λαθη.
λαθη γινονται παντου και σε ελληνικες και ξενες παραγωγες. ακομα και σε ταινιες που μονταρονται επι μηνες και οχι σε μια σειρα που εχουν και την πιεση χρονου.

@perastikos

δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του απλα να μην τα ισοπεδωνει ολα και να βρισκει ολα τα αλλα χαλια. εμενα δεν μου αρεσει καθολου η οικογενεια βλαπτει και θεωρω μεχρι στιγμης τους πελς καλυτερη σειρα. παρ' ολα αυτα δεν λεω την οικογενεια βλαπτει οτι ειναι οτι χειροτερο εχει δειξει η τηλεοραση και αλλα παρομοια.

Ανώνυμος είπε...

Βόμβα μεγατόνων αναμένεται να αναστατώσει προσεχώς τα ''Μυστικά της Εδέμ'' καθώς ενώ όλα βαίνουν καλώς για Μελίτα (Χρύσα Παππά) και Στέφανο (Αλέξανδρος Σταύρου) και είναι έτοιμοι να ανακοινώσουν στην παρέα τη σχέση τους, ένα απροσδόκητο γεγονός σκάει σαν κεραυνός εν αιθρία : Η Εύα (Φαίη Ξυλά) είναι έγκυος και προφανώς το παιδί είναι του Στέφανου.

Αυτό το γεγονός φρενάρει τα γεγονότα και κάνει το ζευγάρι να χάσει τη γη κάτω από τα πόδια του. Η Εύα αρχίζει να το λέει στην παρέα ενώ η Αντιγόνη (Στέλλα Παπαδημητρίου) πιέζει τον Στέφανο να την παντρευτεί.

Ο Μάνος σοκάρεται από την είδηση αλλά όταν σκέφτεται καλύτερα αποφασίζει να διεκδικήσει την Εύα, χωρίς να ενοχλείται από την εγκυμοσύνη της...

Αυτά και άλλα πολλά θα συμβούν στα επόμενα επεισόδια της ''Εδέμ'' που με το νέο χρόνο ανασκουμπώνεται. Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα υπάρξουν απανωτές συσκέψεις των συντελεστών για την τρίτη χρονιά και την ανανέωση των συμβολαίων ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και κάποια καινούρια πρόσωπα.

perastikos είπε...

Για να κλείνουν τα θέματα ένα ένα: περί μείωσης μισθού και Μενεγάκη, το είχε αναφέρει σε περιοδικό αλλά και στην συνέντευξη τύπου παρέα με την Μαραγκουδάκη όπου την ρώτησαν σχετικά.

Στο θέμα Λάτσιου, θα περιμένουμε την εξήγηση του Salonikiou κι αν όντως έχει κάνει λάθος, το εν λόγω απόσπασμα θα αφαιρεθεί από την ανάρτηση. Εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα παραδεχτώ το σφάλμα και ό,τι συνεπάγεται αυτού

Ανώνυμος είπε...

Ε καλα...δεν επριμενα κατι διαφορετικο!!!!
Ρε Perastike πλακα μας κανετε???
Θελετε να σας γραψω επι λεξη τι ειχε ρωτηθει στο tv zaping ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ????
Εχω ΟΛΕΣ τις συνενετυξεις της Ε.Μενεγακη φετος και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν ειπε οτι "ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ"!!!ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ!!!
ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!!
Την συνενετυξη τυπου με την Μαραγκουδακη στην αρχη της σαιζον την ΕΙΔΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ και επισης δεν απαντησε ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ που λετε!!!
ΜΗΝ ΜΕ ΤΡΕΛΕΝΕΤΕ ΤΩΡΑ!!!
Ειναι ΤΡΕΛΗ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΝΕΓΑΚΗ που θα εβγαινε και θα ελεγε "δεν δεχομαι να μου μειωσουν τον μισθο"???Και ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ???ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΒΑΛΟΤΑΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ????
Την εχεις για το χαζη???
Δεν νομιζω...αλλο εχει αποδηξει τοσα χρονια!!!
Αλλα για δες τι κακο κανουν τα μεσημεριανα ε???
Με το πες πες φτανουμε στο σημειο που πιστευουμε πραγματα τα οποια δεν ειπωθηκαν ΠΟΤΕ!!!


Η εξηγηση του salonikiou ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι μια εξηγηση που δεν θα πειθει οπως εκανε και τις αλλες φορες βασιζομενος σε σεναρια επιστημονικης φαντασιας!!!(Θα αρχισει να μιλα και για νουμερα και αλλα τετοια,οπως επισης εκανε ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ,ασχετα δηλαδη!!!)
Παρολ'αυτα ΚΑΙ ΜΟΝΟ που ενας συντακτης σαν και εσενα που τολμα να πει οτι θα ειναι ο πρώτος που θα παραδεχτει το σφάλμα και ό,τι συνεπάγεται αυτού χωρις να ανηκει σε εσενα η αναρτηση ΣΕ ΤΙΜΑ!!!


Υ.Γ.
Εγω σε οτι αφορα αυτα που λεω να και με εντονο τροπο γραφης τα λεω ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ στο οποιο ειμαι αναγνωστης απο τοτε που δεν πατουσε ψυχη εδω μεσα)
Αυτα καλο απογευμα!!!

Erblog είπε...

Άτυχη. Την έφαγε η κουμπαριά της με την οικογένεια Μπακογιάννη. Ως γνωστόν η Εύη Φραγκάκη είναι παντρεμένη με τον διπλωματικό συντάκτη Δ. Κοτταρίδη το παιδί των οποίων έχει βαφτίσει ο Κώστας Μπακογιάννης. Ο Κυριακού την... εκτιμά. Ο ισχυρός άνδρας του ΑΝΤ1 δεν εκτιμά όμως το Μπακογιαννέικο. Και ως εκ τούτου σε τέτοιες περιπτώσεις την πληρώνει αυτός που δεν φταίει (η Φραγκάκη δηλαδή)... Η Μιχαλοπούλου αναλαμβάνει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων από τη Δευτέρα. Τυχερή από το πουθενά...

Erblog είπε...

λοιπον βρηκα πολυ αστειο στα ματια μου τουλαχιστον!!

μολις διαπιστωσα πως εχει βγει στον αερα το νεο site του Ελευθερου Τυπου www.e-typos.com

πανω δεξια εχει τον καιρο και απο κατω εορτολογιο, και γραφει...
"γιορταζουν: Γιαννα..."
και αν θες να δεις και τα υποολοιπα ονοματα πατας πανω.
εχουν βαλει το Γιαννα πρωτο και οχι το Γιαννης ή το Ιωαννης που ειναι πιο λογικο ισως για τους γνωστους λογους!!!
Α ρε Γιανναααα...


χαχαχαχαχαχα

perastikos είπε...

18.40

Μη βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν είπα. Στην συνέντευξη τύπου που κι εγώ την θυμάμαι εξίσου καλά, τη ρώτησαν αν έχει δεχτεί μείωση μισθού και είπε όχι. Το αναφέρω γιατί επέμενες ότι το είπε μόνο μια φορά και μόνο σε περιοδικό. Ε λοιπόν το δήλωσε και on air που για μένα δεν σημαίνει κάτι - ρωτήθηκε και απάντησε όπως θα έκανε ο καθένας.

Στο τι εξήγηση θα δώσει, μην προτρέχεις, άσε να δούμε και μετά σχολίαζε όσο θες.

Ανώνυμος είπε...

18.40
Εχεις ΟΛΕΣ τις συνεντεύξεις της Μενεγάκη φέτος ???????? Ο Χριστός και η Παναγία, να χαρώ εγώ είδωλα και εμμονές που έχετε ορισμένοι !!!! Δηλαδή τι αποκομίζεις μαζεύοντας συνεντεύξεις μιας συμπαθέστατης, έξυπνης και ταλαντούχας κατα τα άλλα, αλλά αμόρφωτης και ακαλλιέργητης τηλεπαρουσιάστριας ???? Η ψυχασθένεια σε όλο της το μεγαλείο !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ημερήσιο τηλεβαρόμετρο - Top 10
ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΤΕΤΑΡΤΗ 6/1/2010
ΚΟΙΝΟ: ΣΥΝΟΛΟ 4+ (10,117,421 άτομα)

ΤΟΡ-10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΜΕΡΑΣ 6/1/2010
# ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡΞ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΜΛ (000) ΤΜΛ% ΜΡΔ%
1 Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ MEGA 18:09 18:51 0:36 1747 17,3 46,6
2 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΤΑΙΝΙΑ O ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ MEGA 22:13 23:35 1:08 1638 16,2 35,1
3 ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ MEGA 18:55 19:58 0:52 1481 14,6 35,6
4 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ NET 18:50 20:58 1:49 1368 13,5 32,4
5 ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 17:01 18:03 0:50 1018 10,1 34,2
6 Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 21:10 22:08 0:47 915 9,0 20,2
7 ΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑ ΠΕΛΣ ANTENNA 20:59 21:57 0:44 808 8,0 18,1
8 ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ ANTENNA 21:57 22:58 0:46 804 7,9 17,0
9 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 19:59 20:52 0:48 785 7,8 18,3
10 ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ANTENNA 22:58 24:10 0:57 652 6,4 15,0

Ανώνυμος είπε...

Ημερήσιο τηλεβαρόμετρο - Top 10
ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΤΡΙΤΗ 5/1/2010
ΚΟΙΝΟ: ΣΥΝΟΛΟ 4+ (10,117,421 άτομα)

ΤΟΡ-10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΜΕΡΑΣ 5/1/2010
# ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡΞ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΜΛ (000) ΤΜΛ% ΜΡΔ%
1 Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ MEGA 18:10 18:52 0:36 1809 17,9 50,1
2 ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ MEGA 18:57 19:58 0:48 1689 16,7 43,4
3 ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 17:00 18:03 0:51 1073 10,6 34,4
4 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 19:59 20:52 0:49 1072 10,6 26,0
5 ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ MEGA OI ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ MEGA 21:13 22:45 1:16 958 9,5 20,8
6 ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ANTENNA 21:58 22:52 0:42 945 9,3 20,3
7 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 22:51 23:56 0:54 896 8,9 22,0
8 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ANTENNA 21:00 21:53 0:41 837 8,3 18,7
9 ΕΛΛ.ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟΝ ALPHA ΜΙΑ ΙΤΑΛΙΔΑ ΑΠ'ΤΗ ΚΥΨΕΛΗ ALPHA 20:58 23:17 1:48 784 7,7 17,3
10 ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ALPHA 19:59 20:56 0:47 779 7,7 18,9

Ανώνυμος είπε...

to iatriko aporrito tha prepei na to pairnete perisotero sta sovara mou fainetai

Βαγγέλης είπε...

οποιος δουλευει νυχτα δεν ξυπναει απο τις 10.00 να δει πρωιναδικα κοιμαται μεχρι το μεσημερι & αν κατα τυχη ξυπνησει θα παει για ψωνια ή για καφε εφοσον δουλευει βραδυ.
Οσο για τους φοιτητες, φυσικα και κανουμε κοπανα απο τα μαθηματα μας, αλλα για να παμε για καφε!! οχι για να δουμε Μενεγακη ή Χαριτατο!! ΕΛΕΟΣ!!!
Και ναι εν ετει 2010 αναπολω το Θησαυροφυλακιο με το οποιο εξασκουσαμε τις εγκυκλοπαιδικες γνωσεις μας ενω με το Love Bites θα ελεγα τι εξασκουν οσοι το βλεπουν αλλα δε μου το επιτρεπει η διαγωγη μου... Και αναπολω και τη Λαμψη γιατι δεν παριστανε οτι ειναι κατι ανωτερο και ποιοτικοτερο απο αυτο που πραγματι ηταν: μια σαπουνοπερα! Ενω κατι αλλοι μας το παιζουν και ποιοτητα & το μονο σεναριο που ξερουν να γραφουν ειναι "τα φτιαξε η Ευα με το Μανο και η Μελιτα με το Βαγγελη και η Κατινα με το Μπαμπη και μετα χωρισε το Μπαμπη και τα φτιαξε με τον Ονουφριο". Ριχνουν εκει και κανενα εξωτερικο γυρισμα ετσι για να υπαρχει και προσπαθουν να μας πεισουν οτι γυριζουν το Μπεν Χουρ σε καθημερινο!!! Λαμψη και παλι Λαμψη!!!

Ανώνυμος είπε...

To τοπίο της ενημέρωσης φαίνεται να ξεκαθαρίζει στο κανάλι του Αμαρουσίου. Κι αν ο Στρατής Λιαρέλης διεύψευσε προσφάτως φήμες για την θέση γενικού διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης, πληροφορίες αναφέρουν πως τελικά αποδέχτηκε τη εν λόγω πρόταση. Απο την Δευτέρα θα έχουμε νέο "σχήμα" στο τομέα της ενημέρωσης του ΑΝΤ1. Ο Στρατής Λιαρέλης σύμφωνα με αποκλειστικές πληφορίες του πόρταλ, δέχθηκε τελικά να πάρει το τιμόνι της ενημέρωσης στα χέρια του...με "βοηθούς" του τους Ανδρέα Παναγόπουλο και Βασίλη Πελέκη. Οσον αφορά στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, αυτό το αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου δύο γυναίκες. Η Γιώτα Μιχαλοπούλου με ανάλογη εμπειρία στην εν λόγω θέση και η Εύη Φραγκάκη.

Ανώνυμος είπε...

Καλα μπορει να μην ξυονησει στις 10 και να ξυονησει στις 12...Αλλα αν εχεις παιδια και πρεπει να τους μαγειρευσεις μεσημεριανο μια χαρα ξυπνας το πρωι..Και ξυπνας κοιμασαι οποτε μπορεσεις..Επισης υπαρχει κοσμος που εχει μαγαζια και εχουν τηλεοραση μεσα και το πρωι..Δεν ειναι ολοι δημοσιοι υπαλληλοι σε γραφεια να δουλευουν ολοι το πρωι και στις 3 να χουν τελειωσει..

Ανώνυμος είπε...

Aσε που οτι ωρα και να κοιμασαι ποια νοικοκυρα κοιμαται μερχι το μεσημερι..Πρεπει να ξυονησει το πρωι να πληρωσει τπτ ,να παει στο φουρνο να παρει το ψωμι,να στρωσει κανα τραπεζι για τον συζυγο και τα παιδια που θα ρθουν στις 1,2...Να μαγειρεψει.Τι νομιζεις μονα τους γινονται αυτα;Ο υπνος μετα..

salonikios είπε...

το στέλεχος που πανηγύριζε ήταν φυσικά ο Λάτσιος που ερωτώμενος απο δημοσιογράφους για την επιτυχία του πρωινού του Αντεννα και την αποτυχία της γυναίκας του είπε οτι δεν είναι αποτυχία και εξάλλου είπε οτι στα νεανικά κοινά η μενεγάκη είναι πρώτη!
ναι ναι ολα αυτά τα είπε ο διευθυντής του αντεννα