Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009

Η εκδίκηση του Κώστα




Από το «Δυστυχώς επτωχεύσαμεν» του Χαρίλαου Τρικούπη, στο «ενδεχομένως να πτωχεύσουμε» του Γιωργάκη, στην «πτώχευση της Ελλάδος» του βρετανικού BBC και τέλος στο «πτωχή μου γνώση να σε είχα πρώτα» της εγχώριας τηλεόρασης. Όπως ορθώς καταλάβατε στην δεύτερη εκδίκηση του Κώστα, η λέξη πτώχευση θα παίξει τον δικό της ρόλο.

Από το να χρωστάς 100 χιλιάρικα για ένα σπίτι 75 τετραγωνικών και να καταλήξεις σε οκτώ χρόνια με χρέος 40 εκατ., είναι ένα πολύ δυνατό δείγμα για την κακοδιαχείριση των οικονομικών σου. Κυρίως όταν στα οκτώ χρόνια εκτός από ένα βάψιμο δεν φρόντισες και ιδιαίτερα το απόκτημα σου.  

 Αν ήσουν χαρακτήρας στην καθημερινή σειρά «Τα μυστικά της Εδέμ», είτε θα είχες απαγάγει τον Λήτρα για λύτρα ή …θα παντρευόσουν την κόρη του  Ρούσσου, για να κάνεις καριέρα ώστε να ξεπληρώσεις γρήγορα.  Τόσο απλά! Αργότερα βέβαια, μπορεί να είχες λύσει το οικονομικό σου, θα είχες να αντιμετωπίσεις την παρέα της φεγγαρόπετρας, την  ίντριγκα, την προδοσία και μπόλικα γεμίσματα σκηνών γυρισμένα σε μορφή «βίντεοκλιπ» με υπόκρουση, τα τραγούδια της Maria Mena ή του Brett Anderson


Μία πιο δημοσιογραφική -στα όρια της υπερβολής- προσέγγιση, θα πετύχαινες στο πρωινό του Αυτιά! Θα είχες να αντιμετωπίσεις την συνεχόμενη επανάληψη του «Ναι,ναι» και τα «Αχά» του παρουσιαστή. Στην δεκάωρη εκπομπή του, θα γινόσουν μάρτυρας της θεωρίας, για το πώς το επιπλέον χρέος είναι αποτέλεσμα της κακής συνταξιοδότησης του ΤΕΒΕ ή του ΙΚΑ. Μία παρέμβαση της υπουργού, λίγα ερωτόλογα και πολλές αναφορές για τη νέα συγγραφική δουλειά του παρουσιαστή-δημοσιογράφου. Το πρόβλημα σου, σόου για το κοινό 45+. 

Για να βγεις με τον προβληματισμό σου στη νεολαία, θα φρόντιζες να τα 'λεγες στο δελτίο του STAR ή αν είσαι πρωινός τύπος στη «Μελέτη». Μπορεί να είχες την ευκαιρία να συναντηθείς με την Κατερίνα Σουλιώτη σε κάποιο σαλέ. Αν και ουσιώδες το οικονομικό σου πρόβλημα, η εμμονή της δημοσιογράφου, σε ενθαρρύνει να κατεβάσεις την γκρίνια σου για την φετινή συμμετοχή της χώρας μας στο διαγωνισμό της Eurovision ή στην χειρότερη... να σχολιάσεις τηλεοπτικά πρόσωπα (αγαπημένο θέμα). Λίγα καρτούν, λίγη σατυρική (ή δήθεν σατυρική) προσφώνηση του δημοσιογράφου και έτοιμη η τοποθέτηση σου … και στο κεντρικό δελτίο των νέων (καλά λέμε τώρα!). 


Για πιο έγκυρη διάσταση του πράγματος θα ζητούσες την βοήθεια του MEGA. Η δημοσιογραφική ομάδα του κεντρικού δελτίου θα άδειαζε το ένα από τα πάμπολλα παράθυρα για να καθίσεις. Πέρα από λανθασμένη αναφορά του ονόματος σου, θα είχες να ακούσεις μόνιμες ΑΠΟΨΕΙΣ. Πρετεντέρης βέρζους Καψής, Καψής βέρζους Σπυράκη και όλοι μαζί βέρζους Τρέμη. Οι ρεπόρτερ του δρόμου? Που-ποιος-κινέζοι! Κατά πόσο θα άρθρωνες λέξη…ε, αυτό είναι άλλη η υπόθεση. Τουλάχιστον τώρα το θέμα σου παίρνει πολιτική διάσταση. Μην σου πω, ότι θα φύγεις με τον χαρακτηρισμό του ΠΑΣΟΚτζή που ψήφισε Νέα Δημοκρατία, αλλά δεν συμπεριλήφθηκε στην έρευνα της GPO και όλα αυτά χωρίς να βγάλεις άχνα!

Είπαμε! Πριν οκτώ χρόνια είχες χρέος 100 χιλιάδων και σήμερα το χρέος σου είναι 40 εκατομμύρια! Αρκεί λοιπόν, ένα τηλέφωνο στην παραγωγή του «Για λογαριασμό σας». Επιτέλους! Κάποιος που θέλει να σε βοηθήσει, όχι όσα βλέπει η κακιά η πεθερά…αλλά να σε βοηθήσει πραγματικά! Ο Σαμοϊλης μένει έκπληκτος, σου δίνει κουράγιο! Απαριθμεί πρόχειρα δέκα πράγματα σε έναν λευκό πίνακα, βγάζει έσοδα και έξοδα και πίσω από την πλάτη σου, σε θάβει ασύστολα, με μάρτυρες πάντα τους τηλεθεατές. Στο τέλος σου προτείνει να πουλήσεις το σπίτι και να αποπληρώσεις έστω και το 0,01% του χρέους σου!

Που καταλήγω? Στο ότι χρεοκοπήσαμε και ως έθνος και ως τηλεόραση. Το πρώτο το μάθαμε, το ξέρουμε! Το έλλειμμα μας στο 12%, 400% πάνω από το σύμφωνο σταθερότητας της Ευρωζώνης. Εκεί που χρωστάγαμε λ.χ. 100.000, ξαφνικά χρωστάμε 40.000.000! Το δεύτερο? Ως τηλεόραση? Φαίνεται! Τσιφουτιά παντού: στην μυθοπλασία, στην ενημέρωση, στην ψυχαγωγία. Επαναλήψεις, τεχνητά γεμίσματα, απολύσεις, μηδαμινό πολιτιστικό έργο… ακόμη και από την χρυσοπληρωμένη ΕΡΤ! Εκπομπές για εκπομπές, θέματα για εκπομπές που κράζουν εκπομπές, παρουσιαστές που σφάζονται για το χατίρι της δημοσιότητας, πανελίστες σε ρόλο KGB να περνούν τα μηνύματα των αφεντικάδων τους και τηλεοπτικές σειρές υποκειμενικά ελληνοποιημένες ή γυρισμένες με κανονικούς ηθοποιούς σε μορφή Real Life.

Το κακό είναι, πως κοιτάμε με το στόμα ορθάνοιχτο, αλλά το μυαλό μας κλειδώνει. Το κακό είναι ότι πανηγυρίζουμε! Τι πανηγυρίζουμε? Μα φυσικά ότι ΔΕΝ θα πτωχεύσουμε! Αντί να σκεφτούμε γιατί οδηγηθήκαμε εδώ... Δουλεύουμε ουσιαστικά, για να δουλευόμαστε μεταξύ μας.

Ευχές για καλό Σαββατοκύριακο.

Η Εκδίκηση του Κώστα, 11/12/09 – για το MediakaNea
Επικοινωνία και προτάσεις θεμάτων: ekdikisou@googlemail.com 

157 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωραιο το αρθρακι σου Κωστα αλλα ακομα πιο ςραιο το μail soy!
εκδικησου...
με βαζεις σε ιδεες!

μπορεις να ακδικηθεις για παρτυ μου εναν πρωην γκομενο που αποδειχτηκε μαλακας και αχαριστος?
πλακα κανω φυσικα...τον εκδικηθηκα ηδη εγω!

απορια: στη φωτο της Τρεμη οντως την ειχε πιασει ο φακος να καπνιζει στο δελτιο? τι σκατα κραταει στο στομα της? πουρο???

Ανώνυμος είπε...

Στο δελτίο του ΑLPHA ο Παπαδρόσος φρόντισε και δεν έβαλαν λέξη για τον Τάσο Παπαδόπουλο στο δελτίο της νοηματικής. Είναι παιχνίδια των Γερμανών ή ανικανότητα των Ελλήνων; Ας μας διορθώσει κάποιος αν το είδε το δελτίο. Μακάρι να κάνουμε λάθος και να μπήκε πρώτο θέμα αλλά δεν το είδαμε καθόλου. NTROPH
apo blog troktiko

perastikos είπε...

Εντάξει...κακά τα ψέματα. Μόνο ο Kostas θα μπορούσε να γράψει ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο, καταγγελτικό και ταυτόχρονα διακριτικό, με πολύ ορθή συνοχή. Εύγε! Τέτοιες αναρτήσεις αξίζουν στο mediaka nea!

perastikos είπε...

Btw τρανή απόδειξη ότι το Love bites δεν κόβεται: παίζει ακόμα το σποτάκι για δηλώσεις συμμετοχής!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό κι αν είναι χαρμόσυνο τηλεοπτικό νέο στους άνυδρους-και… κουλούς-τηλεοπτικούς καιρούς που ζούμε! Ο ταλαντούχος σεναριογράφος Θοδωρής Πετρόπουλος που μας έχει προσφέρει πολύ γέλιο σε σειρές που…έγραψαν την δική τους ιστορία-ο λόγος για τα "Εγκλήματα" και το "Είσαι το ταίρι μου"-έχει βάλει μπροστά τις … μηχανές για τη νέα τηλεοπτική του δουλειά που θα παιχτεί στο Mega. Γιαυτή μάλιστα, "ψήνει" την Βίκυ Σταυροπούλου και την Μαρία Καβογιάννη.

Η Βίκυ…πέταξε την σκούφια της,η Μαρία επίσης κι εμείς δεν έχουμε παρά να ελπίζουμε να πάνε όλα κατ’ ευχήν και να μην χαλάσει στην…διαδρομή.

Τι έχουμε να περιμένουμε αν όχι ένα νέο…χτύπημα του Πετρόπουλου; Καλή επάνοδο μετά από οκτώ χρόνια απουσίας...

tvzapping

Ανώνυμος είπε...

Με τηλεοπτικά ''δώρα'' ξεκινά ο Ιανουαριος στον ΑΝΤ1 καθώς στην τελευταία σύσκεψη των στελεχών του καναλιού του Αμαρουσίου αποφασίστηκε να ξεκινήσει στις 6 του μήνα του πρώτου μήνα του 2010 η περίφημη ''Ονειροπαγίδα'' με τον Γιώργο Καραμίχο και τη Μαρία Σολωμού. Πρόκειται για μια σειρά που ήταν να ξεκινήσει τον Οκτώβριο αλλά λόγω προγραμματισμού ματαιώθηκε για το δεύτερο μισό της σεζόν.

Το στόρι εκτυλίσσεται σε ένα νησί του Αιγαίου όπου ζει ο Πέτρος Βαλλιάνος (Γιώργος Καραμίχος) μαζί με τα παιδιά του. Εχει μια πανσιόν αλλά ασχολείται και με τη θάλασσα και τη μελισσοκομία.

Η ζωή του αλλάζει όταν σώζει από πνιγμό μια πλούσια Αθηναία (Μαρία Σολωμού). Εκείνη μένει μαζί του στο νησί και παρότι η σχέση τους ξεκινά απότομα, τελικά προκύπτει μεγάλος έρωτας.

tvzapping

Erblog είπε...

οτι πιο ευχαριστο εχω ακουσει τον τελευταιο καιρο!

ζω για τη στιγμη που θα βγαλει νεα σειρα ο πετροπουλος-παπαπετρου!!!!

επειδη δεν ειναι ανθρωπος της αρπαχτης ειμαι σιγουρος πως η σειρα που θα κανει αν τελικα γινει βεβαια, θα ειναι η επιτυχια της χρονιας!
Τυχερο το mega και οι τηλεθεατες φυσικα!

σε οτι αφορα τηνε ναρξη της ονειροπαγιδας...ηταν καιρος!!!
προβλεπω πως θα ειναι ο νικητης στο slot που θα παιζει ακομα και απεναντι απο την οικογενεια βλαπτει!

Ανώνυμος είπε...

H Ονειροπαγίδα θα παίζει στις 10, απέναντι απο την Οικογένεια Βλάπτει θα παίζει κατα πάσα πιθανότητα Ο Κυριος και η Κυριά Πέλς το οποίο θα είναι πολύ σκληρός αντίπαλος για την Οικογένεια Βλάπτει, μια και όπου έχει παιχτεί στο εξωτερικό έχει σκίσει και οι υπεύθυνοι του ΑΝΤ1 πιστεύουν οτι θα είναι η έκπληξη της σεζόν ! Πολύ έξυπνη κίνηση του ΑΝΤ1 να ξεκινήσει τις σειρές αρχές Ιανουαρίου, απέναντι απο τις επαναλήψεις του MEGA ώστε να χτίσουν το κοινό τους !!!

Ανώνυμος είπε...

miso na kserasw

Ανώνυμος είπε...

Διαφορετικά θα παίξουν οι Γερμανοί από τον Ιανουάριο.

Τίτλοι τέλους για το Δέστε τους με τους Μουτσινά και Ηλιάκη να αναλαμβάνουν την ζώνη 7.15-10.00 και τον Τσαλίκη να παίζει έντονα για τον ρόλο του παρουσιαστή στο PopIdol!

Όσο για το απογευματινό, την έκπληξη λέει θα κάνει μία νέα εκπομπή όπου fastfoodάδικα θα κοντράρονται με τις σπιτικές κουζίνες για το ποιος μαγειρεύει γρηγορότερα και οικονομικότερα. Επιπλέον οι Γερμανοί φέρνουν την σειρά What really Matters, η οποία θα ξεκινούσε ήδη από τον Οκτώβρη, μόνο που καθυστερούσε η εταιρία μεταγλωττισμού. Διπλά επεισόδια της σειράς θα προβάλλονται στην θέση του Φάτους Όλους, που θα παίζει νωρίτερα!

Ανώνυμος είπε...

Ελεύθερα, άπο το να γράψεις και να ξεράσουμε εμείς, καλυτερα εσύ !

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν αλλάζουν το όνομα αυτουνού του γαμω-ALPHA σε COOK TV να τελειώνουνε, ήμαρτον πιά με τα φαγιά και τα εστιατόρια !!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΗΛΙΑΚΗ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ...ΜΕ ΤΣΑΛΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΚΟΛΟΥΣΑΝ

ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΛΑΜΠΡΟΥ-ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΟΔΟ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΨΗΦΙΑ ΣΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

Ρε Κώστα,σε συμπαθώ,σε εκτιμώ αλλά γιατί λες μαλακίες?Πότε βγήκε ο Γιωργάκης και είπε "ενδεχομένως να πτωχεύσουμε"?Μη λέμε και ότι θέλουμε..

Ανώνυμος είπε...

Πρόβλημα στα έσοδα για το ALTER λόγω Κύπρου!

Την έντονη δυσαρέσκεια εκφράζει η διεύθυνση του ALTER. Στο Μπουρνάζι δεν κατάφεραν να συνάψουν καμία συμφωνία με κανένα κανάλι του νησιού και αυτό, καθώς το επιτυχημένο πρόγραμμα του Alpha στην Ελλάδα έφερε τα πάνω-κάτω στις συνεργασίες των καναλιών.
Έτσι το ΣΙΓΜΑ πρότεινε τα τριπλάσια από το ΡΙΚ, ώστε να μεταδόσει Πάμε πακέτο, Μποτρίνι, Κάτι ψήνεται και Για λογαριασμό σας. Αυτό έφερε την ακύρωση της συμφωνίας ΣΙΓΜΑ-STAR που βρήκε καταφύγιο με αποκλειστική συνεργασία με το PlusTv που με την σειρά του ακύρωσε αιφνιδιαστικά την συνεργασία με το Alter για την τροφοδοσία των εκπομπών Μεσημεριανό Εξπρες, Μπλα Μπλα, Νικολούλη και Παρατράγουδα. Πηγές της αγοράς κάνουν λόγο για συμφωνίες που ξεπερνούν τα 3 εκατ. Ευρώ το χρόνο! Το ΡΙΚ από την πλευρά του βρίσκεται σε συνεννόηση με τον ΣΚΑΪ για ανταλλαγή υλικού, ενώ το ΡΙΚ ανακοίνωσε πρόσφατα πως για πρώτη φορά θα συνεργαστεί με την ΕΡΤ σε επίπεδο ντοκιμαντέρ και άλλων παραγωγών.

Το ALTER είχε τροφοδοτήσει δυναμικά τα τελευταία χρόνια το Plus, ενώ αρκετοί πίστευαν πως ο Κουρής θα προχωρήσει σε εξαγορά του σταθμού.

Ανώνυμος είπε...

Τυχερή η Κύπρος !!! Και το ΑΛΤΕΡ και το ελεεινο ΣΤΑΡ με τα αισχρά κουτσομπολίστικα προγράμματα τους απο το πρωι ως το βράδυ, μακάρι να κλείσουν και στην ελλάδα, όχι να κάνουν και εξαγωγή τις έμετικές αηδίες τους !!!

Ανώνυμος είπε...

Από τις αρχές του Ιανουαρίου το Κάρμα μετακομίζει στην απογευματινή ζώνη του ΑΝΤ1 στις 7 με 8 το απόγευμα.
Επίσης από αρχές Ιανουαρίου έρχονται και οι αλλαγές στο δελτίο του σταθμού.
Πρεμιέρα κάνουν την Τετάρτη 6 Ιανουαρίου οι σειρές του ΑΝΤ1 Ονειροπαγίδα και Κύριος και Κυρία Πελς.

@ 17:28

Πράγματι παίζουν ακόμα...Λογικά θα αλλάξει ώρα!Ίσως πριν από την Τατιάνα.

@ 19:43

Πολύ ευχάριστο νέο!

@ 20:35

Καλή η κίνηση του ALPHA να κόψει το δέστε τους! και να βάλει Μουτσινά-Ηλιακή το πρωί.Νομίζω ότι θα τα πάνε πολύ καλύτερα σε σχέση με τους Λάμπρου-Παπαβασιλείου.
Ο Τσαλίκης όμως δεν μου πολυαρέσει σαν ιδέα για την παρουσίαση του Pop Idol.
Όσο για την νέα μαγειρική εκπομπή...Και άλλη?Σαν concept μου φαίνεται έτσι και έτσι.Πιστεύω ότι θα τα πάει μέτρια.
Όσο για την μεταγλωτισμένη ξένη σειρά πιστεύω ότι δεν θα πιάσει.Κρατάω βέβαια και μία πισινή γιατί δεν ξέρω κανένα άλλο στοιχείο για την σειρά.
Για την αλλαγή της ώρας του fatus olus πιστεύω ότι είναι καλή κίνηση.Θα τα πάει καλύτερα πιστεύω!
Όλα αυτά αποτελούν βέβαια προσωπικές εικασίες και απόψεις!

TV_man!

Ανώνυμος είπε...

PRIME TIME ZΩNH
21:00 - 23:59
ΠEMΠTH 10/12

1 ALPHA 26.1%
2 MEGA 18.5%
3 STAR 11.7%
4 ALTER 9.8%
5 ANT1 8.7%
6 ΣKAI 4.5%
7 NET 4.1%
8 ET1 2.7%
- ET3 2.7%


Λίγο αργά βέβαια αλλά...κάλλιο αργά παρά ποτέ!

TV_man!

Ανώνυμος είπε...

Τον πίνει το Μέγκλα κανονικά Τρίτη και Πέμπτη! Πρώτα οι βόμβες στον ΑΝΤ1, μετά η πώληση του Αλφα. Δεν ξέρει να χάνει το Μέγκλα!

Ανώνυμος είπε...

@23:42
Την παλεύεις???

Ανώνυμος είπε...

@tv_man

den bazeis kai ta neanika gia to prime time tis pemptis?
gia n doume tin pragmatiki epitixia ton kanalion....

Ανώνυμος είπε...

Αϊ τσουτσέκι 23.49! Γιατί έχω άδικο? Την πίνει κανονικά το Μέγκλα Τρίτη και Πέμπτη στο primetime!

Ανώνυμος είπε...

Για κοίτα μαλάκα τα νεανικά της Πέμπτης και μετά μίλα..Και πάλι και τις δύο μέρες τον ΑΝΤ1 τον πηδά..

Ανώνυμος είπε...

Το πακέτο μόνο γέροι το βλέπουν και άτομα πολύ χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και γενικότερα το πρόγραμμα του βήτα και του αντ4 είναι φίσκα στους αμόρφωτους.....!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή, 00.16 άτομα σαν εσένα1

Ανώνυμος είπε...

@00:23

kathe pampti o alpha ton pairnei sta neanika!

poso se lipamai pou prepe na mpeis xana sto kavouki so mexri tin tetarti pou tha xanavgeis gia na peis gia ta noumera ths tritis tou alpha!

aaaa....sorry....tha argiseis ki allo! tin triti den exei lazopoulo! ti krima....

Ανώνυμος είπε...

SAN POLLOUS SXOLIASTES DEN EXEI TO BLOG SAS?? KSERAME WS SXOLIASTH TON PERASTIKO, META MAS VGIKE O SALONIKIOS, TWRA KAI O KOSTAS??? WHAT A FUCK??? KALYTERA NA TA MOIRASETE ALLIWS RE PAIDIA. POSO KAIRO EXOUME NA DIAVASOUME ANARTHSH ME NEA EDW MESA???? H VALTE NEA H ALLAKSTE TITLO! MEDIAKA NEA LEGESTE, TI KSEKARFWTA KEIMENA EINAI AFTA????? ME EXETE MPERDEPSEI

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ενω το Λάκη το Γλυκούλη, την Οικογένεια Βλάπτει και την Πολυκατοικία, αν δεν έχεις τουλάχιστον δύο διδακτορικά δεν μπορείς να τα καταλάβεις ! Αει ρε φανατισμένε καραγκιόζη !

Ανώνυμος είπε...

Τον παίρνει? Μήπως τον παίρνεις εσύ στη Συγγρού και δεν ξέρεις από τις πολλές πούτσες τι σου γίνεται?
Μποτρίνι κοντά 30%, Χατζηβασιλείου κοντά 20% - την ίδια ώρα ο παπαρΑΝΤ1 στο μονοψήφιο και το Mega στα μισά με πέρσι!
Τετάρτη διαφορά νεανικά Mega-Alpha στις δύο μονάδες!

Αλλά εσύ δεν είσαι που μας πρίζεις τα μουνιά για τα 100% του Ρούλη?

Ανώνυμος είπε...

00.33 ή perastikos, μην μας το παίζεις ανώνυμος. αμα δεν σου αρέσει τις μπουγάδες σου & σε άλλο μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

AMA HMOUNA O PERASTIKOS MALAKA 00.39 NA EISAI SOGOUROS OTI THA EKLEINA TA SXOLIA GIA NA MHN DIAVAZW TIS PIPES SAS. EIPA THN GNWMH MOU SAN ANAGNWSTHS PWS TO BLOG EDW KAI POLY KAIRO DEN EXEI NEA. DYSTYXWS ETSI EINAI

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΤΟΚΕ 00:51 ΔΕΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ! ΣΑΛΟΝΙΚΟΣ, GOSSIP TO GO, ΑΛΦΑ!!! ΑΥΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ? ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΠΙΑΤΑ?

ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ?

perastikos είπε...

@00.51

Έχεις δίκιο. Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει αυτό. Να δω τότε εσύ πού θα λες τις πίπες σου!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ?

perastikos είπε...

Για να έρθουμε στα δικά μας απόψε το X factor ήταν.....χείμαρος. Τι να πρωτοθυμηθώ. Πόσες μπηχτές να χωρέσει ένα σόου; Κι ούτε καν με το γάντι, ούτε τα προσχήματα δεν κράτησαν...

Ανώνυμος είπε...

@00:35

den vlepo to rouli alla leo tin alithia! eytyxws gia olous mas ektos apo sena kovetai o roulis. na se dw otan valei kati allo kainourio o ant1 ti tha les meta gia tin ptosi tou alpha!


pou eides agori mou ta 20% ths xatzivasileiou pou xthes sta enanika ton pie ai apo tin xeni tainia tou ant1???


re perastike afou vlepeis pws den vgainei kati apokleistiko me to na iparxoun anwnumoi giati den tous katargeite?

Ανώνυμος είπε...

Ένα λινκ για τη περίφημη μεταγλωττισμένη σειρά What really matters που δεν την έχει ούτε το IMDB παρακαλώ;

Ανώνυμος είπε...

O Κωστας ειναι ξανθια;Η μελαχρινη;

Ανώνυμος είπε...

kala pige o ant1 shmainei oti den exase tin hmera se ola ta koina me megali diafora apo to mega. Etsi ki extes Paraskevi pige poly kala! xanei tin imera mono me 5,3 monades sto synolo kai me 2(!!!) sta 1544

Ανώνυμος είπε...

08:19
"ΜΟΝΟ"!!! με 5.3 μοναδες στο συνολο?
Α....πολυ λιγο!

Ανώνυμος είπε...

Χθες το μ+μ έκανε γύρω στο 23% σε επανάληψη παρακαλώ, τέτοια νούμερα ο αντ4 σε σειρά του έχει να τα δει χρόνια!! Το χ σφάξτον μετά τις 11.30 έφτασε μέχρι 37 καθώς μάζεψε όλων τον κόσμο που χθες δεν είχε νικολούλη!!!! Τελικά οι προγραμματισμένες κόντρες του χ σφάξτον όπως λέγατε όλη την εβδομάδα έπιασαν τόπο μετά τα άγρια μεσάνυχτα....... Το κοινό που κάθε παρασκευή βλέπει νικολούλη αυτή τη φορά είδε αντ4... Τελικά αυτά τα κανάλια είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Το άλτερ και ο αντ4....!

Ανώνυμος είπε...

@ 09:37

Βλέπει το 15-44 Νικολούλη?Μωρέ μπρααάβο!

TV_man!

Ανώνυμος είπε...

09:53 το χ σφάξτον κάνει σχεδόν τα ίδια ποσοστά και σε νεανικό και σε σύνολο. Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις κάθε παρασκευή το άλτερ μετά τα μεσάνυχτα κάνει 20+ χθες έκανε 10- όλων αυτών τον κόσμο τον μάζεψε το χ σφάξτον. Οι πολυδιαφημισμένες κόντρες και πολύ περισσσότερο οι προγραμματισμένες κόντρες απέδωσαν μετά τα μεσάνυχτα το επαναλαμβάνω...

Ανώνυμος είπε...

PRIME TIME ZΩNH
21:00 - 23:59
ΠAPAΣKEYH 11/12

1 ANT1 25.2%
2 MEGA 22.0%
3 STAR 10.3%
4 ALPHA 9.8%
5 NET 6.4%
6 ALTER 4.6%
7 ΣKAI 3.8%
8 ET3 3.6%
9 ET1 2.1%

TV_man!

Ανώνυμος είπε...

Ant1-μαγειρέματα ή Γιάννης κερνά-Γιάννης πίνει!

Θα αφήσουμε Cinegram και PLD δυσαρεστημένες, κοτζάμ Αμαρουσιώτες -θυμάστε την βάρκα της Αμαρουσώς που σας έλεγα το καλοκαίρι!-τώρα που τελειώνει το Λίτσα.com και τελειώνουμε από μόνοι μας τον Dr Ρούλη; Αφού είναι γνωστό ότι έχουμε…θερμές σχέσεις, δεν θα το δείξουμε ή μάλλον επιδείξουμε για άλλη μια φορά;

Έτσι σκέφτηκαν και συσκέφτηκαν εκεί στο Μαρούσι και αποφάσισαν να ρίξουν άρον-άρον δύο νέες σειρές στη θέση της Λίτσας.com και του Ρούλη και να αφήσουν για αργότερα το Ελεύθερος κι ωραίος και τον Πόλεμο των άστρων.

Μια χαρά…μαγειρέματα.

Βγάζω νέο πρόγραμμα στις 6 Ιανουαρίου -με τον κουραμπιέ να μην έχει κατέβει από τον λαιμό ακόμα-και έχω «Ονειροπαγίδα» και «Κύριο και κυρία Πελς» στην θέση του «Ρούλη» και της φίλης του, της «Λίτσας»-τι κομμωτήριο κι αυτό το τηλεοπτικό όμως!
Βγάζω τον «Ρούλη» της Pld, βάζω το «Πελς» της Pld.

Βγάζω τη «Λίτσα.com» της Cinegram, βάζω την «Ονειροπαγίδα» της!

Κουκιά μετρημένα παιδί μου, το «έργο»-θρίλερ!

Καλά και το «Ελεύθερος και ωραίος» με τον «Πόλεμο των άστρων»;

Θα τα…ρίξουν λέει Φλεβάρη, για να γεμίσουν τα κενά του Next Top Model και του X-Factor, Δευτέρες και Παρασκευές.

Βρε τι μαγειρέματα κι αυτά. Ο Μποτρίνι ωχριά μπροστά τους!

Ανώνυμος είπε...

@ 10:06

Έχω την εντύπωση ότι να νεανικά του X FACTOR είναι αρκετές μονάδες πιο πάνω από το σύνολο.Τέλος πάντων!

Παρεπιπτόντως,αυτό το Σαββατοκύριακό είναι και το τελευταίο για το Κάρμα!

Ανώνυμος είπε...

Οι επαναληψεις απο το Καρμα καθημερινα στις 1.30 παντως πατωνουν!

Ανώνυμος είπε...

Στο μεταξύ το mega το mega friday all nighters πήγε μέτρια αυτή τη φορά, με νούμερα που κυμάνθηκαν από 12-17%, εκτός από το μοναδικό τέταρτο που προβλήθηκαν στιγμιότυπα από το "Μπράβο Ρούλα", στο οποίο η τηλεθέαση έφτασε το 22...

Ανώνυμος είπε...

eidate ta noumera twn prwinadikwn?
sth prwth mia wra mprosta oi kameroxariteoi apo thn menegakh sxedom 10 monades kai allh mia wra mprosta h menegakh apo karameariteous sxedon 10 monades. kala as epairne kai h menegakh pasa 18.5% kai oxi 8.6 kai tha ta legame. As min eixan thn Argirw na mageireuei sxedon mish wra .. den einai tixaio oti oi megales diafores simiwnontai thn prwth wra... Poli kala pige kai o omorfos kosmos xthes. Simfwneitai mazi mou?

Ανώνυμος είπε...

11:29
Απολυτα,αν προσεξει κανεις τα νουμερα καταλαβαινει πολλα,διοτι στους Καραμεροχαριτατους τα υψηλοτερα ειναι την 1η ωρα με μαγειρικη και μετα πεφτουν,αντιθετως η Μενεγω περνει ενα lead in μηδαμινο και οσο περνα η ωρα εχει τασεις ανοδου!
Αλλα ως που να θυμιθει η νοικοκυρα να αλλαξει καναλι χαθηκε η μια ωρα!
Αντιθετως στο 15-44 ο νεος ειναι πιο σβελτος και παιζει το τηλεκοντρολ στα δαχτυλα,περαν ολων των αλλων γι'αυτο και η πρωτια τη Ελενης εκει!


Υ.Γ.
Οσα και να λενε παντως,οσο και να χτυπανε,οσο το 15-44 ειναι κοντα της δεν βλεπω καμια αποκαθηλωση!

Ανώνυμος είπε...

Το κατι ψηνεται εχθες 1ο απ'ολα τα δελτια ειδησεων!!!
Εμ(που λεει και η ντιανα)ποση ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να αντεξει ο τηλεθεατης απο τους εγκαθετους σε mega,αντ1,αλτερ και τα κωλοπαραθυρα τους!!!

Ανώνυμος είπε...

DEITE K TIS ALLES MERES OXI MONO TH XTHESINH...TIS ALLES MIA XARA TH DIATHROUN THN PRWTIA TOYS OI KARAMEROXARITATOI...K THN PEMPTH STO NEANIKO EIXAN 20%.DEN KRATIETAI H PRWTIA 2MISI MHNES TWRA MONO ME THN ARGYRO...!ELEOS..K H MENEGAKH PANTA THA EXEI XAMHLO LEAD IN,DEN YPARXEI PERIPTWSH NA VREI O ALFA KATI POY NA PAEI KALA S AFTI TI ZONI...

Ανώνυμος είπε...

ποιος ακριβως χτυπαει τη μενεγακη μου λετε??εγινε φετος μια ανατροπη,ενα αλλο πρωινο την περασε,αφτο θα επρεπε να περασει στο ντουκου απο δημοσιογραφους κ εκπομπες??η μενεγακη μια ζωη δηλαδη πρεπει να ειναι στο απυροβλητο της κριτικης??απαντηστε καποιος!!

Ανώνυμος είπε...

πριν ξεκινησει η σεζον, πριν καλά να βγεί η Μενεγάκη στον αέρα είχαν αρχίσει να γράφουν μερικοί αρνητικά σχόλια για τη Μενεγάκη. Αν θυμάστε έλεγαν ότι ήταν σκληρή επαγγελματίας και το συνδύαζαν με την αποχώρηση της Αργυρούς. Την ημέρα της πρεμιέρας της μια τηλεκριτικός έγραψε κάτι αρνητικό πάλο που κατα τη γνώμη μου ήταν προσβλητικό. Το πράγμα είναι απλό.. τις επιτέθηκαν γιατί τη ζηλεύουν.. θα ήθελαν πολύ να είναι επιτυχημένοι όπως ειναι Μενεγάκη.. είναι στην πρώτη γραμμή 14 χρόνια. Είναι πρώτη, πετυχημενη, αμοίβεται καλά (και τα φέρνει στο κανάλι), είναι όμορφη, έχει μια ισορροπημένη ζωή και αυτό φαίνεται ότι μερικοί δεν μπορουν να το αντέξουν... αυτοί που ζηλεύουν και δεν μπορουν να της μοιάσουν.

Ανώνυμος είπε...

12.54 ta salia prosexe tha glistriseis!!ap ta ekatommuria pou pairnei,soy dinei kanena 20eyro h' tsampa to glypsimo??

Ανώνυμος είπε...

13:02
Ωραια απαντηση....και πανω απ'ολα με επιχειρηματα!!!


Η κριτικη πρεπει να υπαρχει,αλλα η ΚΡΙΤΙΚΗ για την δουλεια που κανει στην εκπομπη της οχι για ολα τα υπολοιπα που της προσδιδουν χωρις να υπαρχει κανενας απολυτος λογος!
Και ολα φυσικα αρχιζουν απο τα νουμερα,διοτι αν εκανε τα περσινα 30αρια ελαχιστοι θα ηταν αυτοι που θα μιλουσαν!
Κια μην πει κανεις το αντιθετο...διοτι απλα θα ψευδετε!

Ανώνυμος είπε...

12:35
Αυτο που κατηγορεις στον αλλο,την ιδια στιγμη κανεις ακριβως το ιδιο,απομωνονεις και εσυ μια μερα που εκαναν 20% στο νεανικο και μας την λες...

αν δεις τα νουμερακια λοιπον θα δεις οτι τα μεγαλυτερα νουμερα δεν τα κανουν οι Καραμεροχαριτατοι αλλα η Μπαρμπαρηγου και Πατερα,μετα τις 11 το πρωιναδικο τους πεφτει!

Στα νεανικα ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 τρωνε σκονη απο την Ελενιτσα!!!
πειτε κι'αλλα,ΠΕΙΤΕ,ΠΕΙΤΕ,ΠΕΙΤΕ!!!
ΖΩΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

zwo eisai paliosixama kai sta neanika pane omws mia xara...k anevainoyn sta neanika otan teleiwsei h litsa k h argyrw!katalaves?

Ανώνυμος είπε...

εγω παντως βλεπω πως εγινε αναδιανομη των ποσστων στην πρωινη ζωνη και αυτο μου αρεσει!
στο συνολο ειναι πανατα ο αντ1 πρωτος στα νεανικα συνηθως η μενεγακη.

αλλα να τα λεπουμε και σε συγκριση με περυσι ετσι?
διοτι τ 23-24% στα νεανικα της μενεγακη ειναι πεσμενο πολυ σε σχεση με το 35-38% που ειχε περυσι καθε μερα!

Ανώνυμος είπε...

και αντε ξανα μανα τα ιδια και τα ιδια....
νουμερα και ξανα νουμερα,εντωμεταξυ βγαζετε τετοια ΚΑΚΙΑ ΟΛΟΙ σας,λες και ειστε μετοχοι σε καναλια!
Ειναι ΑΣΥΛΗΠΤΟ το ποσο κακο εχουν κανειθ τελικα τα μεσημεριανα και εκπομπες τυπου μπλα-μπλα που η ουσια τους αρχιζει και σταματει ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

12:37
Η ανατροπη στην οποια αναφερεσε ναι εχει γινει μεχρι στιγμης και κανεις δεν το αμβισβητει!
Κανεις επισης δεν ειπε να ειναι στο απυροβλητο της κριτικης ουτε αυτη αλλα ουτε και κανενας αλλος παρουσιαστης,αλλα ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας λες και δεν ξερουμε ποσα συμφεροντα υπαρχουν πισω απο ολα τα μιντια!

Απο την αρχη της σαιζον ηταν εμφανης η αρνητικη διαθεση πολλων μεσων προς το προσωπο της χωρις καν να εχει ξεκινησει η εκπομπη για να κανουν κριτικη!
Ολο αυτο φουντωσε με την εναρξη της τηλεοπτικης σαιζον και οταν η Ελενη ηρθε 2η!

Ανώνυμος είπε...

12:37
Απο την αρχη της σαιζον ηταν εμφανης η αρνητικη διαθεση πολλων μεσων προς το προσωπο της χωρις καν να εχει ξεκινησει η εκπομπη για να κανουν κριτικη!
Ολο αυτο φουντωσε με την εναρξη της τηλεοπτικης σαιζον και οταν η Ελενη ηρθε 2η!

Ακομη και η αναφορα σε καθημερινη βαση των αριθμων τηλεθεασης ΑΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ απο εκπομπες οπως το μπλα-μπλα ειναι μια εμμεση μορφη"επιθεσης"ωστε να επηρεασουν παραπανω κοσμο!
Διοτι να θυμησω οτι περυσι που εκανε τα 30αρια κανεις δεν ασχοληθηκε τεταρτο προς τεταρτο,αντιθετως το περνουσαν στα γρηγορα και ακομη και η Μελετη απο ενα σημειο και μετα δεν ελεγε ΚΑΝ τα νουμερα,ενω φετος εχει λυσαξει!!!
Επισης περυσι το μπλα-μπλα αν θυμαστε ελεγε τα νουμερα ανα τεταρτο της prime time,τυχαιο???
Καθολου,αφου εκει πατωνε ο alpha,προσπαθουσαν με καθε τροπο να το αναδειξουν σε μεγα θεμα!
Το ιδιο κανουν φετος και με την Μενεγακη,αφου εκει εντοπισαν ..."προβλημα"!
Αντιθετως τα της prime time τα περνανε τελειως στο ντουκου!
Και ολα τα παραπανω ειναι ενα πολυ απλο παραδειγμα,ισως και το πιο αμελητεο!

Ανώνυμος είπε...

12:37
Η Διαμαντακου απο την αλλη στην αρχη της σαιζον χτυπησε με ενα αρθρο και την πειραξε το...σουτιεν της Ελενης,οταν 15 χρονια τωρα εχουμε δει απο βρακι μεχρι και βυζι της Μενεγακη στον αερα,ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ την πειραξε???
Και ηταν αυτην κριτικη επι της ουσιας?
Θα τρελαθω ρε παιδια δηλαδη!!!

Μολις εχθες συνεχιζει τον λιβελο της ΞΑΝΑ η Διαμαντακου,ΞΑΝΑ δηθεν...για ολα τα πρωινα,γραφει 25 σειρες κακιες για την Ελενη 5 για το 10-1 μαζι και μολις 2 για το πρωινο του Mega,και ολο αυτο με κρητιριο τα νουμερα και μονο!!!Συγγνωμη κιολας αλλα αυτοι που θα επρεπε να εχουν το παραπανω μεριδιο κριτικης θα επρεπε να ηταν ο Παπαδακης και η παρεα που εχει κανει ουκ ολιγα τερτιπια μεχρι στιγμης μονο και μονο για τα νουμερα και τα οποια δεν τον τιμουν καθολου,την μια φιλιετε...δηθεν αφθορμητα,το ξανακανει και μετα παλι εντελως ...αυθορμητα μας βγαζει και το πουκαμισο του(ε την επομενη ας μας δειξει και το πεος του ειναι σιγουρη λυση για νουμερακια) και ολα αυτα περνανε στο ντουκου απο την κυρια Διαμαντακου,αντιθετως μια τιραντα απο ...σουτιεν ηταν αρκετη για να εκτοξευσει ενα καρο μπουρδες!(λες και δεν εχουμε ξαναδει τιραντα απο σουτιεν στην Ελληνικη τηλεοραση,μια ματια στην Σκορδα καθε μεσημερι που ντυνετε λες και παει στα μπουζουκια καθε μεσημερι ειναι αρκετη νομιζω)!

Ανώνυμος είπε...

12:37
Παμε τωρα στο αλλο θεμα...
Χρηματα και το κασε της!!!
Πολλοι οπως και ο salonikios μολις εχθες βγαινει και λεει οτι προκαλει(?) λεγοντας σε "ολες"(?) της τις συνεντευξεις οτι δεν θελει να κανει μειωση μισθου!
Και εκει ερχομαι και τα παιρνω,δεν ρωτηθηκε ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ γι'αυτο το πραγμα και αυτο στο Tv zaping και ουδε ποτε ειπε οτι "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ"κατα λεξη ειπε οτι ΔΕΝ ΤΗΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ(!) ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ!!!
Και γιατι αλλωστε?
Στα κοινα που ενδιαφερουν το καθε καναλι ηταν και ειναι 1η,οποτε τα φερνει οποτε δεν τιθετε θεμα!
Απο την αλλη τι αφορα τον καθενα απο εμας για το ποσα χρηματα παιρνει?
Αυτο ειναι κριτικη και εχει να κανει με αυτο το οποιο παρουσιαζει???
Η μηπως ρε παιδια καποιος απο εμας αν ειχε τα λευτα που εχει δεν θα εκανε το καλυτερο για να περασει καλα?
Εδω εισαι σε μια μεση οικογενεια απο αποψη οικονομικων και παλι κανεις οτι μπορεις γα να εχεις το καλυτερο και να περασεις καλα με κατι το οποιο θα σε ευχαριστει,τωρα τι θα ειναι αυτο,διαφερει απο ατομο σε ατομο για την Μενεγακη ειναι η Μυκονος και για εσενα μπορει να ειναι κατι αλλο!
Δηλαδη φτανει τοση υποκρισια!!!

Ανώνυμος είπε...

12:37
Και κατι αλλο περι χρηματων...
Δηλαδη ειναι η μονη παρουσιαστρια που περνει τοσα λευτα?
Σε ποιον πλανητη ζουμε?
Ολο αυτο μου δειχνει μια απιστευτη ζηλεια με την κακη εννοια και φανερωνει το ποσο σκατα σκεφτομαστε σαν ΣΚΑΤΟΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ!!!


Η καθε της ατακα πλεον παρερμηνευετε απο παντου,ακομη και να βηξει γινετε ΜΕΓΑ θεμα!!!
Εχθες η Μελετη εστησε ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΕΜΑ για δηθεν ξεμμαλισμα για το ποια θα παρουσιασει το σοου του alpha,την στιγμη που ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ το ειχε παρουσιασει η Χατζηβασηλειου,την ιδια στιγμη πιου η Ελενη την ειχε καλεσμενη την ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ στον ΚΑΦΕ!
Και ολα αυτα για να μειωσει την Μενεγακη για το οτι ΔΕΝ θα παρουσιασει το σοου και πως να το παρουσιασει εντωμεταξυ αφου ειναι το ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ,δηαλδη θα παρει μια εκπομπη που παρουσιαζει αλλη?
Πιπες!!!
Αλλο ψεμα και απλι απο την Μελετη,ειχε μια μερα τιτλο απο κατω"ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΕΧΕΙ Η ΕΛΕΝΗ"και εδειχεν την Ελενη να βγαζει μια χοβτρη μπλουζα επειδη ειχε απλα ζεσταθει!
Οτι του φανει!
Εχω και αλλο...
Ελέγαν οτι την συνοδευουν σωματοφυλακες την πρωτη μερα που εκανε εκπομπη για φετος και την ιδια στιγμη η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΝ ΔΙΕΨΕΥΔΕ!

Ανώνυμος είπε...

Ant1-μαγειρέματα ή Γιάννης κερνά-Γιάννης πίνει!
Θα αφήσουμε Cinegram και PLD δυσαρεστημένες, κοτζάμ Αμαρουσιώτες -θυμάστε την βάρκα της Αμαρουσώς που σας έλεγα το καλοκαίρι!-τώρα που τελειώνει το Λίτσα.com και τελειώνουμε από μόνοι μας τον Dr Ρούλη; Αφού είναι γνωστό ότι έχουμε…θερμές σχέσεις, δεν θα το δείξουμε ή μάλλον επιδείξουμε για άλλη μια φορά;
Έτσι σκέφτηκαν και συσκέφτηκαν εκεί στο Μαρούσι και αποφάσισαν να ρίξουν άρον-άρον δύο νέες σειρές στη θέση της Λίτσας.com και του Ρούλη και να αφήσουν για αργότερα το Ελεύθερος κι ωραίος και τον Πόλεμο των άστρων.
Μια χαρά…μαγειρέματα.
Βγάζω νέο πρόγραμμα στις 6 Ιανουαρίου -με τον κουραμπιέ να μην έχει κατέβει από τον λαιμό ακόμα-και έχω «Ονειροπαγίδα» και «Κύριο και κυρία Πελς» στην θέση του «Ρούλη» και της φίλης του, της «Λίτσας»-τι κομμωτήριο κι αυτό το τηλεοπτικό όμως!
Βγάζω τον «Ρούλη» της Pld, βάζω το «Πελς» της Pld.
Βγάζω τη «Λίτσα.com» της Cinegram, βάζω την «Ονειροπαγίδα» της!
Κουκιά μετρημένα παιδί μου, το «έργο»-θρίλερ!
Καλά και το «Ελεύθερος και ωραίος» με τον «Πόλεμο των άστρων»;
Θα τα…ρίξουν λέει Φλεβάρη, για να γεμίσουν τα κενά του Next Top Model και του X-Factor, Δευτέρες και Παρασκευές.
Βρε τι μαγειρέματα κι αυτά. Ο Μποτρίνι ωχριά μπροστά τους!

Aπο πότε κάποιοι παίρνουν ΑΥΤΟΥΣΙΟ κείμενο του MEDIASOUP και το παρουσιάζουν σαν δική τους άποψη ??? Φυσικά και το MEDIASOUP θα υπερασπιζόταν τον κολλητό του συνεργάτη Αμαραντίδη που γράφει το ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ & ΩΡΑΙΟΣ. Αλλά μη μας τρελλαίνουν κιόλας με τις εταιρείες, μια και το ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ & ΩΡΑΙΟΣ είναι παραγωγή του Καραγιάννη, ο οποίος κάνει ήδη το Λακη το Γλυκούλη, την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ και νοικιάζει και τα στούντιο του για ένα κάρο LIVE shows του ANT1, δεν πεινάει κιόλας !!! Ασε που και ΑΥΤΟΣ έχει ΜΗΝΕΣ απλήρωτους τους εργαζόμενους !!!
Το ενδεχόμενο όμως οι σειρές που επιλέχτηκαν να βγούν πρώτες να είναι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ απο το πόνημα του συνεργάτη τους, δεν περνάει κάν απο το μυαλό του συντάκτη του "αντικειμενικοϋ" σχολιαστή ! Θα μας μιλήσει τώρα η Σεμίνα για εντιμότητα και αξιοκρατία...

Ανώνυμος είπε...

12:37
Βγεικε η Φωτοπουλου τελειως"τυχαια"παλι στην Μελετη ΦΕΤΟΣ για να μας πει πως περνουσε στην Μενεγακη,ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ???
Περυσι που ηταν για να δωσει συνεντευξη???

Ειναι και αλλα παρα πολλα ΕΙΔΙΚΑ ΦΕΤΟΣ,βαριεμε να τα πω ολα ΗΔΗ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ,αλλα εγω προσωπικα βλεπω ΕΠΙΘΕΣΗ και αυτο δεν μκου το γαζει κανεις απο το μυαλο!

Τα ιδια εκανε και η Τατυ οταν η Ελενη ειχε φυγει απο αντ1,προσπαθουσε να την βγαλει φιλοχρηματη δειχνοντας το σπιτι που μενει κλπ αηδιες,λες και η Τατιανα εμενε σε καμια καλυβα!!!


Αυτα αντε καλο μεσημερι και δεν γουσταρω,βρισιες και αλλα τετοια,εαν καποιος μπορει να μιλησει ανθρωπινα θα δεχτω να απαντησω και να τα πουμε αλλιως πειετ οτι θετε!

Ανώνυμος είπε...

προς ολο το παραληρημα του δικηγορικου γραγειου της Μενεγακη...ποιος εισαι? ο media που μας αφησε χρονους?
ή καποιος απο το πανελ της? και εσενα τι σε πειραζει τιο λενε? αν σου αρεσει η εκπομπη τςη συνεχισε να τη βλεπεις αλλοι βλεπουν κατι αλλο!
τοσο απλο!!!

Ανώνυμος είπε...

15:30
μα εγω δεν ειπα ντε και καλα να βλεπουν αυτην,απλα εξεφρασα την αποψη μου σε αυτους που λενε διαφορα τα οποια δεν ειναι αληθεια,αν εγω εκανα παραληρημα με επιχειρηματα τουλαχιστον,τοτε τι να πουμε και γι'αυτους που την βριζουν χωρις λογο?
Εκεινο δεν ειναι παραληρημα βλακειας,εμπαθειας επειδη δουλευει στον alpha,διοτι αν δουλευε αλλου θα ειχαν αλλη γνωμη...
τεσ.πα.
Αυτα!

Ανώνυμος είπε...

15:50
αησε τους μωρε τωρα,ειπες ενα μυριο πραματα και βρηκαν να πουν για παραληρημα!
μην ασχολεισε...

Ανώνυμος είπε...

παιδια εγω την παρακολουθω μερικες φορες τη μενεγακη, φυσικα οχι οσο πριν 3 χρονια για παραδειγμα.

και βλεπω ολα τα πρωινα φετος απο λιγο, εξαρταται απο το θεμα τους.

εχω ομως μια απορια που θελω να την ακουσουν περισσοτερο οι μενεγακικοι...εχετε αναρωτηθει ποτε αν ολα οσα καταλογιζουν στη μενεγακη φετος ισχυαν παντα αλλα απλα δεν μπορουσαν να βγουν να τα πουν τοσα χρονια για το χ ή ψ λογο?

διοτι κακα τα ψεματα η μενεγακη λογω γνωριμιων εχει καποιες διασυνδεσεις και αν θελει καποια πραγατα σε μεγαλο πσοοστο μορει να τα πετυχει. δεν ειναι δυσκολο καποιος να θαψει πιο πισω στο περιοδικο του μια σημαντικη συνεντεθξη για χαρη μιας φιλης/φιλου! οπως επισης ενας ποαλιος γνωριμος αρχιζυντακτης που εχει μια υποχρεωση καπου...μπορει να κοψει καποιους καλεσμενους για να μην βγουν ποτε να που κατι. πολλα μπορει να συμβαινουν στην τηλεοραση, το βλεπετε αλλωστε παντου.

Ανώνυμος είπε...

16:16
Κανε λιγο πιο λιανα την τελευταια παραγραφο...

Ανώνυμος είπε...

to neo programma tou ant1!!!!!

DEYTERA:polemos ton astrwn + eleutheros kai oraios= 1/2/2010

TRITH:iatriko aporrito + ergazomenh gunaika(nea epeisodia 1/5/2010)

TETARTH:kos&ka pels + oneiropagida=6/1/2010

PEMPTH:opws einai...


paraskevh: ellada exeis talento 3(omws an dn uparxoun summetoxes thn 8esh tou 8a parei h to dancing with the stars pou phre paratash gia oktomvrio h project runway pou o ant1 exei erthei se suzhthseis..)

savvato:wipe out...apo 25/1/10

uparxei mia mikrh pi8anothta ean dn mporoun na vgoun auta ta tria show na vgoun ston aera ..o polemos tn astron 8a exei 2 episodia thn evdomada enw to wipe out 8a paei paraskevi...)


to project runaway mallon 8a vgei tn epomeno ianouarioa kai h parousiastria 8a einai h h vicky kaya h h doro8ea merkouri........


jimmy

Ανώνυμος είπε...

@16:21

τι δεν καταλαβες?

συνδιασε ολα οσα ειπε ο τυπος πιο πανω γα τον πολεμο στη μεναγκη και σκεψου γιατι ολα φετς και οχι μεχρι περυσι.

Ανώνυμος είπε...

Project Runway πήγε στον Alpha. Η On στο Facebook έχει φτιάξει ειδικό γκρουπ, όπου μπορείς να ανεβάσεις σκίτσα!

Ανώνυμος είπε...

jimmy, έχεις δυο λαθάκια, ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ & ΩΡΑΙΟΣ αποφασίστηκε να βγεί τον επόμενο Οκτώβριο και όσο για το ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ 3 το σίγουρο είνααι οτι δε θα βγεί Παρασκευή γιατί αποφάσισαν (ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ κατα τη γνώμη μου) να βγάλουν καπάκι απο Μάρτιο X-Factor 3 !!!

Ανώνυμος είπε...

@16.48
poio einai to onoma tou group???

Ανώνυμος είπε...

εκατο χιλιαρικα το μηνα παιρνει η μενεγακη...δεν εχει αναγκη κανενα, εσεις γιατι μαλλιοτραβιεστε;

Ανώνυμος είπε...

16:59 pios eipe gia x-factor 3?to ellada exeis talento mporei na min vgei dioti kai persi eixan provlima me tis simmetoxes.To dancing with the stars pote tha vgei?

Ανώνυμος είπε...

to dancing with the stars 8a vgei tn oktobrio..............enw to eleutheros kai oraios 8a vgei febrouario!!!!!!!!!!!!eno dn nomizw na vgei to x factor 3 tn martio...isxuei??????????????

Ανώνυμος είπε...

to ellada exeis talento einai sigouro oti tha vgei ton martio?To next top model pia seira tha to antikatastisei?

Ανώνυμος είπε...

to dancing with the stars 8a vgei tn oktobrio..............enw to eleutheros kai oraios 8a vgei febrouario!!!!!!!!!!!!eno dn nomizw na vgei to x factor 3 tn martio...isxuei??????????????

enw to project runaway dn to exei parei kaneis akomh einai se suzhthseis...alla to pi8anotero einai na to parei o ant1 giati sunergazete me to kanali pou provalete sthn amerikh...enw o alpha me to germaniko..opote???

Ανώνυμος είπε...

sto tv nea lene oti o ant1 exei to x-factor mono gia 2 xronia.isxyei?mporei na ananeosei to simvolaio me tous agglous?

Ανώνυμος είπε...

to dancing with the stars 8a vgei tn oktobrio..............enw to eleutheros kai oraios 8a vgei febrouario!!!!!!!!!!!!eno dn nomizw na vgei to x factor 3 tn martio...isxuei??????????????

enw to project runaway dn to exei parei kaneis akomh einai se suzhthseis...alla to pi8anotero einai na to parei o ant1 giati sunergazete me to kanali pou provalete sthn amerikh...enw o alpha me to germaniko..opote???

12 Δεκέμβριος, 2009 21:21



*jimmy

Ανώνυμος είπε...

παιδιά ο 16.59 είμαι.
Οι πληροφορίες που εγώ έχω και είναι ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΕΣ και μέσα απο το κανάλι λένε ότι Χ-FACTOR 3 ΘΑ ΒΓΕΙ το Μάρτιο και ότι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ & ΩΡΑΙΟΣ πάει Οκτώβριο, γιατί δεν πιστεύουν οτι θα φέρει τα καλά νούμερα, που σε αυτή τη φάση έχει ΑΠΟΛΥΤΗ ανάγκη το κανάλι !!! Αυτά που σας λέω αποφασίστηκαν χτές !!! Με τους δε Πέλς και την Ονειροπαγίδα είναι ενθουσιασμένοι όλοι, μιλάνε για πολύ καλές δουλειές που πιστεύουν οτι θα πάρουν το prime time της Τετάρτης ! Όταν τα δούμε κι εμείς θα δούμε αν έχουν δίκιο ή αν είναι αλλού γι'αλλού χεχε!!! Τώρα, αν αλλάξουν πάλι γνώμη, τι να σας πώ, δεν θα ξαφνιαστώ κιόλας με τις τόσες κωλοτούμπες που κάνει συνέχεια αυτό το κανάλι !!!

Ανώνυμος είπε...

21:28 an ginei x-factor 3 ton marti,me to ellada exeis talento ti tha ginei?

Ανώνυμος είπε...

O ELEU8EROS KAI ORAIOS THA VGEI TN FEVROUARIO EAN OMWS DN 8A VGEI STHN 8ESH TOU 8A MPEI ENA SERIAL TOU LEUTERH KAPWNH MIA NEA MAURH KVMVDIA ME 4 ZEUGARIA KAI MIA KLHRONIA


NICKOS

Ανώνυμος είπε...

to x factor 8a ananew8ei gia allh mia xronia kai 8a paramhnei stn ant1!!!

Ανώνυμος είπε...

telika afto me tous xoreftes-diasimous tha vgei ton marti me tin manolidou?

Ανώνυμος είπε...

apokleiete 16.59 na vgei kapaki to x factor ti les??dn exeiksanaginei...kai pios logikos an8rwpos to skefthke???

Ανώνυμος είπε...

an vgei 3o 8a exei allon parousiasth vasika allh...trantaxto onoma fresko me pollh empeiria stn parousiash 8a einai h parousiastria enw o levenths dn 8a einai....thn 8esh tou 8a einai h manwlidou!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

an vgei 3o 8a exei allon parousiasth vasika allh...trantaxto onoma fresko me pollh empeiria stn parousiash 8a einai h parousiastria enw o levenths dn 8a einai....thn 8esh tou 8a einai h manwlidou!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

an vgei 3o 8a exei allon parousiasth vasika allh...trantaxto onoma fresko me pollh empeiria stn parousiash 8a einai h parousiastria enw o levenths dn 8a einai....thn 8esh tou 8a einai h manwlidou!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

kai o polemos twn astrwn pote 8a vgei jimmy,16.59 ?????????

Ανώνυμος είπε...

to mega exei ksekinhsei apo twra na organwnei to programma tou..........

PRIME TIME

paidikh xara 2
oikogenia vlaptei 2
to nhsi (lexou,xeilakhs,mainas)
riality gamou
dr.mataios (mpezos)
3os nomos 2

Ανώνυμος είπε...

21:53 einai noris na vgazoun apo tora

Ανώνυμος είπε...

NICKO, καμμια βαση δεν εχει αυτο που λες. Ο Καπώνης είναι τελειωμένος απο όλες τις εταιρείες παραγωγής και ΟΛΑ τα κανάλια, αφενός λόγω της απαράδεκτης αντι-επαγγελματικής συμπεριφοράς του εδώ και χρόνια, αφετέρου λόγω της παταγώδους αποτυχίας όλων των αισχρών σειρών του τα τελευταία χρόνια. Είμαι σε θέση να ξέρω οτι ιδέα σαν αυτήν που αναφέρεις δεν έχει συζητηθεί σοβαρά ΠΟΥΘΕΝΑ !!!
Για το X-FACTOR 3 η αποφαση ΕΧΕΙ παρθεί !! Έχετε δίκιο οτι δεν έχει ξαναγίνει και πιστεύω κι εγώ οτι είναι ΜΕΓΑΛΗ μαλακία, αλλά ο Λάτσιος ΠΡΕΠΕΙ να φέρει έσοδα για να μείνει στη θέση του και πιστεύει οτι αφού του έκατσε το 2, θα του κάτσει και το 3. Για επιτροπή και παρουσιαστή δεν έχω ακούσει τίποτα πάντως. Ο πόλεμος των Αστρων το φεβρουάριο θα παίζεται δύο φορες την εβδομάδα και απο Μάρτιο μία. Αυτά ξέρω, αυτά σας λέω. Α, ας βάλω και ένα ψευδώνυμο για να συζητάμε καλύτερα...

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

22:07 giorgaki to x-factor 3 tha vgei ton martio i ton oktovri???ksereis kati?

Ανώνυμος είπε...

Παντως ο Ρωμας που τον σκυλοβριζετε απο οτι προεκυψε ηταν μεγαλη απατη τοσα χρονια..Τις σειρες απο οτι φαινεται κυριως η Χατζησοφια της εγραφε..Στις σειρες που επαιζε τις βλεπαν κυριως για τους αλλους καλους ηθοποιους που παιζαν μαζι του...Και αυτος μας δουλευε κανονικα ..Πχ ελεγε οτι ενας καλος ηθοποιος πρεπει να παιζει μονο ενα ρολο καλα..Ο Μαινας που παιζαν μαζι μονο εναν ρολο εχει παιξει;;Δεν το προσεξε αυτο;

Ανώνυμος είπε...

@21:53
Και σειρά του Πετρόπουλου-πρώην Παπαπέτρου-με Καβογιάννη και Σταυροπούλου

kostas είπε...

Καλησπέρα παιδιά, θενκ γιου για τα καλά σας λόγια.

@11/12/09, 18.40>> Ναι, το Ολγάκι κρατά όντως πούρο και το βιντεάκι βγήκε αρχικά στην Ελληνοφρένεια του ΣΚΑΪ και έπειτα και στον Θέμο! :)

@Perastikos, 11/12/09>> Θενκ γιου :)

@ 11/12/09, 21:23>>
Παρδόν? Το προεκλογικό μότο του ποιο ήταν? Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε lol
Συνειρμός... σαφέστατα και δεν θα έβγαινε να το πει ευθέως, κοτζάμ Πρωθυπουργός!!!

@ 12/12/09, 00:33>>
Έχεις δίκαιο. Κάνω το βήμα και μεταφέρω την Εκδίκηση για δεκαπενθήμερο, εναλλάξ με την Βαλίτσα στο America, που τόσο χαίρομαι να ξαναπιάσω στα χέρια μου!!! Ακούει η διαχείριση?? LOOOOOL. Ευχαριστημένος o αναγνώστης, τώρα? :P
Θα συμφωνήσω με τον πιο κάτω, που σου γράφει για τις εξαιρετικές αναρτήσεις του TV News, του Perastikou, του Γιάννη Τ. και φυσικά του νέου μας Σαλονικιού. Για να μην αναφέρουμε την ντουντούκα στην σελίδα 2 του media_blogger! Ε, δεν είναι ακριβώς όπως γράφεις... :P

Σχετικά με τις ειδήσεις που βγαίνουν στα σχόλια: πιο λογικό κόβω να βγει Fame Story... παρά X Factor στον ΑΝΤ1! Κυρίως τώρα με την κρίση στην Heaven...

Αν μου επιτρέπεται κιόλας, είναι αρλούμπα η πληροφορία για μετακόμιση εκπομπής με ολοκλήρωση του κύκλου. Μα ότι θέλει γράφει ο καθένας? Πρώτον τα κανάλια δεν αγοράζουν κύκλους, αλλά φορμάτ εκπομπών και απλά ανανεώνουν τις συμβάσεις. Που ακούστηκε να φεύγουν εκπομπές από κανάλια σε κανάλια?

Οι Νοικοκυρές στον ΑΝΤ1 θα σκίσουν, γιατί μόνο να δει κανείς πόσους υπότιτλους κατεβάζουν οι Έλληνες κάθε Τετάρτη, καταλαβαίνει κανείς τι έχει να γίνει!!! Αν και είναι κουλό να ξεκινούν από τον δεύτερο κύκλο..., πιο σωστό να το έπαιρναν από την αρχή!

Για τους λάτρεις της σειράς: ποιος λέτε να πέθανε στο τελευταίο επεισόδιο για φέτος? Ο Καρλ ή ο Όρσον?

Ανώνυμος είπε...

22.10
ΑΥΤΗ τη στιγμή η απόφαση είναι για Χ-FACTOR 3 to ΜΑΡΤΙΟ !!! Τώρα αν αλλάξουν πάλι γνώμη σε 10 μέρες, τι να σας πώ ρε παιδιά !

22.11
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

22:20 girogaki i pliroforia sou einai egkiri

Ανώνυμος είπε...

Kosta, doulevo stin tileorasi se poly kairio posto, alla katalavaineis oti den mporo na apokalypso taftotita dioti to onoma mou einai anagnorisimo ! Se diavevaiono oti i parousia mou edo einai gia na moirasto mazi sas plirofories ek ton POLY eso, giati goustaro to blog kai tin koyventoula ! Se periptosi omos poy arxisoun kapoioi na me vrizoun kai na mou kanoun epitheseis, apla tha tin kano. Thelo poly na antallaxoume politismenes apopseis me ola ta paidia, alla kati ysterikous toy MEGA toy ANT1 kai tou ALPHA pou xydaiologoun kai vrizoun den exo kanena logo na tous yposto !

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

giorgaki,pes mas einai egkiri i pliroforia gia x-factor 3 ton marti???????

kostas είπε...

Προς Θεού Γιωργάκη. Αλίμονο!!! Βασικά αναφέρθηκα στο σχόλιο περί μεταφοράς του X Factor σε άλλο κανάλι, επειδή ο όμιλος του ANT1 δεν εξασφάλισε τον τρίτο κύκλο. Αυτο!

Δεν παίζει δηλαδή να δούμε Fame Story? Όχι γιατί άλλα διαδίδουν στο Μαρούσι ή μάλλον άλλη ενημέρωση έχουν δώσει σε συγκεκριμένα τμήματα! Αναφορές δεν κάνουμε, σπίτια δεν κλείνουμε...χεχεχε!

Ανώνυμος είπε...

Kosta, οι super Νοικοκυρές θα ξεκινήσουν απο την αρχή, απλά έβγαλαν το τρειλερ του δεύτερου κύκλου γιατι είναι πιο εντυπωσιακό και γαμάτο χεχεχε

22.28
Ναί βρε φίλε μου καλέ, αφού εγώ σας το πρωτοείπα, κάποια post πιο πάνω πριν βάλω όνομα, πόσες φορές να το πώ ο κακομοίρης ???? :-))))

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

giorgaki an ginei to x-factor 3 ton marti,pote tha kanoun auditions?An kai tora pou ta leme mporei kai na ginei an den vgei to dancing with the stars.Eksallou pou tha paei i manolidou?

kostas είπε...

Αλήθεια? Πρώτος κύκλος?? Γουάου! Σουπερ!!! Θα σκίσει ο ΑΝΤ1, δεν το συζητώ καθόλου στο prime Eleven!!! Ε ναι, δεν μου κολλούσε! Αν ξεκινόυσε από τον δεύτερο θα χάναμε τα καλύτερα, που παίζουν άλλωστε ρόλο και στον τρίτο κύκλο! ;)

Παράλληλα ο ΑΝΤ1 έχει ρίξει όλη την προσοχή του εκεί, ούτε στο Prison Break τέτοια προώθηση. Μακάρι να πάνε καλά, μία σπουδαία σειρά που αξίζει να την δεις !!!

Ανώνυμος είπε...

molis estila minima ston ant1 sxetika me to an tha ginei ton marti x-factor 3.Lete na mou apantisoun?

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω οτι σε κάποια φάση κάτι ακούστηκε για Φέημ Στόρυ, λλά εγκαταλείφθηκε πολύ γρήγορα ! Βέβαια σε αυτό το κανάλι που να βγάλεις άκρη έτσι όπως αλλάζουν γνώμη κάθε μέρα, εδώ πριν 3 μέρες δεν ξέραν ακόμα ποιά σήριαλ θα βγάλουν και σε όιλους λέγαν για τέλη Γενάρη και ξαφνικά έκατσε το αρχές Γενάρη LOL

Επίσης αν μου επιτρέπετε μια ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ γνώμη και παρακαλώ μην νομίσετε οτι έχω κάποιο συμφέρον, επειδή ΕΧΩ ΔΕΙ πολύ ΥΛΙΚΟ απο Πέλς και Ονειροπαγίδα, πιστεύω οτι αυτές οι δύο σειρές θα πάνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ !!!! Ειλικρινά, απο σκηνοθεσία και κείμενο τουλάχιστον, είναι και τα δύο ΣΟΥΠΕΡ !!!! Εχω δεί και ΠΟΛΕΜΟ ΑΣΤΡΩΝ και κάποια είναι πολύ καλά, κάποια μέτρια. Αλλά αυτή είναι μόνο η δική μου γνώμη, μπορεί να κάνω και λάθος και να μην τραβήξουν, κοντός ψαλμός αληλούια. Πάντως ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος να βγάλουν το Ρούλη και οχι κάποια απο αυτές τις τρείς σειρές !!!

Ανώνυμος είπε...

Το 22.41 ποστ είναι GIORGAKIS speaking, sorry guys !

Ανώνυμος είπε...

kai ego pistevo oti ta nea sirial tou ant1 tha paei kala.Apo ta treiler fainontai oraia.Episis paizoun kaloi ithopioi

Ανώνυμος είπε...

@Κώστα 22:15
Νομίζω ότι ήταν εμφανές κατά τη γνώμη μου ότι ήταν ο Όρσον...

Ανώνυμος είπε...

re seis pos tha ginei x-factor 3 xoris audition kai bootcamp?pote tha prolavoun?mono to dancing with the stars mporei na vgei to marti kai to talento 3

Ανώνυμος είπε...

Kosta kai 22.45 θα σας δαγκώσω βρε παλιο spoilerάδες !!! Είμαστε και μερικοί που δεν έχουμε δεί τον τελευταίο κύκλο ακόμα, γιατί μας το χαλάτε εεεεεε ???????? LOLOL

Giorgakis

kostas είπε...

@22.45: Μα ο Όρσον φορούσε δαχτυλίδι, όπως και η Bree! Μόνο ο Κάρλ δεν... και στο πλάνο φαίνεται ένα αιματοβαμμένο αριστερό χέρι χωρίς δαχτυλίδι :P

Ανώνυμος είπε...

22.46
Όλα τα προλαβαίνουν αμα θέλουν. Άλλωστε το Μάρτιος μπορεί να γίνει εύκολα τέλη Μαρτίου ή Απρίλιος δεν έχουν αποφασίσει και τη μέρα έναρξης ακόμα. Ασφαλώς, είναι δικαίωμα σου να μην πιστεύεις την πληροφορία και όπως είπα αυτοί είναι ικανοί ν αλλάξουν πάλι γνώμη. θα δείξει !

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

@Κώστα
Στις Νοικοκυρές ποτέ δε γίνεται το αναμενόμενο...
Μπορείς να γνωρίζεις όμως τι μεσολάβησε ενδιάμεσα και σε ποιανού χεριού βρέθηκε το δαχτυλίδι???

Ανώνυμος είπε...

giorgaki veveos tin pistevo kai thelo na ginei x-factor 3 epidi pistevo oti afto to show einai poli kalo kai poli epagelmatiko.Apo to stoma sou kai stou theou to afti

Erblog είπε...

εμενα η αποψη μου ειναι οτι οποιο talent sho για τραγουδισετς βγει μετα το φεβρουαριο θα ειναι χαμενο. θελει ενα διαλειμα ο κοσμος!

και αναφερμαι ομα και στο pop idol που λενε για τον alpha.

απο εκει κι επειτα το dancing wth the stars θα μπορουσε να παεικαλα αλλα φοβαμαι οτι επειδη η εγχωρια showbiz ειναι μικρη πως θα τους βγει πολυ συδκολα! και τα ατσρεια θα εινα η φαι σκορδα και χριστινα λαμπιρη!

Erblog είπε...

απολογουμαι για τη βιασυνη που τα γραφω και δεν τα ελεγχω..
*δυσκολα
*αστερια

Ανώνυμος είπε...

Erblog, Συμφωνώ μαζί σου 100% και στις 2 παρατηρήσεις σου !!!

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

Πάντως "Το Νησί"θα είναι υπεραγωγή..Και οι ηθοποιοί ένας και ένας..
Στέλιος Μάινας,Αιμίλιος Χειλάκης,Κατερίνα Λέχου,
Τάσος Νούσιας,Μαρία Πρωτοπαππά,Γιούλικα Σκαφιδά,Ορφέας Αυγουστίδης,Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου,Τατιάνα Παπαμόσχου και πολλοί άλλοι..Σίγουρα την επόμενη χρονιά θα κάνει αίσθηση..Τη Δευτέρα κιόλας αρχίζει γυρίσματα.
Η σειρά του Θοδωρή Πετρόπουλου-πρώην Παπαπέτρου-με Καβογιάννη και Σταυροπούλου νομίζω ότι θα είναι ότι καλύτερο για του χρόνου..Με την πρώτη ματιά δηλαδή..Και ας συνεχίζει ο Καπουτζίδης να κάθεται..Υπάρχουν και αλλού καλύτερες πορτοκαλιές που βγάζουν πορτοκάλια..

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ ανυπομονώ για τη νέα σειρά του Πετρόπουλου-Παπαπέτρου..Αλλά κάντε μου μία χάρη εκεί στο MEGA..Όχι και 8η χρονιά οι "Πεθερές"..Αποδεσμεύστε πλέον τη Σταυροπούλου γιατί αυτό το δίδυμο λέει πάρα πολύ..Μη το χάσουμε..

Ανώνυμος είπε...

Sorry alla an sto x-factor allaxoun parousiasth kai valoun thn manwlidou tha pesei 1000% se poiothta!!!Giati mporei o Rouvas na mhn ta leei alla i parousia tou dinei pontous sto riality!!!
Posa mallon an to vgaloun sta proxeira!!

Mar-the-Great είπε...

Παιδια στο X factor 3 αν γινει .. ποιο πιθανο βλεπω να μην ειναι ο Θεοφανους παρα να μην ειναι ο Λεβεντης.... επισης θελω να ελπιζω οτι δν θα ειναι η Μανωλιδου.....

Ανώνυμος είπε...

XΩΡΙΣ να ξέρω κάτι για το θέμα, πιστεύω οτι ΔΕΝ θα προχωρούσανε σε X-FACTOR 3 αν δεν είχαν τουλάχιστον ένα αρχικό ΟΚ του Σάκη ! Μπορεί όμως και να κάνω λάθος ! Και όσο για τη Μανωλίδου, μην νομίζετε οτι καίγεται κιόλας ο ΑΝΤ1 να την έχει, αν κάτσει για κάτι έκατσε, αλλα δεν θα πεθάνουν κιόλας !

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

προτεινω στον αντ1

δευτερα
21.00 ο πολεμος των αστρων
22.00 ονειροπαγιδα

τριτη
21.00 ελλαδα εχεις ταλεντο - uncut
22.00 ιατρικο απορρητο

τεταρτη
21.00 dancing with the stars

πεμπτη
21.00 wipeout
22.00 εργαζομενη γυναικα

παρασκευη
21.00 ελευθερος και ωραιος
22.00 dancing with the stars:results

σαββατο
21.00 ελλαδα εχεις ταλεντο

κυριακη
21.00 ο κυριος και η κυρια πελς
22.00 ξενη ταινια



επισης
17:00 ραδιο αρβυλα
18.00 love bites
19.00 ant1 news
20.00 καρμα

Ανώνυμος είπε...

Οι προτάεις σου φίλε μου, μου θυμίζουν αυτό που λένε στο ΠΡΟ-ΠΟ, οτι πιο εύκολο είναι να πιάσεις δεκατριάρι παρά να τα χάσεις ΟΛΑ !!! Εκτός απο το Ιατρικό Απόρρητο, σε ΟΛΑ τα άλλα είσαι τελείως εκτός ! Απο δύο φορές Dnacing και Ταλέντο ??? Το φημολογούμενο πιο δυνατό τους σήριαλ ΚΥΡΙΑΚΗ ???? Το εντελώς σαχλό Wipeout που δεν ξέρουν πού να το χώσουν γιατί δε βλέπεται, καρα-PRIME TIME, απέναντι απο Πακέτο και Γλυκούλη ??? LOVE BITES απέναντι απο τη Ζωή της άλλης ???? Ρε Πετράκη Μπούτο, εσύ εισαι και θές να τους αφανίσεις ??? (Πλακίτσα κάνω, μην παρεξηγηθώ, έτσι ?)

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά είναι αλήθεια οτι το ελεύθερος και ωραίος θα βγεί του χρόνου??

Ανώνυμος είπε...

apo ton flebari 8a bgei

Ανώνυμος είπε...

ο κύριος και η κυρία πέλς έχουν ξεκινήσει γυρίσματα και θα βγούν τον ιανουάριο??

Για εμένα το πρόγραμμα του αντ1 θα ήταμ καλό έτσι:

Δευτέρα
21:00 Ελεύθερος και ωραίος
22:00 Next top model και όταν τελίωνε στις 22:00 ιατρικό απόρητο και στις 23:00 ξένη σειρά


Τρίτη
21:00 Ονειροπαγίδα
22:00 Λίτσα.com
23:00 Ξένη σειρά

Τετάρτη
21:00 Doctor Roulis
22:00 Ο πόλεμος των άστρων
23:00 Ξένη σειρά

Πέμπτη
21:00 Αγώνας ή ξένη ταινία

Παρασκευή
21:00 Ο κύριος και η κυρία Πέλς
22:00 Εργαζόμενη γυναίκα
23:00 Ξένη σειρά

Σάββατο
21:00 Χ-factor και όταν τελίωνε ελλάδα έχεις ταλέντο

Κυριακή
21:00 Ο διάδοχος του Uri Geller και όταν τελίωνε dancing with the stars

Ανώνυμος είπε...

Προς το παρόν ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ & ΩΡΑΙΟΣ πάει για Οκτώβριο, τώρα αν αλλάξει κάτι στο μέλλον, τι να σας πώ, εδώ είμαστε, θα το δούμε.
Ο Κύριος & η Κυρία Πέλς, όχι μόνο κάνουν γυρίσματα εδώ και καιρό αλλά ήδη έχουν παραδώσει επεισόδια τα οποία είναι και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά, γι'αυτό και το κανάλι βγάζει αυτό στον αέρα και όχι τον Ελεύθερο !
Επίσης, δικαίωμα σας, αλλα θεωρώ χάσιμο χρόνου να σπαταλάτε ενέργεια για να προτείνετε πρόγραμμα στον ΑΝΤ1, μια και αφενός δεν προκειται να εισακουστείτε και αφετέρου, τις αποφάσεις τις έχουν ήδη πάρει ! :-))) Καλό μεσημέρι

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

giorgaki to dancing with the stars tha vgei ton martio?

Ανώνυμος είπε...

ποιές είναι δηλαδή οι αποφάσεις τους??

Ανώνυμος είπε...

To Dancing with the stars δεν ακούγεται καθόλου στο κανάλι πλέον. Δεν ξέρω αν εγκαταλείφθηκε σαν ιδέα, πάντως το βλέπω ΠΟΛΥ χλωμό να βγαίνει, τουλάχιστον φέτος. Το βασικό πρόβλημα με αυτό το κόνσεπτ είναι ότι πρέπει να βρούν επώνυμους οι οποίοι να δεσμευτούν για δέκα εκπομπές και επιπλέον να χορεύουν ως διαγωνιζόμενοι, με φόβο να ρεζιλευτούν ! Και φυσικά αυτοί οι επώνυμοι να έχουν και κάποιο ενδιαφέρον για τον κόσμο, γιατί αμα είναι αν φέρεις τη Μπάστα και τη Λάμπρου, ποιός θα κάτσει να το δεί. Με δεδομένο λοιπόν, οτι η Ελλάδα δεν βρίθει και απο συμπαθείς επωνυμους με αυτοσαρκασμό, το βλέπω μάλλον απίθανο να προχωρήσει !!!

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

15.30
ΔΕΝ ανήκω στο συμβούλιο του ΑΝΤ1, οπότε δεν ξέρω και τα ΠΑΝΤΑ και επειδή δεν είμαι κανένας μαλάκας δεν θέλω να λέω πράγματα που δεν ξέρω για να πουλήσω μούρη. Εκείνα που ξέρω σίγουρα, τα μοιράστηκα μαζί σας, δηλαδή...
Πελς 9 η ώρα και Ονειροπαγίδα 10 κάθε Τετάρτη, απο 6 Ιανουαρίου.
Ελεύθερος και Ωραίος απο Οκτώβριο
X-Factor 3 την Ανοιξη
Πόλεμος των Άστρων δύο φορές τη βδομάδα το Φεβρουάριο και απο Μάρτιο μια φορα την εβδομάδα (δεν ξέρω μέρες)
Dancing with the stars πολύ χλωμό για φέτος.
Αν μάθω κάτι άλλο ευχαρίστως να το μοιραστώ με τα φιλαράκια μου εδώ.

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

Σόρρυ, το παραπάνω πόστ μου είναι απάντηση στον 15.28, όχι στον 15.30 που ήμουν εγώ LOL Ενα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι, τι να σου κάνει...

Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

simfono kai ego oti an kanoun x-factor 3 kai vgaloun ton saki tha patosei.o sakis to ipostirizei.Oles oi rouvitses einai karfomenes ston ant1 kathe paraskevi gia ton saki.Gia afto kai ton ithelan apo persi,kai oxi tin vandi.Episis afto to endexomeno to eixa diavasei kai sto tilerama to kalokairi kai elege oti o sakis tha einai o parousiastis tou defterou kai tou TRITOU kiklou

Ανώνυμος είπε...

paidia na rwtisw kati...yparxoun plirofories gia ta eortastika programmata twn kanaliwn?diladi poious kalesmenous tha xoun klp?

Ανώνυμος είπε...

ην ιδιαίτερη συμπάθεια των στελεχών του ALPHA απολαμβάνει η Καλομοίρα, η οποία συζητά αυτόν τον καιρό την επιστροφή της στην τηλεόραση με ένα σόου που θα συνδυάζει θέαμα και μουσική, το στοιχείο της δηλαδή. Οι υπεύθυνοι προγράμματος του καναλιού έχουν μιλήσει μαζί της για διάφορα προγράμματα, τα οποία μελετούν προκειμένου να αναλάβει μέσα στην άνοιξη.

Ανάμεσα στα διάφορα φορμά του εξωτερικού βρίσκεται και το ''Pop Idol'' για το οποίο ο ALPHA έχει εκφράσει ενδιαφέρον χωρίς όμως να έχει εξασφαλίσει ακόμα τα δικαιώματα του παιχνιδιού.

Να σημειώσουμε ότι το εν λόγω πρόγραμμα έχει πολλές ομοιότητες με το Super Idol που προβάλλονταν στο Mega ενώ έχει κάνει υψηλές τηλεθεάσεις όπου έχει προβληθεί.

Ανώνυμος είπε...

Giorgaki έχω μπόλικες ερωτήσεις:
1.στον αντ1 τι σειρές θα έχοθμε τυ χρόνου??
2.αν τ χ-φακτορ3 βγεί μάρτη μρ το που θα τελειώσει το 2 θα ξεκινήσουν για το 3?
3.ποιές σειρές του μέγκα θα συνεχιστούν του χρόνου??
4.γιατί ο πόλεμος των άστρων θα έχει 1 επεισόδιο απ το μάρτη??

απάντηση σε όλα please!!!

Ανώνυμος είπε...

χθές που είχα πάει mall έκαναν φωτογράφηφη η δήμητρα, η ιωάννα και η σεραίνα, η τελική τριάδα του next top model!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο GIORGAKIS POY LEEI GIA TO X FACTOR 3 TO MARTH,ALLA BALTE TO KAI ME TH LOGIKH:ΤΟ Χ ΦΑΚΤΟΡ 2 ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΡΧΕΣ ΦΛΕΒΑΡΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΑΡΤΗ,1 ΜΟΛΙΣ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ,ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ X FACTOR3??ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΝΤΙΣΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΑΛΛΟΥΣ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΠΑΚΙ??Η'Ο ΣΑΚΗΣ?ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΨΙΜΟ?ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Τo Beat the Host θα το παρουσιάσει η Ναταλία Γερμανού, ενώ την διαδικασία θα επιβλέπει η Παπαβασιλείου. Έναρξη προγράμματος στο δεύτερο δεκαήμερο Ιανουαρίου.

Η Καλομοίρα θα είναι ο χρυσός άγγελος για το Home Edition. Οι υπεύθυνοι πιστεύουν πως η εκπομπή της ταιριάζει και αναμένεται να κάψει καρδιές. Ο τίτλος της εκπομπής παραμένει μυστικό, αλλά όλα δείχνουν πως θα είναι: Ήρθαμε για βοήθεια!

Όσο για το SuperIdol προχωρά κανονικά και εντός της εβδομάδας θα βγουν τα πρώτα σποτ για το φιλόδοξο πρόγραμμα. Ως παρουσιαστές έχουν οριστεί Μουτσινάς και Ηλιάκη, ενώ οι πενταμελούς κριτική επιτροπή αναζητείται.

Ανώνυμος είπε...

i iwanna vgike nikitria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ant1 den tha xei seires tou xronou mono kati akousa gia to remake tou konstantinou kai elenis

Ανώνυμος είπε...

I Myrtw Kontova dhlwse se radiofwnikh synedeyksi ths oti to "Mila mou vrwmika" perimene oti tha ekane patago kai oti kathe Paraskevi ksypnaei me agxos gia ta noymera.

I Renia Louizidou nostalgei tin epoxi pou epaizan "Kai oi pantremenoi exoun psixi" dioti tote den enoiaze kanenan ti noumera tha kanei i seira tous kai an tha sinexisei na iparxei sto programma,an tha kopei,i an tha allaksei hmera.Telos,dhlwnei oti den aisthanetai kataksiwmenh.

Den isxiei oti o ant1 tou xronou den tha exei kanena serial.

Provlimatismos epikratei stin Mesogeiwn!"Ta mystika ths EDEM","I zoi tis allis","Paidiki Xara" sinexizontai,enw ta stelexh theloun kai to "M+M" wstoso ta noumera pou kanei 23-27% den tous voithoun wste na dwsoun prassino fws.Se periptwsi pantws pou apodesmeytei i Vlanti iparxei mia periptwsi na paei ston ant1 gia to "tutti pazzi per amore" tou amarantidi pou sizitage prin kleisei sto m+m.

Ανώνυμος είπε...

X Factor στον ANT1?
Για δείτε την σκηνοθεσία του βρετανικού! Έτσι για να μην λέτε πόσο καλό είναι το σόου!

http://www.youtube.com/watch?v=MuvgJjSFZ3M

Ανώνυμος είπε...

16.21
1)Ακόμα δεν έβγαλαν τις καινούργιες, πιστεύεις οτι έχουν κάνει προγραμματισμό για του χρόνου ??? Ο ΑΝΤ1 φέτος όπως όλοι είδαμε πέρασε μια περίοδο απαξίωσης των σήριαλ, πιστεύοντας οτι ο κόσμος τα έχει βαρεθεί. Η επιτυχία του MEGA όμως και η καταβαράθρωση του prime time τους, απέδειξε οτι ο κύριος Λάτσιος και ο κύριος Λεβέντης ήταν βαθιά νυχτωμένοι ως προς αυτό. Πιστέυω οτι ακόμα δεν ξέρουν πόσες θα βγάλουν του χρόνου, όλα θα εξαρτηθούν απο την επιτυχία των καινούργιων που θα βγούν. Αν οι Πέλς και η Ονειροπαγίδα τους κάτσουν, όπως πιστεύουν, τότε σίγουρα θα συνεχίσουν και του χρόνου. Έχουν και καβάντζα το Ελεύθερος και Ωραίος, άρα αυτομάτως έχουν τρία. Φαντάζομαι οτι δεν θα πούν όχι σε κανα-δυο ακόμα, ειδικά αν αυτά που βγάλουν τώρα ανεβάσουν το μέσο όρο του καναλιού !
2) Αυτό είναι απάντηση και στον φίλο 16.35. Παιδιά, εγώ σας είπα οτι έχουν αποφασίσει και ΘΕΛΟΥΝ να κάνουν X-Factor 3. Το πώς θα γίνει, αν θα προλάβουν, πώς θα το οργανώσουν, με ποιούς, δεν είμαι σε θέση να το ξέρω, δεν είναι δική μου απόφαση για να μπορώ να σας δώσω πληροφορίες. Προσωπικά και εγώ πιστεύω οτι είναι μεγάλη μαλακία και θα το κάψουν !
3) Δες την απάντηση του φίλου 17.10, όλες οι πληροφορίες του είναι σωστές.
4) Γιατί κάτι σκοπεύουν να βάλουν εξτρα, μην ξεχνάς οτι το Φεβρουάριο, με το που θα τελειώσει το Χ-Factor και μέχρι να αρχίσει ή το 3 ή κάτι άλλο αν τελικά δεν το προχωρήσουν, η Παρασκευή θα έχει κενό, άρα η μία μέρα του Πολέμου είναι σίγουρα Παρασκευή. Με το που θα μπεί όμως κάτι, θα φύγει ο Πόλεμος απο κεί !
Ελπίζω να σε κάλυψα. Σας ξαναείπα, δεν δουλεύω μέσα σε κανάλι, απλά έχω πολύ καλούς πληροφοριοδότες σε καίρια πόστα. Ότι μαθαίνω σας λέω, δεν σημαίνει οτι τα μαθαίνω κι όλα !! :-)
Giorgakis

Ανώνυμος είπε...

telika etsi apofasthke na einai to programma tou ant1!!

DEYTERA:21:00-->wipe out
:22:00-->o polemos tn astrwn

TRITH:21:00-->ergazomenh gunaika
:22:00-->iatriko aporrito

tetarth:21:00-->kos +ka pells
:22:00-->oneiropagida

pempth:opws einai!!!!!!

paraskeuh:21:00-->x-factor3 auditions
:22:00-->o polemos tn astrwn
(molis teliwsoun oi oditions ksekinan ta lives kai stamatan ta dipla episodia tou polemos tn astrwn)

savvato:--> ellada exei talento

Erblog είπε...

@17:34

να το δεχτω οτι το ρετανικο ειναι καλυτερο! αλλα ΑΙΜΟΝΟ αν δεν ηταν καλυτερο! τι συγκρινουμε την Ελλαδισταε τη Μεγαλη Βρετανια?

ας σοβαρευτουμε και ας αποφασισουμε τι θελουμε απο την τηλεοραση!
αποφασισε ο αντ1 να φερει το xfactor και δεν σας αρεσει?

ε τοτε αρκεστειτε στο μεγαλο σοου "Παμε πακετο"! ή στα φτηνοριαλιτι!

εμ κανουν καποιες κινησεις τα καναλια για κανουν μεγαλες πραγωγες (αντ1 και mega κυριως...για να μην πω μονο!), εμ τις χλευαζετε!
εγω μια αχρα βρισκω τοπ xfactor και σιγουρα καλυτερο απο περυσι.

εσυ φιλε μου τι προτεινεις?


ps: δεν φταιει ο αντ1 και το mega αν η ελληνικη αγορα ειναι μικρη με επακολουθο α ειναι μικρη κι κομπλεξικη η ελληνικη swohbiz! εδω ολοι οι τραγουδιστες λενε για reality και τα υποτιμουν, ασχετως αν δεν ειναι reality και εξω πηγαινει να τραγουδησει η Lady gaga, robbie williams, shakira, byeonce kai madonna!

Erblog είπε...

επιπλεον κατι αλλο θελω να σχολιασω.

εδωσε στον flash συνεντευξη ο Μαλελης και μιλησε οπως πανατα επι παντος ειστητου αλλα επι της οσιας δεν ειπα κατι σημαντικο! πως να πει αλλωστε αν απο το σεμπτεμβρη εχει δωσει 30 αποκλειστικες-σημαντικες συνεντευξεις παντου?
αυτος ο ανρωπος ειναι διευθυντης εκει περα? δεν βλεπει την κατρακυλα του καναλιου του?

ειδηση ειναι οταν δινει υνεντευξη ο λατσιος και ο μπουτος κατι που γινεται 1 φορα στα 1-2 χρονια

Ανώνυμος είπε...

Erblog, συμφωνώ πολύ με το post σου για το X-Factor. Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι η σύγκριση του περσινού με το φετινό. Όταν φέτος παίρνουν τον πρώην ηχολήπτη και νυν βιντεοκλιπά της πλάκας και εντελώς ατάλαντο Γκομόζια, μόνο και μόνο επειδή είναι πάμφθηνος, το αποτέλεσμα είναι αυτή η τραγική εικόνα που βλέπω εγώ φέτος όπου έχουμε πήξει στο πλάνο σπυριάρικων κακάσχημων κοριτσακίων (LOL) και τα αλλού για αλλού πλάνα στο ταβάνι και τους τοίχους, την ώρα που οι διαγωνιζόμενοι τραγουδάνε ! Επίσης όταν για οικονομία, αντικαθιστούν τον εξαιρετικό ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ Κ. Ρήγο που πέρισυ έκανε παπάδες αισθητικής και χορογραφίας, με ενα πανάγνωστο χορογράφο που η δουλειά του θυμίζει επαρχιακό μπουζουξίδικο, τι να πείς ? Άτιμη κρίση !!!
Όσο για το Μαλέλη,ένας θλιβερός μεγαλομανής καραγκιοζάκος που είναι υπεύθυνος για όλο το trash που έχει περάσει απο την Ελληνική τηλεόραση, ανοίγει και σχολή ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, πανάθεμα τον, μην τυχόν και δεν διαιωνιστεί το αηδιαστικό είδος που υπηρετεί !

Giorgakis

Erblog είπε...

@giorgaki

στο θεμα ατς σκηνοθεσιας θα ψιλοσυμφωνησω αλλα στο θεμα των χορογραφων δεν θα συμφωνησω. καθως οσο καλος κι αν ειναι ο ρηγος περυσι μου φανηκε πως εκανε μα αρπαχτη με το xfactor. το ειδε περισοετρο ως business ενω φετος οι παρουσιασεις των τραγουδιων ειναι πιο πολυ show! καποιες χορογραφιες φυσικα μπορει να μην αρεσουν οσο αλλες αλλα σε γενικες γραμμες εγω τον βρισκω καλο.

perastikos είπε...

Ακολουθεί ανάρτηση για τον Γκομόζια! Μείνετε συντονισμένοι!

Ανώνυμος είπε...

Erblog
Απόλυτα σεβαστή η άποψη σου, άλλωστε αυτά είναι θέμα γούστου και ο καθένας έχει το δικό του ! Απλά ακόμα και αρπαχτή να έκανε ο Ρήγος, τον θεωρώ πολύ πιο ταλαντούχο απο τον φετινό. Για μένα, πέρισυ υπήρχε σε κάθε τραγούδι ένα γενικότερο στήσιμο, απο τα βίντεο πίσω, την αισθητική, το styling κ.λ.π., ενώ φέτος βλέπω απλά σε κάθε τραγούδι μια χορογραφία με μπαλέτο, που εμένα μου θυμίζει νυχτερινό μαγαζί ή Fame Story, τα δε βίντεο απο πίσω είναι αλλού γι'αλλού ! Πάντα κατα την προσωπική μου γνώμη και αισθητική φυσικά !:-)

Giorgakis