Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2009

Gossip 2Go UPDATED VERSION !


Με νέο logo και γεμάτες μπαταρίες, το "Gossip to go" είναι και αυτή την εβδομάδα εδώ. Τι λες πάμε ένα ταξίδι στον μαγευτικό κόσμο της Ελληνικής και ξένης showbiz;



.:
Αρκετά προβληματισμένοι είναι οι υπεύθυνοι του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 με την ιδιαίτερα κακή πορεία της νέας σειράς του Χάρη Ρώμα. Ο "Dr. Roulis" πέρα από τα ικανοποιητικά νούμερα της πρεμιέρας του, δεν κατάφερε να κρατήσει το κοινό αυτό. Συγκεκριμένα η σειρά κυμαίνεται σε νούμερα αρκετά κάτω από τον μέσο όρο του καναλιού και για αυτόν τον λόγο γίνονται συζητήσεις να αλλάξει η μέρα προβολής της σειράς, με έναν και μόνο στόχο ... την αύξηση της τηλεθέασης.


.:
Μετά την απονομή του βραβείο στο San Francisco, η
Καλομοίρα μάζεψε δυο-τρία ρουχαλάκια ... (ε καλά δεν ήταν δυο τρία, ήταν δέκα βαλίτσες, τώρα εκεί θα κολλήσουμε;) και επέστρεψε στην μαμά πατρίδα, για να τελειώσει τις συζητήσεις της με τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha . Παράλληλα να σας ενημερώσουμε, οτι όπως όλα δείχνουν, θα ακολουθήσει τον γνωστό μουσικοσυνθέτη Φοίβο, στην νέα του δισκογραφική εταιρία, που βρήκε στέγη στον Star.
@Πλήρης επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του Γιάννη Τ. σχετικά με το τηλεοπτικό μέλλον της Καλομοίρας! Η Καλομοίρα, όπως ενημερωθήκαμε, ήρθε σε επικοινωνία με τη Διοίκηση του ALPHA, όπου και έκλεισε ραντεβού για να επικυρώσει τη συνεργασία της με τον σταθμό! Περισσότερα σχετικά με τα προγράμματα που της προτάθηκαν στην επόμενη ανάρτησή μας!

.: Με άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Τα νέα", η γνωστή δημοσιογράφος και σεναριογράφος της μεγάλης επιτυχίας του mega "Τα μυστικά της Εδέμ!" Έλενα Ακρίτα, άσκησε κριτική για όλα όσα είδε στο reality των μοντέλων. Το άρθρο της με τον τίτλο "Next topmodel να το πω;" μεταξύ άλλων σχολίασε και το μήνυμα που περνάει αυτή η εκπομπή στα νέα κορίτσια, κατευθύνοντας τα προς τον δρόμο της νευρικής ανορεξίας. Όπως ενημερωθήκαμε από τo Facebook της κ. Ακρίτα, η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου θα εξετάσει προσωπικά το θέμα του εν λόγο άρθρου. Αναμένονται εξελίξεις ...


.: Σύμφωνα με την εκπομπή του Star "Πρωινή Μελέτη" , την ερχόμενη Τετάρτη θα ανακοινωθούν από την ΕΡΤ και επίσημα οι 4 υποψήφιοι για την φετινή Eurovision. Ωστόσο, το Star ανακοίνωσε σήμερα τα ονόματα των τεσσάρων καλλιτεχνών που θα διαγωνιστούν για να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στον διαγωνισμό μουσικής που θα διεξαχθεί στην Nορβηγία. Έχουμε και λέμε: Κόκκινα Χαλιά, Professional Sinnerz, Δέσποινα Ρίτση και Κατερίνα Αυγουστάκη. Τώρα να κλάψω ή να γελάσω; Όχι, πείτε μου τι να κάνω ...


.:
OUPSSSSS Britney ... To άρθρο που έγραψε η Rebekah Devlin, αρχισυντάκτρια του περιοδικού „The Advertiser“ της Αυστραλίας, για τη συναυλία που έδωσε η Britney Spears, προκάλεσε αντιδράσεις. Οι αρθρογράφος ανέφερε, ότι πολλοί θαυμαστές της τραγουδίστριας έφυγαν από τη συναυλία, επειδή εκνευρίστηκαν με την Britney που τραγουδούσε Playback. Γιατί πρώτη φορά είναι; Σπάνια τραγουδάει live ...


.:
Το "Πάμε πακέτο" του ALPHA με την Βίκυ Χατζηβασιλείου, θα φιλοξενήσει την Πέμπτη (12/11/2009) στο studio του τον γνωστό τραγουδιστή Χρήστο Χολίδη. Ο τραγουδιστής, στέλνει ένα "ιδιαίτερο πακέτο" σε ένα πρόσωπο που τον στήριξε και τον βοήθησε όσο κανένας άλλος στην πορεία του στον καλλιτεχνικό χώρο. Όπως είδαμε από το trailer, για άλλη μια φορά θα μας τελειώσουν τα χαρτομάντιλα ...



. . . . . . . . . . . . .
Αυτά από εμένα!!!
Και μην ξεχνάς ότι,
"I must go now, but i will return!"

Επικοινωνία: johnt@hotmail.de
Ταξίδης Γιάννης για mediakanea.blogspot.com


77 σχόλια:

pit είπε...

poly kalo arthro!mpravo!

mia aporia!telika kseroume ti tha ginei me ta epeteiaka programmata gia treis xarites kai 50-50?mia diavazoume oti tha ginoun kai mia oti den tha ginoun!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΡΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΑΡΩΣΕΙ Η ΚΑΓΙΑ, ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ, ΤΙΣ ΠΕΜΤΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΩΚΑΤΣΕΙ ΤΟ XFACTOR ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ 3 ΠΙΘΑΝΟΝ...Η ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΙΣ 22.00 ΤΙΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

poly kalo to keimeno sou alla an mporeis diorthose to lathos sti norvigia!!to eheis grapsei me m!

Ανώνυμος είπε...

Ξερει κανεις ποσο πληρωνεται ο Ρωμας το επεισοδιο;Γιατι αν παιρνει κατι χιλιαδες ευρω για ενα σειριαλ που ειναι εμφανες οτι το γραψε στο ποδι φυσικο που δεν θελει να κοπει..

Ανώνυμος είπε...

poly kalh anarthsh. To gossip to go ginetai h agapimenh mou sthlh sto mediakanea

Ανώνυμος είπε...

Είδα στο site της AGB τα 20 πρώτα προγράμματα της εβδομάδας.Το Mega είχε 16 θέσεις στη λίστα, η ΝΕΤ και ο ALPHA από 2.Μου έκανε εντύπωση που καμία εκπομπή του ΑΝΤ1,πχ. Χ-FACTOR, URI GELER, TOP MODEL, δεν ήταν στην εικοσάδα.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης είναι η Ακρίτα, της Ακρίτα (και όχι της Ακρίτας κυρία Στυλιανοπούλου)

Γιάννης Τ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τι kuria Stylianopoulou bre? pou kolaei auth?

Ανώνυμος είπε...

Σε δύο επεισόδια μας αποχαιρετά ο Δρ.Ρούλης

Η πολλά υποσχόμενη σειρά, από πλευράς ΑΝΤ1, Δρ.Ρούλης θα μας αποχαιρέτησει μάλλον σε δύο επεισόδια.Εκτός από το σημερινό και άλλα δύο που είναι προγραμματισμένα να προβληθούν δεν προβλέπεται να...
συνεχίζεται!Ο ΑΝΤ1 δεν χαρίζεται σε κανέναν!Ακόμα και στον Χάρη Ρώμα που πραγματικά έχει δώσει πολλά στο κανάλι του Αμαρουσίου με τα σήριαλ του!
(troktiko)

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΛΟΓΩ NEXT TOP MODEL ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 30ΑΡΙΑ.
ΣΤΙΣ 11 ΕΧΟΥΜΕ PRIME ELEVEN (Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΛΑΤΡΕΙΑ)...

ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 9 ΑΝ ΜΠΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ 3%,ΕΝΩ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΘΑ ΚΑΝΕΙ 5%.

ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ.

ΠΕΜΠΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ EUROPA LEAGUE ΚΑΙ ΤΟ TOP LEAGUE MOVIES ΠΟΥ ΣΤΟ 15-44 ΚΑΝΕΙ 20ΑΡΙΑ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ X-FACTOR.

ΣΑΒΒΑΤΑ URI GELLER.

ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕΙΡΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΡΩΜΑ)

ΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ???
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ Σ/Κ?
ΚΑΙ ΜΕΤΑ???
ΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ?
ΜΕΤΑ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2009-2010...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ 2 ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΣΑΜΠΑ ΜΕ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΕΠΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ε?
ΑΣ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΟ (ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΣΗΡΙΑΛ, Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ)

Ανώνυμος είπε...

Το Δελληγιάνειο ήταν μία εξαιρετικη,αντιθετη,προσεγμενη δουλεια με πολυ καλο σεναριο σε αντιθεση με τον Ρούλη που είναι μία αρπαχτή,χωρίς σενάριο,με χάλια ηθοποιους...Μία καταπληκτική ιδέα που πηδηχτηκε στα χερια του ρωμα!!!

Ανώνυμος είπε...

anonime 2:36 an pas stin katigoria top 5-elafra psixagogia einai kai to x-factor kai to next top model

Ανώνυμος είπε...

ohi k 30aria to top model!!!hahahahaha

Ανώνυμος είπε...

Το αργοτερο μεχρι 23/12 ο Ρουλης σταματαει και ερχονται νεες σειρες ΑΝΤ1 απο 28 Δεκεμβρη.

Ανώνυμος είπε...

oi nees seires tou ant1 pou tha vgoun apo dekemvri pos sas fainontai?

Ανώνυμος είπε...

paidia deite ligo ti grafei to newstime.gr:Η μεγάλη -δυσάρεστη- έκπληξη, ωστόσο, έρχεται από το σόου του ΑΝΤ1 "Ο Διάδοχος του Γιούρι Γκέλερ", που προβλήθηκε την ίδια ώρα με το "Τσαντίρι" του Λαζόπουλου, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις στο 6,1% των τηλεθεατών. Pane kala ekei?o uri geller itan epanalipsi...........

Ανώνυμος είπε...

epanalipsi alla otan paizei kanonika k ehei apenanti tis epanalipsi tou lazopoulou o lakis kanei 20aria!!!hahahaha

Ανώνυμος είπε...

Καλα το γεγονος οτι μια σειρα εγινε επιτυχια πριν 5,10 χρονια δεν σημαινει οτι αν επαιζε και τωρα το καφε 5της χαρας θα εκανε τα ννουμερα που εκανε τοτε..Σαν επαναληψη οκ ειναι αλλα μπορει ο Ρωμας να ξεπεραστηκε..Οσον αφορα τις νεες σειρες ..Η ονειροπαγιδα φαινεται καλη σειρουλα μονο και μονο λογο πρωταγωνιστων γτ η υποθεση ειναι ολοιδια με δροσουλιτες..Αυτο ομως μπορει να λειτουργησει και υπερ..Ο ταξιτζης που γινεται πλουσιος κτλ μλκια ..

Ανώνυμος είπε...

pos na mas fainontai kapoies seires pou den ehoume dei akoma??
pantos san to dr rouli apokleietai na einai!!ehei k pato to vareli xereis!!hahaha!!aporo me ton ant1 pou dosane to ok na paixei tetoia emetiki patata!!

Ανώνυμος είπε...

Καλα και ο Λακης ο γλυκουλης 23,5 εκανε χτες καθολου ασχημα απεναντι απο Λαζοπουλο..

Ανώνυμος είπε...

a gia tin oneiropagida to gegonos oti thymizei alli seira to pernate sto ntoukou e??to m+m omos sas peiraxe polu epeidi thymizei eytyhismenous!!k sto kato kato k pou to thymizei ti peirazei?einai poly euharisti seira me poly kalous ithopoious opote ok!!

Ανώνυμος είπε...

ennoeitai pos katholou ashima!!!ekane meridio 11,4 pou simainei 1 150 000 kosmos!antithetos mia hara tha to elega!!

Ανώνυμος είπε...

ta onomata gia tin eurovision pos sas fainontai?Emena mou aresei to oti den diagonizetai kapio megalo onoma dioti persi to pathima egine mathima.

Ανώνυμος είπε...

Mesoi oroi kanalion gia tin triti 10/11/09:MEGA 21,1 ALPHA 20,4 ANTENNA 14,5 ALTER 10,6 STAR 8,5 TA SXOLIA SAS?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ανώνυμε 11,4 δεν είναι τόσοι τηλεθεατές είναι πάρα πολύ λιγότεροι..Κάνεις ένα μικρό λαθάκι είναι γύρω στους 200000 τηλεθεατεας
Φιλικα.

Ανώνυμος είπε...

Eγω νομιζω οτι ειμαστε σε περιοδο οικονομικης κρισης και το να κλεινουν μαγαζια ,να απολυονται συμβασιουχοι και η ερτ να κανει πολυεξοδες αποστολες δεν στεκει..Καλυτερα καποιο νεοτερο ονομα..Καλα για να ας ψηφισουν οι επιτροπες πρεπει να στελνουμε καθε χρονο τενορους και τοσους πολλους δεν εχουμε αρα ξεχαστε τις καλες θεσεις απο εδω και περα..7η θεση πρσι και πολυ μας ειναι..

Ανώνυμος είπε...

tora pia i eurovision exei ginei ena panigiri.Opote opia thesi kai na paroume den mas endiaferei

niko είπε...

Paidia simera sto poly mpla-mpla o ferentinos edose sinentefksi kai eipe oti sizitaei me ton ant1 mipos meta ta xristougenna epanaferthei to deal stin apogevmatini zoni.Episis eipe oti einai ligo diskolo na ksanaginei deal dioti oi kairoi einai diskoloi....

Ανώνυμος είπε...

Καλά οι κριτές του X- Factor έχουν φρικάρει... Κάνανε χόμπι το κράξιμο και τα μαλλιοτραβήγματα! Μετά τον τσακωμό Θεοφάνους με Λεβέντη, σειρα έχει ο ένας και μοναδικός Νίκος Μουρατίδης... Στο στόχαστρο του μπήκε αυτή τη φορά η Βίκυ Χατζηβασιλείου. Μέσω της...
στήλης που διατηρεί σε Κυριακάτικη εφημερίδα,αναφέρει: «Αυτή η γυναίκα αν δεν ήταν τόσο κακόγουστη, τόσο κακοβαμμένη, τόσο μπανάλ και τόσο προβλέψιμη θα μπορούσε να ήταν όμορφη…»


Έχει και συνέχεια: «Άσε δε τις απόψεις και την κοσμοθεωρία της. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της -που διαβάζω σε διάφορα έντυπα- η εν λόγω κυρία θεωρεί μαγκιά να παραδέχεσαι τις πλαστικές σου. Το είπαμε madame: The only plastic I like is plastic surgery. Το καταλάβατε ή θέλετε να κάνουμε και κακά μας…» Ρε Μουρατίδη, χαλάρωσε λίγο... Ξέρεις τι θα γίνει αν αρχίσουν να βγάζουν τα δικά σου άπλυτα στην φόρα?? Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!!

http://trelokouneli.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

file 4 47 den katalaves ti ennoo akrivos!!11,4 einai to meridio k ohi to pososto epi anoikton dekton!

11,4 simainei 1 151 000 pou apenanti apo to lazopoulo einai mia hara!!gia na katalaveis ti ennoo mpes sti selida tis agb!

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΚΟΡΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΤΕΡ ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΞΕΧΕΙΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΝΟΥΜΕΡΑ!!! Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ 19.6% ΣΤΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΦΑΙΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΑΙΖΟΝ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ο ρούλης δεν αλλάζει μέρα, κόβεται τελείως απ'όσο ξέρω και έτσι και είναι αυτά τα 4 ονόματα για eurovision ούτε ημιτελικό δεν πάμε.

Ανώνυμος είπε...

9:36 kai prin 2 xronia akrivos otan akousame martakis-xrispa-kalomira ta idia legame kai meta vgikame tritoi stin evropi.Episis persi me ton saki ksodepsame ola ta lefta mas gia na vgoume protoi kai vgikame evdomoi.Gia afto pote min les pote.

Ανώνυμος είπε...

ε μν συκρίνουμε την καλομοίρα,το μαρτάκη και τη χρύσπα μ τ κόκκινα χαλιά που μόλις πέρυσι βγήκαν απο ένα ψευτοριάλιτι,τους Professional Sinnerz που είπαν ένα τραγούδι (όταν σ'είχα πρωτοδεί) και έγιναν και τραγουδιστές τρομάρα τους.τη που ούτε η μάνα της δεν την ξέρει και η Κατερίνα Αυγουστάκη που δεν έχει καμία σχέση με ελλάδα???είμαστε για κλάματα.

Ανώνυμος είπε...

Τι τριαντάρια λέτε ότι κάνει το Μοντέλο?23 έκανε,είπαμε ικανοποιητική πορεία αλλά όχι τόσο μη λέμε και ότι θέλουμε..

Ανώνυμος είπε...

8.18
Οντως εχεις δικιο σ'αυτο που λες για την Σκορδα,αλλα το ακομη χειροτερο ειναι αυτο που εχει παθει η Λοη...Πια νεανικα κ πιο τοταλ,κλαιει με μαυρο δακρυ η μανδαμ...που το επαιζε κ πρωταθλητρια της μεσημεριανης ζωνης του Σ/Κ περυσι χωρις να εχει ουτε μια ομοειδη εκπομπη απεναντι!

Ανώνυμος είπε...

ti einai tv editor; neos syntakths;

Ανώνυμος είπε...

το περιεργο με τον Γλυκουλη(περιεργο τροπος του λεγειν,για εμενα αναμενομενο)ειναι οτι τα νεναικα ειναι πιο κατω απο το τοταλ,που ως συνηθως γινοταν το αντιθετο,οπως εχθες που εκανε μολις 21%!
Σημεια των καιρων η συγκεκριμενη σειρα,τι να πεις...
Ευτηχως δηλαδη γιατι αν πηγενε κ φετος καλα,θα κατακλιζομασταν απο τετοιες αηδιες που προκαλουν μονο εμμετο!Και κριμα για τον Φιλλιπιδη δηλαδη οχι τιποτα αλλο...

Ανώνυμος είπε...

Paidia i polikatikia ti savoura pou egine fetos?Eixa kairo an do kainourio epeidosio kai tora vlepo alla ntala koutrouvala tis paraskevis to gala!!!Mipos vlepo lathos sirial?

Ανώνυμος είπε...

11:15 simfono mazi sou.Genikos fetos ta sirial tou mega exoun mia paraksenia na to po,idiomorfia,alla genikos den exoun kamia sxesi em ta persina simperilamvanomenou kai ta fetina pou sinexizaontai apo persi...

Ανώνυμος είπε...

telika simera to epeisodio tis oikogeneias vlaptei itan megalytero se diarkeia k gi auto i polykatoikia argise na xekinisei?xerei kapoios na apantisei?

Ανώνυμος είπε...

Η Οικογένεια τελείωσε και μισή,η Πολυκατοικία άρχισε πάρα είκοσι πέντε.

Ανώνυμος είπε...

Στο γλυκούλη τα νεανικά ποτέ δεν ήταν πολύ υψηλότερα από το τόταλ, ούτε και πέρυσι. Αυτό γινόταν με πολυκατοικία και ευτυχισμένους μαζί.

Ανώνυμος είπε...

Η διάρκεια της σειράς "Η οικογένεια βλάπτει" είναι κάθε εβδομάδα, σε καθαρούς - χωρίς διαφημίσεις χρόνους 56 λεπτά, δηλαδή διπλό ημίωρο (εικοσιπεντάλεπτο σε καθαρό χρόνο) επεισόδιο κάθε εβδομάδα. Εξ ου και η αργοπορεία στο σήριαλ που επακολουθεί. Συνήθως οι εβδομαδιαίες σειρές έχουν καθαρούς χρόνους από 42 έως 45 λεπτά.

Κρατήστε μία είδηση. Η Ακρίτα έχει δεχθεί μία δελεαστική πρόταση, πέρα από οικονομικά παίζει να αναλάβει διεύθυνση σε εταιρία παραγωγής και ρόλο συμβούλου. Το κανάλι που έκανε την πρόταση φέτος δεν έχει καμία σειρά στο πρόγραμμα του, αλλά θέλει να εντάξει την ερχόμενη σεζόν μία καθημερινή σειρά και ξεκινά ήδη επαφές με ανθρώπους του κλάδου. Η Ακρίτα παίζει να διακόψει τα Μυστικά της Εδέμ του χρόνου τον Ιούνιο και να μην πάει για τρίτο χρόνο. Το ύπουλο στην υπόθεση Ακρίτα είναι, ότι η δημοσιογράφος και σεναριογράφος έχει υπογράψει το 2005 με το κανάλι για τριετές συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας και ανανεώθηκε πέρσι κατά έναν χρόνο, αφού μεσολάβησε και μία χρονιά διακοπής. Επομένως το συμβόλαιο λήγει μέσα στον χρόνο που διανύουμε.

Κατά τα Χριστούγεννα ετοιμαστείτε να ακούσετε πολλά μπαμ. Μετά τον Θεοδωράκη που ετοιμάζεται για την διεύθυνση ειδήσεων στην ΕΡΤ, η Ακρίτα και το επιτελείο της μετακομίζουν προς αεροδρόμιο μεριά. Δεν είναι τυχαίο που η Σεμίνα έχει ήδη ξεκινήσει λασπολογίες κατά των Μυστικών με αναρτήσεις τύπου "τα ίδια και τα ίδια" και δεν είναι επίσης τυχαίο που το portal του Λάλα/Ρέστη, το enimerosi24 επακολουθεί την ίδια τακτική. Ξυνίζει στο Mega μία τόσο μεγάλη αποχώρηση.

Ανώνυμος είπε...

@12:50
Στο λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ.Αυτά που προανέφερες δεν έχουν καμία δόση αλήθειας και δεν ανταπροκρίνονται στην πραγματικότητα.Προφανώς είσαι κάποιος από αυτούς που χρηστιμοποιώντας δραματικούς τόνους νομίζει ότι θα μας πείσει.
Και δυστυχώς ξυνίζει επίσης η βλακεία που κυκλοφορεί και σίγουρα έχεις από δαύτη...

Ανώνυμος είπε...

@12:50

αυτα για την ακριτα δεν τα γνωριζς αλλα δεν μπορω να πω πως δεν εχουν και καμια βαση. καθως δεν γνωριζω το θεμα.
ΑΛΛΑ αν τυχον γινει διευθυντης τηε ΕΡΤ ο Θεοδωρακης θα ειναι το στραπατσο της μεταπολιτευσης, καθως δεν πληρει σχεδον κανενα απο τα αντικειμενικα κριτηρια!!!
δεν ειναι καν πτυχιουχος ΑΕΙ!
παρατησε τις σποιυδες στην Ιταλια για να ερθει ελλαδα που τον γοητευσε ο ανδρεας παπανδρεου!
ελεος!!!
...εχω την εντυπωση πως η καραπαναγιωτιδου εχει αβανταζ αυτη τη στιγμη...

Ανώνυμος είπε...

Ποιος θοδωρακης;Ο σταυρος?

Ανώνυμος είπε...

WOW!!!!
Μεχρι 27,5% εχθες ο Αγροτης,μεχρι 21,1% ο Σαμοιλης!
Η Τεταρτη εξελισετε σε μια δυνατη μερα για την prime time του alpha!

Ανώνυμος είπε...

@9.14
WOW!!
xyse kiolas twra....

Ανώνυμος είπε...

12.13
αχ πως μια διαπιστωση απλη,ενα απλο διαβασμα απο τα νουμερα της agb μπορουν να εκνευρισουν κοσμο,και πραγματικα δεν καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου κ το υβρεολογιο σου...
Η μηπως να το φανταστω...
Αστο καλυτερα...ποναει.......
"μολις εχυσα,ελα να τα γλυψεις τωρα"!!!!
Μου χαχαχαχαχαχαχαχαχα



Πολικες θερμοκρασιες στο κεντρικό δελτίο του αντ1,αυτό είναι γνωστο θα μου πείτε,αλλά εθχες είχαμε νέο αρνητικο ρεκορ!!!Εκτος από το πρώτο τέταρτο που έκανε 10.5%,όλα τα αλλά ηταν όχι απλα μονοψήφια αλλά πολύ χαμηλα μονοψήφια!!!Στα ιδία σκατα και το δελτίο(ειρωνιας)του star που τα «έχει δει όλα»,αααααχ τη ζημια είναι αυτή που έχει κάνει το κάτι ψηνεται ΤΗ ΖΗΜΙΑ!!!
Επίσης προβλημα που είναι εμφανες πλέον και στην Σκορδα,οπού εχθες αν εξαιρεσεις το κομματι που παίζει μονή της(ως το μονό μεσημεριανο στον αέρα και κάνει νουμερα)με το που ξεκιναει το κους-κους αντιμετωπιζει προβλημα πλέον αφου χαρακτηριστικα για εχθες μετά τις 13.30 σχεδον σε όλα τα τέταρτα ηταν πίσω από την Καραβατου και την παρεα της που ενώ ξεκινησαν πολύ μουδιασμενα φέτος με τιγκα μονοψήφια,αρχίζουν να βρισκουν τον δρόμο τους κ χωρίς να αναλυουν επι ένα μισαωρο όπως κάνει η Σκορδα τα νούμερα της agb!
Όσο για Λοη κ κακο συναπαντημα?Πιο χαλια νομίζω ότι δεν γίνεται,αυτή η αλλαγή παντως της Ματαφια έχει φερει αναστατωση στις παρουσιαστριες των μεσημεριανων του αλτερ,αφου οι εκπομπές που παρουσιαζουν έχουν ξεχιλωσει οσο δεν πάει,αυτή η αλλαγή όμως δεν ξερώ αν έχετε προσεξει ότι έχει αρνητικες συναιπειες κ στο «Σήμερα»του Ακη Παυλοπουλου που ξεκιναει πλέον στις 18.30 με αποτέλεσμα τα μονοψήφια να πεφτουν βροχη και εκεί!
Υ.Γ.
Η Νανουκα αντι να γραφεί πιπες στο μπι-κου-τι,όπως στο χθεσινο αρθρο της,που αν δεν κάνω λάθος είναι εκεί υποτιθετε για να κρινει τα καλώς κ κακώς κειμενα της τηλεόρασης(τώρα από πού κ ως που αυτό είναι ένα άλλο θεμα…)καλό θα ηταν να κάνει και καμιά κριτικη για το πιο ευτελες θεαμα που παρουσιαστηκε εχθες από το κανάλι των γερων και την εκπομπή «ζαμανμφου» με την Α.Πανια…αλλά τι λεω τώρα…έχει κάνει ποτέ κριτικη για το κανάλι της για να το κάνει τώρα???Διοτι όλοι οι άλλοι είναι αχρηστοι κ στο κανάλι τους οοοολα είναι σωστα…
Άσε που τώρα την έχει πιασει κ πονος(ο 2ος,πέρυσι την είχε πιασει για τους εργαζομένους του alpha)φέτος για τους εργαζομένους της ΕΡΤ!!!Τι υποκρισια Θεε μου!!!Αλλα αυτήν την φορά τα νουμερακια δεν ερχονται…για να μην πω κ το άλλο…ότι έχουν ξεσκισει το θεματακι Σεριανοπουλου εδώ κ 2 μερες αλλά επισης ο κόσμος δεν τσιμπαει…ααααχ όλα εδώ πληρωνονται και φέτος είναι η σειρά τους…κ οποίος καταλαβε καταλαβε!!!

Ανώνυμος είπε...

Συνέντευξη: Πάνος Κοκκινόπουλος


Της ΜΑΡΙΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Με τον νόμο της δράσης - αντίδρασης θα ασχοληθεί φέτος ο Πάνος Κοκκινόπουλος... Η νέα του σειρά την οποία θα δούμε από τη νέα χρονιά στο Mega θα ζωντανέψει εγκλήματα που απασχόλησαν το αστυνομικό δελτίο... Πάντα με την αισθητική Κοκκινόπουλου, ο οποίος διαθέτει και πτυχίο ψυχολογίας...

* Πότε θα βγει η νέα σας σειρά στο Mega;
"Τον Ιανουάριο. Πρόκειται για τη σειρά "Τρίτος νόμος" η οποία θα είναι εβδομαδιαία. Το κάθε επεισόδιο θα είναι αυτοτελές. Τις ιστορίες μας θα τις αντλούμε από πραγματικά εγκλήματα. Ηδη έχουμε ξεκινήσει την έρευνα στο αστυνομικό δελτίο και στα αρχεία εφημερίδων. Διηγούμαστε λοιπόν δραματουργικά αυτά τα εγκλήματα, σχεδόν τα φωτογραφίζουμε αλλά μ' έναν τελείως διαφορετικό τρόπο. Αυτό έκανα και στον "Κόκκινο Κύκλο" και στη "Δέκατη Εντολή" και στην "Ανατομία ενός εγκλήματος".

* Ποιος είναι ο τρίτος νόμος; Ο άγραφος;
"Οχι. Εμείς τον τίτλο της σειράς τον εμπνευστήκαμε από τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα. Από τη Φυσική. Ο πρώτος νόμος, είναι ο νόμος της αδράνειας, ο δεύτερος της ορμής, ο τρίτος είναι ο νόμος της δράσης και της αντίδρασης...
Ετσι είναι και οι ιστορίες μας. Κάτι έχει γίνει στο παρελθόν, άρα έχουμε τη δράση και βλέπουμε την αντίδραση στο παρόν...".

* Γιατί σας αρέσουν οι αστυνομικές ιστορίες;
"Οι ιστορίες εγκλημάτων με ιντριγκάρουν γιατί πιάνουν τα άκρα της ανθρώπινης ψυχολογίας. Δηλαδή κάθε φορά που γυρίζω μια ιστορία προβληματίζομαι πώς ένας κανονικός άνθρωπος ξεπέρασε τα όρια της ηθικής του και έφτασε στο έγκλημα. Πώς δηλαδή μια γυναίκα αδύναμη που για τη γειτονιά της, για τους γνωστούς της ήταν αυτό που λέμε καλός άνθρωπος πήρε το παιχνίδι στα χέρια της και πέρασε τη λεπτή κόκκινη γραμμή και το κοινωνικά αποδεκτό".

* Ποιες ιστορίες έχετε γυρίσει μέχρι στιγμής;
"Το πρώτο επεισόδιο που έχει γυριστεί είναι με τη Βίκυ Παπαδοπούλου, τον Γιάννη Στάνκογλου και τον Μιχάλη Ιατρόπουλο και η ιστορία αφορά μια γυναίκα η οποία εκδικείται από έναν βιασμό...
Το δεύτερο επεισόδιο είναι με τον Στέλιο Μάινα. Η ιστορία εστιάζει πάνω στη δολοφονία ενός πατέρα από τον γιο του, ο οποίος τον εκδικήθηκε για τον θάνατο της μάνας του. Ενα ακόμα επεισόδιο έχω γυρίσει με τη Γιουλίκα Σκαφιδά και τον Βασίλη Ρίσβα όπου μια κοπέλα καταλήγει στο έγκλημα ως αποτέλεσμα της συζυγικής βίας την οποία εισπράττει για χρόνια. Γυρίζω τώρα ένα επεισόδιο με τη Μαρίνα Ψάλτη και την Τζένη Θεωνά. Πρόκειται για την ιστορία μιας μάνας που προσπαθεί να εκδικηθεί τους βιαστές της κόρης της. Πάντα στα επεισόδια που γυρίζω έχω ένα μίγμα από παλιούς και νέους ηθοποιούς".

* Τα γυρίσματα πού γίνονται;
"Σ' όλη την Αττική, πρωί και βράδυ. Από την Παλλήνη και την Πάρνηθα μέχρι το Δρομοκαΐτειο".

* Συμβουλεύεστε κάποιον ψυχολόγο για τη σειρά ώστε να σας εξηγήσει την ψυχολογία του θύτη ή του θύματος;
"Εχω ο ίδιος πτυχίο ψυχολόγου. Εχω λοιπόν μελετήσει το αντικείμενο. Το έχω σπουδάσει".

* Από αυτές τις ιστορίες που σκηνοθετείτε και με τις οποίες καταπιάνεστε, τι καταλαβαίνετε;
"Οτι ποτέ δεν μπορείς να κατέχεις την ανθρώπινη ψυχή. Οσο το πλησιάζεις συνειδητοποιείς το μυστήριο και το χάος. Η ανθρώπινη ψυχή είναι απρόβλεπτη, κυρίως η γυναικεία. Οι πιο ενδιαφέρουσες ηρωίδες για μένα είναι οι γυναίκες. Γιατί οι γυναίκες είναι οι πιο έξυπνες, οι πιο σύνθετες, οι πιο απρόβλεπτες, οι πιο συναισθηματικές. Ανώτερα πλάσματα".

* Πού βρίσκονται οι ήρωές σας σήμερα;
"Αλλοι στη φυλακή, άλλοι έχουν πεθάνει, άλλοι το έχουν σκάσει και δεν πιάστηκαν ποτέ όπως ο δράκος της Αλεξανδρούπολης...".

* Στην Ελλάδα γιατί γίνονται τα περισσότερα εγκλήματα;
"Για δύο λόγους. Για κτηματικές διαφορές και για ιστορίες πάθους. Οι πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες είναι οι ιστορίες πάθους γιατί ξεπερνούν την ανάγκη για χρήμα, εξουσία και την κτήση. Οι ιστορίες πάθους έχουν κάτι το πρωτόγονο, που ξεπερνά το κακό... Είναι μια άλλη διάσταση"..

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια ώρα που το ZDF μετέδιδε τις εκδηλώσεις για τα 20 χρόνια από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, το RTL πρόβαλλε το γνωστό δικό του ριάλιτι «Αγρότης μόνος ψάχνει», το οποίο έχει μεταφέρει και στην Ελλάδα από τη συχνότητα του Alpha. Και δυστυχώς το ριάλιτι τράβηξε την προτίμηση των περισσότερων Γερμανών καθώς το έβλεπαν 7,82 εκατομμύρια τηλεθεατές όταν το ZDF την ίδια ώρα παρακολουθούσαν 5,6 εκατομμύρια τηλεθεατές. Γι' αυτό μας έχουν «πήξει» οι... Γερμανοί του Alpha στα ριάλιτι και τις δήθεν real life εκπομπές, κι ακολουθούν από κοντά και άλλοι που ξεσηκώνουν παρόμοιου τύπου τηλεοπτικές νοοτροπίες.

Ανώνυμος είπε...

Το γεγονος ομως οτι ο alpha ηταν το ΜΟΝΟ καναλι που εκανε ζωντανη συνδεση προχθες στο κεντρικο δελτιο με απεσταλεμνο για να καλυψει αυτο το γεγονος...δεν βλεπω να το αναφερει ΚΑΝΕΝΑ μπλογκ ΚΑΝΕΝΑΣ σχολιαστης...οταν οοοολα τα αλλα καναλια στα κεντρικα δελτια τους ερκεστηκαν στο να δειξουν ενα βιντεο μολις ενος λεπτου...
Αλλα ...γαργαριτσα!
Με ενοχλει ταμαλα πλεον οτι καποιοι ψαχνουν να βρουν πια και το παραμικρο για να κατακρεουργησουν τον alpha!
Αλλα απο την αλλη φυσιολογικο μου ακουγετε ολο αυτο...αν τον Αγροτη εχθες δεν τον εβλεπε κανεις κανεις δεν θα ελεγε τιποτα,τωρα που τον ειδε το 26% αρχισαμε τις επικρισεις και τα δηθεν...
Λες και στην Ελληνικη τηλεοραση δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο...
Πραγματικα ΕΛΕΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

@1:47 Μπραβο ρε βρηκες την αιτια του θαψιματος. ειναι η χθεσινη καλη πορεια του αγροτη. μονο που οταν γραφτηκε αυτο δεν ειχαν ακομα ανακοινωθει τα χθεσινα νουμερα. νομιζω πως γραφτηκε πριν καν προβληθει το επεισοδιο. και για τη ζωντανη συνδεση στο δελτιο, ψαξε να βρεις την οικονομικη αιτια αλλου.

perastikos είπε...

i love you 1.47

Ανώνυμος είπε...

1.51
Ελα τωρα,μη χεσω...ΜΗ ΧΕΣΩ!!!!
Τα κακεντρεχη και με εμπαθεια σχολια βγαζουν ματι μην τρελαθουμε τωρα τελειως!
Το οτι το σχολιο γραφτηκε πριν την καλη χθεσινη πορεια του Αγροτη,επισης δεν μου λεει τιποτα κ δεν ανερει σε καμια περιπτωση αυτο που ειπα,αλλωστε η καλη πορεια δεν ηταν μονο εχθες αλλα απο την στιγμη που αρχισε να μεταδιδετε!

Στην τελικη δεν καταλαβαινω...
τι πα να πει...

"Γι' αυτό μας έχουν «πήξει» οι... Γερμανοί του Alpha στα ριάλιτι και τις δήθεν real life εκπομπές"

αυτοι που κρινουν αυτο που γραφτηκε(και πολυ θα ηθελα να μαθω απο ποιο site προηλθε αυτο το σχολιο),εχουν διανοηθει οτι ενα ΙΔΙΩΤΙΚΟ καναλι κανει οτι μπορει για να βγαλει χρηματα(και ποσο μαλλον ενα καναλι σαν τον alpha που ολοι ξερουμε σε τι οικονομικη κατασταση ηταν οταν το παρελαβαν οι Γερμανοι),δεν ειναι ΕΡΤ!

"και για τη ζωντανη συνδεση στο δελτιο, ψαξε να βρεις την οικονομικη αιτια αλλου."

Δεν σε πιανω....
καντο πιο λιανα
παντως επισης δεν αναιρει σε καμια περιπτωση ΚΑΙ ΠΑΛΙ αυτο που εγινε στην πραγματικοτητα και το οποιο δεν ειδα να ανφερει κανεις...

Ολα τα αλλα ειναι τριχες κατσαρες!
Αλλα ειπαμε...αυτα παθαινει κανεις οτι ΥΠΟΤΙΜΑ τοσο πολυ τον αλλον...

Ανώνυμος είπε...

Kαποιος να δωσει μια εκπομπη στον παπουλια παιδια γτ φοβαμαι ,θα παθει τπτ..Οταν ηταν ο μουτσινας στον αρναουτογλου τον στολιζε..ΟΟ αποτυχημενος που δεν μπορει κνει τπτ ..Εχει αποτυχει τοσες φορες..και αλλος κοσμος δεν εχει κανει ποτε εκπομπη και αυτοι παιρνουν τους ιδιους και τους ιδιους..Αλλοι δεν υπαρχουν..Φετος εχει σκασει..Τισα χρονια η Μενεγακη .να φυγει .Να ρθουν καινουριοι..Δωστε μια εκπομπη στον ανθρωπο..Τα ιδια εκανε και ενας αλλος δημοσιογραφος στο σταρ που κανεναν δεν δεχοταν σαν αξιο παρουσιαστη αλλα τωρα πηρε εκπομπη λενε με την Αλεξανδρατου και καπου φαινεται ηρεμοτερος..

Ανώνυμος είπε...

perastikos
Ε μα πια ΝΙΣΑΦΙ,εχω βαρεθει να ακουω κ να διαβαζω σχολια του κωλου ρε φιλε,και επιτελους να και ενας νοημων ανθρωπος εδω μεσα,να σε καλα!!!
Αλλα ειπαμε οταν βλεπουμε κατι να παει ανελπιστα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,μετα αρχιζουμε να σκαβουμε για να βρουμε,"μαγεισες"...


Και οπως ειπα θα ηθελα να μαθω πολυ απο πιο μπλογκ προηλθε αυτο το σχολιο..."καταπελτης"

Διοτι οπως ειπε και καποιος αλλος μπλογκερ πιο πανω δεν μας ενοχλει π.χ.η εκπομπη βοθρος της Πανια Ζαμανφου,δεν μας ενοχλει το ξεσκισμα του Σεριανοπουλου και μετα Θανατον...μας ενοχλει...ο Αγροτης κ το οτι οι τηλεθεατες επελεξαν...ΠΟΥ???Σ την Γερμανια να δουν το ριαλλιτυ κ οχι "τα 20 χρόνια από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου"
Πραγματικα ειναι να αναρωτιεσε ωρες ωρες ποσο διεστραμενοι ειναι αυτοι που καθοντε να βρουν ενα ψεγαδι,οταν γυρω τους προβαλοντε ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ti ipsila noumera pou xtupaei tora teleutaia i ekpompi Kalimera Ellada me ton Giorgo Papadaki. M' arese pou legate oti einai xegrammenos san dimosiografos. Emena kati mou leei oti kai fetos tha termatisei protos. Xthes efere meso oro 28,5% kai akolouthise o Autias sto alter me 24% kai i koinonia ora mega sto 17%.

Γιάννης Τ. είπε...

Αυτό είναι αλήθεια, η άνοδος που έχει η εκομπή "Καλημέρα Ελλάδα" είναι αρκετά μεγάλη. Και εγώ αυτό πιστεύω, οτι ο Παπαδάκης για άλλη μια χρονιά θα βγεί πρώτος.

Τελικά λέτε να πάει ο Ρούλης να μας αφήσει χρόνους?

Ανώνυμος είπε...

Δηλωση της ...dr Ρουλας στο down town...
"Ο Ρουλης παει πολυ καλα απο τηλεθεαση"
Μαλλον η συνεντευξη ειχε γινει την επομενη της 1ης προβολης της σειρας του,αλλιως δεν εξηγειτε...εκτος αν ο ανθρωπος αυτος που εχει κανει και 60αρια ειναι ευχαριστημενος με τα 12αρια που κανει πλεον...
Και αυτος να ειναι παντως...ο αντ1 σιγουρα δεν ειναι!


Αχ ποσο βαριεμε πια..ποσο!!!
Εκει στο μπλα-μπλα ποσες φορες θα μας δειξουν την συνεντευξη του Μαλελη με τα ψυχολογικα του προβληματα που ειχε στο παρελθον?
Το ειδαμε μια στην Σταματινα,το ειδαμε την επομενη ΞΑΝΑ στην Σταματινα το ειδαμε την Δευτερα απο το μπλα-μπλα και το ματαξαναβλεπουμε παλι σημερα!!!
Ε ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ,κανενα αλλο θεματακι δεν εχουν?
Η θελουν να μας πουν τιποτα πλαγια-πλαγια?

2.13
Αν τον πιανει τοσο ο πονος τον Παπουλια για τις θεσεις των αλλων που δεν δουλευουν στην τηλεοραση ας παραχωρησει την δικια του,αλλιως ας το βουλωσει καλυτερα,διοτι ειδικα αυτος δεν δικαιουτε να ομιλει!


απο "options"της Γ.Δημητρακοπουλου

Διασυρμός και μετά θάνατον

Δεν μπορούν, λένε στην εκπομπή τής Λόη, ακόμα και τώρα να συνειδητοποιήσουν ότι ο Σεργιανόπουλος έχει πεθάνει και παίζουν ξανά την τελευταία του συνέντευξη με κοντινά πλάνα τού ηθοποιού ένα μήνα πριν τη δολοφονία του. Ε, ίσως τώρα που έχει βγει κι η απόφαση τού δικαστηρίου, το εμπεδώσουν...


ευτηχως υπαρχει και μια κριτικος που επισημενει αυτα που οντως ειναι πραγματικα εξεφτιλιστικα θεματα και δηλωσεις απο τουβλα οπως η Λοη!!!
Και μετα ακους και την Παλαιτσακη-Δουκα-Σγοντζου να την ενοχλουν αλλα κι'αλλα την ιδια στιγμη που η ΙΔΙΑ εχει συμμετοχη σε αυτα τα ξεφτιλικια!

2.28
Τα υψηλα νουμερα ειδικα για εχθες αφειλοντε καθαρα και μονο στο γεγονος οτι Λυριτζης Οικονομου ειχαν απεργια στην ΕΡΤ και ετσι τα νουμερα πηγαν προς τα εκει!
Παρολ'αυτα οφειλω να πω πως τωρα τελευταια κανει καπως καλυτερα νουμερα σε σχεση με το μουδιασμενο ξεκινημα του..
αλλα ωρες,ωρες απορω με εσας του αντ1..
απο την μια μας λετε οτι σας ενδιαφερουν ΜΟΝΟ τα νεανικα κοινα κ απο την αλλη μας τονιζετε τοσο ποσο υψηλο τοταλ εχει ο Παπαδακης..αποφασιστε τελικα!
Διοτι στα νεανικα φετος εχει υποστει μεγαλη πτωση σε σχεση με περυσι ο Γιωργακης!

Ανώνυμος είπε...

30% ο Αγροτης στο 15-44?Και 1ος στην ώρα του?
Και όμως ναι!!!
Αυτό θέλει …αναλυση και κουβεντουλα…
Και οσο βλέπω αυτά τα νούμερα τόσο περισοτερο μου έρχονται στο μυαλό όλοι αυτοί οι ατελειωτοι τσακωμοι σας εδώ μέσα για το ποια σειρά θα κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα(Οικογενεια βλαπτει η Ρουλης)το προηγουμενο διάστημα!
Και τελικα?Ερχεται ένα reality και παιρναει μπροστά!
Συμπερασμα,άλλη φορά λοιπον πριν αρχισετε τους τσακωμους,βρισιδια και αλλά τέτοια,θα πρέπει να περιμενετε να δείτε πως θα εξελιχθει ο ανταγωνισμος υπολογιζοντας όλα τα κανάλια, διοτι ποτέ δεν ξέρεις από πού θα σου ρθεί!
Γι’αυτό λοιπον θα επαναλαβω…
Μην αρχιζετε (αν και ήδη βλέπω τα πρώτα σημαδια και εδώ αλλά κ σε άλλο μπλογκ και εννοω τα σχόλια και όχι αναρτησεις)τις προβλεψεις σας για οτιδήποτε καινουριο έρχεται από Ιανουαριο,ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι μπορεί να γίνει,μην θριαμβολογειτε αδικα,έτσι κάνατε και για τον Ρωμα και το «ωραίο» είναι ότι οι ιδιοι που ηταν τόσο σιγουροι ότι η σειρά είναι καταπληκτικη(είχαν δει και επεισοδια…δηθεν πριν ξεκινησει τρομαρα τους) και ότι θα σκισει με …50αρια που ποτέ δεν ηρθαν,είναι οι ιδιοι που τώρα τους βλέπεις να λένε να κοπει η σειρά κ είναι αθλια και άλλες τέτοιες αηδιες!
Συνηστω ψυχραιμια και όχι μεγάλες δηλώσεις!

Ανώνυμος είπε...

Νούμερα της Agb για την Τετάρτη 11-11-2009 ΜΡΔ (15-44)
Κεντρικά δελτία ειδήσεων (μ.ο.)
Mega 27,1% (17,7%)
Alter 20,2% (11,3%)
Star 9,7% (18,4%)
Ant1 9,3% (7,8%)
Alpha 12,9% (8,2%) (19.00-20.00)

Σκάι 2,2% (3,5%) (20.00-20.40)

Reality (μ.ο.)
Κάτι ψήνεται 20,5% (27,4%) (Alpha)

Lead in (μ.ο.)
Τα μυστικά της Εδέμ 45,8% (38,4%) (Mega)
Love Bites 12,4% (18,2%) (Ant1)
Ιατρικές υποθέσεις 4,6% (10,7%) (Star)
Fatus olus 10,9% (10,7%) (Alpha)
Σήμερα με τον Άκη Παυλόπουλο 11,9% (10,1%) (Alter)
Ελληνοφρένεια 2,2% (4,6%) (Σκάι)

Ανένταχτα απογευματινά (μ.ο.)
Η Ζωή της Άλλης 53,2% (41,5%) (Mega)
Ράδιο Αρβύλα 12,3% (16,6%) (Ant1)

Πρωινά ενημερωτικά (μ.ο.)
Καλημέρα Ελλάδα 28,2% (17,7%) (Ant1)
Καλημέρα 24,6% (11,6%) (Alter)
Κοινωνία Ώρα Mega 17,0% (15,3%) (Mega)
Πρωινή Μελέτη 13,4% (28,6%) (Star)
Πάνω στην ώρα 5,9% (9,7%) (Alpha)

Ζώνη 10.00 – 13.00 (μ.ο.)
«10 με 1 μαζί» 21,3% (20,0%) (Ant1)
Καφές με την Ελένη 17,8% (25,7%) (Alpha)
Όμορφος κόσμος το πρωί 17,6% (20,0%) (Mega)
Εδώ και τώρα 16,0% (7,6%) (Alter) (11.00-12.00)
Πείτε το στο Alter 15,8% (9,4%) (Alter) (10.00-11.00)

Μεσημεριανά (μ.ο.)
Πολύ μπλα μπλα 14,2% (12,9%) (Alter)
Κους κους 13,6% (17,1%) (Alpha)
Super star 12,6% (13,9%) (Star)

Απογευματινά (μ.ο.)
Αξίζει να το δεις 21,4% (23,4%) (Ant1)
Μεσημεριανό Express 9,7% (7,9%) (Alter)
Φώτης Μαρία Live 7,5% (10,6%) (Star)
Δέστε τους 10,9% (12,2%) (Alpha)

Ελληνικές σειρές (μ.ο.)
Οικογένεια βλάπτει 24,9% (22,9%) (Mega)
Η πολυκατοικία 26,9% (28,3%) (Mega)
Doctor Ρούλης 12,8% (14,5%) (Ant1)
Λίτσα.com 18,8% (22,1%) (Ant1)

Prime time (μ.ο.)
Αγρότης μόνος ψάχνει 26,1% (29,4%) (Alpha)
Για λογαριασμό σας 18,1% (22,4%) (Alpha)
Ζαμανφού 10,4% (5,8%) (Alter)

Prime eleven (μ.ο.)
Εφιάλτης στην κουζίνα 13,7% (15,4%) (Alpha) [E]

Ξένες σειρές (μ.ο.)
Grey’s anatomy 17,1% (24,7%) (Ant1)
Sex & the city 13,9% (20,3%) (Alpha)
Νόμος & Τάξη: Ειδική Ομάδα 11,1% (13,7%) (Star)

Μεταμεσονύχτια (μ.ο.)
Showbiz news 12,8% (6,9%) (Alter)

7.8%!!!!!!Ο Ευαγγελατος στο 15-44???
Νομιζω οτι τετοιο νουμερο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ στα 20 χρονια πορειας του αντ1,ααααααχ παλιοτερα τον Κυριακου τον ενοχλουσε το 18% που εκανε η Σταη,ναι μπορει να ηταν 3η (με 1ο τον alpha τοτε και 2ο το mega)αλλα το 18% ηταν 18% οπως και να εχει!
Ας βλεπει τωρα τα χαιρια του Νικολακη!

Καλε το κους-κους τι ξεγυρισμενα νουμερα ειναι αυτα που χτυπαει στο 15-44?Προχθες 19%,εχθες 17%...αραγε τι εχει να πει τωρα ενα blog που "καπανιοταν"οτι οι Γερμανοι θα κοβαν την εκπομπη?

Το show bizz παλι?να παιζει ΜΟΝΟ του(και εννοω οτι δεν εχει αλλη ζωντανη εκπομπη εκεινη την ωρα)και παλι να κανει 6.9%???Και μολις 12αρι στο συνολο?Μωρε ουτε η ωρα που επαιζε πριν φταιει τελικα,ουτε η Ζωη της αλλης,κατι αλλο φταιει αλλα οταν το βρουν εκει στο αλτερ θα ειναι αργα!

Υ.Γ.
Πραγματικα εκει στο μπλα-μπλα δεν πανε καλα(τι νεο θα μου πειτε...)
Βαλανε σε καρτα τα νουμερα της εκπομπης Πανοραμα που παιζει στις 6 το πρωι μονη της!!! για να μας δειχνουν τι καλα που τα παει...
Καλα δεν θα σχολιασω οτι εχθες και αν δεν επαιζε ολομοναχη αυτη η εκπομπη(διοτι η πρωτη γραμμη της νετ που ξεκιναει στις 6.30 δεν επαιξε λογω απεργιας)αλλα και παλι τα νουμερα ηταν στο 9%!
Τι αλλο θα κανουν εκει στο μπλα-μπλα για να επιδυκνιουν τα νουμερα τους?Σε αλλη περιπτωση βεβαια δεν θα τα εδειχναν τι να κανουν ομως που το ξεκινησαν προχθες που ηταν κοντα στο 14% αλλα που να φανταζοταν οτι θα επιανε πατο!
Για τα νουμερα του life style βεβαια μουγκααααα την Δευτερα που μας περασε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΡ-10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΜΕΡΑΣ 11/11/2009
# ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡΞ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΜΛ (000) ΤΜΛ% ΜΡΔ%
1 Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ MEGA 18:10 18:50 0:36 1818 18,0 53,2
2 ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ MEGA 18:57 19:58 0:49 1745 17,2 45,8
3 Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ MEGA 22:35 23:31 0:48 1182 11,7 26,9
4 ΑΓΡΟΤΗΣ ΜΟΝΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ALPHA 21:00 21:58 0:49 1147 11,3 26,1
5 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ MEGA 21:12 22:30 1:07 1133 11,2 24,9
6 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 19:59 20:54 0:50 1106 10,9 27,1
7 ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 17:07 18:04 0:46 904 8,9 33,8
8 ΛΙΤΣΑ.COM ANTENNA 21:56 22:54 0:46 876 8,7 18,8
9 ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ ALPHA 20:00 20:55 0:47 842 8,3 20,5
10 ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ALPHA 22:01 22:56 0:47 840 8,3 18,1

τα σχολια δικα σας...

Ανώνυμος είπε...

Η απογευματινή ζώνη κυριολεκτικά σώζει το MEGA..τΟΥ Προσφέρει καθημερινά εκατομμύρια έσοδα..

Βαγγέλης είπε...

H Οικογενεια Βλαπτει αδικειται με αυτα τα νουμερα, το χτεσινο επεισοδιο ηταν σπαρταριστο και η σειρα ειναι μακραν η καλυτερη απο ολες φετος.
Οι Γερμανοι εκαναν καλη δουλεια στον Αλφα. Ξεπερασαν το κομπλεξ του Κοντομηνα που ηθελε με το ζορι να εχει σηριαλ για να χτυπησει και καλα Μεγκα και ΑΝΤ1, με τα γνωστα τραγικα αποτελεσματα, τις ανεκδιηγητες "σειρες" (Ο Θεος να τις κανει) που και αισθητικα ηταν για τα μπαζα και τραγικα νουμερα εφερναν ακομα και για τα δεδομενα του καναλιου. Και εβαλαν εναλλακτικο προγραμμα για να πιασουν κοσμο που δε θελει σειρες. Οι ανθρωποι σκεφτονται σαν Ευρωπαιοι, οχι σαν καραβλαχοι οπως ο Κοντομηνας. Και τα νουμερα τους δικαιωνουν πανηγυρικα.
Ο Ρωμας καλα θα κανει να τα ξαναβρει με τη Χ''σοφια, που προφανως αυτη εκανε ολη τη δουλεια στο σεναριο, και ας ξαναφτιαξουν μαζι μια νεα σειρα οπως αυτες που αγαπησαμε στο παρελθον. Το θεαμα που παρουσιασε φετος υποτιμα και τον ιδιο αφανταστα.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει 24.9 δεν είναι και χάλια νούμερα,μία χαρά το λες..

Ανώνυμος είπε...

@βαγγελης

συμφωνω απολυτα για ολα οσα λες για το ρωμα!!!

και τωρα εχω την εξης απορια...ξερετε ποια ειναι αυτη η δημοσιογραφος που φωτογραφιζεται στο παρακατω κειμενο??

Τους έχει τρελάνει όλους. Παντρεμένους και ανύπαντρους, ωραίους και άσχημους. Στους διαδρόμους του σταθμού ακούγονται κραυγές, κω... , μου... , λεμόνι. Ο αντρικός πληθυσμός υποφέρει. Αλλά τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Απ' όπου περνάει, η γυναίκα αυτή αφήνει πίσω της... συντρίμμια. Αυτή ήταν η πέτρα του σκανδάλου στη διάλυση ενός μακροχρόνιου δεσμού μεταξύ δύο πολύ γνωστών δημοσιογράφων. Τον χώρισε, αλλά... μετά τον παράτησε για να πάει μ' άλλη φίρμα της τηλεόρασης. Ψηλό, ωραίο και νέο σχετικά στη δουλειά. Όμως, και μ' αυτόν δεν τα πάει καλά και στο σταθμό έχουν σχηματιστεί ατέλειωτες ουρές. Το "Θέμα 98.9" κινδυνεύει να μεταβληθεί σ' ένα απέραντο Αιγινήτειο.

αν θελετε να δειτε το προγραμμα του σταθμου για να σας βοηθησει(ισως) πηγαινετε εδω
http://www.xblog.gr/?p=13770

Ανώνυμος είπε...

Αφου το ειπες τι μας ρωτας;;Καλα πολυ ωραια ειναι αλλα ας παρει κανα κιλο ..Απο τα κοκκαλα βγαλμενη..

Ανώνυμος είπε...

ποια ειναι ρε παιδια?
δεν καταλαβα!

Ανώνυμος είπε...

Τι κάνει νια νιαου στα κεραμίδια?ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΙΤΗ ΕΝΝΟΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

Αυτή ήταν η πέτρα του σκανδάλου στη διάλυση ενός μακροχρόνιου δεσμού μεταξύ δύο πολύ γνωστών δημοσιογράφων. Τον χώρισε, αλλά... μετά τον παράτησε για να πάει μ' άλλη φίρμα της τηλεόρασης...


kai poioi xwrisan exaitias ths? ayth ta exei me ton sroiter swsta?

Ανώνυμος είπε...

To 24,9 gia to oikogeneia vlaptei einai ligo epidi sto proto episodio ekane pano apo 30% kai oloi piran fora.O roulis kovetai mallon,eno o agrotis monos psaxnei pistevo oti ta pige kala epidi opos exoume pei fetos ta rialiti einai sti moda.Afto kai to x-factor einai ta 2 rialiti pou kiriarxoun.I litsa.com ekane 22,1 sto neaniko pou simainei oti kathe evdomada olo kai anevainei.I polikatikia epofelithike epeidi teliose arga(na doume an tha epofelithei avrio me to x-factor apenanti kai tin apantisi tou theofanous gia tin tatiana).

Ανώνυμος είπε...

Mesoi ori kanalion gia tin tetarti 11/11/09:Mega 23,9 Ant1 15,9 Alpha 14,2 Alter 12,5

Erblog είπε...

Σταθερές παραμένουν οι ισορροπίες στην κατανομή της διαφήμισης στην τηλεόραση, στον πρώτο μήνα της νέας τηλεοπτικής σαιζόν, με το Mega να απορροφά και φέτος τη «μερίδα του λέοντος».

Ειδικότερα το μερίδιο του καναλιού της οδού Μεσογείων από την διαφημιστική δαπάνη της τηλεόρασης του μηνός Οκτωβρίου, ανέρχεται στο 33,23%.

Ελαφρά αύξηση καταγράφηκε σε σχέση με πέρυσι για τον Antenna ο οποίος στο υπό εξέταση διάστημα, πήρε το 22,27% της πίτας, ενώ ξεκάθαρη, από την αρχή, φαίνεται να είναι η κατάσταση σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες θέσεις, στις οποίες τα τελευταία χρόνια υπήρξε μια διαρκής κινητικότητα.

Συγκεκριμένα το Star, με 16,38%, κατέχει το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, ενώ ακολουθούν ο Alpha με 14,36% και το Alter με 10,97%.

Στο 2,56% της αγοράς ανέρχεται συνολικά το μέριδιο των καναλιών της ΕΡΤ ΑΕ, με τη ΝΕΤ να κατέχει από αυτό το μεγαλύτερο τμήμα και συγκεκριμένα το 1,9%, την ΕΤ1 να ακολουθεί με 0,61% και την ΕΤ3 με 0,05%.

Επισημαίνεται ότι το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, διαμορφώθηκε στα 81,62 εκατ ευρώ, τον περασμένο μήνα.

οποτε καθιστε και υπολογιστε ποιο καναλι ηταν πιο πετυχημενο συμφωνα με τους διαφημιστες!!!