Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2009

Ήρθε η ώρα τους :p

Χαθήκαμε, ε; I know. Ελπίζω να εξιλεωθώ!


Η πλήρης ανατροπή

@@Για να το ξεκαθαρίζουμε γιατί πολλά λέγονται και περνούν στο ντουκου:

-«Το πράιμ του Άλφα στηρίζεται στην εβδομαδιαία παρουσία του Λαζόπουλου, άντε και στο Πακετάκι


-«Οκ, το να το λέει ο καθένας από εμάς…ας πούμε ότι είναι ένα ηθελημένο σφάλμα. Το να το ακούς από κοτζαμ διευθυντή προγράμματος, ε σου κάνει κάπως… Πώς το δικαιολογείς… Δεν έχει κομπιουτεράκια σπίτι του; Δεν ξέρει προσθαφαίρεση;Ή μήπως…δεν τον συμφέρει;Το αφήνω σε εσάς.»


@@>>Όλοι μας, όσοι τουλάχιστον δεν είμαστε χασομέρηδες, γυρνάμε σπίτι γύρω στις 7-8 από τη δουλειά. Μερικοί….τολμηροί αποφασίζουμε να ενημερωθούμε – ενημερωθούμε, τρόπος του λέγειν γιατί τρία δελτία όλα κι όλα ενημερώνουν για την επικαιρότητα.

Το ένα πιάνει μετα βίας 1%, το άλλο μετά βίας βάση με κίνδυνο να χάσει την λίγη αξιοπιστία του ενώ το άλλο από τότε που άλλαξε ώρα πήρε μια ανάσα.


Αυτά που δεν ενημερώνουν…


Τα δυο εκ των τριών το έχουν γυρίσει σε τηλεκαφενείο χρόνια τώρα με απολύτως μονοθεματική ενότητα ενώ το τρίτο έχει αποδεχτεί πλήρως την ταυτότητά του: το «χιουμορ».Έτσι αποκαλεί το δελτίο του ο Μαλέλης, «χιουμοριστικό». Καλά, δεν το συζητώ. Ήταν πολύ έξυπνη κίνηση η ένταξη της Δημητρίου και τα παράθυρα με Σάσα, Ανθή και κάθε είδους ανθισμένη τσουκνίδα. Τόσο έξυπνο που μόνο ο Μαλέλης θα το σκεφτόταν. Άραγε στο τέλος θα το βλέπει μόνο αυτός…ή θα κάνει ζαπινγκ στη μαγειρική; Γιατί έτσι όπως πάνε τα νούμερα, αυτός, οι συγγενείς του και οι εργαζόμενοι του Σταρ βλέπουν το δελτίο τους. Και όχι όλοι….μόνο όσοι δεν δουλεύουν την ώρα εκείνη.

Τα δε νεανικά έχουν κατσικωθεί στο φτωχό 15%, άντε 20% στο τσακιρ κέφι. Και την ίδια ώρα να βλέπεις το Λιάτσο έχοντας απέναντί του τη Μπάστα να προσπαθεί να το παίξει αξιοπρεπής ενώ ο Μαλέλης στο ακουστικό του φωνάζει «τράβα το μπας και ανασυρθούμε από το βυθό ΖΩΝΤΑΝΟΙ». Έλα όμως που είναι μεγάλη η θάλασσα και το πλοίο μπάζει νερά. Ποτάμια, λέμε.


Μαραγκουδάκη εκτός Άλφα

Ακούστηκαν και πάλι τα τέρατα, άλλοι αποφάσισαν να την θάψουν, άλλοι να την μνημονεύσουν με τιμές βασιλικές… Ποια; Αυτήν που έδωσε το οκ για τις περσινές σειρές του Άλφα που απέτυχαν, κόπηκαν στα 10 επεισόδια και καταχρέωσαν το ήδη υπερχρεωμένο κανάλι, αυτή που τα δυο τελευταία χρόνια έχει καταστρέψει την απογευματινή ζώνη του σταθμού και προσφάτως ακόμη και τη μεσημεριανή μη κάνοντας απολύτως τίποτα για…κάποια ανανέωση. Μωρέ και πολύ την κράτησαν την κυρία. Καλή επιτυχία στα νέα σας επιτεύγματα.


Βασίλισσα προς αναζήτηση του στέμματος…

Το νεανικό το έχει με το μέρος της η Μενεγάκη, είναι γνωστό. Και στο γενικό καλά κρατεί. Μα το 12,9% που έκανε τις προάλλες είναι κάτι παραπάνω από ανησυχητικό. Μήπως είναι καιρός για γερή ανανέωση; Ένας Μουτσινάς δεν φέρνει την άνοιξη. Για τον Λάμπρου ούτε λόγος. Βαρυχειμωνιά!


Πολύ…εξπρες

Σε όλες τις χώρες του κόσμου το μεσημέρι διαρκεί μόλις 3 ώρες.

Η Ελλάδα πρωτοπορεί. Πρέπει όλοι να είμαστε υπερήφανοι γιατί στη χώρα μας το μεσημέρι ξεκινά από τις 8 το πρωί και τελειώνει στις 9 το βράδυ. Και να πεις ότι το είδος «κουτσομπολιό» πουλάει, να το χωνέψω. Το να μην πουλάει ΚΑΘΟΛΟΥ και τα μισά κανάλια να επιμένουν στην ίδια λογική, πώς να το χαρακτηρίσω; Μετρήστε μεσημεριανάδικα:

Πρωινή μελέτη

Κους κους

Πολύ μπλα μπλα

Μεσημεριανό Εξπρες

Σουπερ σταρ

Φώτης-Μαρία λάιβ

Δέστε τους

Αξίζει να το δεις

Ειδήσεις σταρ

Τιβι Γουικεντ


Enough is enough….


215 σχόλια:

1 – 200 από 215   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

To πως δεν ειστε χαζομερηδες και γυρνατε καθε μερα 7,8 απο την δουλεια αλλα εχετε αποψη για την τηλεοραση απο το πρωι ως τα αγρια μεσανυχτα ειναι ενα θαυμα της φυσεως..Εκτος αν ειστε επαγγεοματιας τηλεθεατης..Φοβαμαι να διαβασω πλεον αυτα οου γραφονται απο τα κουλα που πετας..

perastikos είπε...

Φοβάσαι αλλά τα διάβασες. ;)
Επί της ουσίας κριτική ενοχλημένε ΠΑΠΑΓΑΛΕ

Ανώνυμος είπε...

ο 9.37 είναι ο tvnea που έχει λυσσάξει απλά.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις έπαιξε στον ΑΝΤ1 τρέιλερ για το ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ!

Ανώνυμος είπε...

Kαι ποιος σου ειπε οτι το διαβασα...Δεν αντεξα..Και αμαν με τους παπαγαλου; ζωολογικο κηπο το χεις κανει εδω μεσα,,

SATSOKS είπε...

perastike
respect φιλε,συμφωνω με τα πιο πολλα,για να μην σου με ολα!!!
;)

Ανώνυμος είπε...

Ta dikia einai ola me to meros sou....Mipws tha eprepe na epistrepsoume stis kales epoxes-prin apo 10-15 xronia-tis ellinikis tv,pou ta deltia eidisewn itan 30lepta & akrws enimerwtika,gemata eidiseis xrisimes kai oxi oti mas katevei sto myalo kurie Malleli?? Giati auto pou kanete ta teleutaia xronia sto Star,mas kseftilizei san lao...pali kala pou sas pire xampari i neolea kai sas timwrei me ta noumera pou kanete.....

Ανώνυμος είπε...

....epipleon thelw na tonisw tin strofi 180 moirwn fetos tou koinou .Varethike tin Eleni kai to gurise sto infotainment,kati antistoixo kai me to mesimeriano koutsompolio,pou katantise "palaiomoditiko".Valame myalo epitelous.....

Ανώνυμος είπε...

re perastike wraia ta les.. mia aporia mono.. egw foithths eimai, argosxolos kai sta paparia mou olh th mera eimai internet, ok? esy pou eisai se aytous pou ergazontai mexri tis 7-8 kai fysika den eisai argosxolos pws eisai stand by apo tis deka to prwi kai apantas sta sxolia tou blog? pou douleveis re sy perastike file mou na pame kai meis na piasoume douleia?
kai ase tis apaithseis gia peri ths ousias kritikh.. poia ousia? ayta pou eipes ta lew kai gw...
asxeto katse kai ligo na deis deltia alter kai mega kai ela meta na moupeis oti einai monothematika..
gt apo deltia me zwntanh syndesh th vicky xaNtzh exw apo to grande bretagne na perimenei kavlwmenh thn afixh ths jennifer lopez kai tou marc antony h kati reportaz me dramatikh mousikh kai ta apelpismena proswpa ths polymelous oikogeneias xwrafa me tous anergous goneis pou eneka pou den eixan lefta gia profylaktika den exoun na taisoun 5 paidia kai ftaei to poustiko to kratos.. ti na sou pw! xilies fores kalytera to ''monothematismo'' tou mega...
filika panta

perastikos είπε...

12.29

Σ' ευχαριστώ που παρακολουθείς αυθημερόν το πότε γράφω στο μπλογκ! Έχεις απορίες....
Λοιπόν:
1) Δεν δουλεύω και δεν ακολουθώ καθόλου το ωράριο που αναφέρω. Ωστόσο είναι νομίζω σαφές ότι ήταν ένας πρόλογος, ένα σχήμα λόγου για να περάσω στο θέμα "ειδήσεις".
Από εκεί και πέρα...
αν δεν θεωρείς μονοθεματικά δελτία τα του Μέγκα και Άλτερ, αν νομίζεις ότι καλύπτουν όλο το εύρος της επικαιρότητας-πολιτικής και κοινωνικής-τότε ή δεν έχεις παρακολουθήσει ποτέ τα εν λόγω δελτία ή δεν έχεις δει π.χ. το δελτίο του ΣΚΑΙ! Ένα από τα δυο συμβαίνει. Για να μην παρεξηγηθώ, κατά ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ τα δυο αυτά δελτία όχι μόνο υστερούν σε ειδήσεις αλλά και σε κύρος, όταν καλούν συνεχώς τους ίδιους πολιτικούς και στήνουν το γνωστό καφενείο που δεν αντιπροσωπεύει κανέναν τηλεθεατή, κανέναν απολύτως πλην των φωνών και της έντασης με στόχο την τηλεθέαση. Το ότι εσύ προτιμάς να ακούς τις υστερίες των πολιτικών μας και την προσπάθειά τους να μιλήσουν δυνατότερα από τον συνομιλητή για να επιβάλουν την εκάστοτε άποψή τους......δεν θέλεις να το κρίνω! Δεν το θέλεις!

Ανώνυμος είπε...

perastike min xrisimopoieis lexeis ton opoion agnoeis kai tin ennoia kai os ek toutou kai pos syntassontai. Ektithesai ki esy kai h hlikia sou. Ante! ypno avrio tha se paei volta o babas!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ που παρακολουθείς ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ το πότε γράφω στο μπλόγκ. Περαστικέ ζωγράφισες με την μαλακία που πετάξες.....! Καλά σε λέει ο ανώνυμος..

perastikos είπε...

Ετυμολογία

αυθημερόν < αρχαία ελληνική αύθημερόν < αύθήμερος < αὐτός + ἡμέρα

Επίρρημα

αυθημερόν (χρονικό)

μέσα στην ίδια μέρα

#########

Όπως και να χει δεν θα κρίνει εμένα κάποιος που γράφει με greeklish. Μάθε να γράφεις την μητρική σου γλώσσα και μετά μου απευθύνεις το λόγο

Ανώνυμος είπε...

edw anwnymos 12:09
prwta apo ola to aythhmeron... ligo kati kapws..
kathimerina isws? synexws mallon? thn wra pou to grafw otan to grafw to aploustero kai ara to kalytero.. anyway ws pros ayto to tomea pare enan mpampiniwth na emploutiseis kai na diorthwseis to lexilogio sou...
deyteron: koita, h alithia einai oti kai na to sxoliaseis sta frudia tou antwnh pou legan kai oi aman palia..
apo thn allh synexizw na pistevw oti to mega exei to plhrestero deltio..
kai egw thelw na exhghsw to giati!
1) exei reportaz 2lepta kai 3lepta prin kata th diarkeia kai meta to thlekafeneio -sic!- me tsima pretenterh..
2) enhmerwnesai PANTA gia oles tis kinhseis prwtovoulies malakies kyvernhshs-antipoliteyshs xwris reportaz me mousikes h theatrinismous alla san arthro efhmeridas ws pros to tropo parousiashs kai panta me kritkh matia ws pros ta symferonta pou diakyvevontai kathe fora..
3) mesw twn sxoliastwn akous apopseis antikrouomenes kai mh apo anthrwpous pou an mh ti allo isws-to-katexoun-to-thema-kommati-kalytera-apo-sena..
4) ta parathyra einai anapofeykta mias kai aytoi oi typoi pou vgainoun einai aytoi pou einai sth vouli, sth kyvernhsh aytoi pou apofasizoun gia sena xwris esena kai to parathyro einai ena tropos na katadeixthei h eystoxia -leme kai kamia malakia na perasei h wra- h h endeia -kyriws- twn apopsewn tous.. esy file mou stis ekloges se allh xwra psifizeis h rixneis leyko?? to katinistikon tou pragmatos poios fwnazei poso apasxolei ligous.. alloi pali koitane poso malakas einai aytos pou fwnazei kai ti leei fwnazontas kai vgazoun ta symperasmata tous -eidika ta peristatika opou o pretenterhs -respect..- apofasizei na xeskisei kapoion p.x. avramo twra prosfata kai vlepeis poso me xeirourgiko nysteri ftanei sth koryfwsh tou dramatos dinontas tous mia pros to gremo einai aristotexnika..
5)telos to 10lepto ths karxilakh me ola ta diethnh kalyptei kai tous pio apaithtikous tou tomea aytou..
6) thewrw to xatzhnikolaou o,ti kalytero exei h ellhnikh tv se anchorman ayth th stigmh opote nai tis synenteyxeis pou pairnei (epeidh kiolas tis katalavainw gt exw idea peri tinos prokeitai, diavazw efhmerides-eipame argosxolos foithths pou mpainei sto net kai diavazei efhmerides kai ta sxolia sou sto blog-..) tis parakolouthw me endiaferon epishs..
7)allwste ayta ta dyo deltia einai ta mona paremvatika deltia ths xwras etouths opou zoume.. twra gia to ti shmainei paremvatikos sto mpampiniwth pou eipame tha agoraseis.. kai epeidh h politikh zwh ths xwras ayths symartatai amesa apo ta dyo ayta deltia twn oxtw kai epeidh an thelw na enimerwthw gia to perivallon diavazw efhmeridoula nai! kanw to eglima kai de vlepw kati psinetai h ta wraiotata kata ta alla vyzia ths kosiwnh.. pshfizw, kai ara koitaw na parw myrwdia pws doulevei aytos o tomeas pou legetai politikh..
KOITA EINAI MEGALO TO POST MOU, ISWS KAI VARY, AN DE TO DIAVASEIS OLO THA KATALAVW, AN PALI DEN MOU APANTHSEIS EPISHS THA KATALAVW, AN DE PROLAVES NA AGORASEIS MPAMPINIWTH EGW NA LYSW TIS APORIES SOU..
alla otan mou to paizeis psiloapofthegmatikos kriths tou mataiou thleoptikou kosmou prosferontas to post sou sto koino sou en eidei polyanamenomenou manna ex ouranou pou irthe na lytrwsei apivdismenes apo ta eytelh theamata ths tv psixes kai na rapisei ta adhfaga media me th kaystikothta tou pyrinou sou logou, e re file ligo to gamas to thema..
mia erwthsh mono kai an thes mou apantas -alla mono eilikrina- poso xronwn eisai? egw 20,5...
p.s. SE PARAKALW SXOLIASE ME, TO THELW! EILKRINA....
kalhnyxta file mou perastike, dld ti perastikos.. armenikh vizita kanonikakai me to nomo!

Ανώνυμος είπε...

πάλι ανώνυμος 12:09
δεν είπαν ρε φίλε τα παιδιά οτι το αυθημερόν σημαίνει κάτι άλλο..
απλά η φράση "παρακολουθώ αυθημερόν" δε ταιριάζει συντακτικά..
το αυθημερόν δε το χρησιμοποιείς με χρόνο εξακολουθητικό, σε αυτή τη περίπτωση βάζεις το καθημερινά που ενέχει νόημα επαναλαμβανόμενου
το αυθημερόν αντικαθιστά το καθημερινά σε χρόνους στιγμιαίους κατά προτίμηση -όχι υποχρεωτικά- παρελθοντικούς..
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΟΦΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΟυΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΣΕ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ: πόσο χρονών είσαι?

perastikos είπε...

Δεν έκανα τον κόπο να διαβάσω ούτε λέξη εκτός των 3 πρώτων γραμμών. Λυπάμαι αλλά δεν θα βγάλω τα μάτια μου με τα greeklish

Επαναλαμβάνω για τους μη γνωρίζοντες

Ετυμολογία

αυθημερόν < αρχαία ελληνική αύθημερόν < αύθήμερος < αὐτός + ἡμέρα

Επίρρημα

αυθημερόν (χρονικό)

μέσα στην ίδια μέρα

Εντάξει, δεν πρέπει να έχω τρελές απαιτήσεις από 20αριδες που γράφουν ακόμα με greeklish. Τα στοιχειώδη όμως...?

perastikos είπε...

3.19

Είμαι τόσων ετών ώστε να ξέρω πότε χρησιμοποιείται ένα επίρρημα, να γράφω ελληνικά και με ταυτότητα της google. Καληνύχτα και περαστικά

Ανώνυμος είπε...

Οκ, τό πιασα... Είσαι απλά μαλάκας τελικά..
Sorry, to even bother..
Και καλά να μη θες να διαβάσεις το ποστ, γούστο σου και καπέλο σου..
Αλλά να μη θέλεις να μάθεις και σωστά ελληνικά? Εισαι και αρθρογράφος περιοπής, εγώ για σένα το λεω..
ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΜΩΣ: ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙΣ 3 ΠΡΩΤΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 20 -ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ- ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ..
A propos: βρες ένα συντακτικό/ορθρογραφικό λαθος στα greeklish μου (άντε επειδή είσαι εσύ πάρε και τη βοήθεια του βικιλεξικού) και έλα μετά να μου κουνηθείς...
Υ.Γ. Επειδή βαΡιέμαι τώρα από αύριο με ταυτότητα, και ελληνικά!
Θα σε κάνω εγώ να πεις αμάν!
Μr. Ήρθε η ώρα σας και από το περαστικό θα το βρείτε άτιμα κακά media! Ειδικά το όνομα μου θα το λατρέψεις.. Μα δε θα αφήσω σχόλιο για σχόλιο σου ασχολίαστο! Και πρόσεξε ε? Όλα αυθημερόν θα τα σχολιάζω! Και αν το θες κι αλλιώς εγώ είπα ότι τα σχόλια σου τα βλεπα την ώρα που τα έγραφες, άρα αυτοστιγμεί is the word you're looking for και ξέρεις εσύ τώρα γρήγορα στο βικιλεξικό να δεις τι σημαίνει.. Χαχαχαχαχαχα..

pan550 είπε...

re perastike ti les?
o alpha paei mia xara sthn prime time zoni den einai mono to paketaki ki o lazopoulos trith tetarth kai pempth einai protos thn prime time

Ανώνυμος είπε...

kai na pame kai se kati pio efxaristo :

pempto kanali xtes o ant1!!! kai stin imera kai sta 1544...

Elementstv είπε...

Ενταξει βρε η Τατιανα δεν ειναι ακριβως μεσημεριανο... Εχει ενημερωτικο χαρακτηρα.

Ανώνυμος είπε...

Γκελερ 12.8%
Ξανθια 21.4%
Λαζοπουλος 19.2%
Παπαδοπουλος 21.1%

Παρλιαρος 21.5%
Καρμα 14.1%


Τηλεθεαση ημερας
mega16.6%
net 13.3
alpha 12.7%
alter 12.0%
ant1 11.6%(!!!)
star 10.9%


Να φταιει ο Γκελερ...?
να φταιει το Καρμα...?
παντως κατι φταιει!!!


Ενα παπαγαλακι ελεγε προχθες...
Ο alpha ειναι "νεκρος" Δευτερα,Παρασκευη,Σαββατο,Κυριακη!
Μεγαλο λαθος!
Ο αντ1 αραγε ποιες μερες ΔΕΝ ειναι "νεκρος"πλεον?(για την prime time Μιλαω παντα)
Δευτερα μονο το μοντελο,prime eleven στον πατο,Τριτη σολο μονοψηφια,Τεταρτη ενα 11αρακι του Ρουλη,15αρακι για την Λιτσα,μονοψηφια στο 11-12,Πεμπτη σολο μονοψηφια,Παρασκευη ενα 25+απο το x-factor(ουτε καν 30+)Σαββατο 13% για μια ΥΠΕΡπαραγωγη και Κυριακη για πειτε μου απο ποτε εχουμε να δουμε μια ταινια του αντ1 στο τοπ 10 της agb?
Παρα πολυ καιρο ειναι η απαντηση...αφου και το Mega και ο alpha,ακομη και η Ελληνικη ταινια του star ειναι πολυ πιο μπροστα απο αυτα που προβαλει ο αντ1 στο μπακ του μπακ!
Και κατι αλλο...
Ειναι πολυ διαφορετικο να κανεις 7-8% π.χ. την Δευτερα και την Παρασκευη με csi και Ελληνικη ταινια και πολυ διαφορετικο να χρυσοπληρωνεις τον Γκελερ και ταινιες 1ης προβολης και να ΠΑΤΩΝΟΥΝ!!!
Οσο για τις..."νεκρες"μερες?
Μετρηστε ποιος εχει τις πιο πολλες...



pan550
Αγορι,ο perastikos φυσικα και δεν λεει αυτο που καταλαβες,ισα,ισα που ειρωνευετε αυτα που ειπε ο Λατσιος στην συνεντευξη που εδωσε την προηγουμενη Κυριακη στο ΒΗΜΑ!
Διαβαζετε ρε γκαις καλυτερα!


Ειναι μια δυσκολη μερα για τον αντ1,μετα την χθεσινη ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΑ για τα νουμερα του Γκελερ,ΥΠΟΜΟΝΗ και θα ξημερωσει μια καλυτερη μερα...καποτε...(LOL)

Ανώνυμος είπε...

12:02 πμ
Πιο ινφοτειντμεντ μωρε???
Θα τρελαθουμε εντελως εδω μεσα!!!
Ο πρωινος Καφες με 2 αντρες ειναι,ελεος δηλαδη!!!
Οσο για τον αν γυρισε την πλατη του το κοινο στην Ελενη?
Οσο θα ειναι 1η στα νεναικα που πρωτιστος ενδιαφερουν ΚΑΙ τον αντ1 δεν βλεπω κανενα "γυρισμα της πλατης"


Νουμερα απο Βημα για τον προηγουμενο μηνα

. Στην ψυχαγωγία, ο «Καφές με την Ελένη» προηγείται των ανταγωνιστών του με μ.ό. 24,9%
ενώ ο «Ομορφος κόσμος το πρωί» βρίσκεται στην τρίτη θέση με 16,7%



Πρώτο και τον Νοέμβριο (1-26/11) το δελτίο ειδήσεων του Μega με την Ολγα Τρέμη τις καθημερινές και τον Νίκο Στραβελάκη τα Σαββατοκύριακα, με διαφορά 7,2 μονάδων από το δεύτερο Αlter. Συγκεκριμένα το Μega σημείωσε 24,6%, με δεύτερο το Αlter με 17,4%.

Ακολουθούν ο Αlpha με 13,9%, ο Αntenna με 11,5%, το Star με 10,4% και η ΝΕΤ με 7,7%.

Ανώνυμος είπε...

Στα πρωινα τα νουμερα ειναι για το 15-44,υποψην!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλε την ησυχια σημερα εδω μεσα...
πριν κανενα μηνα τετοια μερα,τετοια ωρα ειχαν ξετσουμισει τα αντενοπουλα και ανοιγαν σαμπανιες λεγοντας μας οτι ο Γκελερ στη πορεια θα κνει και ...50αρια
ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχχα!

7:37 πμ
Φιλαρακο,μην μας αφηνεις με την ορεξη μονο,βαλε το 15-44 σε συνολο ημερας!
pls!!!!!
Και αν μπορεις και για τη εβδομαδα που μας περασε...

SATSOKS είπε...

Αν ηταν και μετριοπαθής θα ήταν καλύτερη


Έδωσε συνέντευξη η Άλκιστις Μαραγκουδάκη και είπε ότι εύχεται ο ALPHA να μείνει στην ίδια θέση και τσα νούμερα με αυτά που είχε από την ημέρα που έφυγε. Μα ρε συ κυρία δεν κατάλαβες το βασικό. Σε σούταραν επειδή προφανώς και ...


με σένα στον πάγκο τα σχέδια δεν προχωρούσαν ή θεώρησαν ότι τα νούμερα αυτά δεν τα έφερνες εσύ. Μην μας πεις κιόλας ότι ο Μποτρίνι, ο Αγρότης, ο Σαμοίλης και όλα αυτά είναι conept αλα Άλκιστις και όχι rtl γιατί θα μπούμε στο τρελάδικο όλοι μαζί.

Τώρα λέγεται ότι θα πάει στο ΜΤV. Με λίγα λόγια στο...target group της. Πάντα ήθελε να λέει ότι ανήκει στην νεολαία.

troktiko

Το troktiko τα ειπε ΟΛΑ μεσα σε 10 το πολυ σειρες!
Καλο!

Καλημερα!

SATSOKS είπε...

Τελειώνουν τον Ευαγγελάτο από τον ΑΝΤ1;


Σύμφωνα με πληροφορίες που γράφει σήμερα η Ντέπυ Γκολεμά στην real, ο Νίκος Ευαγγελάτος μέσα σε 15 ημέρες θα έχει τελειώσει από τον ΑΝΤ1.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα παιδια,ξερει κανεις ποτε θα δειξει ο alpha την επομενη αγωνιστικη για το κυπελο Ελλαδας?

Ανώνυμος είπε...

tstststststs...vlepw ta tetarta tis xtesinis prime time...ma na kanei se tetarto 6,3% o geller????????pou einai ta 40aria kai ta 50aria????
antithetws ta magika tou harry potter pou epaize sto star ekanan mexri kai 17.9% enw o lazopoulos ekana konta 30ari....g tis ksanthies pou eixan lisaksoi oi antennikoi oti pane g founto dn to sizitw, ekanan mexri 26,7%

mallon o ant1 tha kalesei ton geller na kanei kanena magiko g na allaksoun ta noumera gt dn tous vlepw kala!

p.s.me tis bombes ekane kalitera noumera pantws!

Ανώνυμος είπε...

Πολλά φαίνεται πως είναι τα ταλέντα στην Ελλάδα και γι’ αυτό οι υπεύθυνοι του σταθμού του ΑΝΤ1 αποφάσισαν να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα του καναλιού στο μέλλον το αγαπημένο «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Το παιχνίδι θα ξαναβγεί στον αέρα και μάλιστα ήδη έχει αρχίσει να παίζει τρέιλερ μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1 ώστε να υποβληθούν από τους ενδιαφερόμενους συμμετοχές. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι θα είναι οι συντελεστές του νέου κύκλου του παιχνιδιού, όμως θεωρείται σχεδόν σίγουρο από τώρα –εκτός αν υπάρξει έκπληξη- πως την παρουσίαση θα αναλάβει ο Χρήστος Φερεντίνος, αφού βέβαια ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του με το σόου του Γιούρι Γκέλερ. Όσο για την κριτική επιτροπή, ακόμα τα πράγματα είναι πολύ ρευστά, όμως σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιθύνοντες του καναλιού επιχειρούν να εξασφαλίσουν συνεργασία με τους παλιότερους κριτές που όπως θα θυμάστε είναι ο Ηλίας Ψινάκης, ο Βαγγέλης Περρής και η εκκεντρική Ματθίλδη Μαγγίρα. Εν αναμονή εξελίξεων και ανακοινώσεων λοιπόν…

Ανώνυμος είπε...

O giouri geller paei asxima epeidi ta magika den einai entiposiaka.Prin 2 vdomades otan enas mentalist ekane ekeino to magiko me tin kardia pou stamatise,ekane 27%.Xtes ta magika itan adiafora.Alla efxomai to dancing with the stars,pou tha parei ti thesi tou,na piasei perisotero.Eksallou tote oi ksanthies tha exoun teliosei

Ανώνυμος είπε...

episis,tora pou to kathe kanali exei diaforetika programmata,i prime time den anikei se kanenan.Antithetos i pita moirazetai:Gia paradeigma persi tis defteres i polikatikia ekane 50% kai i deftera anike sto mega.Fetos i pita moirazetai.O ant1 vgainei kerdismenos tin paraskevi apo to x-factor.Kai min peite oti den ekane kala noumera proxthes.Afto ofeiletai sto oti ta tragoudia den itan entiposiaka.Kai den eixe polles kontres.

Ανώνυμος είπε...

Efoson i gkolema leei oti se 15 meres o evagelatos afinei to deltio,kati kserei.

a.granado είπε...

Το τι γέλιο έριξα σήμερα με τα νούμερα του Geller δεν περιγράφεται. Μετά είμαι εγώ ο εμπαθής με τον ant1. Το σίγουρο είναι ότι μετά τον Γενάρη η agb θα ανακαλύψει εξαιτίας του ANT1 και τα αρνητικά νούμερα. Χα Χα Χα!!!!

Ανώνυμος είπε...

a.granado meta ton genari o ant1 tha vgalei kainouria programmata,kai mporei na kanei tin diafora.To oti o uri geller ekane xamila noumera den einai kati prototipo.Kai to fame story 4 me tin alimperti ekane xamila noumera,alla kai pali den egine tipota

Ανώνυμος είπε...

parastike ti les?
To prime time tou alpha de sthrizetai mono sto lazopoulo kai sto pame paketo ( kai oxi paketaki ) alla kai ston agroth mono psaxnei kai sto logariasmo sas kai ston efialth sth kouzina.... pisteuw oti opou na nai to kanali ths kantzas tha einai deutero...

a.granado είπε...

Φίλε μου 12:26,
δεν διαφωνώ. Κι εγώ είμαι βέβαιος ότι θα κάνει την διαφορά. Απλά μετά τον Γενάρη θα είναι μεγαλύτερη.
Όσο θυμάμαι τα αντενόπουλα τι γράφανε την επομένη της πρεμιέρας του GELLER γελάω ακόμα πιο πολύ.
Τουλάχιστον καταλάβαμε ποιοι βάζανε τις βόμβες.
Να δω τι άλλο θα σκεφτούνε, καθότι πάλι βόμβα λιγάκι δύσκολο.

Την πανωλεθρία του ΚΑΡΜΑ απότις ΓΛΥΚΙΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ την είδατε;
Και θέλουν τα θρασύμια να το βάλουν απέναντι στα ΜΥΣΤΙΚΑ...!!!
Ε ρε θρασύτης (που έλεγε και ο Σταυρίδης)

Ανώνυμος είπε...

12:36 o alpha tha mporouse na ginei deftero kanali ean den edioxne ton aftia,tha xeirizotan kala ti menegaki vazontas kainouria prosopa,tha eftiaxne tin apogevmatini zoni kai den tha afine ton lazopoulo na figei.Ean ekane tis parapano kiniseis tha ginotan deftero kanali,mporei kai proto.

Ανώνυμος είπε...

a.granado oi vomves einai mia alli istoria.Ean eixan parei drakonteia metra tha itan kalitera.Alla afto paei kai perase.Gia tin panolethria tou karma pistevo oti ean apo tin arxi empaine kathimerino kati tha ekane,epidi o kosmos tha to eixe sinithisei.To idio eixe simvei me ton erota kai me to vera sto deksi,opou ta noumera moirazontousan

Ανώνυμος είπε...

a.granado meta ton genari,o ant1 tha vgalei 5 sirial kai 2 talent show.Ligo einai afto?

Ανώνυμος είπε...

ναι προσπαθηστε ολοι να πεισετε το πωρωμενο βλημα της κοινωνιας agranado οτι υπαρχουν και αλλα καναλια με καλα προγραμματα εκτος απ το μεγκα του...πειτε τα καλυτερα σε εναν τοιχο περισσοτερη νοημοσυνη εχει απ αυτον...

Ανώνυμος είπε...

12:58 simfono mazi sou.Kanei les kai se aftin tin xora mono to mega iparxei os kanali

Ανώνυμος είπε...

@11:24
13 kai 20 Ianouariou. Giati rwtas? Den exei kapoio mats-kraxti. Olimpiakos kai aek apokleistikan, eno o Pana8inaikos kliro8ike me ton Pieriko kai o paok me ton Panserraiko. Mallon afta ta dio 8a metado8oun.

Ανώνυμος είπε...

-Στον Alpha εύχεσαι κάτι;
"Να καταφέρει να διατηρήσει τα ποσοστά που είχε μέχρι την Παρασκευή 20/11/09!" Afta ta eipe i alkistis maragkoudaki

Ανώνυμος είπε...

Τα χαμηλά νούμερα, επιβάλλουν αλλαγές στον ΑΝΤ1


Στο άρθρο της εφημερίδας το «Παρόν», διαβάζουμε σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια του σταθμού του Αμαρουσίου: «Τα νούμερα τηλεθέασης φέρνουν γκρίνια και η γκρίνια φέρνει διορθωτικές (;) καμιά φορά και... σπασμωδικές κινήσει. Στον ΑΝΤ1 βρίσκονται σε συνεχείς συζητήσεις και αναζητήσει για το τι θα παίξουν στη συνέχεια. Οι μεγάλες αποφάσεις για το επόμενο χρονικό διάστημα φαίνεται ότι έχουν ήδη παρθεί και έτσι οι γιορτινές ημέρες και οι πρώτες ημέρες στο δεύτερο μισό της σεζόν πρόκειται να καλυφθούν με παραγωγές που οι ιθύνοντες πιστεύουν πως θα ανεβάσουν τα νούμερα στον πίνακα θεαματικότητας. Για τις 29 Δεκεμβρίου προγραμματίζεται μια σειρά που βρίσκεται σε... λίστα αναμονής εδώ και δύο χρόνια. Το «Ιατρικό απόρρητο» που γυρίστηκε και... προωθήθηκε τελικά στην τηλεόραση της Κύπρου έρχεται κάθε βράδυ για να δημιουργήσει μαζί με το «Private practice» μια ιατρική ζώνη ειδικά για τους φαν του καναλιού..Κι εκεί που είχαμε αρχίσει να συνηθίζουμε το «Κάρμα» στην απογευματινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, οι αρμόδιοι αποφάσισαν να την εντάξουν καθημερινά στο πρόγραμμα από το τέλος Ιανουαρίου, θα προβάλλεται στις 19.00, απέναντι δηλαδή από τα «Μυστικά της Εδέμ», ζώνη που είχε συμφωνηθεί εξαρχής, παρά τις «αντιρρήσεις» του διευθυντή προγράμματος Γιάννη Λάτσιου. Τώρα που το κακόγουστο «Love bites» φθάνει στο τέλος του, ήταν γραφτό να αντικατασταθεί από το «Κάρμα». Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου (κουράγιο) θα παίζεται η εκπομπή, ενώ θα ακολουθήσουν οι επαναλήψεις των πρώτων είκοσι επεισοδίων, για τις οποίες υπάρχει η σκέψη να προβάλλονται κάθε βράδυ στις 21.00 και να μεταφερθούν μετά στη γνωστή ζώνη.

Ανώνυμος είπε...

Μαχαίρι θα μπει στα επεισόδια της σειράς «Dr Ρούλης», που τα νούμερα της δεν ευχαρίστησαν καθόλου τους αρμόδιους στο κανάλι. Παρ' όλα αυτά, οι ίδιοι είχαν δώσει έγκριση για να προβληθεί η συγκεκριμένη σειρά στην αρχή της σεζόν και είχαν αφήσει τις υπόλοιπες για αργότερα, προκαλώντας τις απορίες όλων. Όπως αναφέρουν πάντως οι πληροφορίες, ο Χάρης Ρώμας θα στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο... σπίτι του. Στο μεταξύ, προγραμματίζονται ήδη οι νέες σειρές που θα βγουν στον αέρα όταν κλείσουν αυλαία τα ριάλιτι του σταθμού. Το «Next Top Model», το «X-Factor» και ο «Διάδοχος του Γιούρι Γκέλερ» θα ολοκληρώσουν τους κύκλους τους στο τέλος Ιανουαρίου. Για πρεμιέρες λοιπόν ετοιμάζονται η «Ονειροπαγίδα» της Όλγας Μαλέα με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Καραμίχο και τη Μαρία Σολωμού, η σειρά «Ελεύθερος κι ωραίος» του Πάνου Αμαραντίδη με τον Γιώργο Πυρπασόπουλο και τη Θάλεια Ματίκα, ο «Πόλεμος των άστρων» και το «Κύριος και Κυρία Πελς» με τον Μιχάλη Μαρίνο και την Άντα Λιβιτσάνου. Ερωτηματικό υπάρχει για το «Λίτσα.com», που φαίνεται πως το 'χει... τάμα να κρατά σε αναμονή τους συντελεστές για το αν θα συνεχίσει να παίζει ή όχι.»

Ανώνυμος είπε...

I epanalipsi tou themou(ola 10)pige kalitera sta tetarta apo ton uri geller.Episis kala noumera kanei kai o akaliptos

Ανώνυμος είπε...

paidia deite ston alpha tin anta livitsanou:kanei theatro kai kateftheian paei kai tragoudaei.Afto tha pei kalitexnis.Tha kanei kai tileorasi.Episis i oneiropagida mono kai mono apo to treiler fanike oti einai kalo sirial

Ανώνυμος είπε...

O ant1 tin triti tha valei epanalipsi tis audition tou x-factor.Eksipni kinisi.Lete na perasei tis petheres?

a.granado είπε...

Φίλε μου 12:58,
συμφωνώ ότι ένας τοίχος έχει περισσότερη νοημοσύνη από μένα. Μιλάς εξ ιδίας πείρας προφανώς.
Απλά προτιμώ να είμαι άνθρωπος και να βλέπω MEGA παρά τούβλο και να βλέπω ΑΝΤ1.

Ανώνυμος είπε...

a.granado,an den ipirxe to mega,ti tha evlepes?

Ανώνυμος είπε...

11:56 πμ
Και επειδη θα τελειωσουν οι Ξανθιες και θα ξεκινησει το dancing with the stars το Mega και τα αλλα καναλια πιστευεις οτι θα ριξουν "μαυρο"(?)

Αυτο ειναι που μ'ενοχλει πιο πολυ σε κατι πυροβολημενα σαν και εσενα,οτι θεωρειτε σιγουρη επιτυχια συμφωνα με τα συμφραζομενα σας οτιδηποτε νεο θα ερθει στον αντ1,λες και τα υπολοιπα προγραμματα που θα παιζουν σε mega,alpha,star κλπ.κλπ.θα ειναι για τον που...ο και σιγουρα αποτυχημενα!
Η τηλεοπτικη σαιζον που διανυουμε μεχρι και εθχες ΜΑΣ/ΣΑΣ εχει διδαξει οτι η φετινη χρονια εχει εκπληξεις και ΤΙΠΟΤΑ δεν πρεπει να θεωρειτε ΔΕΔΟΜΕΝΟ!!!
Ακομη να το καταλαβεις(?)

Ανώνυμος είπε...

12:01 μμ
Τι αλλο θα διαβασω πειτε μου δηλαδη(?)
Ακου εκει "tora pou to kathe kanali exei diaforetika programmata,i prime time den anikei se kanenan"
Μα θελέτε και τα λετε αυτα η σας ξεφευγουν?Η προσπαθειτε να "πιαστειτε"απο καπου για να δικαιοληγησετε τα αδικαιολογητα?
Αγαπη μου η prime time σε συνολικο μεσο ορο καθε αλλο παρα μοιρασμενη ειναι φετος,ανοικει ΞΕΚΑΘΑΡΑ σε mega και alpha,ο ant1 ειναι χιλιομετρα μακρια πλεον και star,alter απεχουν αιωνες!
Αυτο εσυ το λες "μοιρασμα"(?)Για να καταλαβω δηλαδη...

Ανώνυμος είπε...

12.01
"O ant1 vgainei kerdismenos tin paraskevi apo to x-factor.Kai min peite oti den ekane kala noumera proxthes.Afto ofeiletai sto oti ta tragoudia den itan entiposiaka.Kai den eixe polles kontres."



Αυτο ειναι το προβλημα του αντ1 μεχρι στιγμης,οτι βγαινει κερδισμενος ΜΟΝΟ απο αυτο το σοου απο αποψη αριθμων και για μια μονο ημερα,γιατι αν κατσουμε να σκεφτουμε τι παραγωγη ειναι και το συγκρινουμε με αυτα τα νουμερα που φερνει δεν ξερω κατα ποσο ευχαριστημενοι μπορει να ειναι οι υπευθηνοι του αντ1!
Οσο δε για τις αλλες ημερες,πες μου υπαρχει κατι που να μονοπωλει το ενδιαφερον του τηλεοπτικου κοινου σε αυτο το καναλι?Απολυτος τιποτα,ουσιαστικα(αντε μια εξαιρεση το μοντελο)

Ανώνυμος είπε...

12:26 μμ
Αλλα ντ'αλλα της Παρασκευης το γαλα!!!

Ανώνυμος είπε...

12:36 μμ
Ρε παιδια τοσο κουτορνιθια ειστε πια????????
Διαβαστε ΚΑΛΑ τι γραφει ο perastikos και μετα μιληστε,τοσο παιδακια ειστε γαμω το κερατο μου???
Το εγραψε και πιο πανω αλλος ενας,"ισα ισα που ειρωνευετε αυτα που ειπε ο Λατσιος"Ο τιλος πανω,πανω "Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ"που βγαζει ματι δεν το βλεπετε?

Ανώνυμος είπε...

12:36 μμ
Ρε παιδια τοσο κουτορνιθια ειστε πια????????
Διαβαστε ΚΑΛΑ τι γραφει ο perastikos και μετα μιληστε,τοσο παιδακια ειστε γαμω το κερατο μου???
Το εγραψε και πιο πανω αλλος ενας,"ισα ισα που ειρωνευετε αυτα που ειπε ο Λατσιος"Ο τιλος πανω,πανω "Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ"που βγαζει ματι δεν το βλεπετε?

Ανώνυμος είπε...

12:45 μμ
Σου ειπε κανεις οτι φευγει ο Λαζοπουλος και το πετας σαν δεδομενο???
Οτι ναναι λεμεεεεεεεεεεε!!!

Ανώνυμος είπε...

12:45 μμ
Σου ειπε κανεις οτι φευγει ο Λαζοπουλος και το πετας σαν δεδομενο???
Οτι ναναι λεμεεεεεεεεεεε!!!

Ανώνυμος είπε...

12:51 μμ
"To idio eixe simvei me ton erota kai me to vera sto deksi,opou ta noumera moirazontousan"
Τι εκανε λεει???????
Μοιραζοντουσαν τα νουμερα της Βερας με τον Ερωτα???????
Μια ματια στα πινακακια της agb πανε να ριξεις τωρα για να δεις ποση σκονη ετρωγε ο Ερωτας απο την Βερα!Δεν ειναι δυσκολο"www.agb.gr"!!!

Ανώνυμος είπε...

12:52 μμ
"meta ton genari,o ant1 tha vgalei 5 sirial kai 2 talent show.Ligo einai afto?"
Καθολου λιγο δεν ειναι αυτο και κανεις δεν υποστηριξε το αντιθετο αλλωστε,το θεμα ειναι να ειναι πετυχημενα αυτα που θα βγουν,τι σημασια εχει αν ειναι 5 σηριαλ η 15?

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤ1 σε νευρικη κριση ...πλεον,οσο και να θελει/ηθελε ο Λατσιος να μας πεισει την προηγουμενη εβδομαδα για την...δηθεν "πολυ καλη" πορεια του αντ1 ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙ!!!
Και αυτο γιατι τα νουμερα μιλανε μονα τους!
Ενδεικτικα να αναφερω οτι αυτη η εβδομαδα μεχρι και εχθες νομιζω οτι ειναι και η χειροτερη απο την αρχη της σαιζον για τον αντ1 με 14.3% μεσο ορο και τον alpha σε αποσταση αναπνοης στο 14.2%(και στα νεναικα στην 2η θεση καθαρα),οσο για το mega απολαμβανει την 1η θεση με ασφαλεια!

Ανώνυμος είπε...

Τα ιδιαιτέρως χαμηλά νούμερα τηλεθέασης στον σταθμό του ΑΝΤ1 φαίνεται να έχουν προβληματίσει τους ιθύνοντες του καναλιού, οι οποίοι εδώ και κάποιες μέρες, ψάχνουν τρόπους να ξανακερδίσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Νέα σίριαλ, καινούριες σειρές, «κόψιμο» σε ήδη υπάρχουσες, καθώς επίσης και αλλαγή στην ώρα προβολής είναι μερικά από τα μέτρα που σκοπεύει να πάρει ο σταθμός μετά τα Χριστούγεννα. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διαβάζουμε, επίσης, και την Ντέπυ Γκολεμά στην εφημερίδα "Realnews", η οποία στη στήλη της "Μέχρι Κεραίας" γράφει: "Μέσα στο επόμενο 15θήμερο με αιτία τα νούμερα και αφορμή το site ο Νίκος Ευαγγελάτος δεν θα είναι πλέον ο παρουσιαστής ειδήσεων του ΑΝΤ1".

Ανώνυμος είπε...

Oι τηλεπερσόνες συνωστίζονται έξω από τα γραφεία των παραγωγών για μια πολυπόθητη θέση στα ριάλιτι .
Tα καινούργια projects που θα βγούν στον τηλεοπτικό αέρα από τον Ιανουάριο έχουν ήδη αρχίσει να σχεδιάζονται και τα δοκιμαστικά έχουν πάρει φωτιά. Μαζί τους και οι τηλεστάρ. Η """""""""""""Ευγενία Μανωλίδου""""""""""""""""" πέρασε και εκείνη από τη διαδικασία του δοκιμαστικού για το ριάλιτι με τις πεθερές και τις νύφες.(στον alpha)

Ανώνυμος είπε...

Καλα πσο τραγικοι ειναι στο star.gr????
Ολη την εβδομαδα "σιωπουν"για τα νουμετα τους γενικως αλλα και ειδικα για το κεντρικο δελτιο που πατωνει σε ολα τα κοινα και για εχθες που ΔΕΝ εχει κατι ψηνεται και επιτελους ΜΙΑ φορα περασε το σταρ στην 1η θεση στα νεανικα σε αποσταση αναπνοης το mega,εβγαλάν αναρτηση που ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ!!!!
Τοση απελπσια πια?
Καταλαβενετε στην κατασταση ΠΑΝΙΚΟΥ βρισκοντε ε?
Πως ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

12:01 I PRIME TIME ANIKEI SE OLA TA KANALIA.tHA ANIKE STO MEGA EAN TA ALLA KANALIA EPIANAN MONOPSIFIA.AFTA AS TA LEGES PERSI.

Ανώνυμος είπε...

2:02 Tha itan se nevriki krisi an kovontousan ola ta programmata opos egine tin periodo 2007-2008.Eidika fetos pou iparxei oikonomiki krisi,ola ta kanalia einai se nevriki krisi.Sinexos akoume oti ta diafimistika esoda se kathe kanali meionontai kata 30%

Ανώνυμος είπε...

2:01 ennousa oti tha leipsei kai tha afisei terastio keno piso tou

Ανώνυμος είπε...

“Όταν με βλέπει η Αναστασία στην τηλεόραση χαίρεται πάρα πολύ. Χτυπάει παλαμάκια και γελάει. Είναι πολύ όμορφη. Η ενέργεια που μου δίνει αυτό το πλάσμα εδώ και ένα χρόνο στην ζωή μου είναι κάτι που δεν θα άλλαζα με τίποτα “ δήλωσε ο Σάκης Ρουβάς. Μάλιστα μίλησε για το αν θα έπαιζε με την Κάτια Ζυγούλη σε μία κινηματογραφική ταινία. “Δεν το έχουμε σκεφτεί, μπορεί όμως και να γίνει στο μέλλον... Κάνουμε ο ένας στον άλλον κριτική, αλλά σε ένα επίπεδο τελείως καλοπροαίρετο. Όχι ουσιαστική κινηματογραφική κριτική. Ο καθένας λέει στον άλλο τι του άρεσε ή όχι. Νομίζω ότι σιγά σιγά θα αρχίσουμε να γινόμαστε πιο αυστηροί κριτές μεταξύ μας” τόνισε ο Σάκης, οποίος είναι έτοιμος για το επόμενο Ελληνικό κινηματογραφικό του βήμα με συμπρωταγωνίστρια την Δήμητρα Ματσούκα. Πότε όμως θα έφτανε στα άκρα ο Σάκης Ρουβά; “Δεν ξέρω τι θα με φτάσει στα όρια μου...σίγουρα αν μου πειράξουν το παιδί μου, αλλά δεν θα ήθελα να το διαπιστώσω” ομολόγησε ο τραγουδιστής σε συνέντευξή του στο “Πρώτο Θέμα”. Telika aftos o anthropos einai o apolitos elinas star

Ανώνυμος είπε...

Το σίγουρο είναι ένα !!! Γιατί το MEGA κερδίζει κατα κράτος το Prime Time ??? Γιατί εξακολουθεί να επενδύει στο αγαπημένο είδος των τηλεθεατών, τα ΣΗΡΙΑΛ !!!! Γιατί ο ΑΝΤ1 πάτωσε ??? Γιατί αρνήθηκε την ιστορία και την ταυτότητα του και αποκήρυξε τα σήριαλ !!! Χωρίς να είμαι κολλημένος με κανένα κανάλι, πραγματικά είμαι περίεργος να δώ αν τα νέα σήριαλ (που τόσο καθυστερημένα θα εντάξει ο ΑΝΤ1 στο πρόγραμμα του) θα είναι καλά και θα καταφέρουν να σηκώσουν το κανάλι λίγο !!! Και πραγματικά, εύχομαι να πάνε καλά, όχι μόνο γιατί δίνουν δουλειά σε τόσο κόσμο, αλλά για να καταλάβουν κιόλας οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ υπέυθυνοι του ΑΝΤ1 πόσο μέγα λάθος έκαναν να μην τα βάλουν απο την αρχή !!!

Ανώνυμος είπε...

Ετσι για να μη ξεχνιομαστε...
prime time(21:00-00:00)Απο Δευτερα μεχρι Σαββατο(εχθες δηλαδη) για την εβδομαδα που σχεδον περασε...


1.mega 22.9%
2.alpha 22.4%
3.ant1 13.6%
Για να μην κανουν και καποιοι παραπονα οτι δεν βαζουμε μεσα τα "δυνατα"χασρτια του αντ1(δλδ Φακτορ και Γκελερ(?)),οριστε τα εβαλα
...αλλαζει κατι(?)
Τιποτα ειναι η απαντηση,επισης 22.4% το ποσοστο του ..."delta"(οπως λετε μερικοι "εξυπνοι" τον λετε) πρεπει να μαθετε πως με ενα Λαζοπουλο δεν μπορεις να εχεις τοσο μεγαλο ποσοστο,προφανως φετος ο alpha εχει ΚΑΙ ΑΛΛΑ προγραμματα τα οποια εχουν μπει στην επιλογη των πολλων τηλεθεατων για να μην ακουω μακακιες!
Οσο για το Mega δεν χρειαζετε να μιλησω,και πεσμενο να ειναι με περυσι(θα με συχγωρεσετε αλλα δεν εχω περσινα νουμερα αντιστοιχης περιοδου)το οτι κραταει την 1η θεση για ακομη μια σαιζον ειναι επιτυχια!!!

Ανώνυμος είπε...

2:53 kala o ant1 pou ekane lathos,o alpha pou ta evgale entelos?Giati de les tipota gia afto?

Ανώνυμος είπε...

3:14 pos ginetai o alpha na einai 2os eno tis perisoteres meres einai tritos i tetartos?

Ανώνυμος είπε...

2:35 μμ
Απο αυτα που ειπε δηλαδη το εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι ο απολυτος Ελληνας star?
Τα αυτονοητα ειπε αγαπη μου!
Αυτα που θα ελεγε ο καθε ΛΟΓΙΚΟΣ ανθρωπος για το παιδι του!
Μην "φουσκωνετε"λογια και προσωπα τα οποια λενε αυτα που θα λεγε και καποιος απλος ΜΗ αναγνωρισιμος ανθρωπος!!!

Ανώνυμος είπε...

kala ekei ston alpha pane kala???epi 2 meres vazoun se epanalipsi tin idia tainia...ton valliant,to gennaio peristeri....kai xthes kai simera ksana...to proseksate???toso kala noumera ekane exthes???

Ανώνυμος είπε...

4:01 μμ
Αγορακι μου ειναι τοσο απλα τα πραγματα!
Μα γιατι εκπλησεστε?
Τα νουμερα ΔΕΝ τα κοιτατε?
Γιατι υποτιματε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ τον alpha?
Παμε ξανα απο την αρχη...
Μιλαμε για prime time αυτο ειναι κατανοητο ετσι?Ετσι!!!Μιλαμε για την εδομαδα που μας περασε!


Δευτερα
Ο alpha ειναι οντως πολυ χαμηλα στο συνολο ημερας,οπως και στην prime time!
Τριτη
Λαζοπουλος47%+Αγροτης(ε)20%+
Στο συνολο ημερας παντα 2ος με πολυ υψηλα ποσοστα(20.8% συγκεκριμενα για την εβδομαδα που μας περασε) και(μαλιστα υπηρξαν και κανα 2 φορες που ηταν και 1ος)
Τεταρτη
Αγροτης 24%,Σαμοιλης 18%+,Μποτρινι 17%
Στο συνολο ημερας ηταν στην 3η θεση με 14.0% και τον αντ1 στην 2η με 14.1%(διαφορα μολις ...0.1%)
Πεμπτη
Πακετο 39%,Μποτρινι 31,1%
Στο συνολο ημερας 2ος με 16.7%,στην 3η θεση ο αντ1 με 13.1%
Παρασκευη
Ελληνικη τανια γυρω στο 12αρι
Στο συνολο ημερας 3ος με 2ο τον αντ1 που εχει φακτορ και υψηλο μεσο ορο ημερας
Σαββατο
Λαζοπουλος(ε)γυρω στο 20%
Στο μεσο ορο ημερας 3η θεση με ...5ο τον αντ1 και ενα Γκελερ πιο κατω απο ποτε!
Σου λυθηκαν οι αποριες τωρα(?)


Συμπερασμα
alpha
Τριτη,Τεταρτη,Πεμπτη,Σαββατο οι καλες του μερες στην prime time(Για τις προηγουμενες εβδομαδες ηταν και η Κυριακες με τις ταινιες του να χτυπανε απο 20% βλ.Τιτανικος και 15αρια βλ.Τσακι Τσαν,Μετα την επομενη μερα κλπ.)
αντ1
Δευτερα,Παρασκευη οι καλες του μερες στην prime time με μοντελο και φακτορ
Τριτη,Τεταρτη,Πεμπτη,Σαββατο(και πολλες Κυριακες τις προηγουμενες εβδομαδες)ειναι ανυπαρκτος,τα μονοψηφια πανε και ερχονται συννεφο!
Ας ειναι καλά Παπαδακης,Τατιανα και επανληψεις το μεσημερι που ανεβαζουν τον μεσο ορο του σταθμου,αλλα εκει που ρεει το χρημα(9-12 το βραδυ) το θεμα ειναι οτι για το 1ο μισο της σεζον απετυχε!


Υ.Γ.
Την Γιουροπα λιγκ δεν την συμπεριελαβα διοτι ειναι κατι σαν "εκτακτο event"και οχι κανονικη ροη προγραμματος σε εβδομαδιαια βαση!


Ελπιζω να ελυσα τις οποιες αποριες(?)ειχες και εσυ και αλλοι!



Και ξαναλεω...
Ειναι τοσο απλα τα πραγματα,ενα κουμπιουτερακι υποθεση που λεει και ο perastikos στην αναρτηση του απ'εξω!

Ανώνυμος είπε...

4:38 μμ
Δεν ειναι η 1η φορα που συμβαινει αυτο!
Μην προσπαθεις να βγαλεις απο την μυγα ξυγκι για να ριξεις λασπη!!!
Απο τον περασμενο Μαιο εφαρμοζετε αυτη η τακτικη προφανως για να βγαλουν τα "σπασμενα"απο την περσινη σεζον και τις μαλακιες της Μαραγκουδακη που βουλιαξε το καναλι με ενα καρο χρεη απο τις αποτυχημενες σειρες!

Ανώνυμος είπε...

4:43 KSEXASES TO 10-1 MAZI.Episis giati kanenas den sxliazei ta noumera tis vasilisas???Kai kati allo:pistevete oti ta neanika koina iparxoun stin proini zoni?

Ανώνυμος είπε...

Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που σημειώνει κάθε Κυριακή το The twenty με τον Γιώργο Καπουτζίδη το Μega σκέφτεται να του δώσει παράταση 5 με 6 επεισοδίων . Αμέσως μετά το τέλος των γυρισμάτων ο σεναριογράφος-ηθοποιός θα ασχοληθεί με τη συγγραφή της νέας σειράς του που θα δούμε την επόμενη...
σεζόν φυσικά από το Mega.


Παράταση όμως τουλάχιστον μέχρι τα τέλη της φετινής σεζόν θα πάρει και το Taxi girl με τη Βίκυ Σταυροπούλου. Το Παιχνίδι μετά το τέλος των επετειακών εκπομπών θα συνεχίσει στο γνώριμο ύφος του όπως παλιά.

Ανώνυμος είπε...

Oλοκληρώθηκαν πριν λίγες μέρες τα γυρίσματα για τα δύο νέα επετειακά επεισόδια των Δέκα μικρών Μήτσων του Λάκη Λαζόπουλου. Σχεδόν όλοι οι συνεργάτες του mr 50% πέρασαν από το ''Τσαντίρι'' του στον Alpha (Χαραλαμπόπουλος,Γερασιμίδου και Τάσος Παλαντζίδης). Τα επεισόδια σύμφωνα με τον προγραμματισμό...
του καναλιού θα προβληθούν μετά τις γιορτές.

Όσο για το Αλ τσαντίρι νιουζ, στις 10 Δεκεμβρίου θα προβληθεί η τελευταία για φέτος εκπομπή αφού μετά ο Λάκης αρχίζει τις παραστάσεις του ''Βιοπαλαιστή στη στέγη'' για δεύτερη χρονιά. Στο τσαντίρι του θα τον δούμε ξανά σε μόνιμη βάση από τα μέσα Φεβρουαρίου ενώ όταν το απαιτεί η επικαιρότητα θα χτυπάει με έκτακτες εκπομπές.

Ανώνυμος είπε...

Το ριάλιτυ ''Σούπερ Νταντά'' έρχεται στην Ελλάδα και μάλιστα εις διπλούν. Τόσο ο Αlpha με την εταιρεία παραγωγής των Γερμανών Constantin Entertainment αρχίζει γυρίσματα μέσα στον Δεκέμβριο όσο και ο ΣΚΑΙ (που προβάλλει εδώ και καιρό τη Βρετανική εκδοχή με τίτλο ''Νanny 911'') ο οποίος ετοιμάζεται και αυτός για γυρίσματα σε συνεργασία με τη Cinegram. Oι υποψήφιες νταντάδες θα πρέπει να βάζουν στη θέση τους άτακτα παιδιά και ανυπάκουες οικογένειες. Αυτές που θα επιλεγούν θα έχουν ένα ή και περισσότερα παιδιά ηλικίας 3 ως 12 ετών και ο τόπος διαμονής τους θα πρέπει να είναι η Αθήνα.

Ανώνυμος είπε...

Aν και η σειρά καταγράφει πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης σε σχέση με τα περσινά 40άρια το Μεγάλο Κανάλι παρήγγειλε ακόμα 40 επεισόδια για την Πολυκατοικία που θα βασίζονται αποκλειστικά αυτή τη φορά σε ελληνικό σενάριο και όχι στο ξένο. Αυτό σημαίνει πως μέχρι τα επόμενα Χριστούγεννα θα βλέπουμε τις περιπέτειες των ενοίκων της Πολυκατοικίας. Στα προσεχή επεισόδια μάλιστα θα την επισκεφτεί και η Δούκισσα Νομικού σε μια γκεστ εμφάνιση.

Ανώνυμος είπε...

Den mporo na katalavo giati theloun na to pane 3 xronia.Edo to kafe tis xaras pou ekane 50% tin triti xronia patose,den tha patosei i polikatikia?

Ανώνυμος είπε...

Μέλος της κριτικής επιτροπής που θα απονείμει τα αμερικανικά βραβεία τηλεόρασης ΕΜΜΥ είναι ο διευθυντής ψυχαγωγικού προγράμματος του ΑΝΤ1 Γιάννης Λάτσιος που έφυγε ήδη για Νέα Υόρκη για να εκπληρώσει τις σχετικές υποχρεώσεις.


Σημειώνεται ότι είναι ο μοναδικός Έλληνας που έχει καταλάβει τέτοια θέση και είναι σημαντικό ότι ούτε το κανάλι αλλά ούτε και ο ίδιος δεν βγήκαν να το διαφημίσουν όπως θα έκαναν πολλοί άλλοι στη θέση του.

Ανώνυμος είπε...

4:38 μμ
Δεν ειναι η 1η φορα που συμβαινει αυτο!
Μην προσπαθεις να βγαλεις απο την μυγα ξυγκι για να ριξεις λασπη!!!
Απο τον περασμενο Μαιο εφαρμοζετε αυτη η τακτικη προφανως για να βγαλουν τα "σπασμενα"απο την περσινη σεζον και τις μαλακιες της Μαραγκουδακη που βουλιαξε το καναλι με ενα καρο χρεη απο τις αποτυχημενες σειρες!


4:00 μμ
Μα να πει τι(?)
Απο τον alpha ποιος νοημον τηλεθεατης να εχει παραπονο που δεν εβαλε καμια σειρα φετος(?)
Και που εβαζε δεν τις κοιτουσε και κανεις,ουτε καν...οι ηθοποιοι που επαιζαν σε αυτες(Lol)
Οποτε επελεξε να ακολουθησει την καλυτερη τακτικη ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΟ προγραμμα με real life...εκπομπες(που οπως ελεγε και ο kostas τον Αυγουστο που μας περασε παντα τραβανε μια μεγαλη μεριδα κοινου)
Ο τηλεθεατης δεν εχει την ιδια απαιτηση οσον αφορα τις σειρες παντα με τον αντ1(που οπως και να χει εχει μια ιστορια με αυτες)σε σχεση με τον alpha που η μονη πολυ καλη σειρα που μου ερχετε στο μυαλο ειναι τα Υπεροχα Πλασματα!

Οποτε μετα απ'ολα αυτα
Γιατι να βαλει τον alpha μεσα ο 2.53(?)

Ανώνυμος είπε...

Όντως, αυτό με τα νεανικά κοινά στην πρωινή ζώνη είναι ένα θέμα ! Είχα ρωτήσει φίλο διαφημιστή, γιατί αυτή η εμμονή με το 15-44, δηλαδή οι 45-55 ας πούμε, που λογικά είναι επαγγελματικά και οικονομικά στην ανώτερη φάση που θα έχουν ποτέ, δεν έχουν αγοραστική δύναμη ?? Μου απάντησε οτι δεν είναι θέμα αγοραστικής δύναμης μόνο ! Είναι και το ότι οι διαφημιστές πιστεύουν οτι οι άνω των 45 έχουν πλέον ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ γνώμη και δεν είναι εύκολο να παρασυρθούν απο διαφημίσεις. ΟΚ, λογικό !
Όσοι όμως ΝΕΟΙ είναι το πρωί σπίτι τους και βλέπουν τηλεόραση, λογικά είναι ή φοιτητές ή (δυστυχώς) άνεργοι, άρα ΔΕΝ έχουν χρήματα να ξοδέψουν ! Οπότε ποιά η χρησιμότητα των Νεανικών κοινών το πρωί ;;;

Ανώνυμος είπε...

4:55 μμ
Φυσικα ΚΑΙ υπαρχουν,απι την στιγμη που τα καναλια ενδιαφεροντε γι'αυτα!
Σιγουρα σε πολυ μικροτερη μεριδα απ'τοι το μεσημερι,απ'οτι το απογευμα,απ'οτι το βραδι,ΑΛΛΑ υπαρχουν!
Ποιος δεν μιλαει γαι την ..."βασιλισα"?
ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ!!!
Απο το πρωι μεχρι το βραδυ,τυφλος εισαι????Η κουφος?????
Τα εχουμε ακουσει ΟΛΑ πια γι'αυτην,καθε μερα σχολιαζουν τα τεταρτα και τα...λεπτα!
Περυσι θελατε στον αντ1 τα νεναικα,φετος που ειστε 1οι στο 10-1 στο τοταλ επικαλειστε αυτο,τα νεανικα ΔΕΝ σας νοιαζουν,αποφασιστε πια!!!
α....sorry που ξεχασα να τους βαλω(και το εκανα επιτηδες φυσικα)!
Και καρφωθηκες κατευθειαν κιολας...
Σαν νιανιαρο που εισαι!
Ειμαι σιγουρος οτι εισαι ο tv nea!

Ανώνυμος είπε...

Ego pantos opos kai polloi alloi theoro ta neanika koina to proi(10-1)aniparkta.Diladi pios einai to proi spiti?Mono i nikokira kai oi anergoi.Ante kai kapioi fitites.Mono pou afto den ginetai se kathimerini vasi.

Ανώνυμος είπε...

5:11 den eimai o tvnea.Eimai aplos enas anthropos pou vlepei ta panta.Eimai 17 xronon kai pao sxolio.Fetos den vlepo toso tileorasi oso persi.

Ανώνυμος είπε...

oi seires tou alpha oso itan stin alfa i semina ixan skisi ..Kai mia xara tis evlepe to koino .otan i semina antakatastathike patose ke to programma gt i sires patosan..kakes epiloges apla

Ανώνυμος είπε...

4:55 μμ
Φυσικα και υπαρχουν και τα θελουν τα καναλια,αλλιως δεν θα γινοταν ολος αυτος ο χαμος που εγινε περυσι με τον πρωινο καφε και τους 5 παρουσιαστες που αλαξε ο αντ1!
Αραγε την Ζαριφη και τον Μουτσινα για ποιον λογο τους ειχαν παρει?
Για να κανουν καλο τοταλ?
Μα οχι φυσικα,για να κανουν καλα νεανικα!
Αραγε τον Αρναουτογλου γιατι τον..."εφυγαν"κακην κακως?
Γιατι τα νεανικα του ηταν πολυ πισω σε σχεση με αυτα της Μενεγακη!
Οποτε προφανως και τα θελουν τα νεανικα,γιατι προφανως ακομη και με μικρη μεριδα τηλεθεατων που βλεπει τηλεοραση το πρωι δεν παυει να ειναι μια "μαχη"που θα ηθελε να κερδισει το καθε καναλι σε αυτο το ταριετ γκρουπ!

Ανώνυμος είπε...

o alpha eixe aksiologes kai kales seires.Tha se do sto plio,kinoumeni ammos,arxipelagos,erotas me epidotisi oga,kokkinos kiklos,dekati entoli

Ανώνυμος είπε...

5.14 μμ
Μη δίνεις σημασία αγόρι μου ! Απλά υπάρχουν κάποιοι απολίτιστοι φασίστες κάφροι εδώ μέσα, τρελλαμένοι με το κανάλι που τυφλά υποστηρίζουν, που για άγνωστο λόγο τους πιάνει μια λύσσα υστερίας έτσι και κάποιος εκφέρει μια αντίθετη γνώμη με τη δική τους και βλέπουν συνωμωσίες, εγκάθετους, δολοφόνους και τρομοκράτες των αντιπάλων καναλιών ! Αλλά είναι μειοψηφία, οι περισσότεροι προσπαθούμε να κάνουμε μια πολιτισμένη κουβέντα για τηλεόραση, πέρα απο τρελλά κολλήματα χυδαίων τύπων και γι'αυτό οι γνώμες νέων, απλών τηλεθεατών όπως εσύ, είναι πολύ χρήσιμες !

Ανώνυμος είπε...

5:21 kati tetio eixa pathei kai ego persi.Oi katastaseis itan teties pou evlepa sinexeia tv kai eixa kolisei.Tora omos einai alios ta pragmata.Leo tin apopsi mou gia kati pou mou aresei.Oso gia ta noumera pistevo pos einai mia plasmatiki istoria.Gia paradeigma persi i lola epiane ligo alla mou emathe para poli.Oi perisoteroi sto sxoleio tin evlepan epidi itan oti prepei gia tous efivous

Ανώνυμος είπε...

"Επειδή ακούω συνεχώς για αδικία στο X-Factor της Παρασκευής, θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση, γιατί χωρίς να είμαι ειδικός, ξέρω ότι υπάρχει μια πολύ απλή εξήγηση. Όταν ένα κανάλι αγοράζει τα δικαιώματα μιας εκπομπής από μια ξένη εταιρία παραγωγής, οφείλει να υλοποιήσει την εκπομπή με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που υλοποιείται και στο εξωτερικό. Πολύ απλά, δεσμεύεται από το συμβόλαιο να το κάνει αυτό...
Για όσους λένε ότι την Παρασκευή στο X-Factor έγινε αδικία και ότι δήθεν το show είναι στημένο, η απάντηση είναι η εξής: ο Ant1 ήταν υποχρεωμένος να ακολουθήσει τις εντολές των Άγγλων που έχουν τα δικαιώματα του show. Στο πρωτότυπο format δεν υπήρχε πρόβλεψη να αναβληθεί το show σε περίπτωση που αρρωστήσει κάποιος παίκτης. Απ’ ότι έμαθα, οι υπεύθυνοι του Ant1 επικοινώνησαν με τους υπεύθυνους στο εξωτερικό κι εκείνοι δεν τους επέτρεψαν να αναβάλουν το show. Μέχρι και ο κ. Λεβέντης στην αρχή του show διευκρίνησε ότι μήλησαν μαζί τους και τους είπαν ότι το show πρέπει να συνεχιστεί κανονικά. Όσοι τηλεθεατές δεν γνωρίζουν τι σημαίνει αγοράζω ένα συγκεκριμένο format και είμαι υποχρεωμένος να το ακολουθήσω κατά γράμμα, καλύτερα να το μάθουν, γιατί από την Παρασκευή έχω ακούσει τουλάχιστον 10 διαφορετικές απόψεις για το τι πιστεύει ο κόσμος ότι θα έπρεπε να γίνει, αγνοώντας εντελώς αυτή την παράμετρο.
Από εκεί και πέρα, αν κάποιος από τους συμμετέχοντες δεν συμφωνεί με αυτό, μπορεί να σηκωθεί και να φύγει. Από τη στιγμή που όλοι συμφώνησαν σε αυτή τη διαδικασία, θα έπρεπε να περιμένουν ότι η απόφαση ίσως και να ήταν άδικη. Γι’ αυτό όμως ευθύνεται κυρίως το κοινό, γιατί στο live της Παρασκευής συμμετείχαν και κάποια άτομα που κανονικά θα έπρεπε να φύγουν, αλλά το κοινό τους στήριξε. Όσο για τον κ. Θεοφάνους, το μόνο που έχω να πω είναι ότι και σε προηγούμενα lives έγιναν μεγάλες αδικίες, για τις οποίες ήταν κι εκείνος υπεύθυνος, αλλά δεν αντέδρασε έτσι και ούτε και τώρα θα αντιδρούσε έτσι αν δεν αποχωρούσε η δική του παίκτρια. Και αν δεν αντιδρούσε εκείνος έτσι, το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν θα αντιδρούσε έτσι και ο κόσμος...
Σας παρακαλώ δημοσιεύστε το για να ακουστεί και μια άλλη άποψη."
πηγη:troktiko.gr

Ανώνυμος είπε...

Σχολιάζοντας την συνέντευξη της Αλκηστις Μαραγκουδάκη, η Σταματίνα Τσιμτσιλη με ένα χαμογελάκι όλο μυστήριο προμηνύει νέα για το επόμενο επαγγελματικό βήμα της άλλοτε υπεύθυνης των δημοσίων σχέσεων του Αλφα. Άραγε και το γεγονός ότι η συνέντευξη δόθηκε στην...



Real News σημαίνει κάτι; Λέτε να βρεθεί προς Μπουρνάζι μεριά; Τι να προμηνύουν τα μαύρα και τα κόκκινα κοράκια;

Ανώνυμος είπε...

5:15 μμ
ναι πως...
στις ηλικιες 65+..."εσκιζαν",γιάυτο και ο alpha βρεθηκε να χρωσταει τα μαλλιοεκεφαλα του απο εκεινες τις χρονιες,γιατις "φοβερες" ιδεες την Σεμινας,του Χατζηνικου και της Κουτσελινη!!!
Αν δεν ξερετε επειδη ειστε και μικροι,μην μιλατε ρε παιδια,αφηστε το καλυτερα δηλαδη!

Οσο για τις σειρες του Κοκκινοπουλου,οκ ΛΑΘΟΣ μου μεγαλο που τις παρελειψα,οντως ειναι ισως οι καλυτερες που εχουν περασει απο αυτο το καναλι!
Αλλα ηταν...μονο 2 και τα υπεροχα πλασματα 3!


5:14 μμ
και ενας ανθρωπος ο οποιος εχει κολλημα με τον αντ1,ελα πεστο μην...αντρεπεσε που ελεγε και η ανεπαναληπτη μαντα σουσου([που φυσικα δεν γνωριζεις)

Ανώνυμος είπε...

5:29 iparxoun xronies pou mou aresei o ant1 kai alles oxi.Gia paradeigma persi den evlepa ant1.Fetos omos vlepo kai afto ofeiletai sta rialiti/talent show.Mou aresan apo palia,dioti deixnoun tin alithini zoi kai pragmatikotita.

Ανώνυμος είπε...

5:26 plaka-plaka kathe vdomada to x-factor siziteitai pantou.

Ανώνυμος είπε...

5:21 μμ
5.14
κλπ.κλπ.

Ελα τωρα που θα μας το παιξει και αντικειμενικος...
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ??????

Το τυπακι με το που ξεχασε ο αλλος να βαλει το 10-1 μαζι ,μεσα στις επιτυχιες του αντ1 "ΤΣΙΠΜΗΣΕ"κατευθειαν!!!!!!

Ποιος ειναι κολλημενος και ποιος ΟΧΙ πραγματικα ειναι ολοφανερο!

perastikos είπε...

5.05

Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες...
Ο Άλφα απέκτησε την δική του ταυτότητα του εναλλακτικού καναλιού με ριάλιτι, εκπομπές κλπ. Είναι προφανές ότι του ταιριάζει μιας και σημειώνει επιτυχία.
Όμως, τουλάχιστον εμένα, με λειπεί που φέτος δεν έχει καμία σειρά στο πρόγραμμά του. Ο Άλφα έχει δώσει πολλές σειρές σκουπίδια αλλά μαζί με τα σκατά έχει δώσει και κάποια από τα καλύτερα σίριαλ της τηλεόρασης, που αγαπήθηκαν και βραβεύτηκαν. 10η εντολή, Κόκκινος κύκλος, Οι ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα, το 10, Τελευταία παράσταση, Καρδιά αγγέλου, Η εξαφάνιση, Αν μ' αγαπάς. Σειρές που όχι μόνο είχαν ποιότητα αλλά και επιτυχία. Μεγάλη επιτυχία-πολλές από αυτές.
Συμπέρασμα:
Όσο ο Άλφα ξόδευε για τις σειρές του, πήγαινε καλά και πάντα είχε ανταπόκριση. Αν θυμάμαι σωστά, την τελευταία (ίσως και πρώτη) χρονιά που τερμάτισε δεύτερος στο σύνολο ήταν το 2005-2006 με τις περισσότερες σειρές του να πηγαίνουν πολύ καλά.
Πέρσυ που το έριξε σε φτηνές παραγωγές, πάτωσε.
Φέτος λόγω της κρίσης κι όχι μόνο, ο Άλφα δεν θα μπορούσε να επενδύσει πάλι σε φτηνά σίριαλ. Έδωσε ξανά λίγα χρήματα, αυτή τη φορά σε εκπομπές δοκιμασμένες κι επιτυχημένες.
Έκανε καλά, υπό την έννοια ότι τα κανάλια είναι επιχειρήσεις και κοιτούν το κέρδος σαν στόχο.
Παρόλα αυτά, ως τηλεθεατής δεν είμαι καθόλου ενθουσιασμένος όταν ξέρω ότι η ελληνική μυθοπλασία πλέον μονοπωλεί σε ένα κανάλι, άρα έχει μειωθεί στα 2/3. Δεν γνωρίζω ποιος θα αναλάβει διευθυντής προγράμματος στον Άλφα, αν δηλαδή αναλάβει κάποιος... Το βέβαιο είναι ότι πρέπει να το ξανασκεφτούν για το θέμα "σειρές". Ένα κανάλι πρέπει να έχει πλήρες πρόγραμμα καλύπτοντας όλα τα γούστα. Σίγουρα ο Άλφα δεν το έχει. Ελπίζω μελλοντικά να διαθέσουν χρήματα για έστω 1-2 αξιόλογες ελληνικές σειρές

Ανώνυμος είπε...

5.37
Συμφωνώ απόλυτα ! Και ο ALPHA, αλλά και ο ΑΝΤ1 που φέτος τα απαξίωσε και το πλήρωσε ακριβά, χρειάζονται ΣΗΡΙΑΛ !! Αλλωστε στα τόσα χρόνια τηλεόρασης είναι το είδος που ο Έλληνας τηλεθεατής αγαπάει περισσότερο ! Για να μην πούμε και για το ψωμί που δίνουν σε ΤΟΣΟΥΣ εργαζόμενους και τις οικογένειες τους ! Επίσης είναι το μόνο είδος που μπορεί να παίξει σε επανάληψη και να καλύψει πρόγραμμα απο ΙΟΥΝΙΟ-ΟΚΤΩΒΡΙΟ, όπως και μεσημέρι και αργά το βράδυ !!! Θέλω να δώ ήττα που θα φάνε το ερχόμενο καλοκαίρι και ο ALPHA και ο ΑΝΤ1 ! Τι θά παίζουν, επαναλήψεις του ΑΓΡΟΤΗ και του ΤΟΠ ΜΟΝΤΕΛ ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

perastikos(ο 5.05 ειμαι)
Μια χαρα τα λες,αλλα οπως και εσυ ο ιδιος γνωριζεις και το αναφερεις κιολας σιγουρα δεν παιζει με την καμια να κανει σειρα αυτην την στιγμη,τους λογους τους ξερουμε ΟΛΟΙ μας,ας μην εθελοτυφλουμε,τα χρεη τους ειναι απιστευτα και πρεπει να ξεχρωσουν με παραγωγες οι οποιες δεν κοστιζουν και δεν εχουν καν επαθλο,αλλα παραλληλα σκιζουν σε τηλεθεασεις,στο μελλον οταν το καναλι ερθει σε μια ισσοροπια,προφανως και θα κανουν κατι(το ειχε πει και ο dimitris νομιζω)!
Και εγω θα το ηθελα και οπως λες και εσυ ενα καναλι πρεπει να τα εχει ολα η σχεδον ολα!
Τωρα οσον αφορα το κομματι που αναφερεις για 2η θεση του alpha την σεζον 05-06,οχι φιλε μου η 2η θεση τοτε δεν κατακτηθηκε απο τις σειρες(ειχαν κανει προσπαθεια δεν λεω,αλλα δεν σαρωνανε κιολας,εκτος 10ης εντολης)η μεγαλη ανοδος του alpha εκεινη την περιοδο οφειλονταν κυριως στην late nihgt ζωνη με Θεμο,Ευαγγελατο(και τα 50αρια! των αποδειξεων)30φυλοπουλο,αλλα και στο Κοιτα τι εκανες και ποδοσφαιρικους αγωνες της Α'Εθνικης!
Επισης στα 30αρια του κους-κους και τα 25αρια του Μικρουτσικου τα απογευματα και τα 25αρια επισης του Χατζηνικολαου στο κεντρικο δελτιο!
Η ptime time,ειχε απειροελαχιστη συμμετοχη στην επιτυχια εκεινης της χρονιας,γι'αυτο και το καναλι μπηκε μεσα,προσθεσε μεσα σε αυτο και τα υπερογκα ποσα που πηραν ΟΛΟΙ αυτοι για να ερθουν στον alpha..
+πυρκαγια που εκαψε σχεδον ολα τα studio του Ρεντη που βγαιναν οι πιο πολλες εκπομπες!


Ουφ...πολλα ειπα!
;)

Βαγγέλης είπε...

Δηλαδη τι μας περασατε τους φοιτητες που θα βλεπουμε τηλεοραση 10 το πρωι? Δεν παιζει αυτο!! Καταρχας οι περισσοτεροι δουλευουμε κι ολας παραλληλα με τις σπουδες μας. Αλλα ακομα κι αν δε δουλευουμε μια μερα θα παμε στη σχολη ειτε για μαθημα ειτε (το προτιμοτερο) για καφε!!! Παντως κατινιες και μπουζουκια πρωι πρωι αποκλειεται να δουμε, τουλαχιστον οσοι ειμαστε οκ στα μυαλα μας.

Το Καφε της Χαρας πατωσε την 3η χρονια λεει ενας ανωνυμος?!?!?! Χαχαχαχαχαχαχαα Ποση ασχετοσυνη!!!!

Ε οχι και να ξανακανει σηριαλ ο Αλφα. Και σιγα τις επιτυχιες που ειχε ο Κοντομηνας. Αν εκανε μια σειρα 15% ή 20% θεωρειτο μεγααααλη επιτυχια την ιδια εποχη που σε Μεγκα και ΑΝΤ1 με ιδια νουμερα κοβονταν. Και του Κοκκινοπουλου οι σειρες ηταν αντιγραφη μιας παλιας σειρας του στον ΑΝΤ1 "Ανατομια ενος εγκληματος" ξεδιαντροπη αντιγραφη μαλιστα ορισμενα επεισοδια ηταν πανομοιοτυπα!!! Θα μπορουσε ο ΑΝΤ1 καλλιστα να υποβαλει μηνυση τοτε, απλα κανεις δεν επαιρνε στα σοβαρα τον Κοντομηνα!!! Και του μαρκιδη οι σειρες στον Αλφα αρπαχτες ηταν, μιλαμε ο ανθρωπος τις εβγαζε με τη σεσουλα τελειωνε η μια αρχιζε η αλλη τα γυρισματα γινονταν τελειως στο ποδι ημουν αυτοπτης μαρτυς. Αυτο ελειπε να ξαναπεσει ο Αλφα σε αυτην την παρακμη, ειδε κι επαθε να γινει αξιοπρεπες καναλι και να ανεβασει τα ποσοστα του.

Ανώνυμος είπε...

6:11 μμ
Ρε παιδια ελεος δηλαδη με την μονομανια των σηριαλ!!!
Περυσι που ειχαμε 15 σειρες σε καθε καναλι ποιος τις εβλεπε?
Ελεος δηλαδη,εκ των πραγματων δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν επιτυχια ολες και ουτε να ειναι καλες,και μετα θα εχουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ τα περσινα δραματα που ειχε ο alpha και θα λεμε γιατι τα εκοψαν και γιατι το ενα και γιατι το αλλο!
Τα πργματα δεν ειναι οπως την δεκαετια του 90 που 2 καναλια μονοπωλουσαν το εδιαφερον του τηλεθεατη και οπως και να ειχε εκαναν επιτυχιες,απο την τ=στιγμη που εχει μπει σφηνα και ο alpha στην prime time,ακομα,ακομα και το star με ταινιες το καθε καναλι ειναι λογικο να πορευετε με αυτο που του παει!
Δηαλδη γιατι για το σταρ που δειχνει ΜΟΝΟ ταινιες δεν σας ενοχλει και σας ενοχλει ο alpha με τα ral life?
Μηπως τελικα ενοχλει η επιτυχια που εχει σε αυτον τον τομεα ορισμενους?
Και δηθεν το παιζουν οτι ενοχλουντε με το οτι δεν εχουμε πολλες σειρες?

Βαγγέλης είπε...

Α ναι ξεχασα και τα σηριαλ του Κουτσομυτη στον Αλφα, αυτα που αναφερονταν σε παλιες εποχες και τα πλανα ειχαν μεσα καλοριφερ, ή εκεινα που φαινοταν το μικροφωνο μες στο πλανο, τα χε βγαλει ο Θεμος Αναστασιαδης χαχαχα
Γενικα οποιος πηγαινε σε εκεινο το καναλι επι Κοντομηνα ξεφτιλιζοταν
Ευτυχως σημερα ο Αλφα δεν εχει καμια σχεση κι ουτε προκειται να ξαναγινει ετσι

Πολυ χαιρομαι για τα νουμερα του Διαδοχου χτες. Οχι τιποτα αλλο αλλα στο 1ο επεισοδιο βγαινατε καποιοι & λεγατε οτι θα κοπει η Εκδικηση της Ξανθιας, η μονη εκπομπη που βλεπω & γελαω. Εγω δεν ευχηθηκα ποτε να κοπουν οι εκπομπες που αρεσουν στους αλλους και το βρηκα τραγικο αυτο που λεγατε. Πολυ χαιρομαι τωρα λοιπον... Και μη βιαζεστε καποιοι τοσο πολυ!! Το Ζαπινγκ γραφει οτι η Εκδικηση της Ξανθιας θα παει μεχρι τελη Μαρτη!! Κι εγω πιστευω οτι αν συνεχισει ετσι θα βγαλει τη σεζον, σιγα μην τη σταματησουν τελη μαρτη, για να βαλουν στη θεση της τι απριλη μηνα???

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ο 3ος Νόμος του Κοκκινόπουλου που έρχεται στο MEGA και οι φανατισμένοι του MEGA τον περιμένουν και μιλάνε λες και θα είναι σειρά του Spielberg, τι νομίζετε οτι θα είναι ??? Αντιγραφή της 10ης Εντολής, του Κόκκινου Κύκλου και της Ανατομίας θα είναι ! Δεν λέω, καλογυρισμένες δουλειές, ενδιαφέρουσες, αλλά φτάνει πια τα ίδια και τα ίδια με άλλο όνομα !!!

Βαγγέλης είπε...

εχτες ειχε στο τηλεκαρφι ενα πολυ ωραιο αρθρο. Ο συντακτης γραφει οτι το Πενηντα-Πενηντα κανει 35% στη νιοστη επαναληψη & αναρωτιεται γιατι δε συνεχιστηκε αυτη η σειρα, που θα μπορουσε καλλιστα να υπαρχει ακομα με την επιτυχια που ειχε. Η απαντηση ειναι οτι οι σεναριογραφοι Ρισβας-Σακαλη αρνηθηκαν χωρις κανενα λογο. Και οπως σωστα γραφει το περιοδικο, ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!! Και γραφει απαξιωτικα οτι αυτο το "καινουριο" που ετοιμαζουν ειναι ακριβως το ιδιο με ο,τι εκαναν πριν μερικα χρονια. Αυτοτελεις ιστοριες για δολοφονους!!! Σταματησαν δηλαδη το πενηντα-πενηντα και τα μαυρα μεσανυχτα, παρα την επιτυχια τους, για να κανουν μια απο τα ιδια. Και καλει ο συντακτης το Μεγκα να τραβηξει το αυτι σε μερικους σεναριογραφους γιατι πολλη αερα εχουν παρει & παιρνουν και το καναλι στο λαιμο τους.
Αν και ποτε δε μου αρεσε το Πενηντα-Πενηντα ουτε το σεναριακο στυλ αυτων των 2, το αρθρο ειναι 100% σωστο. Δε νοειται σειρες με την επιτυχια του παρα πεντε, του πενηντα-πενηντα, του ευτυχισμενοι μαζι να πηγαινουν μονο 2 χρονια. Σε οποια ευρωπαϊκη χωρα ή στις ΗΠΑ το πεις αυτο θα γελανε. Και η γνωστη καραμελα: "Μα θα κανει κοιλια". Ενω το να ξανακανεις τα ιδια και τα ιδια με αλλο τιτλο δεν ειναι πολυ καλυτερο ... Κατσε στυψε το μυαλο σου, γραψε λιγοτερα επεισοδια ανα σεζον, φτιαξε ενα σεναριακο τιμ που να εργαζεται παραλληλα και δεν προκειται να γινει κοιλια

Ανώνυμος είπε...

6:11 μμ
Μ'αρεσει που σας πιανει και ο..."πονος" για τους εργαζομενους και τις δουλεις τους...
Λες και σε οποιαδηποτε αλλη παραγωγη ΕΚΤΟΣ σειρας δεν δουλευουν ανθρωποι δεν τρωνε οικογενειες...
Μωρε πατε καλα?
Τι προτιματε δηλαδη?
Να εχουμε "500"(τροπος του λεγειν)σειρες εκ των οποιων δεν θα βγαζουν σεζον ουτε οι μισες απο αυτες και οι εργαζομενοι για τους οποιους κοπτεστε θα μενουν στον δρομο,η ενα καναλι το οποιο μπορει ναι μεν να μην εχει σειρες αλλα να μπορει να ειναι βιωσιμο και να μπορει να ταισει εστω και αυτους που θα δουλευουν σε εκπομπες?
Εγω παντως το 2ο!
Και μην μπερδευεστε καλα τα λεει ο 6.18,δεν ειμαστε στην δεκαετια του '90 που το μονοπωλιο ειχαν Mega και αντ1 και οι αλλοι απλα ηταν ανυπαρκτοι,οποτε οτι και να παιζοταν και χαλια να ηταν επιβιωνε,τωρα με 6 ιδιωτικα καναλια και 3 κρατικα πως ειναι δυνατον να μπορουν να επιβιωσουν σε 3 καναλια τοσα σηριαλ?
Σκεφτειτε λιγο λογικα πια!
Και δεν καταλαβα γιατι σονι και ντε πρεπει να εχει το καθε καναλι σειρες?Εγω ξερω ενα καρο κοσμο που δεν τις βλεπει!
Ας υπαρχει κατι εναλακτικο,και το σταρ μια χαρα εκανε που παιζει μονο ταινιες,φου δεν υπηρχε περιπτωση να κανει καμια επιτυχια!



Βαγγέλης
Συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες για σειρες-alpha κλπ.!


Ασχετο
Τον alpha εβριζαν οτι "καταργει"την ενημερωση αλλα ο alpha αποψε εχει ενημερωτικη εκπομπη για την εκλογη αρχηγου της Ν.Δ. σε αντιθεση με τον αντ1,αλτερ(αυτο και αν δεν μας το παιζει ενημερωτικο...)που δεν θα εχουν τιποτα!
Θα πει κανενα μπλογκ τιποτα αραγε?
Μπααααα σιγα μην πει,στην περιπτωση που θα το εκανε αυτο ο alpha θα ηταν 1η "ειδηση" παντου...

Ανώνυμος είπε...

re seis ton evaggelato o ant1 gt ton krataei akoma? kai oi 15 hmeres pou leei h golema oti tou apomenoun -kai pou gia na to leei etsi eythews h golema xwris quiz kai anwnymies tha isxyei 100%-emena polles mou fainontai.. dld logika de tha tou exoun valei rhtra thletheasis sto symvolaio?
7% o ant1 sto deltio den eixe kanei pote, entoutois to katafere kai ayto.. egw an imoun kyriakou tha rixna -dikaiwmatika- ta moutra mou kai tha zhtaga sth stai na gyrisei pisw.. allwste apo oti elege h stai to grafeio ths de to xoun peiraxei ston ant1, th perimenei.. kyrtsos einai hdh ekei, na paroune kai to kakaounakh na kanane ena axioprepes 15ari.. aytonohta pou gia ena aytistiko -pleon- kanali opws o ant1 anhkoun sth sfaira tou apragmatopoihtou.. ti na peis? to xoune ga-mhsei teleiws ayto to kanali...
na doume pali sta foustania ths stefanidou -pou pleon vasei twn tiletheasewn pou kanei de dikaioutai dia na omilei..- tha kryftei o ''stefanidhs''??
xilies fores h giwta mixalopoulou, apo ton evaggelato exei poly perissotero kyros...

Ανώνυμος είπε...

Kαταλαβαινετε τι λετε εδω μεσα η ειστε τελειως ηλιθιοι?στο εξωτερικο σε σειρες τυπου λοστ και τα λοιπα γραφουν ομαδες σεναριογραφων οχι εδω που γραφει 1,2..Για αυτο εκει το συνεχιζουν οσο θελουν..

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρα ειχαν παει σειρες οπως για την καρδια ενος αγγελου ,η εξαφανιση,ο μπεκας και αλλες που τις ξεχνατε ..Το οτι η μαραγκουδκη ηταν αχρηστη και επελεξε κακα σειριαλ δεν σημαινει οτι φταινε τα σειριαλ..και τα ριαλιτι αν δεν επιλεχθουν σωστα πατωνουν εξαλλου κανενα δεν κανει τα νουμερα που κανει μια επιτυχημενη σειρα..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ Η ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩΝΤΑΣ 13 ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ 22 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΕΠΙΣΟΔΕΙΩΝ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑΣ

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ ΚΑΘΕ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΔΙΝΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥΣ {ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ ΟΛΗ Η ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ}

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 22 ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ

ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ 10Η ΕΝΤΟΛΗ Η ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΣΤΟΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ

Ανώνυμος είπε...

9 exei smr twenty gt dn eida trailer???

Ανώνυμος είπε...

7:11 μμ
Ναι....βεβαια μια χαρα(και 2 τρομαρες) τα ειχαν παει(στο 65+) οι σειρες που αναφερεις αλλα ειπαμε στον ΠΑΛΙΟ ALPHA που κανενας δεν αναπολει πλεον και ενα κοινο για το οποιο το καναλι δεν ενδιαφερετε πρωτιστος πια!

Τελικα τα μπερδεψες και εσυ ο ιδιος,η Μαραγουδακη εφταιγε τελικα η οι σειρες?
Εγω παλι λεω ΚΑΙ ΤΑ 2!!!


Στην περιπτωση ειδικα του alpha,τα ριαλυτι πανε μια χαρα παλι,οταν σε καθημερινη βαση εκπομπες οπως το κατι ψηνεται κανει 33% στο 15-44 και 24-25% στο τοταλ,ο Εφιαλτης κανει επισης τρελα νουμερα και περνα κατα πολυ την σειρα που παιζει απεναντι,ο Αγροτης επισης κανει πολυ καλα νουμερα και περνα και αυτος τις σειρες που παιζουν απεναντι,ο Σαμοιλης επισης παει μια χαρα και περνα τουλαχιστον μια σειρα ηδη πετυχημενη οπως η Λιτσα!
Πατε καλα??????????Τι θελετε να κανουν 60% καθε φορα???
Εξαλου και με τις σειρες δεν εχουμε καθε χρονο το "φαινομενο" τυπου παρα 5!
Κυνδινος υπαρχει παντα να μην παει κατι καλα,αν ξερανε τι θα σαρωσει και τι θα πατωσει στα καναλια ειτε σε σειρα ειτε σε ριαλιτυ θα ειχαμε μονο επιτυχιες και ποτε αποτυχιες!
Οποτε αυτο που λες δεν εχει καμια βαση!

Αυτα!!!!!!

perastikos είπε...

Βαγγέλης & 6.22

Δεν τίθεται θέμα αντιγραφής εφόσον ο ίδιος ο δημιουργός αποφασίζει να ξαναγυρίσει ένα ΔΙΚΟ ΤΟΥ δημιούργημα. Σαφώς και πολλά επεισόδια του Κόκκινου κύκλου ή και της Ανατομίας έγιναν 10η εντολή. Αυτό λοιπόν το λέμε REMAKE! Άλλωστε ο ίδιος ο Κοκκινόπουλος έχει δηλώσει ότι του αρέσει να γυρίζει ιστορίες που ήδη έχει επεξεργαστεί. Μην τρελαθούμε που θα τον πείτε και αντιγραφέα! Εναντίον ποιου; Ποιόν αντέγραψε; Τον ίδιο του τον εαυτό.
Δηλαδή για τον Χριστόφορο ΤΙ να πρωτοπεί κανείς?????????????????

Ανώνυμος είπε...

shmera no evaggelatos alla meta apo poly kairo didymo parousiashs eidhsewn ston ant1 kai malista shmera pou eneka twn eklogwn sth nd htan oloi oi sxoliastes tou ant1, se mega htan olo team.. mono o evaggelatos eleipe...
mhpws telika de tha perimenei o ant1 oute 15 hmeres?

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, είναι δυνατόν να συγκρίνετε το τι γίνεται στις ξένες σειρές με τις Ελληνικές ;;; Ίδιο είναι το budget για σενάριο ;;; Έξω μπορούν να έχουν σεναριακές ομάδες πολλών ατόμων, γιατί όλοι πληρώνονται ικανοποιητικότατα ! Στην Ελλάδα, εκτός των σούπερ-σταρ, οι υπόλοιποι σεναριογράφοι παίρνουν λιγότερα καμμιά φορά ακόμα και απο τους δευτεραγωνιστές ! Έτσι και ζητήσουν άτομα για βοήθεια, η παραγωγή και το κανάλι θα τους τους πούν ΟΚ, αλλά θα μοιραστείτε το budget σεναρίου όλοι μαζί, δηλαδή ακόμα λιγότερα χρήματα στον καθένα ! Γι'αυτό και όλοι οι σεναριογράφοι προτιμούν να τραβάνε το ζόρι μόνοι τους ή το πολύ με ένα άλλο άτομο, όχι απο ψώνιο αλλά απο ανάγκη ! Ειδικά φέτος, πολλοί πετυχημένοι σεναριογράφοι έχουν μείνει ή άνεργοι ή δουλεύουν με πολύ λιγότερα χρήματα, ανεξάρτητα του αν πέρισυ ή πρόπερσι είχαν κάνει επιτυχία !

Ανώνυμος είπε...

Paidia vlepo to chart show kai mou leipei.Kserete pote tha arxisoun ta kanonika?

Ανώνυμος είπε...

Simfona me to prota thema oi mesoi oroi gia ta proinadika apo tis 1-24 noemvriou einai:10-1 MAZI 21,6 KAFES ME TIN ELENI 17,2 OMORFOS KOSMOS TO PROI 14,8

Ανώνυμος είπε...

Simfona me to proto thema oi mesoi oroi gia ta proina-enimerotika kata tin periodo1-24noemvriou einai:KALIMERA ELLADA 22,8 KALIMERA 21,2 KOINONIA ORA MEGA 19 PROTI GRAMMI 15,1 PROINI MELETI 12,1

Ανώνυμος είπε...

Στα νεανικα κοινα ειχαν παει πολυ καλα και η εξαφανιση και η καρδια του αγγελου και γενικα ,μην λες κουλα και μλκιες αν δεν ξερεις..

Ανώνυμος είπε...

bravo sto mega pou evale to twenty se epanalhpsh!!!

Ανώνυμος είπε...

Λογικα μπηκε σε επαναληψη λογω μπασκετ σημερα..

kostas είπε...

Καλησπέρα παιδιά!!!

Εύγε στον ΑΝΤ1 για την πρωτοβουλία να επιστρέψει με δίδυμο στο κεντρικό δελτίο. Το ευχάριστο είναι ότι Παπαδόπουλος και Φραγκάκη ταιριάζουν αρμονικά και είναι πολύ ευχάριστη η εναλλαγή. Θεωρητικά οι ώρες του Ευαγγελάτου είναι μετρημένες, εξ ου και η πρόσφατη αποχώρηση της Καραμανίδη (?) από την ομάδα συνεργατών του. Χρόνια στο πλευρό του, από την εποχή του ΣΚΑΪ! Βλέπω να του δίνουν κάποια διευθυντική θέση στο ράδιοφωνο μέχρι και να λήξει το συμβόλαιο του.

Και πάμε στο νέο της εβδομάδας: η Άλκηστη Μαραγκουδάκη στο MTV! Αμέ!! Μόνο που κανείς δεν γράφει την αλήθεια... η Μαραγκουδάκη θα αναλάβει μόνο το Θεσσαλονικιότικο MTV+, που έρχεται για να καλύψει την τρύπα του νόμου περί θεματικών καναλιών και πανελλαδικής άδειας. Το Αθηναϊκό και εμμέσως είναι και το πανελλαδικό (που μεταδίδει η Nova και τροφοδοτεί κάπου στους 11 δήμους) δεν θα είναι στις αρμοδιότητες της. Οπότε θα έχει πολύ δουλειά εκεί!!! Τρελό τρέξιμο!!! Δεν είναι και λίγο να βάζεις την κασέτα της Αθήνας και μεταδίδεις αργότερα το πρόγραμμα στην Θεσσαλονίκη ή να στήσεις παρτιτούρες εκπομπές με Μακεδόνες τηλεπαρουσιαστές! Εύγε...

Και φυσικά το σοκ μου είναι μεγάλο, όταν μαθαίνει κανείς πως οι σημερινοί Έλληνες προγραμματιστές έχουν πτυχία πολιτικών επιστημών...!! Έχει να πέσει τρελό γέλιο από την άνοιξη, όταν θα μας χτυπήσει την πόρτα ο Murdoch και η P7S1!! Αλλά γι' αυτά σε κάποια κεντρική ανάρτηση, δεν λέγονται εδώ.

Καλό βράδυ!! :P
Καλό μήνα για αύριο!!!

Ανώνυμος είπε...

Ston TVNEA diabazoun edw ta sxolia kai bgazoun themata! Poso malakes einai;;;;

Ανώνυμος είπε...

simfono kai ego.Papadopoulos kai fragkaki tairiazoun.Pistevo oti o ant1 exei mialo kai mporei na kanei sostes kiniseis.Mono pou tis pio polles fores kanei ena vima pros ta piso.To idio ekane kai fetos me ta sirial.Efxomai to oti tha vgoun to genari,na ezei kalo apotelesma

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται ότι το ελληνικό κοινό αρχίζει σιγά σιγά να διαμορφώνει την τηλεθέαση . Το «λαμπερό»; Σόου του Uri geller φαίνεται όσο πάει να μην μας καθηλώνει . Μπορεί το πρώτο Σάββατο να έκανε το 40,5 % σε τέταρτο τα μεσάνυχτα , ωστόσο δεν φαίνεται να κάνει αυτά τα νούμερα και τώρα αφού ο μέσος όρος του χθεσινού σόου ήταν περίπου στο 12 % με pick σε τέταρτο το 17,5 από τις 22:30 - 22:45 . Αντίθετα οι ξανθιές του Γιώργου Λιάγκα καλά κρατούν
Ενδεικτικά :
Η εκδίκηση της ξανθιάς Τhe next Uri geller

21:00 - 21:14 18,5 11,2
21:15 - 21:29 15,4 16,0
21:30 - 21:44 26,7 10,8
21:45 - 21:59 21,2 12,3
22:00 - 22:14 24,2 11,9
22:15 - 22:29 22,9 10,6

Μην ξεχνάτε ότι εχθές ο Uri πρόβλεψε ότι ο Αγώνας Ο.Σ.Φ.Π – ΠΑΟ θα ερχόταν 1-1 ενώ ήρθε 2-0 . !

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι πέρυσι με αποκορύφωμα την σεζόν 2007-2008 τα σήριαλ είχαν κατακλείσει την prime time ζώνη.Mega,Antenna,Alpha…Τα 3 αυτά κατά σειρά τηλεοπτικά κανάλια προτιμούσαν να μας «πλασάρουν» σήριαλ. Σειρές κόβονταν ειδικά από πλευράς αντ1 . Φέτος ήταν μια ιδιαίτερη χρόνια. Τα σήριαλ από 40+ αρκέστηκαν σε μόλις 11. Ο μεν Αντ1 αποφάσισε να μην βγάλει στον αέρα σήριαλ. Παρόλα’ αυτά συνέχισε την Λίστα.com την περσινή έκπληξη , αποφάσισε να προβάλει μόνον ένα καινούριο σήριαλ και την εργαζόμενη γυναίκα για 3 επεισόδια. Η Σειρά που αποφάσισε να προβάλει ήταν ο Dr.Αντιγραφούλης , με συγχωρείται Dr Roulis(μην γίνει και κακός ) . Μια ομολογουμένως πρόχειρη δουλεία και καμία σχέση με τον παλιό καλό Ρώμα. Η Λίτσα συνέχισε την περσινή πορεία της (18%) ο Dr.Roulis(11%) ,ενώ την εργαζόμενη γυναίκα την είδαμε μόνο για 1 επεισόδιο (αν είναι δυνατόν)….
Και συνεχίζω με το mega .(Πολυκατοικία, Λάκης ο Γλυκούλης ,Επτά θανάσιμες πεθερές , L.A.P.D) συνέχισαν ενώ (Μ+Μ , Παιδική χαρά,4 , Μιλά μου βρώμικα , Η Οικογένεια βλάπτει) ήταν οι νέες σειρές του καναλιού….Που θέλω να καταλήξω; Τα περσινά λίγο πεσμένα..Ειδικά η Πολυκατοικια από 40% στο 25 , Ο Λάκης ο Γλυκούλης τελευταία ανεβάζει στο 30 + τα ποσοστά του οπότε δεν μπορώ να πω κάτι ..Μ+Μ , Παιδική χαρά, Η Οικογένεια βλάπτει πάνε πολύ καλά ( 22+ , 26+, 22+)αντίστοιχα …Πολύ πολύ ωραία. Συνεχίζω με το 4 όπου βλέπουμε μια σειρά με εξαιρετική σκηνοθεσία, φωτογραφία , εναλλαγή σκηνών και με ένα αρκετά υψηλό budget .Tα νούμερα στο 24+ . Και τελειώνω με το Μίλα μου βρώμικα οπού είναι η καλύτερη φετινή σειρά κατά την γνώμη μου . Ένα πρωτότυπο , έξυπνο , γρήγορο σενάριο . Άγνωστοι ηθοποιοί που παίζουν πάρα πολύ καλά ενώ πολύ καλή και η σκηνοθεσία τα νούμερα δεν πάνε καλά για τα δεδομένα mega . Εδώ κολλάει και το Γιατί ; του τίτλου! Γιατί ο κόσμος να συνεχίζει να « λατρεύει» σειρές Οικογενειακής Κωμωδίας και να μην αγκαλιάζει σειρές όπως το Μιλά μου βρώμικα. Και ναι συμφωνώ η σειρά μπορεί να απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό αλλά Γιατι; να μην προχωράμε τηλεοπτικά . Είναι ένα καινούριο και ωραίο προιον , υψηλότερο για τα Ελληνικά δεδομένα όπως άλλωστε και τα Υπέροχα πλάσματα ( σειρά που είχα λατρέψει στο πρόσφατο παρελθόν) . Αντίθετα στον alpha υπάρχει μια εκπομπή που λέγεται για Λογαριασμό σας που σημειώνει υψηλά ποσοστά ( 20+ % ).Πόσο χαμηλά μπορούμε να πέσουμε σαν τηλεθεατές …

Ανώνυμος είπε...

Μαχαίρι θα μπει στα επεισόδια της σειράς «Dr Ρούλης», που τα νούμερα της δεν ευχαρίστησαν καθόλου τους αρμόδιους στο κανάλι. Παρ' όλα αυτά, οι ίδιοι είχαν δώσει έγκριση για να προβληθεί η συγκεκριμένη σειρά στην αρχή της σεζόν και είχαν αφήσει τις υπόλοιπες για αργότερα, προκαλώντας τις απορίες όλων. Όπως αναφέρουν πάντως οι πληροφορίες, ο Χάρης Ρώμας θα στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο... σπίτι του. Στο μεταξύ, προγραμματίζονται ήδη οι νέες σειρές που θα βγουν στον αέρα όταν κλείσουν αυλαία τα ριάλιτι του σταθμού. Το «Next Top Model», το «X-Factor» και ο «Διάδοχος του Γιούρι Γκέλερ» θα ολοκληρώσουν τους κύκλους τους στο τέλος Ιανουαρίου. Για πρεμιέρες λοιπόν ετοιμάζονται η «Ονειροπαγίδα» της Όλγας Μαλέα με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Καραμίχο και τη Μαρία Σολωμού, η σειρά «Ελεύθερος κι ωραίος» του Πάνου Αμαραντίδη με τον Γιώργο Πυρπασόπουλο και τη Θάλεια Ματίκα, ο «Πόλεμος των άστρων» και το «Κύριος και Κυρία Πελς» με τον Μιχάλη Μαρίνο και την Άντα Λιβιτσάνου. Ερωτηματικό υπάρχει για το «Λίτσα.com», που φαίνεται πως το 'χει... τάμα να κρατά σε αναμονή τους συντελεστές για το αν θα συνεχίσει να παίζει ή όχι.»

Ανώνυμος είπε...

Υποτίθεται ότι μέχρι τώρα έπρεπε ήδη να είχαν προβληθεί τρία επεισόδια από την εργαζομένη γυναίκα στον Ant1. Τελικά δεν προβλήθηκαν ποτέ ενώ βρίσκονται στον αέρα οι συζητήσεις για το αν θα συνεχίσει η σειρά ή όχι. «Δύσκολα βλέπω το σίριαλ να χωράει στα νέα τηλεοπτικά δρώμενα, γιατί δεν είναι κράχτης» δήλωσε η ηθοποιός.

Ακόμη, η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη καθώς η Ράντου, λόγω των αυξημένων υποχρεώσεών της στο θέατρο, δεν έχει βρει τον απαραίτητο χρόνο να ξεκινήσει τα γυρίσματα του σίριαλ.

Ανώνυμος είπε...

"Η τηλεόραση παίζει το παιχνίδι του κοινού. Δίνει στην ελληνική κοινή γνώμη αυτό που γουστάρει. Αυτό θέλουμε να δούμε, αυτά μας προσφέρει" λέει ο Σταμάτης Φασουλής στον "Αδέσμευτο Τύπο". "Τα κανάλια δεν είναι πολιτιστικοί παράγοντες. Τα λεφτά τους θέλουν να βγάλουν" υποστηρίζει ο σκηνοθέτης και ηθοποιός. "Έχεις δει ποια προγράμματα κάνουν ακροαματικότητα; Όσο πιο μεγάλη είναι η βλακεία τόσο μεγαλύτερη είναι η ακροαματικότητα!"

Ανώνυμος είπε...

Βρε τι πάθανε τα κακόμοιρα τα παιδιά. Εκεί που νόμιζαν ότι θα ξεκουραστούν τις ημέρες των γιορτών τελικά θα γίνει το αντίθετο. Το κανάλι αποφάσισε να βγαίνουν στον αέρα κάθε μέρα. Για να ψηθούν πρέπει να είναι συνέχεια μπροστά στο φακό. Ακόμα και την πρωτοχρονιά θα έχουν ζωντανή εκπομπή. Μάλιστα από τον καινούριο χρόνο θα προστεθούν νέες στήλες στην εκπομπή για ανανέωση. Άντε α δούμε τι θα δούμε…

Ανώνυμος είπε...

ρε Βαγγελη ελεος πια που θα κατηγορησεις και τον Κοκκινοπουλο για αντιγραφη...
ειπαμε βγαινεις εδω μεσα και λες βλακειες,οκ να το δεχτουμε...
αλλα αυτη τη φορα ξεπερασες τον εαυτο σου...
και στην τελικη αμα δε σ'αρεσει ο Κοκκινοπουλος βρες ενα αλλο επιχειρημα να τον κατηγορησεις,οχι οτι αντιγραφει(τις δικες του σειρες κιολας)...
πες οτι δε σ'αρεσει η βια και η εγκληματικοτητα...ετσι μαλιστα να το καταλαβω...


Υ.Γ.και προσωπικα εχω δει πολλες τις σειρες του(ανατομια,κοκκινο κυκλο,εντολη και μεσανυχτα)δε περιμενα να παει στο mega για να παπαγαλισω...
και extra3 να παει μετα το ερωτοδικειο(!!!!)παλι θα τον βλεπω...

Ανώνυμος είπε...

Όπως είπαν τα μέλη του συγκροτήματος, που έγινε γνωστό μέσα από το X-Factor δεν τους αφορά καθόλου η Eurovision τουλάχιστον για εφέτος. Σε αυτή τους την απόφαση έπαιξε ρόλο και ο Γιώργος Θεοφάνους αφού σύμφωνα με τους ίδιους εκείνος δεν ήθελε για κανένα λόγο να δει το συγκρότημα στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Και έτσι έγινε. Είπαν όχι και έκλεισαν την πόρτα οριστικά προς τον ευρωπαϊκό διαγωνισμό.

Space Invader είπε...

συγγνώμη παιδιά κοιμόμουν κανά μήνα τώρα, έκανα κούρα ομορφιάς στον Όλυμπο (στον Άρη όχι τον Ελληνικό) και ήρθα πάλι αφού ψώνισα κάτι απο duty free Μονάχου.

σεζόν 2009-10 ως τώρα, δλδ 12/10- 28/11 και δίπλα ο Νοέμβριος μόνος και τρίτο κατά σειρά η τελευταία εβδομάς 23/11

Megla 21,2 - 21,5 - 22,9
Ant2 14,8 - 14,9 - 14,3
Delta 13,7 - 13,8 - 14,2

Prime times
Megla 21,0 - 21,1 - 21,7
Ant3 15,9 - 15,3 - 14,2
Delta 19,0 - 19,0 - 21,3

1544

Megla 20,5 - 20,4- 21,8
Ant2 17,4 - 17,3- 16,1
Delta 16,1 - 16,1 -16,3


Megla= πάρτα όλα
Ant2= σε ελεύθερη πτώση, προς Ant3
Delta= long live Tsantiri

Ανώνυμος είπε...

o ant2 sta neanika einai konta me ton mega kai se apostasi anapnois o alpha.An ithele tha mporouse na einai se ola protos alla panta prin kanei ti sosti kinisi kati ginetai kai xalane ola.To idio ekane kai ston tomea ton sirial.Efxomai afto na diorthothei amesa

Ανώνυμος είπε...

paidia to site tou ant1 exei ginei kati san youtube.Vazei oles tis ekpompes tou se morfi video kai exei epitixia.Gia paradeigma tin emfanisi tis ivis sto proxthesino live tin exoun dei 2764 atoma.Mallon ekei ofeiletai i afksisi 260% tis webtv/antenna.gr

Ανώνυμος είπε...

Peste mou oti yparxoun anthropoi pou den xortainoun to Rouli kai ton xanavlepoun kai sto webtv, na pidixo ap'to mpalkoni !!! LOLOLOL

Ανώνυμος είπε...

telika poustrakia o samaras vgike!!!i ntora na paei na pidixtei

Ανώνυμος είπε...

re perastike giati den timas to onoma saou? perna kai fyge, alla mi xanartheis parakalo

Ανώνυμος είπε...

10:26 μμ
Τι λες ΡΕ ΒΟΥΡΛΟ??????
Ποια νεανικα της εξαφανισης και της καρδιας αγγελου????
ΤΟΥΒΛΟ Ε ΤΟΥΒΛΟ!!!!!!
για δες νουμερα εξαφανισης
Εγω δε ξερω???
Η εσυ δεν ξερεις τι σου γινετε?

Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Β' ΚΥΚΛΟΣ
Άνδρες (15-44): 5%
Γυναίκες (15-24): 8,6%
Γυναίκες (25-44): 12,2%
Άνδρες (45-64): 10,3%
Γυναίκες (45-64): 26,4%
Οι άνθρωποι άνω των 65: 34,3%


ΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!


space
ευχαριστουμε για τα νουμερα!
ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ALPHA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΙΡΙ!!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!
ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ Ο SPACE...ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ...ΛΙΓΑΚΙ!

perastikos είπε...

@9.21

Ή τον παίζει....ή το παίζει κινέζος! Δεν τον συμφέρει η πραγματικότητα!

Ανώνυμος είπε...

ant1 και μονο αντ1..ετσι γιατί γουστάρουμε !!Δεν χαλιόμαστε ότι και να μας λένε,ισα-ίσα μας φτάχνει!

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
12.25 μακάρι να μην επηρεαστεί ο Καπου αλλά θα πέσεις έξω θα το δεις. Ολυμπιακός-παναθηναϊκός στο μπάσκετ και πόσοι θα το δουν; δευτέρα πρωί θα λυθούν οι απορίες μας
28 Νοέμβριος 2009 12:35 μμ


Λοιποοοοοοον
Εγω δεν ξεχνω....
Ειδες ποσο επιασε ο αγωνας του μπασκετ στον ΣΚΑΙ οεο???
12.2%!!!
Τι να λεμε τωρα..."σαρωσε"!!!
Αλλη φορα μην μιλας καλυτερα,αφου δεν εχετε ιδεα μερικοι σαν και εσενα απο τηλεοραση!
Την ιδια ωρα ο Καπου ΕΣΤΩ και σε ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ εκανε 15.0%!!!
Δηλαδη τι θελει να μας πει αυτο?
Οτι και ΚΑΝΟΝΙΚΟ επειδοσιο να επαιζε χθες το Mega θα εκανε και παλι πολυ καλα νουμερα,αυτα που κανει καθε Κυριακη!



space invider
Ευχαριστουμε για τα νουμερα!!!
Καλο θα ηταν να κανεις μια συγκριση ΚΑΙ με περυσι και...
μια ερωτηση που θα στην κανω μεχρι να μου την απαντησεις"Τι τηλεθεαση θα ειχε το mega χωρις το καθημερινο 6-8 το απογευμα με τα 45αρια(?)"
Ελπιζω να μην "φοβηθεις"να απαντησεις...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

xtes to vrady mexri 40.5% ekane i politiki ekpompi tou mega me olo to dimosiografiko tou epiteleio!bravo, giati itan to mono kanali p eixe programmatismeni kai organwmeni ekpompi, enw ta alla kanalia apla eixan sindeseis k ektakta deltia!

Ανώνυμος είπε...

Η εξαφανισηη στον δευτερο κυκλο που πηγες και εβαλες ουτε γενικα ειχε παει καλα..Εισαι και χαζος και ασχετος..Και αστο γενικα γτ οσο το τραβας τοσο ρομπα θα γινεσαι..Αρα αστο μην συνεχιζεις γτ δεν μου αρεσει αυτο///

Ανώνυμος είπε...

Οσο για τον καπουτζιδη υπηρχε και το μπασκετ και η πολιτικη επικαιροτητα χτες...

Ανώνυμος είπε...

polykatoikia 30.2
x factor 29.2
m+m 27.5

ksanthies 23.4
uri geller 13.9

prwti i polikatoikiaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

MEGA 22,1
ANT1 13,9
ALPHA 13,7

Ανώνυμος είπε...

pantws kai sth pio xalia evdomada ever gia ton ant1 kai antistoixa se mia apo tis kalyteres gia ton alpha kai pali entoutois se evdomadiaio meso oro o alpha einai pisw apo ton ant1.
ant1 13.9%
alpha 13.7%
ayto kati leei...........
pou na teleiwsei kai o lazo........

Erblog είπε...

Συνολικά αποτελέσματα

Συνολικές πωλήσεις που διαμορφώθηκαν στα 195,07 εκατ. ευρώ παρουσίασαν οι δύο εισηγμένες τηλεοπτικές επιχειρήσεις (101,24 εκατ. ευρώ η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του Mega και 93,82 εκατ. ευρώ η Ελεύθερη Τηλεόραση διαχειρίστρια εταιρεία του Alter), ποσό μειωμένο κατά 11,69% σε σχέση με πέρυσι (μείωση 13,32% για το Mega και 9,85% για το Alter). Αξίζει να αναφερθεί ότι οι πωλήσεις των δυο υπό εξέταση εταιρειών, αποτελούν κατά μέσο όρο, τα τελευταία χρόνια το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του κλάδου.

Σε επίπεδο καθαρών προ φόρων αποτελεσμάτων, συνολικά εμφανίζονται 3,24 εκατ. ζημίες, (3,45 εκατ. ευρώ ζημίες για το Mega και αντίθετα 210 χιλιάδες ευρώ κέρδη για το Alter), έναντι 6,93 εκατ. ευρώ κέρδος στο 9μηνο (3,18 εκατ. ευρώ κέρδη για το Mega και 3,75 εκατ. ευρώ κέρδη για το Alter στο 9μηνο του 2008).

Σε ό,τι αφορά το προσωπικό -το οποίο όπως όλα δείχνουν τουλάχιστον για άλλες εταιρείες των ΜΜΕ, σήκωσε τελικά στις πλάτες του τις απώλειες από την κρίση, αφού σε αρκετές εταιρείες, μειώθηκε στο υπό εξέταση διάστημα- το μεν Mega βασίστηκε σε άλλες επιλογές για την έξοδο από τη στενωπό, αφού στο 9μηνο του 2009 απασχολούσε 647 εργαζομένους, έναντι 649 στο αντίστοιχο διάστημα του 2008, ενώ το δε Alter, απασχολούσε στο 9μηνο του 2009, 745 άτομα, έναντι 775 στο 9μηνο του 2008.

Βελτιώσεις

Αντίθετα από τα στοιχεία του 9μηνου, πάντως, η εικόνα που παρουσιάζεται στο τελευταίο τρίμηνο του υπό εξέταση διαστήματος (συγκεκριμένα στο διάστημα Ιούλιος - Σεπτέμβριος 2009), είναι θετική.

Οι συνολικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 62,82 εκατ. ευρώ (26,05 εκατ. ευρώ για το Mega και 36,76 εκατ. ευρώ για το Alter) παρουσιάζοντας αύξηση 6,24% (και ειδικότερα 8,67% για το Mega και 4,58% για το Alter).

Σημαντικά βελτιωμένη είναι η εικόνα και στα καθαρά προ φόρων αποτελέσματα του εν λόγω τριμήνου, αφού οι δύο εταιρείες παρουσιάζουν σημαντική μείωση ζημιών. Ειδικότερα συνολικά εμφανίζονται ζημίες ύψους 4,38 εκατ. ευρώ φέτος, (4,26 για το Mega και 126 χιλιάδες για το Alter), έναντι των περσινών 10,17 εκατ. ευρώ ζημιά στο αντίστοιχο διάστημα (8,9 εκατ. ζημιές για το Mega και 1,26 εκατ. ευρώ ζημιές για το Alter).

Ανώνυμος είπε...

1:13 μμ
Ρε ΜΠΑΖΟΛΑ εχεις νουμερα???????
Σε προκαλω να τα βγαλεις!!!
Η εξαφανιση ΚΑΙ ΣΤΟΝ 1ο ΚΥΚΛΟ,μπορει να τα πηγαινε πολυ καλα στο τοταλ μεχρι και 30αρια χτυπουσε,αλλα στα δυναμικα κοινα ηταν πολυ πιο κατω!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ξερεις που πανε τα 4 ΖΩΟ!!!!!!


space invider

Καλο θα ηταν να κανεις μια συγκριση ΚΑΙ με περυσι και...
μια ερωτηση που θα στην κανω μεχρι να μου την απαντησεις"Τι τηλεθεαση θα ειχε το mega χωρις το καθημερινο 6-8 το απογευμα με τα 45αρια(?)"
Ελπιζω να μην "φοβηθεις"να απαντησεις...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

ma ti erotiseis einai aftes i tha ekane to tade kanali i to dina kanali ean den eixe to apogevmatino programma i ton lazopoulo i to champions league, i de xero ego ti! Ta kanalia apofasizoun pou ependyoun kai vasei aftou krinontai! Allos ston lazopoulo, allos sti balla, allos se seires. To mono pou katalavaino einai oti i bala kai o Lazopoulos den apoteloun dimiourgia enos kanaliou opos i seires para mono mia ependysi : OPOIOS DOSEI TA PERISSOTERA eno me tis seires xreiazetai knowhow kai anthropous pou na katalavainoun apo tileorasi. Opote tha elega kopste afti ti parafilologia peri tou ti noumera tha ekane ena kanali ean den eixe to ena programma i to allo. Oloi kanoun tis epiloges tous kai afto parousiazoun sto koino

Ανώνυμος είπε...

1:58 μμ
Βασικα αυτο που ...λεει αυτο ειναι οτι εισαι ΕΜΠΑΘΗΣ,ΠΑΠΑΓΑΛΑΡΑ,ΖΩΟ,και προσπαθεις πριν βγει να πει καποιος για την πανωλεθρια του αντ3 αυτην την εβδομαδα βγαινεις εσυ για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα,ο alpha ειναι σταθερος πανω κατω σε αυτο το νουμερο απο την αρχη της σαιζον,για δες πως ξεκινησε ο αντ3 και που εφτασε την εβδομαδα που μας περασε?????????????
Και μετα ελα να μας πεις ποιος ειναι ο χαμενος και ποιος ο κερδισμενος!!!


Σε διακατεχει ενα φοβερο αγχος για την ΚΑΤΑΡΚΥΛΑ ΤΟΥ ΑΝΤ3!!!!!!!
ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΠΑΝΙΚΟ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙΤΕ!!!
Αλλα ξερεις κατι???
Εσεις ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ!!!!!
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!
ΓΡΑΦΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΙΠΕΣ!!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!
ΜΠΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΚΛΑΨ,ΚΛΑΨ ΠΟΥ ΑΝΤ3 ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ 3Η ΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΤΕΡ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

2:18 μμ
Αυτα να τα πεις στον space ΞΕΡΟΛΑ!!!
Που καθε φορα αφαιρει απο το καθε καναλι ενα προγραμμα,γι'αυτο ο αλλος τον ρωταει προφανως που θα ηταν το Mega χωρις τις σειρες το απογευμα,ετσι για σπασιμο,αλλα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ...
Δεν ειχε τα κοτσια να κανει ουτε καν συγκριση με τα περσινα νουμερα του μεγκα με φετος σε prime κλπ.κλπ.κλπ.!
Καταλαβες τωρα?
Ελπιζω ναι!
Και εγω συμφωνω με αυτα που λες,το καθε καναλι εχει τα οπλα του,τι πα να πει τα αφιρουμε καθε φορα?
Αλλα τι να περμενει κανεις απο τον ΕΜΙΣΘΟ space ΞΕΡΟΛΑ?

Ανώνυμος είπε...

i prime time tis paraksevis einai mirasmeni se dio kanalia, mega k ant1!enw stn arxi tis sezon fanike oti oi 2 seires tou mega tha kinountan se metria noumera girw sto 20-22%, wstoso tn teleftaio kairo exoun anevasei ta pososta tous.sigekrimena kai oi 2 seires tn paraskevi briskontan panw apo to x factor se sinolo tiletheatwn, enw i polikayoikia itan kata 1 monada brosta apo to programma tou ant1:

Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ 1.408.000 30,2
Μ+Μ 1.281.000 27,4
X FACTOR LIVE 1.268.000 29,2

telos aksizei na simiwsoume oti to mega pleon keidwse tin zoni 5-9

kathws to 50-50 kanei noumera paromoia me afta tis prwtis probolis tou:

50-50 1.182.000 41.4%

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
12.25 μακάρι να μην επηρεαστεί ο Καπου αλλά θα πέσεις έξω θα το δεις. Ολυμπιακός-παναθηναϊκός στο μπάσκετ και πόσοι θα το δουν; δευτέρα πρωί θα λυθούν οι απορίες μας
28 Νοέμβριος 2009 12:35 μμ


Λοιποοοοοοον
Εγω δεν ξεχνω....
Ειδες ποσο επιασε ο αγωνας του μπασκετ στον ΣΚΑΙ οεο???
12.2%!!!
Τι να λεμε τωρα..."σαρωσε"!!!
Αλλη φορα μην μιλας καλυτερα,αφου δεν εχετε ιδεα μερικοι σαν και εσενα απο τηλεοραση!
Την ιδια ωρα ο Καπου ΕΣΤΩ και σε ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ εκανε 15.0%!!!
Δηλαδη τι θελει να μας πει αυτο?
Οτι και ΚΑΝΟΝΙΚΟ επειδοσιο να επαιζε χθες το Mega θα εκανε και παλι πολυ καλα νουμερα,αυτα που κανει καθε Κυριακη!

Ανώνυμος είπε...

space invider

Καλο θα ηταν να κανεις μια συγκριση ΚΑΙ με περυσι και...
μια ερωτηση που θα στην κανω μεχρι να μου την απαντησεις"Τι τηλεθεαση θα ειχε το mega χωρις το καθημερινο 6-8 το απογευμα με τα 45αρια(?)"
Ελπιζω να μην "φοβηθεις"να απαντησεις...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΡ-10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΜΕΡΑΣ 28/11/2009
# ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡΞ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΜΛ (000) ΤΜΛ% ΜΡΔ%
1 Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΞΑΝΘΙΑΣ MEGA 21:08 22:29 1:06 1037 10,3 23,4
2 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 19:59 20:52 0:48 938 9,3 23,3
3 ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ALPHA 20:59 23:24 2:10 893 8,8 20,4
4 ΓΛΥΚΙΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ MEGA 19:00 19:58 0:45 816 8,1 22,3
5 ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ Ν.ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ,Ν.ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ NET 22:18 25:43 2:51 813 8,0 24,3
6 ALTER ΕΙΔΗΣΕΙΣ ALTER 18:45 20:50 1:46 654 6,5 17,4
7 ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ALTER 16:17 18:31 1:47 642 6,3 23,2
8 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 17:34 18:54 1:08 631 6,2 20,0
9 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 13:58 14:33 0:31 617 6,1 27,3
10 Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ URI GELLER ANTENNA 20:59 23:16 1:49 611 6,0 13,9
ααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα
ο Γιουρι στην 10η θεση!!!!!!!!!!
Παλι καλα που μπηκε και στο τοπ 10.......

Ανώνυμος είπε...

patos o uriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...re paidia pou einai ta 45aria???????mipws egine tpt k ta eksafanise o uri?

Ανώνυμος είπε...

prin 3 xronia p anelave o latsios to programma t ant1 eixe dilwsei oti tha kanei allages etsi wste mesa sta epomena 3 xronia o ant1 na ginei PRWTO kanali....to eidame, kontevei na ginei TRITOOOOO!

Ανώνυμος είπε...

Kαλα και αν δεν υπηρχαν τα 50αρια το απογευμα που ξερεις οτι δεν θα υπηρχαν τπ βραδυ;;Ολη την μερα ο κοσμος τηλεοραση θα βλεπει αλλη δουλεθα δεν εχει;;επισης χαζη ερωτηση..

Ανώνυμος είπε...

2:57 μμ
Και τα χειροτερα ερχονται....
ο Tv nea πρεπει να εχει παθει 13.9..."εγκεφαλικα"!!!
Και ειμαι σιγουρος οτι αυτος ειναι που εχει λυσαξει εδω μεσα!!!(αφου εχει κοψει τα σχολια στο δικο του μπλογκ και...αυτολογοκριθηκε)


1:58 μμ
1:15 μμ
1:13 μμ
10:01 πμ
Το ιδιο ατομο που εχει παθει ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ!!!



Ουτε στον χειροτερο εφιαλτη τους τα αντενοπουλα δεν φανταζοταν αυτην την κατρακυλά!!!
Γιατι με 14% στην prime time μιλαμε για ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!
ΕτσιιιιιιιιιιιιιιιιιιΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για να προσεχετε αλλη φορα και να μην βγαζετε γλωσσα!
Οσο σκεφτομαι οτι πιστευαν οτι ο Γκελερ,ο Ρουλης και αλλες αηδιες που εβγαλαν στο προγραμμα τους θα εκαναν και ..."50%" ΜΤΟΙΝΓΚ με πιανουν κατι γελια!!!!!!!!!
ΜΑ ΚΑΤΙ ΓΕΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Ουτε αυγα να με καθαριζαν...

Ανώνυμος είπε...

Οσο για την εξαφανιση ,κτλ καρφωνεσαι και απο μονος σου γιατι δεν γινεται ολες αυτες οι σειρες καμια να μην εθχε παει καλα στο νεανικο φαινεται οτι λες ψεμματα και ασχετος και βλακας

Ανώνυμος είπε...

3.12

Αχ,αχ,αχ αααααααααααχ βρε αγορι μου,βουλωσε το στομα σου καλυτερα γιατι πας να σωσεις την μια μαλακια και την κανεις ακομη χειροτερη!

μα οταν ο αλλος λεει "που θα ηταν το Mega χωρις τα 50αρια του απογευματος"προφανως και εννοει την φετινη σαιζον!!!
Εσυ βελεπεις κανενα 50αρι στην prime time του mega φετος?
Εμεις παλι οχι!
Αντιθετως εσυ μιλας ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ για το ......"ΑΝ"!!!
Ποσο ΤΣΙΜΕΝΤΟ εισαι τελικα?
Τοσο ΣΤΟΚΟ δεν εχω ξαναδει!
Αλλα μιλαμε για ΣΤΟΚΟ οχι αστεια!!!

Ανώνυμος είπε...

3:19 μμ
Μιλαω για την ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ!!!!
Γκεκε????
ΓΚΕΚΕ!!!!!!!!
Η μονη σειρα που τα πηγε καλα στα νεανικα ηταν η 10η εντολη ΒΟΥΡΛΟ!
Ολες οι αλλες ηταν ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ!!!!!!
Μαλλον πολυ θα ηθελες να ξανακανει ο alpha σειρες επειδη ξερεις οτι δεν θα τα πανε καλα και ετσι θα ανεβαινε ο αντ3!
Βρε αντε πανε παιξε το πουλακι σου μπας και σου βγει η μαλακια απο τον μυαλο σου!

Ανώνυμος είπε...

Ναι και εγω σου λεω οτι αν δεν υπηρχαν τα 50αρια στο απογευμα που ξερεις οτι ο ιδιος κοσμος δεν θα βλεπε κατι το βραδυ που δεν το βλεπει τωρα;Γενικα αυτο το αν δεν υπηρχε η ζωη της αλλης το απογευμα που ξερεις οτι τομ ιδιο κοινο που του αρεσουν οι ιντριγκες κτλ δεν θα εβλεπε παπακαλιατη;Ενω τωρα το κοινο μοιραζεται..Αρα βλακωδης ερωτηση

Ανώνυμος είπε...

μια χαρα ειχε παει και η εξαφανιση και ο αγγελος στα νεανικα ,το θυμαμαι ..Πανω απο 15,20 κανανε μην με τρελαινεις..

Ανώνυμος είπε...

Nai,sta neanika i entoli pigaine para poly kala..gia ayto pige kai 3 xronia..

Ανώνυμος είπε...

οχι μονο η εντολη πολλα πηγαιναν καλα στα νεανικα..απλα επειδη η εντολη ειναι λιγο αρρωστο το θεμα ταιριαζει με το μυαλο σ για αυτο κολλησες με αυτο/./.

Ανώνυμος είπε...

3:19 μμ
Ρε τσιμεντολιθε καταλαβαινεις αυτα που γραφεις?
Δεν υπαρχει περιτπωση στο λεω εγω!!!
Ασε που ο τροπος γραφης σου ειναι ΙΔΙΟΣ με αυτον του Tv nea!!!(Μητσος)
Οπως και να χει συνεχισε...
Ριχνουμε πολυ γελιο με τις κουλαμαρες που πετας!
Ενας εσυ και μια η Αντζελα!

Ανώνυμος είπε...

εγω καταλαβαινω τι γραφω εσυ εισαι πολυ χαζος για να καταλαβεις τι γραφει ο καθενας πλυν του βλαμενου κεφαλιου σ ..δεν μπορεις να ξερεις τι θα ειχε συμβει αν ελειπε μια σειρα η δυο απο το προσκηνιο εκτος αν εισαι ο uri geller

Ανώνυμος είπε...

3:26 μμ
ΜΗΝ ΣΤΜΑΤΑΣ,πες και αλλα...
ααααααααααχαχαχαχαχαχχαχαχαχα
Πραγματικα το σκετπικο σου τσακιζει κοκαλα!
Νομιζω οτι αδικεισε πρεπει να σε παρουν σε κανενα καναλι...θα διαπρεψεις!
Lol!!!

Ανώνυμος είπε...

3:37
Μα καταλαβεινεις τι λεω ρε τουβλο?
Αλλα ντ'α΄λλα εχεις καταλαβει!
ΑΝτε ,αντε πανε να παιξεις το πουλακι σου,να διαβασεις λιγακι και μετα ελαν να ξαναπαιξουμε!

....tv nea μου εσυ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

3:37
Μα καταλαβεινεις τι λεω ρε τουβλο?
Αλλα ντ'α΄λλα εχεις καταλαβει!
Αντε ,αντε πανε να παιξεις το πουλακι σου,να διαβασεις λιγακι και μετα ελα να ξαναπαιξουμε!

....tv nea μου εσυ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εσυ αδικεισαι και θα επρεπε να ησουν σε καναλι εγω απλα σχολειαζω τα κουλα που γραφεις ..Ακου αν δεν υπηρχε η ταδε σειρα στο προγραμμα που θα ηταν το ταδε καναλι,,και αν η γιαγια μου ειχε καρουλια θα ηταν φορτηγο//.ε σου απαντησα και εγω με αν και τελειωσε..

a.granado είπε...

Τα πράγματα είναι απλά.

Η "τελειωμένη" Πολυκατοικία πάνω από το x-factor.

Οι "τελειωμένες" ξανθιές πάνω από τον Uri Geller.

Τι σας έχει απομείνει ρε κατακαημένα αντενόπουλα;;;;
Και πολύ φοβάμαι ότι δεν έχετε φτάσει ακόμα στον πάτο.

Η επανάληψη των "ΓΛΥΚΕΙΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ" πάνω από το ΚΑΡΜΑ.

Άντε γειαααααα!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

3:44 μμ
βρε μαλακομπουκομα,γι'αυτο λεει οτι ΔΕΝ καταλαβαινεις αυτα που γραφει,το ιδιο πραγμα σου λεει ο αλλος τοση ωρα,αλλα που νιο νιο εσυ!!!
με αφορμη αυτα που λέει ο space invider τα λεει αυτα που λεει για το 6-8 του Mega,για να του την μπει!
Αλλα εισαι πιο καθυστερημενος και απο την ιδα την καθυστερηση!
Αμαν πια!
Αντε στο καλο απο δω!
Πανε σε αλλο μπλογκ!

Ανώνυμος είπε...

ναι ειναι και πολυ περιπλοκα αυτα που λεει και δεν τα πιανουμε..δικαιολογιες του ..

Ανώνυμος είπε...

Ant1 8,7% (6,2%)
ειδησεις


μ'αρεσει καποιοι που λεγαν εχθες οτι αν το το δυσιμο παει καλα θα βαλουν αυτουε στις ειδησεις...lol


Και η κατρακυλα δεν εχει σταματημο για τον αντ3...

Ανώνυμος είπε...

Εγω πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου ο αντ1 να χτυπησει κορυφη,θα το δειτε,την αλλη εβδομαδα θα εχει διαφορα 3-4 μοναδων απο το 2ο μεγκα!
Για πειτε την γνωμη σας και εσεις?
Τι πιστευετε?
οσο για το δελτιο του Ευαγγελατου αποψε με ολα αυτα που ακουστηκαν γι'αυτον σιγουρα θα χτυπησει κανενα 23% μεσο ορο και τα νεανικα πολυ πιο πανω,οι νεοι ετσι κι'αλλιως γουσταρουν τον Ν.Ευαγγελατο!
Αυριο θα δειτε τα νουμερα και μετα θα μου λετε καλα ελεγες...

Ανώνυμος είπε...

Και επισης με οσα εγιναν και στο x-factor τη αλλη εβδομαδα θα χτυπησει μεσ'το νερο κανενα 50%+!!!
Και θα στηλει αδιαβαστες τις σειρες του Mega,αλλωστε ο κοσμος τις εχει βαρεθει τις σειρες οπως Πολυκατοικια και Μ+Μ!!!
Το private practice,επισης θα εχει μεγαλη ανοδο,ειδικα αποψε,εχω δει το επεισοδιο που θα παιξει και νομιζω οτι θα κανει 29% σε τεταρτο και 23% σε 15-44!
Η ανοδος του αντ1 μολις εχει αρχισει,α και λογικα επειδη θα παρει καλο λιντ ιν το μοντελο απο τον ανεβασμενο Ευαγγεαλατο αποψε,χαλαρα 30αρι στο συνολο και 45 στο 15-44!
Νομιζω οτι θα εχουμε κρυφτο απο αυριο απο τα mega παπαγαλακια!

Ανώνυμος είπε...

Δεν σας παιρνει να απαντησετε μεγκα παπαγαλακια σε αυτα που ειπε ε?
Γιατι δεν λετε τιποτα?
Φοβαστε απο τον αντ1 και την ανοδο που θα εχει!!!
Και που να μπει και το Καρμα καθημερινα,εκει να δειτε ποσο θα πεσει η απαισια Εδεμ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μουσική παρακαλώ!
Πάμε, όλες μαζί..
« Όλα στους Καραμέρους τα βρήκα και είμαστε ευτυχισμένες…
Κάτι πιο πάνω, από ερωτευμένες…
Θέλω σου λέω, 10 με 1, πιααα μαζί…
Για πάντα στη ζωή!»...
Διασκευή άμεσα ζητούν χιλιάδες γυναίκες, στο τραγούδι...

του Γιάννη Πλούταρχου, αφού καθηλώνονται 3 ώρες κάθε πρωί, μπρος στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, με το φλιτζάνι του καφέ στο χέρι, το φαί στο φούρνο να καίγεται, τα μωρά στην κούνια να κλαίνε και τα τηλέφωνα να γεμίζουν αναπάντητες κλήσεις!
Εντάξει, το παραδέχομαι, είμαι κάπως υπερβολική… Αν και δεν απέχουν πολύ αυτά που λέω από την πραγματικότητα!
Οι Καραμεροχαριτάτοι έδωσαν άλλο νόημα στα πρωινά magazinο και τάραξαν τις ισορροπίες στα αντρικά πρότυπα των γυναικών, εισβάλλοντας στις καρδιές μας!Λίγο το έξυπνο χιούμορ, λίγο η τσαχπινιά τους, λίγο η αμεσότητά τους…
Λίγο τα πειράγματα, τα φλερτ στην κάμερα και τα χαμόγελά τους…
Οι κατακτήσεις τους, ξεπερνούν κάθε προηγούμενο!


Τέλειο από mediasoup.. και συμφωνώ απολύτως..

Ανώνυμος είπε...

Παλι καλα που ο αντ3 εχει και αυτους..
γιατι αλλιως...κλαψτα!!!
Ολα τα αλλα πατωνουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Για την Πρασκευη που μας περασε στις ειδησεις των 8!!!
Και το δραμα συνεχιζετε...

Ant1 7,4% (6,7%)

Αντε γειααααααααααααααααααααααααα


καλα το τι ΡΟΜΠΑ εχουν κανει αυτην τη στιγμη η Ραδιο αρβυλα τον Γιουρι και τον αντ3 γενικως δεν λεγετε!!!
Που να μην πατωσει ο Γιουρι οταν υποτιμα τοσο την νουμοσηνη του τηλεθεατη!!!

Ανώνυμος είπε...

Η Ευγενία Μανωλίδου θα παρουσιάσει το reality με τις νύφες. Ο τίτλος του φιλόδοξου εγχειρήματος έχει κλείσει στο "Ψάχνω νύφη για τον γιο μου".

Το "Dancing with the stars" τελικά δεν βγαίνει στον αέρα, αφού ο ΑΝΤ1 δυσκολεύεται στο να βρει πρόσωπα για να συμμετέχουν. Το κανάλι αντ' αυτού θα μεταδώσει το Wipeout κάθε Σάββατο, όπως και το "My 20".

Ανώνυμος είπε...

-«ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ: Τι τη χαλάει στη δουλειά της; «Όλο αυτό το σαρκοβόρο, να πέσουμε να φάμε τον άλλον. Να χαρούμε με το πρόβλημα του. Το να βγάλουμε από τη μύγα ξίγκι», όπως λέει σε συνέντευξη της στο «Glam». Αμ δεν το βλέπουμε κάθε μέρα στην εκπομπή της; Μέσα στην καλοπροαίρετη κριτική είναι. Εξάλλου, χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει...» (πηγή: Ελευθεροτυπία, της Μαρίνας Πετρούτσου)

Ανώνυμος είπε...

6:19 μμ
Ποια ειναι η πηγη σου?

Ανώνυμος είπε...

space invider

Καλο θα ηταν να κανεις μια συγκριση ΚΑΙ με περυσι και...
μια ερωτηση που θα στην κανω μεχρι να μου την απαντησεις"Τι τηλεθεαση θα ειχε το mega χωρις το καθημερινο 6-8 το απογευμα με τα 45αρια(?)"
Ελπιζω να μην "φοβηθεις"να απαντησεις...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ανώνυμος είπε...

6:19 μμ
Ποια ειναι η πηγη σου?

Ανώνυμος είπε...

To ξαναρωτησες αυτο και σου ειπαμε οτι λες μλκιες για να δουμε που θα το πας επιτελους ,,τι ζωο..

Ανώνυμος είπε...

Ευαγγελατος-αντ1 ΚΑΠΟΥΤ!!!
Σε λιγο δελτιο τυπου...

Ανώνυμος είπε...

space invider

Καλο θα ηταν να κανεις μια συγκριση ΚΑΙ με περυσι και...
μια ερωτηση που θα στην κανω μεχρι να μου την απαντησεις"Τι τηλεθεαση θα ειχε το mega χωρις το καθημερινο 6-8 το απογευμα με τα 45αρια(?)"
Ελπιζω να μην "φοβηθεις"να απαντησεις...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

6:39 μμ
Δε γαμιεσε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΟΥΛΙ Η ΝΤΙΑΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΑΝΤ1 ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΙΝΩΑΣ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ.

Ο ΑΝΤ1 ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΑΜΑ ΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Δειτε τι εγραφε την περασμενη σαιζον ο tv nea(εδω στο μπλογκ) και ποσο παπαγαλαρα του κερατα ειναι!!!


"• Tv nea είπε:
γράφτηκε στις: 21 Ιανουάριος 2009 8:39 μμ
• παντος σε ψηφοφορία στο BLOG μου η ΧΑΡΑ ηταν δευτερη με 94 ψηφοι ενω η λιτσα.κομ 104 ψηφοι φυσικα ειναι ενδικτικο αυτο αφου ειναι πρεμιερα.
Οσοι θελουν να το δουν
http://tvnea.blogspot.com/



Αλλος ενα παπαγαλος του αντ3
για να δουεμ τι ελεγε περυσι...(βεβαια μαλλον ο ιδιος ο Tv nea ειναι...lol)

"• marios_ola είπε:
γράφτηκε στις: 21 Ιανουάριος 2009 11:23 μμ
• Eγώ προσωπικά είδα την αγαπημένη Λίτσα.com στον ΑΝΤ1 που πραγματικά είχε και πολύ πλάκα και πολλές ανατραπές!!!!! Την Χάρα λίγο που την είδα άρχισα να βαριέμαι θανάσιμα και από ότι κατάλαβα στο 2 επεισόδιο τα πράματα θα γίνουν ακόμα πιο βαρετά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μονο μια Καβογιάννη και ένας Σκιαδαρέσης δεν σώζουν την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ"

Ανώνυμος είπε...

Δειτε τι εγραφε την περασμενη σαιζον ο tv nea(εδω στο μπλογκ) και ποσο παπαγαλαρα του κερατα ειναι!!!


"• Tv nea είπε:
γράφτηκε στις: 21 Ιανουάριος 2009 8:39 μμ
• παντος σε ψηφοφορία στο BLOG μου η ΧΑΡΑ ηταν δευτερη με 94 ψηφοι ενω η λιτσα.κομ 104 ψηφοι φυσικα ειναι ενδικτικο αυτο αφου ειναι πρεμιερα.
Οσοι θελουν να το δουν
http://tvnea.blogspot.com/



Αλλος ενα παπαγαλος του αντ3
για να δουεμ τι ελεγε περυσι...(βεβαια μαλλον ο ιδιος ο Tv nea ειναι...lol)

"• marios_ola είπε:
γράφτηκε στις: 21 Ιανουάριος 2009 11:23 μμ
• Eγώ προσωπικά είδα την αγαπημένη Λίτσα.com στον ΑΝΤ1 που πραγματικά είχε και πολύ πλάκα και πολλές ανατραπές!!!!! Την Χάρα λίγο που την είδα άρχισα να βαριέμαι θανάσιμα και από ότι κατάλαβα στο 2 επεισόδιο τα πράματα θα γίνουν ακόμα πιο βαρετά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μονο μια Καβογιάννη και ένας Σκιαδαρέσης δεν σώζουν την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ"

Ανώνυμος είπε...

6:50 μμ
Το ..."ΤΣΟΥΛΙ" η Ντιανα...
αααααααααααχαχαχαχαχαχχα
να σαι καλα!


Αληθεια που εισαι ρε Ντιανααααααααααααααααααααααααα!
Ελα ξανα!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΤΕ,ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΝΤ1??ΚΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΗΔΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ?ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΝΟΡΜΑΛ ΑΠΟΨΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΣΑΣ ΤΑ ΖΩΑ?

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 215   Νεότερο› Νεότερο»