Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

Αλλαγές...

@Νωρίς νωρίς ξεκίνησαν οι αλλαγές στο Alter. Έτσι από σήμερα, το Πολύ μπλα μπλα εξελίσσεται σε μεσημεριανό...Μπεν Χουρ καθώς θα ολοκληρώνεται στις 15.45 (!). Αμέσως μετά 15λεπτο δελτίο ειδήσεων και στις 16.00 θα μας καλησπερίζει η Βάσια Λόη με το "Μεσημεριανό express" που από μεσημεριανό γίνεται απογευματινό (άραγε θα προνοήσουν να αλλάξουν τον τίτλο;) αφού θα διαρκεί μέχρι τις 18.45. Δεν μ' αρέσουν οι προβλέψεις αλλά όλα δείχνουν πως το μονοψήφιο θα πάει σύννεφο...

Δρυμούσης παίρνει το Showbizz news και το πάει μαύρα μεσάνυχτα, αμέσως μετά την Πάνια. Τώρα μάλιστα που δεν θα έχει το άγχος του ΕΣΡ, έχει να δείξει ξέκωλο....η χαρά του μπανιστιρτζή.


@Από σήμερα η Γιολάντα Διαμαντή τίθεται εκτός Φώτη-Μαρίας live. Ο λόγος; Η εγκυμοσύνη της... Μήπως πρόκειται για μόνιμη αλλαγή??

174 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Οκτώβριος έφυγε χαρίζοντας στο Mega πολλά χαμόγελα ικανοποίησης... γιατί εκτός από την... παραδοσιακή πρωτιά του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στους πίνακες τηλεθέασης της AGB, ο Οκτώβριος ανέβασε στο υψηλότερο τηλεοπτικό βάθρο και την «Κοινωνία ώρα Μega», αλλά και το «Μega Σαββατοκύριακο».
Ο δέκατος μήνας του χρόνου ήταν ένας μήνας έντονων εξελίξεων και οι τηλεθεατές... ψήφισαν Mega για την ενημέρωσή τους, εκτοξεύοντας το δελτίο από Δευτέρα μέχρι και Κυριακή στο 26,1%, δημιουργώντας διαφορά 9,3 μονάδων από το δεύτερο Alter. Ομως, εξίσου εντυπωσιακή πρωτιά χτύπησε το δελτίο του Μεγάλου Καναλιού και από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή, με 26,7%, και μετά ακολούθησαν: Alter - 17,9%, Alpha - 13,4%, ΑΝΤ1 - 12,5%, Star - 10,2% και ΝΕΤ 8,6% . Οσον αφορά τώρα στο πρωινό δημοσιογραφικό... γκραν-πρι στους πίνακες τηλεθέασης, πρώτοι έκοψαν το νήμα ο Δημήτρης Καμπουράκης και ο Γιώργος Οικονομέας. Πρώτο, όμως, στην προτίμηση των τηλεθεατών ήρθε και το «Μega Σαββατοκύριακο» με τους Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλο. Το «Μega Σαββατοκύριακο» έκανε κατά μέσο όρο τον Οκτώβριο 27,3%, αφήνοντας αρκετά πιο πίσω το «Σαββατοκύριακο στην ΝΕΤ» με 21,3%.
ETHNOS.GR

Ανώνυμος είπε...

POLY KALH (KAI) H ENHMERWTIKH EKDOXH TOU PERASTIKOU! POLY KALYTERO APO TON PAGERO LOGO TOY MEDIA BLOGGER. MHPWS NA GRAFEI AFTOS TA NEA??

Ανώνυμος είπε...

50.000 euro τον μηνα η γλετζου Σεμινα οτανηταν στην ερτ με μια εκπομπη που δεν εβλεπε ουτε το...σοι της!
Αλλα 53.000 euro ξεχωρα για την εκπομπη-παραγωγη!
Συνολο 103.000 euro το μηνα!
Κ εχεις την γλεντζου να κανει κ την ...καμποση μεσα απο το σαιτ της που προφανεστατα εξυπηρετει ...αλλα συμφεροντα καναλιων κ πιανει κ ενα στυλο για να κρινει κ να επικρινει τους αλλους...
Τους αλλους που καποτε παρακαλουσε κ ηταν στην αυλη τους!

Τετοια ΘΕΜΑΤΑ να κανετε αναρτησεις παιδια!
Ετσι για να καταλαβουνε καποιοι που την στηριζουν κιολας εδω μεσα αναπαραγοντας κ αποσπασματα απο το σαιτ της κ τα εκθιαζουν για τι ειδους ατομο εχουμε να κανουμε!
Δεν φτανει που σας/μας τα πηρε κ θα την στηριζουμε κιολας?


Παιρνοντας 50.000 το μηνα απο τον καθενα μας μας το παιζει κ ..."τηλεκριτικος"τρομαρα της!
ΟΥΣΤ ΡΕ!
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΟΥΣΤ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

Erblog είπε...

εγω δεν ξερω αν στοιχιζε 53000 ευρω η εκπομπη της σεμινας ή 100,000 και ειμαι πολυ δυσπιστος!
αλλωστε παντα ευκοιλος στοχος ηταν η ΕΡΤ, δεν λεω φυσικα πως δεν γινονται "οργια" εκει μεσα! αλιμονο!
αλλα ειναι πολυ ευκολο να πεις οτιδημοπτε για την ΕΡΤ με το αλλοθι οτι πληρωνεις ανταποδοτικο τελος.
προσωπικα θα ηθελα να μην πληρωνω το τελος τησ ΕΡΤ αλλα τουλαχιστον ειμαι ευχαροιστημενος με την ποιοτητα που δινει τα τελευταια χρονια. πχ κατσατε να δειτε την νεα εκπομπη του Βεγγου με τη Δανδουλακη στην ΕΤ3? εξαιρετικη!
κανενα ιδιωτικο καναλι δεν εχει εφαμιλλης ποιοτητας εκπομπη. οπως και του Σεραφειμ Φυντανιδη!
που χθες το Πρωτο Θεμα ελεγε πως κοστιζει 45,000 ευρω και οτι ειναι εσωτερικη παραγωγη. αντ' αυτου ειναι εξωτερικη παραγωγη και κοστιζει μονο 16,000!
αρα...μην πιστευετε οτι γραφει ο καθενας για την ΕΡΤ, απλα για να λενε κατι τα γραφουν και να προκαλουν το κοινο αισθημα. μην ξεχναμε πως το Πρωτο Θεμα στηριζει ΠΑΣΟΚ και "πρεπει" να επιτεθει στην προτερη διοικηση της Νεας Δημοκρατιας στην ΕΡΤ!
η οποια ΕΡΤ εχει 5 χρονια που ειναι πιο ανταγωνιστικη απο ποτε και που εχει μειωσει το συσσωρευμενο χρεος της παρα την αιθελουσια εξοδο του 2003!
την ιδια στιγμη ο alpha εμπαινε 50 εκ ευρω μεσα το χρονο! αλλα και ο αντ1 ειχε καποιες ζημιες σε μικροτερο μεγεθος σαφως.

αλλα τωρα δεν σας αρεσει τι γραφει η Διγενη στο site της (το οποιο ειναι εξαιρετικο χωρις να αναπαραγει το περιεχομενο αλλων site) και τη χτυπατε προφασιζομενοι τα λεφτα που επαιρνε στην ΕΡΤ.
ξεκολληστε ρε και δειτε το πιο αντικειμενικα το θεμα! και το καθε θυεμα που προκυπτει!

Ανώνυμος είπε...

:angry :angry Σεβασμός μηδέν από τα κανάλια, είναι γνωστό!!! Αλλά δε μπορώ επειδή είναι γνωστό και σύνηθες, να μη κράξω το MEGA που κάθε φορά που βάζει έκτακτο δελτίο ξεχνάει να σταματήσει το βίντεο και το πρόγραμμα που δείχνει συνεχίζει κανονικά αλλά εμείς δε το βλέπουμε!! Ειδικά σε σειρές που προβάλλονται τόσο σπάνια όσο οι Τρεις Χάριτες και το Δις εξαμαρτείν!!!!!!
Ένα 5λεπτο μες το νερό χάθηκε σήμερα! Επειδή ο Αβραμόπουλος αποφάσισε να αποσύρει την υποψηφιότητά του στις 15:00!!! Χεστήκαμε!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε erblog παμε καλά τώρα?
Πως τα πετας έτσι τα ποσά κ δεν σε ενοχλουν κιόλας?Τι είναι τα έστω…16.000ευρω «μονό»όπως λες ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ?
Η εκπομπή της τόσο κοστιζε κ είναι αλήθεια και το ότι εισαι δυσπιστος δικαιωμα σου,αλλά δικαιωμα μου κ εμένα να ξερώ κάτι παραπάνω κ να πιστευω αυτά που γραφω!
Εντωμεταξυ το θεμα που ανεπτυξα ηταν η Σεμινα κ μονό αυτή εσύ το πηγες εντελώς αλλου,δεν θα μας βγάλεις κ «Αγια» την ερτ τώρα!
Όσο για την Σεμινα κ το σαιτ της,νομίζω ότι κανείς λάθος ότι δεν αναπαραγει αλλά σαιτ το κάνει κ το παρακανει,αλλά δεν είναι αυτό το θεμα μου,δεν μπορώ να ακούω κριτικες πιπες κ χτυπηματα κατω από την μεση από την συγκεκριμενη μανταμ όταν έχει κάνει τα τερατα στην τηλεόραση φερνοντας ριαλιτυ χαμηλοτατου επιπεδου κ να το παίζει ξυπνια αναλυοντας νούμερα τηλεθεασής γιατί αυτό κάνει μονό,κριτικη σοβαρη δεν έχω διαβασει εκεί μέσα,όταν την ιδία την ΕΧΕΙ ΞΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ με τον χειροτερο τρόπο στελνωντας την σπιτι!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΤΕΛΟΣ!!!
(Για εμένα παντα…)Για τους αλλους…δεν δινω δεκαρα!


Αποσπάσμα από το tv nea(Που πριν λίγο αναρτηθηκε…)
ΟΙ αλλαγές στο Alter. Έτσι από σήμερα, το Πολύ μπλα μπλα θα ολοκληρώνεται στις 15.45 (!). Αμέσως μετά 15λεπτο δελτίο ειδήσεων και στις 16.00 θα μας καλησπερίζει η Βάσια Λόη με το "Μεσημεριανό express" αφού θα διαρκεί μέχρι τις 18.45.


«βρειτε τις …διαφορές»
Δηλαδή ελεος,παιρνεις που παιρνεις την ειδηση από το mediaka nea που οκ δεν την είχε ούτε αυτό αποκλειστικά αλλά την κανείς ακριβώς κοπυ πειστ βαζοντας ακόμη κ τον θαυμαστικο?(ΈΛΕΟΣ!!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Τα χαμηλά νούμερα φούντωσαν τις κόντρες στο πρωινό του Mega

Δυσαρέσκεια στο Mega, καταγράφει το ρεπορτάζ για την πεντάδα του «Όμορφου κόσμου». Τα χαμηλά νούμερα της εκπομπής, η αδυναμία συντονισμού της πεντάδας, αλλά και η υπόγειες αψιμαχίες μεταξύ ορισμών μελών, δημιουργεί προβληματισμό για το τι μέλλει γενέσθαι. Η μόνη σταθερή αξία του πρωινού, ο Νίκος Παπαδάκης, ο οποίος όμως με δυσκολία προσπαθεί να ισορροπήσει τις κόντρες που αρχίζουν να φουντώνουν μεταξύ της Κατερίνας Καινούργιου και της Μαρίας Αραμπατζή και όλων για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο που κλέβει παραπάνω πλάνα, ενώ εξελίσσεται στο αγαπημένο παιδί, δεν αρκεί.
Τα νούμερα όμως προβληματίζουν περισσότερο από οτιδήποτε. Προς το παρόν το κλειδί στον γρίφο είναι ο καλεσμένος. Προσπαθούν με πρωταγωνιστές των σειρών του καναλιού που καταγράφουν υψηλές τηλεθεάσεις να αντιμετωπίσουν τις χαμηλές πτήσεις. Για παράδειγμα σήμερα φιλοξενούν τον Μπουγιούρη από τα «Μυστικά της Εδέμ». Αυτό όμως που τρομάζει και συνάμα προσπαθούν να κρύψουν κάτω από το χαλί, είναι τα μονοψήφια νούμερα όπως αυτά της περασμένης Τετάρτης ανήμερα της εθνικής επετείου του ΌΧΙ, που ήταν σαν να το βροντοφώναξαν οι τηλεθεατές στην πεντάδα!

Ανώνυμος είπε...

Δάχτυλος – κλείστρα
Βρε guys. Βρε guys λέμε. Είναι δυνατόν δεύτερο επεισόδιο τού Uri Geller και να μην βγαίνετε με ονόματα πρώτης γραμμής; Ποιος σας έκλεισε καλέ τους καλεσμένους για το σόου τού Σαββάτου… Ο Λιάγκας ή οι ξανθιές;

Περιμέναμε (πολλά) περισσότερα
Γιατί άνθρωπος που ήθελε να απογειωθεί η εκπομπή στην Agb δεν νομίζω να έδωσε το ok για να βγει έτσι το guest-team. Ξενέρωμα στα πρώτα λεπτά. Φτώχεια βρε παιδί μου. Μετά από μια εβδομάδα που έγινε όλος αυτός ο χαμός να προσφέρετε τέτοια συνέχεια;

Δεν φύσαγε ο αέρας της πρεμιέρας
Δεν σας καθόντουσαν καλεσμένοι – δημοσιογράφοι κτλ; Φέρτε celebrities – ηθοποιούς! Να κάνετε τη δουλειά σας. Αλλά για να μη το ρίχνουμε όλο εκεί, ένα έλλειμμα το εντοπίσαμε και στις δοκιμασίες. Δεν κόλλαγες τόσο όσο στο last week. (Και δεν εννοούμε την κρεμάλα!)

Μπογιά ήταν και ξέβαψε
Όσο για Μανωλίδου που μας βομβαρδίσατε, δεν ξέρω αν το έχετε μυριστεί αλλά το woman είναι… Πώς να το πω. So last year βρε παιδί μου. Με πιάνετε; Έχει γίνει νια νια. Πολλλλύ όμως. Δυσβάσταχτα!

The stage is yours λέμε. (Believe it!)

Γιώτα Δημητρακοπούλου


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟΣΟ ΣΩΣΤΑ!!!

ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....


Μπέρδεψαν τους καλεσμένους στον Όμορφο κόσμο
Ωραίο τρόπο να αναδεικνύουν τον καλεσμένο τους έχουν εκεί στο Mega. Με το που μπαίνει σήμερα ο ''Μάνος'' (κατά κόσμον Μπουγιούρης) από τα ''Μυστικά της Εδέμ'' στο πλατό του ''Όμορφου κόσμου'', τους σκάει η φαεινή ιδέα να ρίξουν βίντεο με σκετσάκια των παρουσιαστών!

Πλύση εγκεφάλου μας κάνετε;
Και εκεί που περιμένουμε όλοι να ακούσουμε και να δούμε τον ηθοποιό, τρώμε στη μούρη εικόνες πάλι από τη 5αδα. Έλα Χριστέ και Παναγιά. Και μιλάμε αυτό δεν ήταν ένα απλό κονσερβογυριστό. Ήταν αφιέρωμα στον Ουγγαρέζο κανονικό!

Να ετοιμαζόμαστε για κανένα βελονισμό;
Ξαφνικά είχες όλα τα presenters να παριστάνουν τους ηθοποιούς σε θεατρικά για να δείξουν τον άντρα τον ''γυναικά'', τον ''τσιγκούνη'' και άλλα… ενδιαφέροντα. Και το βίντεο είχε επίκεντρο τον madόβιο νεαρό. Καλέ μάγια θα μας κάνουν στο τέλος προκειμένου να συμπαθήσουμε τον τύπο. Τι κόλλημα κι αυτό…

Φτου γκαντεμιά!
Όχι ότι η συνέχεια, είχε ενδιαφέρον τρελό. Η επαφή που έχουν με το μέσα και το έξω τους αυτά τα παιδιά σαν βρίσκονται με guest είναι... άντε γεια. Αν είσαι fan της σειράς, today απλά θα έλεγες φωναχτά: «Γιατί ρε fuck να μην έχει πάει ο άνθρωπος στη Μενεγάκη απέναντι να κάνουμε δουλειά…;»!

Κανένα ενδιαφέρον
Και μιλάμε τώρα για έναν actor που όσοι τον έχουν δει άλλες φορές σε συνεντεύξεις ξέρουν τι εστί. Άνετος, επικοινωνιακός, με χιούμορ, άκρως τηλεοπτικός. Ε, σήμερα, με χαζά τεστ που του έβαζαν (για να γεμίσει ο χρόνος;) ήταν αδιάφορο όλο το σκηνικό. Προβλέψιμο και ανιαρό…

Ανώνυμος είπε...

H LIVANIOY OTI ORA KAI NA PAI3EI APATH THA PAEI...AFOU EKEI STN ALPHA DOKIMASAN OLES TIS PITHANES ORES PROVOLHS MHPWS HRTHE H ORA NA THN STEILOUN APO EKEI POU HRTHE???!?!?!

Ανώνυμος είπε...

σιμερα η εκπομπη της τατιανας γαμαει!

Ανώνυμος είπε...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11416&subid=2&pubid=7512817

ena eksairetiko arthro gia tous tileoptikous asteres b' dialogis pou apartizoun ta panels

Ανώνυμος είπε...

4.38
Το ψωμακι τους θελουν να βγαλουν κ αυτοι οπως ολοι μας αλλωστε!(κ οπως κ η μανταμ που γραφει το αρθρο)
Υπαρχει κ το τηλεκοντρολ,αν θες δεν τους βλεπεις κ εσυ κ ολοι μας,αλλα δεν μπορουμε να στερησουμε σε κανενα το να ειναι εκει κ να δουλευει!

Biky είπε...

AGAPHTO MEDIABLOG
energopoihste sta sxolia na mporoun na grafoun mono osoi exoyn taytothta google, email, openid.
etsi tha mazeytoun kapoioi anwnymoi kai den tha yparxoun dialogoi yponomou.

toso aplo!
thanks

a.granado είπε...

Επιτέλους τα πράγματα αρχίζουν και μπαίνουν στη θέση τους. Η Πολυκατοικία πάνω από το X FACTOR.
Έχουμε και λέμε σε αριθμό τηλεθεατών.

ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ: 1.232.000 (ΤΜΛ 12,2%)
X-FACTOR LIVE:1.183.000 (ΤΜΛ 11,7%)
Μ+Μ :1.143.000(ΤΜΛ 11,3%)

Αυτό για όσους είχαν ξοφλημένη την ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ.

Κι ερχόμαστε τώρα στην "πολύ μεγάλη επιτυχία - μην ξεράσω" του ΑΝΤ1, URI GELLER.
Αριθμός τηλεθεατών:
1.116.000 (ΤΜΛ 11%) (ΜΡΔ 26,8%)

Ας κάνουμε μια σύγκριση με το TAXI GIRL και το THE TWENTY.
TAXI GIRL: 1.290.000 τηλεθεατές
THE TWENTY:1.141.000 τηλεθεατές.

Κάνετε μία σύγκριση URI GELLER, X FACTOR, TAXI GIRL και THE TWENTY και δείτε τι ονομάζει επιτυχία ο ANT1 και τι θεωρεί ως "μεγάλα" χαρτιά του καναλιού.

Όσο για το "Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ" η επιτυχία της αρχίζει και παίρνει δυσθεώρητα ύψη.
30/10: Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ 1.677.000

Αυτά με λίγα λόγια.

ola είπε...

Καλά λεμέ εκεί στο αλτερ ο ένας γλυφει τον άλλο…τι θελω να πω?
Εκπομπή:mesimeriano express
Καλεσμενη:Ζαχαρεα
Θεμα:Δελτια ειδησεων
Ατακα «ανεκδοτο»(γιατί μονό ως ανεκδοτο θα μπορούσε να το παρει κανείς…)
Το κεντρικό δελτίο ειδησεων του alter είναι πολύ κοντά με αυτό του mega τον μηνά Οκτωβριο,είχαν ελαχιστη διαφορά!
Ταδε εφη…Βασια Λοη!
Μα τι την ποτιζουν?Η μηπως έχει χάσει τα αυγά κ τα πασχαλιά που τις αλλαξαν ώρα κ εν αναμονη των μονοψηφιων αριθμων λέει ότι της κατεβεί στο κεφαλι?
Αλήθεια ποσό κοντά είναι αραγε με το mega το alter κατά την Β.Λοη?
Μολις 9.3%...»τίποτα δηλαδή»
Το γεγονος ότι το κάτι ψηνεται είναι επισης μπροστά από τον…πρωην κυριαρχο των 8 της λέει κάτι???
Αλλά συμφωνα με την Βασια Λοη οι εκπομπές μαγειρικης του alpha φέτος …δεν πουλανε…λέει…!!!
Μωρε αλλά νούμερα της δινουν το τουβλο?Που γεμιζει μια εκπομπή κενα κ δεν μπορεί να αρθρωσει ούτε μια λεξη!
Τι να πει κανείς η ανακριβεια σε όλο της το μεγαλειο!


Υ.Γ.
Τα "σπανε" σημερα Κανακης κ η παρεα του,λενε τα απιστευτα για Γκελερ κλπ.σοου!
Ολα τα λευτα οι πατατες στο στουντιο που μετατραπηκαν σε...αγγουρια!!!

ola είπε...

Καλά λεμέ εκεί στο αλτερ ο ένας γλυφει τον άλλο…τι θελω να πω?
Εκπομπή:mesimeriano express
Καλεσμενη:Ζαχαρεα
Θεμα:Δελτια ειδησεων
Ατακα «ανεκδοτο»(γιατί μονό ως ανεκδοτο θα μπορούσε να το παρει κανείς…)
Το κεντρικό δελτίο ειδησεων του alter είναι πολύ κοντά με αυτό του mega τον μηνά Οκτωβριο,είχαν ελαχιστη διαφορά!
Ταδε εφη…Βασια Λοη!
Μα τι την ποτιζουν?Η μηπως έχει χάσει τα αυγά κ τα πασχαλιά που τις αλλαξαν ώρα κ εν αναμονη των μονοψηφιων αριθμων λέει ότι της κατεβεί στο κεφαλι?
Αλήθεια ποσό κοντά είναι αραγε με το mega το alter κατά την Β.Λοη?
Μολις 9.3%...»τίποτα δηλαδή»
Το γεγονος ότι το κάτι ψηνεται είναι επισης μπροστά από τον…πρωην κυριαρχο των 8 της λέει κάτι???
Αλλά συμφωνα με την Βασια Λοη οι εκπομπές μαγειρικης του alpha φέτος …δεν πουλανε…λέει…!!!
Μωρε αλλά νούμερα της δινουν το τουβλο?Που γεμιζει μια εκπομπή κενα κ δεν μπορεί να αρθρωσει ούτε μια λεξη!
Τι να πει κανείς η ανακριβεια σε όλο της το μεγαλειο!


Υ.Γ.
Τα "σπανε" σημερα Κανακης κ η παρεα του,λενε τα απιστευτα για Γκελερ κλπ.σοου!
Ολα τα λευτα οι πατατες στο στουντιο που μετατραπηκαν σε...αγγουρια!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΟΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΗ ΠΩΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1!ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΑ X FACTOR KAI URI GELLER ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΩΡΩΣΗ ΣΟΥ...ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12 ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΟ X FACTOR ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΣ 10 Η ΩΡΑ ΕΝΩ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11..ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ,Κ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΩΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ!!

Ανώνυμος είπε...

@a.granado

μου αρεσει παρα πολυ ο τροπος σκεψης σου και ταυτοχρονα με φοβιζει μην τυχον και ασχοληθεις ποτε με στατιστικη!

αγορι μου το xfactor ηταν απο τις 9 εως τη 1! ενω η πολυκατοικια 10-11.
δεν μπορεις να συγκρινεις τους τηλεθεατες μιας 4ωρης εκπομπης με μια ωριαια! συγκρινε τα στην κοινη ωρα μεταδοσης! καταλαβες???

τελος, δυστυχως κανει δεν σε παιρνει στα σοβαρα ακομα κι οταν ισως εχεις δικιο, πολυ απλα διοτι εχεις παραδεχτει οτι εισαι ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ του mega. i feel sorry...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΝ a.granado ΦΥΣΙΚΑ!!

Ανώνυμος είπε...

@6:41

μεσα στο μυαλο μου ησουν??
ο 6:43 ειμαι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΟΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΗ ΠΩΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1!ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΑ X FACTOR KAI URI GELLER ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΩΡΩΣΗ ΣΟΥ...ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12 ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΟ X FACTOR ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΣ 10 Η ΩΡΑ ΕΝΩ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11..ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ,Κ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΩΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ a.granado?ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ..

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ 6.43 ΟΥΤΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΜΕΝΟΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ!ΦΤΑΝΕΙ!!

a.granado είπε...

Πόσο μα πόσο χαίρομαι που αντιδράτε έτσι ολα τα ΑΝΤΕΝΟΠΟΥΛΑ.
Λυπάμαι όμως που δεν δύναμαι να πέσω τόσο χαμηλά για να συνεννοηθούμε. Πολύ απλά θα πω αυτό (στο οποίο δεν νομίζω να υπάρχει αντίρηση).

ΓΕΝΙΚΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ 26/10-01/11
MEGA: 20,4%
ANT1: 14,7%
ALPHA:13,8%

Περαστικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a.granado είπε...

6:45
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ..

Πίστεψε με φιλαράκι θα το αντέξω.Έχω αντέξει και χειρότερα. Έχω δει ANT1 πάνω από μισάωρο και δεν έχω πάθει τίποτα. Λες να με πειράξει που θα με βρίσουν τηλεθεατές σαν εσας!!!

Ανώνυμος είπε...

το επιπεδο σου ηλιθιε a.granado φαινεται απο τον τροπο που απαντας..εσυ περαστικα γιατι στη ζωη σου σιγουρα θα τα χρειαστεις..κατσε δες τη ζωη της αλλης τωρα γιατι κανει νουμερα!μη σε απασχολει που απευθυνεται κυριως σε γυναικες,απ οτι φαινεται αν και αγορι μπορεις να ταυτιστεις μαζι τους αν προκειται για νουμερα!!

Ανώνυμος είπε...

τραγουδα εσυ granado!
αν καταλαβες απο αυτα που ειπαμε οτι ειμαστε αντενακια τοτε σε λυπαμαι ακομα πιο πολυ!
επι της ουσιας κανενα σχολιο!
για σενα υπαρχουν μονο φανατικοι υπερμαχοι του mega και φοβεροι και φθονεροι εναντιοι!

Ανώνυμος είπε...

το επιπεδο σου ηλιθιε a.granado φαινεται απο τον τροπο που απαντας..εσυ περαστικα γιατι στη ζωη σου σιγουρα θα τα χρειαστεις..κατσε δες τη ζωη της αλλης τωρα γιατι κανει νουμερα!μη σε απασχολει που απευθυνεται κυριως σε γυναικες,απ οτι φαινεται αν και αγορι μπορεις να ταυτιστεις μαζι τους αν προκειται για νουμερα!!

Ανώνυμος είπε...

Πω πωωωωωωωωωω τι μεγάλη επιτυχία το Καρμα…LOL!!!
Τόσο μεγάλη που δεν είναι καν μέσα στο τοπ 10 του Σαββατου και Κυριακής της agb όταν την ιδία στιγμή ο Παρλιαρος κάνει 20% οι ειδήσεις του αλτερ 17% και του alpha 18%!
Το back to back που είναι πάλι?Χαθηκε…?Παλι καλά που ΔΕΝ έκανε νούμερα μονό την προηγουμενη εβδομάδα όπως λεγάτε λογω Τιτανικου κ Πρεμιερων mega,αμ κ αυτήν την εβδομάδα στον ΠΑΤΟ ηταν!!!

Ανώνυμος είπε...

παω στοιχημα οτι ο 7.05 ειναι παλι o a.granado αλλα μπηκε ως ανωνυμος για να μην φαινεται...αν ειναι αλλος τοτε υπαρχουν κ αλλες σιχαμερες προσωπικοτητες σ αυτο το μπλογκ δυστυχως..

a.granado είπε...

7:10
το χάνεις το στοίχημα. Μπορεί να είμαι "παπαγαλάκι" όπως λες, ανασφαλής, πορωμένος και κακομοίρης αλλά δεν μιλάω ποτέ ανώνυμα. Ότι έχω να πω το λέω με το όνομα a.granado.

Ανώνυμος είπε...

Τον πετύχαμε σ' ένα διάλειμμα από τις πρόβες του «X-Factor» και ήταν πρόθυμος να μας απαντήσει σε όλα. Κατ' αρχάς πώς αισθάνεται για την πρεμιέρα; «Ανυπομονώ να ξεκινήσουν τα live! Είμαι βέβαιος ότι το σόου θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και δυνατό από πέρυσι, με ακόμα περισσότερη ένταση, αγωνία και μεγάλες μουσικές στιγμές». Προφητικη η συνεντευξη του σακη.

Ανώνυμος είπε...

prime time 9-12 Για την εβδομαδα που μας περασε ΔΕ-ΚΥ!

Mega 21.3%
Alpha 17.4%
Ant1 17.08%
και οχι ο 7.05
δεν ειναι ο a.granado!
Αυτο σας μαρανε δηλαδη να μαθετε ποιος ειναι?
Τα νουμερακια σχολιαζουμε τιποτα αλλο καλε...
μην νευριαζετε δεν υπαρχει λογος...η ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ...???
Μαλλον το 2ο!

Ανώνυμος είπε...

Τα νούμερα του ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ της Παρασκευής τα είδατε?

Μ.Ο. 3.8%

Τρελή επιτυχία λέμε...

Ανώνυμος είπε...

PRIME TIME ΖΩΝΗ
(21:00 - 23:59)
ΣΑΒΒΑΤΟ 31/10/2009

1 ΑΝΤ1 25.6%
2 ΝΕΤ 15.2%
3 ALPHA 14.8%
4 MEGA 14.3%
5 STAR 6.8%
6 ALTER 4.2%
7 ΕΤ3 3.9%
8 ΣΚΑΙ 3.4%
9 ΕΤ1 2.2%

*Τα νούμερα είναι κατά προσέγγιση/με τις διαφημίσεις.

ΑΠΟ ΤΑ 12 ΤΕΤΑΡΤΑ...
- 9 κερδισμένα ο ΑΝΤ1
- 1 κερδισμένο η ΝΕΤ
- 1 κερδισμένο ο ALPHA
- 1 κερδισμένο το MEGA


by
TVstat!



PRIME TIME ΖΩΝΗ
(21:00 - 23:59)
ΚΥΡΙΑΚΗ 01/11/2009

1 MEGA 22.0%
2 STAR 13.0%
3 ΑΝΤ1 12.5%
- ALPHA 12.5%
5 ΝΕΤ 10.6%
6 ALTER 6.3%
7 ΣΚΑΙ 5.0%
8 ΕΤ1 2.8%
- ΕΤ3 2.8%

*Τα νούμερα είναι κατά προσέγγιση/με τις διαφημίσεις.

ΑΠΟ ΤΑ 12 ΤΕΤΑΡΤΑ...
- 9 κερδισμένα το MEGA
- 1 κερδισμένο το STAR
- 2 κερδισμένα η ΝΕΤ

by
TVstat!

Ανώνυμος είπε...

eimai o a.granado....
exw katsei exw apo to mega...
ti wraio ktirio...
ti wraia touvla kai kolones...
pianw to kavalo mou...
op!
ma pws?
exysa hdh??

Ανώνυμος είπε...

Tvstat(ionblogger)??????
is that you??
xronia kai zamania...

perastikos είπε...

Καλησπέρα παιδιά.

Σε αυτόν που μας συμβουλεύει να κλείσουμε τους ανώνυμους ενώ κι ο ίδιος γράφει ως ανώνυμος (έλεος!) έχω να του πω ότι δεν γουστάρουμε να λογοκρίνουμε. Έχω τονίσει ότι θα σβήνουμε ύβρεις και το ακολουθούμε. Από εκεί και πέρα δεν βρίσκω το λόγο να συνεχίσουμε το θέμα...

a.granado

Σου τα είπαν και οι άλλοι μα εσύ...το χαβά σου. Συγκρίνεις τα ασύγκριτα. Βέβαια, εντάξει, το λες και μόνος σου. Παπαγάλος είσαι. Γιατί να ασχοληθούμε παραπάνω;

Απόψε δεν ξεχνάμε....έχει 4!! Ρε παιδιά, μα το Θεό, δείτε τα πρώτα επεισόδια του Κλείσε τα μάτια και μετά δείτε το 4. ΣΕΝΑΡΙΑΚΑ (δεν αναφέρομαι στην υπόθεση) δεν υπάρχει καμία απολύτως ομοιότητα. Από τη μια οι ψαγμένοι διάλογοι, οι δυνατοί χαρακτήρες που μέχρι σήμερα πολλοί από εμάς τους φαν...θυμόμαστε τα ονόματά τους (Φίλλιπος, Χριστίνα..), μουσικές που μετά το κάθε επεισόδιο ψάχναμε σαν μανιακοί....κι από την άλλη διάλογοι παιδιάστικοι, σχεδόν απλοϊκοί, γραμμένοι στο πόδι κυριολεκτικά, χαρακτήρες ανύπαρκτοι που αποκλείεται να σου μείνουν έστω για λίγες ώρες στο μυαλό. Ακόμη και μουσικά υστερεί. Ο άνθρωπος που έγραψε το ΚΛείσε τα μάτια, το Να με προσέχεις - αυτός ο άνθρωπος γράφει το 4...γαμώτο

Ανώνυμος είπε...

tv stat
παραγματικα ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!!!
Νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να μας κανεις μια τετοιου ιδους αναλυση,απο την στιμγη που εχουν βγει οι μεσοι οροι!
Ελεος πια,εχετε κανει την τριχα τριχια ρε σεις!
Κ δεν βλεπω να βγαινει κ κανενα ουσιαστικο συμπερασμα απο την αναλυση σου!


Υ.Γ.
Αποκλειω το γεγονος να ειναι ο tv stationbloger!

Υ.Γ.2
Ολα τα λευτα αποψε το κατι ψηνεται κ ο σχολιαστης δινει ρεστα,απαιχτος!

ola είπε...

perastikos
Συμφωνω μαζι σου για το 4 κ για το Κλεισε τα ματια!
Πρωσοπικα βλεπω το 4 στο σλοτ 10-11
αλλα για ενα μονο λογο μεχρι στιγμης για να δω που στον κορακα θα το παει κ αν μπορει να το φτιαξει,κ αυτο μονο κ μονο γιατι κ με το κλεισε τα ματια ειχα ψιλοξενερωσει στην αρχη αλλα μετα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ το λετρεψα οπως κ οι πιο πολλοι!
Παντως οσον αφορα ηθοποιους,μουσικες κλπ.μακραν μπροστα το κλεισε τα ματια!

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ
- ΠΟΥ ΠΑΣ ΤΩΡΑ?
- ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ...ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΞΩ!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΟΟΟΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλοί οι 4 για ακόμα μία φορά!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια διαβαζω τοση ωρα τα σχολια ολων σας και μου δημιουργειται μια τεραστια απορια. ζωη δεν εχετε ? καθιστε και αναλυετε νουμερα αριθμους, πρωτιες, δηλαδη εν ολιγοις ασχολειστε και δινετε αξια σε ενα τοσο ηλιθιο μεσο, την τηλεοραση, που οπως φαινεται παραγει αμυαλους αθρωπους. Για λυπηση ειστε.. ξυπνηστε, τα καναλια υπηρχαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν διχως την παπαγαλια σας για αυτο μη διαρρυγνυετε δα και τα ιματια σας..

Space Invader είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Space Invader είπε...

αν κ σε επίπεδο εβδομάδας τα πράγματα είναι σχετικά και ευκολα προσδιορίζονται από διάφορους παράγοντες πχ Κύπελλα, 28η, 25η, επετειακά αναρτώ την

3 εβδομαδα πέρυσι -> φέτος
Σύνολο

Megla 19,5- 20,5
Ant2 15,2 -14,7
Delta 13,3-13,8
Star 10,3 -8,9
Alter 11,4 -11,6
NET 11- 8,7
Σκα 3,4 -3,6

15-44
Megla 20,7-20,3
Ant2 17,3 -17,7
Delta 12,3 -15,7
Star 13-11,6


3 ολόκληρες πρώτες εβδομάδες πέρσι -> εφέτο

Megla 20,1-20,7
Ant2 16,1 -14,5
Delta 13,5 όλα
Star 10-9


και επειδής το 15-44 είναι μια ξεπερασμένη αναχρονιστική δημογραφία ιδεολόγημα, και επειδής ούτε διαφημιστικό κατασκεύσασμα είναι αφού οι διαφημισταράδες ψωνίζουν συγκεκριμένα κοινά για τη στοχευμένη επικοιννωνία των πελατών τους πχ Γ 25-44 ή Γ 15-24 ή Α 25-44 κοκ, και επειδή ούτε της KGB Nielsen δημογραφικό είναι, αναρτώ τα μερίδια σε μια 100% πιο ρεαλιστική εκδοχή τους εναρμονισμένη με διεθνή πρότυπα και media βιβλιογραφία έρευνας:

18-49 πέρσι -> εφέτο

Megla 20,7-20,6
Ant2 17,8- 16,7
Delta 12,7-15,6
Star 12,3-11,3
Alter 9,7-8,9
NET 7,6-6,9
Σκα 4,3 -4,6


άντε γειααα

niko είπε...

Sto epomeno episodio tou next top model mpainei i tatiana stefanidou,oi kopeles pane gia clubbing kai pozaroun gimnes.Lete na anevoun ta noumera?An anevoun simantiko paragonta tha paiksei i stefanidou,tin opia agapaei o kosmos

Ανώνυμος είπε...

Ημίγυμνες ρε Νίκο!Ημίγυμνες,άσχετε!!!!

niko είπε...

mori anonimi 11:02,sto trailer elege pies den distazoun na pozaroun imigimnes sto fako...

Ανώνυμος είπε...

Έναν μήνα και κάτι βρίσκεται στον "αέρα" το "Αξίζει να το δεις" της Τατιάνας Στεφανίδου για φέτος. Και πλέον υπάρχουν τα πρώτα συγκεντρωτικά νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής. Δυναμικά ξεκίνησε και η φετινή σεζόν για την εκπομπή του ΑΝΤ1, η οποία πρωταγωνιστεί στη ζώνη της, τόσο στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, όσο και στο δυναμικό κοινό 15-44 ετών.
Από την έναρξή του στις 28/9 μέχρι τις 31/10, το "Αξίζει να το δεις" σημείωσε μέσο μερίδιο 23,9% στο κοινό 15-44 ετών. Ιδιαίτερη απήχηση είχε στις γυναίκες 25-44 ετών, στις οποίες ήταν 1ο στη ζώνη του με ποσοστό 27,5%. Μια χαρά δηλαδή, για το ξεκίνημα. Και έπεται και συνέχεια...

Ανώνυμος είπε...

Ημίγυμνες μωρή Νικολέτα,εγώ τι είπα?Αι από κει παπαγάλε...

mixalis είπε...

re perastike poso dikio exeis gia to 4 - kleise ta matia ennow..
elega kai sta proigoumena posts aformwmenos apo to xtesino twenty pou psaxname oloi na vroume th mousikh tou treiler pou epaize gia to season 2 tou kleise, to requiem for a dream..
mexri kai sth partener ta skatwse fetos..
anyway egw de mporw na kanw sygrish me 4 gt se kathe epeisodio ena 5lepto dynamai na parakolouthisw..
to mono story pu mou kane ligo click einai me to typa pou xei thn imaginary gomena kai vriskei meta th real.. otan tha apofasisei na epikentrwsei ekei.. an to kanei pote dhladh isws katsw na to dw..

Ανώνυμος είπε...

Εγώ 2 πράγματα βλέπω από αυτά που «αναρτησε»ο space
Ότι το mega είναι σταθερό κ ότι έχουμε αλματωδη άνοδο του alpha την οποία δεν λες κ τυχαια κ επισης δεν είναι δυνατόν να μην σχολιαστει,δεν είναι δηλαδη της ταξης του 0.1%,0,3% ώστε να πεις ε οκ μωρε δεν αλλαξε κ τιποτα,αλλά πολύ μεγαλύτερη κ σε αυτό οφειλουμε να βγαλουμε το καπελακι στο rtl,διοτι αν δεν ηταν αυτοί ποιος ξέρει σε τι φαση θα ηταν το 15-44 με τις σειρες που θα είχαν επιλεξει κ δεν θα τις εβλεπε ψυχη,ποιος ξέρει που θα ηταν το κεντρικό δελτίο κ η prime time!
Τες.πα.η σαιζόν είναι μεγάλη όμως έχουμε ποοοοολυ δρόμο μπροστά μας ακόμη οποτε ας μην βγαζουμε εύκολα συμεπρασματα!

Ανώνυμος είπε...

11.11
oti ton troei kathe mera apo tis epanalipsis,ksexases na to anafereis...
pia sinexia erxete reeeeeeeee

Ανώνυμος είπε...

Μα λεω κ εγώ,έκανε η νταντα το Σαββατο 11αρι στο τοταλ κ 16 στο δυναμικο?
Τι αλλαξε λεω ξαφνικα…?Τελικα δεν ηταν η νταντα αλλά η επανάληψη του Σαμοιλη!
Επιτελούς θυμηθηκαν να αλλαξουν την Νταντα μπας κ δουν κ κανένα νουμερακι στο 8-9 του Σαββατοκυριακου,κ απορω γιατί μεχρι τώρα δεν βάζουν ένα best του κάτι ψηνεται!
Τέλος παντων καλή κίνηση κ αυτή,Σαββατο στις 8 fatus olous μπας κ το δει κανείς γιατί τις καθημερινές δυσκολα υποψιαζομαι κ Κυριακή στις 8 επανάληψη του Για λογαριασμο σας!

Ανώνυμος είπε...

Eμενα μου αρεσε που ξερατε και την συνεχεια του 4 και οτι θα κανει με την γυναικα του εξωσωματικη και διδυμα..Αλλα αν τα αλλων σας βγηκε η μου φαινεται..

Ανώνυμος είπε...

Paidia pistevete oti i polikatikia tha anevei sta epomena episodia?Ego pistevo pos oxi epidi se kathe treiler,olo to treiler einai afieromeno se kapio zevgari.P.x. sto treiler gia tin tetarti eidame sinexeia ton taki kai tin loukia.Mallon tha exei tin tixi ton latremenon geitonon.Me liga logia to x-factor tha nikaei,idiaitera otan tha arxizoun na emfanizontai megala onomata opos viis,paparizou,vandi kai polla alla

niko είπε...

Kala to lapd pos exei allaksei etsi?To eida meta apo kairo kai ksafniastika.Den itan etsi persi,eixe pio polla stixeia geliou...................

Ανώνυμος είπε...

@space invader

μου αρεσει που επινοεις τωρα κια λλες κατηγοριες, οποτε σε συμφερει! πλακα εχεις!
θυμαμαι περυσι εβαζες ανελιππως τα παιδια για το λακη το γλυκουλη και τον Μπεζο.
τωρα το πας σε 18-49.
μπορει και να εχεις ενα δικιο αλλα τωρα το θυμηθηκες αυτο? περυσι γιατι δεν το εβαζες? βαλε λιγο και το 15-44 για το μηνα οκτωβριο.

σε οτι αφορα τωρα τα νουμερα που εβαλε ο space εγω παρατηρω τα εξης:
μια σταθεροτητα του mega η οποια προκυπτει στην ανοδο της απογευματινης ζωνης και στη μικρη πτωση του prime time.
η μικρη πτωση του αντ1 η οποια μαλλον οπφειλεται στην κακη απογευματινη πορεια.
ο αλφα εχει ανοδο χαρη κυριως στην παρουσια του Λαζοπουλου 2 φορες την εβδομαδα καθε εβδομαδα!
η καθολικη πτωση του star που περα απο τη μελετη ολα πανε χαλια! μου κανει εντυπωση που δεν το σχολιαζετε.
το alter εχει μικρη πτωση επειδη κατεβασε στο prime time τις μεταμεσονυκτιες εκπομπες του. αλλα αυτο ισως οφελει σε διαφημιστικα...που λεει ο λογος.
το αλαλουμ με την αλλαγη κυβερνησης και την ερτ φαινεται στα νουμερα! δεν υπαρχει προγραμμα και επεσε!
ο σκαι ανεβηκε αλλα δεν πρεπει να ειναι ευχαριστημενοι καθολου μαλλον διοτι επενδυσαν αρκετα..κριμα.

Τηλεοπτικός είπε...

Όντως το LAPD δεν είναι η μαλακία που ήταν πέρυσι..Έχει γίνει πολύ καλύτερο γιατί ακριβώς βρήκε το ύφος που του ταιριάζει.

Ανώνυμος είπε...

O aλφα εχει ανοδο γτ εχει προγραμμα ...Καλως η κακως ειναι οργανομενο καναλακι..Τωρα θα μου πειτε γερμανοι χωρις οργανωση γινεται;;Μπαα.Ο αντεννα ουσιαστικα δεν εχει προγραμμα .το καρμα που το βαλαν σαββατο,τα μισα σειριαλ τα περιμενουμε και μπορει να μην τα δουμε και ποτε..Την εργαζομενη γυναικα ποτε την παιζουν ,ποτε οχι..Κατι ριαλιτι και σοου.Ενω στον αλφα ξερεις τι θα δεις..

Ανώνυμος είπε...

Kαι κατι ξενα σειριαλ τα περιμενουμε και ποιος ξερει ποτε θα τα δουμε...Μην πω για το love bites που ειναι κακεκτυπο του παιχνιδιου του αλφα..Γενικα αυτο το καναλι ειναι ξυπναμε ενα πρωι και οτι μας καπνισει..Για την Λιτσα δεν ξερουν ποσα επεισοδια θα γυριστουν ..Ελπιζω στο σπιτι του να εχει αυτος που κανει την οργανωση μια πολυ οργανωτικη συζυγο γτ αν ειναι ετσι και εκει δεν τον βλεπω καλα..

Ανώνυμος είπε...

stakate.. o alpha kai ha nodos tou einai apokleistika kai mono lazopoulos, lazopoulos, lazopoulos...
ante kai ths tetarths ta dyo rialiti.. peran toutwn ti?? peite mou allo ena programma tou alpha pou einai epityxhmeno!
entaxei sorry kai o mptrini.. kai to anekdihghto paketo... apo tis exi to prwi mexri tis ennia to vrady einai estw kai gia mia wra pouthena prwtos?
de mporei ena olokliro kanali na sthrizetai se mia ekpobi.. kai na loipon pou ginetai..
gi'ayto sas lew otan fugei o lazo gia to theatro ton alpha perimenoun ta tartara...
kai mh mou peite oti eimai megafan h antennikos.. lew kati lathos??

Ανώνυμος είπε...

νεφρικη ανεπαρκεια θα παθω απο αυτα που ακουω!!!
εχει προγραμμα ο alpha ακι δεν εχει ο αντ1???

κουνα το κεφαλι σου!
ποιο ειναι το προγραμμα? τα 4 reality και ο ενας Λαζοπουλος? αυτο ειναι rtl!

οσο κι αν δεν θελετε να το παραδεχτειτε το πιο ολοκληρωμενο προγραμμα εχει το mega που εχει προγραμμα για 7 μερες.
αμεσως μετα ερχεται ο αντ1 που εχει παραδοθει τις Τριτες στον ανταγωνισμο.
και ο alpha εχει παραδοθει τις δευτερες και τις παρασκευες!
κοινως απο οτι βλεπω μονο 2 καναλια μπορουν να στηριξουν προγραμμα στο prime time χωρις απωλειες.
τη δευτερα εχουμε mega και αντ1.
την τριτη ο alpha με το mega να αντιστεκεται (ο αντ1 μετα τις xfactor audition δεν ξερω αν θα βαλει ταινια)
την τεταρτη που γινεται ο πανικος!!!!! και θα δουμε ποιος θα επικρατησει στο τελος!
την πεμπτη παne απλως καλα και τα 3 καναλια οταν εχει ποδοσφαιρο ο αντ1 ενω την αλλη εβδομαδα μονο mega και alpha.
παρασκευη σαφως αντ1 και mega
σαββατο πανε καλα και οι 3 με περισοτερο κερδισμενο τον ανητ1 και λιγοτερο το mega νομιζω
ενω την κυριακη μεχρι στιγμης το mega παει καλα και απο εκει και περα παιζει ρολο τι ταινια βαζουν οι υπολοιποι...

Ανώνυμος είπε...

Ο αλφα εχει ουτε εξι μηνες που αρχισε να οργανωνεται..Το αντεννα ειναι καναλι 20 χρονια τωρα..

και εχει ο αλφα πετυχημενα προγραμματα για την ωρα..Πιο πολλα απο τον αντεννα..

Ανώνυμος είπε...

ant1
kalimera ellada
10 me 1 mazi
epanalipseis mesimerianes
axizei na to deis
next top model
prime eleven x4!
litsa.com
europa league
x factor
uri geller
ola 10
ola 10+
alpha
lazopoulos
lazopoulos epanalipsi
agrotis
samoilis
paketo
mpotrini
mes sth kalh xara
eipes kati 12:24?
kai mhn arxizete.. ola ypo to nomo ths pantodynamias tou mega kai mpravo tou..
apla apanthsa ston 12:24..

sick boy είπε...

Σχετικά με τη σύγκριση 4-Κλείσε τα μάτια, ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι ποια τρομερή διαφορά βλέπετε ανάμεσα στα δυο σίριαλ. Προσωπικά τα βλέπω και τα δύο εξίσου ευχάριστα, γιατί είναι καλογυρισμένα, έχουν αισθητική υψηλότερη του μέσου όρου έχουν και μια σεναριακή ίντριγκα. Αλλά για κάποιον που επικεντρώνεται στα αρνητικά των σειρών του Παπακαλιάτη (αφελείς διάλογοι, σεναριακές υπερβολές, δάνεια από ξένες παραγωγές, ναρκισσισμός του πρωταγωνιστή), θα έλεγα ότι αυτά τα στοιχεία ήταν ολοφάνερα και στο Κλείσε τα μάτια. Το concept είναι ολόιδιο, όπως και το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Και ο λόγος για τον οποίο είχε εκτοξευθεί για μια περίοδο το Κλείσε τα μάτια δεν είναι άλλος από το πολύ καλό τρέιλερ της δεύτερης σεζόν. Τόσο απλά.

Ανώνυμος είπε...

τι να σου πω ..Εδω εβαλες την Λιτσα κομ μεσα..Που ειναι αποτυχια..Αφου δεν εβαλες και τον Ρουλη μεσα παλι καλα..Την μενεγακη δεν την εβαλες ..Το κατι ψηνεται δεν το εβαλες..Θα φτιαξουν και αλλα προγραμματα ,λογικα απλα ειναι στην αρχη ακομη..Ο uri και το τοπ μοντελ δεν εχουν σταθεροποιηθει ακομη ..Μην τα μετρας καθολου..

Ανώνυμος είπε...

An synexisei ο uri ton blepv na staueropoietai se kana 20ari poy einai gia klamata an skefteis oti sigoura kaloplhrwnetai gia na katebainei edw..

perastikos είπε...

sick boy

Είσαι όντως sick... Είναι δυνατόν να λες ότι η πορεία μιας σειράς βασίστηκε στο τρέιλερ;;;; Να σου θυμίσω ότι το Κλείσε τα μάτια, που προφανώς ήταν η καλύτερη σειρά του Χριστόφορου, έκανε 40αρια στους δυο τελευταίους κύκλους (15 ολόκληρα επεισόδια) ενώ στα πρώτα δεν έπεσε ποτέ κάτω του 25%.
Πέρα από τα νούμερα, το 4 δεν έχει απολύτως καμία σεναριακή ίντριγγα. Κάνεις λόγο για "δάνεια", μόνο που το 4 είναι δανεικό κατά 80%! Το Κλείσε τα μάτια, πέρα από ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΕΣ ΣΚΗΝΕΣ δεν αποτελούσε αντίγραφο ξένου σίριαλ... Το Κλείσε τα μάτια έκανε μεγάλη επιτυχία ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ. Αυτό δηλαδή που δεν έχει το 4...που στην ουσία είναι μερικές ιστορίες, ασύνδετες μεταξύ τους, αδιάφορες (πόσο ενδιαφέρον να έχει ένας ακόμη άσφαιρος, ένας ναρκομανής που όταν το θυμάται ο συγγραφέας τον στέλνει στο νοσοκομείο κι ένας γάμος σε κρίση;;;) και δυστυχώς για το Χριστόφορο ούτε οι ερμηνείες έχουν ενδιαφέρον λόγω του αφελούς σεναρίου! Απόψε μάλιστα, ο διάλογος ανάμεσα σε "γκόμενα" και "απατημένη σύζυγο" ήταν τόσο...γελοίος - ανέφικτος στην πραγματική ζωή. Χριστόφορε, πού χάθηκες αγόρι μου;;;

Ανώνυμος είπε...

Yπαρχει καποια ιντριγκα..Γιτι αυτοκτονησε ο πατερας...Η γυναικα του Χριστοφορου μαλλον τον εχει κανει ταραντο..Και με την φανταστικη γκομενα κατι τρεχει..Τωρα τι..Γενικα η ζωη ολων θα ανατραπει..Που θα παει who knows..Ε και μαλλον η γκομενιτσα ειναι κορη της γκομενας του πατερα θα γινει και εκει ενας χαμος..

Ανώνυμος είπε...

εχει δανεια και ιως εχει ε0ηρεαστει απο αλλη σειεα αλλα δεν νομιω να αντσγραφει..κανει τα δικα του.οσο γι τον διαλογο .μια χαρα μου φανηκε ρεαλιστικος και καθολου πολιτισμενος..Αν επαιρνε το οπλο κα την σκοτωνε θα ηταν 10η εντολη..Δεν γιναν και κολλητες να πανε μαζι στα μνημοσυνα..

Ανώνυμος είπε...

Η μεγαλύτερη τηλεοπτική κοντρα της χρονιάς είναι ανάμεσα στην "Ζωή της άλλης " και "Τα μυστικά της Εδέμ".Κάθε μια έχει περίπου 1.500.000 τηλεθεατές καθημερινά και συναγωνίζονται για την πρωτιά.Προβλέπω ότι "Η ζωή της άλλης" θα περάσει πρώτη σε τηλεθέαση.Αφού κάνει τόσο μεγάλη επιτυχία από τώρα φανταστείτε τι θα γίνει ότων προχωρήσει η ιστορία!

Ανώνυμος είπε...

i menegaki exthes mexri 6,4 se tetarto..(fora katifora einai auto)
to next top montel giro sto 20
i paidiki xara giro sto 29
4 peripou 27
lapd 25

exo tin entiposi oti i deutera akoma krivei ekplikseis...kalo einai auto mpas kai o antagonismos voithisei se auta pou vlepoume..

Ανώνυμος είπε...

xaxa i menegaki fetos asta na pane..
mallon prepei na paei savvato apenanti apo ton liagka me tin ekpompi
i ilithiotita tis ksanthias

Ανώνυμος είπε...

6.4
στο πρωτο τεταρτο κ περνει πασα 2.8%!!!
ΕΛΕΟΣ μαθετε να διαβαζετε νουμερα κ μετα μιλατε!
Βλεπουμε κ τους αλλους τι κανουν που ειναι στο νο1 καναλι της χωρας με σηριαλ που κανουν 50αρια κ ερχονται τριτοι κ καταιδρωμενοι!
Τις αλλες μερες που επισης παιρνει λιντ ιν μηδαμινο κ το 2πλασιαζει στο 1ο τεταρτο δεν ειδα να βγαινει να μιλα κανεις?
Αλλα τι να κανετε κ εσεις βρε κατακαιμενα αντενοπουλα που εχετε κατι να χερεστε φετος!
Γιατι οοοοολα τα αλλα ειναι στον πατο!

Ανώνυμος είπε...

ακου εκει...."μεχρι 6.4"σε τεταρτο
Το μεχρι θα πηγαινε εαν το εκανε κατα την διαρκια της εκπομπης οχι απο το πρωτο τεταρτο,λαθος τα λετε,λαθος διαβαζετε,κανενα δημοτικο βγαλατε?
Αμφιβαλω...
η μονη εννοια σας ειναι να δειτε αν η Μενεγακη ηρθε δευτερη η τριτη η αν ηταν στον πατο!
Ειστε για λυπηση!!!

Ανώνυμος είπε...

μεγκαλη Πουτ....α κ εχθες για τον αντ1
Παπαδακης συνεχισε να τρωει σκονη απο τον Αυτια(αληθεια ειδατε οτι στον μεσο ορο Οκτωβριου ειναι τριτος?)
Η "βασιλισσα"του απογευματος κ αυτη σκονη απο επαναληψη αλλα κ απο Λοη(αυτο κ αν ειναι καταντια!!!)Αλλα τι να πεις πια οταν ασχολεισε με θεματα οπως μαγικα...ο κοσμος σε ξερνα κ δεν αντεχει την κοροιδια αλλο..
Αλλα βρηκαμε ενα θεμα τωρα κ εχουμε βαλει την εκπομπη στον αυτοματο,αμ Τατιανα δεν γινοντε ετσι τα νουμερα...κοροιδευοντας τον κοσμο!
Ευαγγελατος....πω πωωωωω σωπατε εχθες ανβηκε 1 ολοκληρη μοναδα!
χαχαχαχαχαχα ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΥ!!!!
Μεγαλο καβ....ι να σε περνα μια εκπομπη μαγειρικης!!!

Το μοντελο...
μεγκαλη πουτσ.... κ εδω απο το μεγκα
Το απογευμα αλλη μια των 50%...μοναδων κ ασε την αρβυλα με τα κρυα αστεια να σχολιαζουν πλεον μονο τα τηλεοπτικα(ΤΡΑΣ) δρωμενα για να κανουν νουμερα και να εκαναν καλα θα ηταν,αλλα με 11%...τρελη επιτυχια!!!!
Και τελος το χαμηλοτατου τρας αισθητικης προγραμμα λλλλλαβ μπαιτς...στα μονοψηφια ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!
Κ θα βαλουν λεει κ την Μπαστα μεσα...
Υπαρχει πιο κατω απο αυτο????
Σασσα Μπαστα
και καλα κρασια!
Που μια ζωη θα τρωτε ΣΚΟΝΗ απο το μεγκλλλλλα!!!!!
χαχαχαχαχαχχα

prime time εβδομαδας στην 3η θεση????????????
Αντ3 δηλαδη!!!!!!!


ΜΠΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

9.38
Τι εκπληξεις να κρυβει ρε τουβλο?
δεν σας φτανει που την τρωτε εδω κ 4 Δευτερες?
Τι θα αλλαξει δηλαδη?
Παρτετο χαμπαρι ρε δεν προκειτε να ανεβει αλλο το μοντελο εκει θα μηνει με ΔΙΑΦΟΡΑ απο τα σηριαλ του μεγκλλλλααααα!
Αλλα αφου εχετε ακομη το κουραγι να ελπιζετε...καντε το!
Εδω ελπιζετε ακομη και για την...dr Ρουλα...φαντασου σε τι κατασταση πανικου ειστε...


χαχαχαχαχχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ok file 11.45
prosopika den ipostirizo kanena kanali giati tha imouna toulaxiston afelis an to ekana

alla to 11 kai to 10 pou eixe sta 2 teleutaia tetarta i menegaki einai logo kakou lead in?

Ανώνυμος είπε...

1) EKANE DEN EKANE 6.4 SE TETARTO ENA EINAI TO ALITHIA: H MENEGAKH KAI XTES SXEDON 10 MONADES DIAFORA APO KARAMEROXARITATOUS!
2) TO MODELO POU LAST MONDAY LEGATE OTI SHMANE H ARXH TOU TELOUS ANEVIKE -TOSO APLA-
3) O ANWNYMOS 11:41 H APOLYMENOS APO TON ANT1 EINAI H THELEI KATEPEIGONTWS SEXAKI..
O,TI KAI AN EINAI KOITA AGORI MOU NA TO DIEYTHETHSEIS SYNTOMA GIATI DE SE VLEPW KATHOOLOU KALA..

Ανώνυμος είπε...

pesta re file 12.30
giati kapoioi exoun arxisei kai pathainoun paniko

o alpha exthes m.o 8.9

Ανώνυμος είπε...

NEXT TOP MODEL 21,5

anevike apo tin proigoumeni evdomada 2 monades

kai epetai kai sinexeia

Ανώνυμος είπε...

Τι εγινε θα μας πρηξετε;;Ενα,ενα θα τα δινετε τα νουμερα;

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤ-1 10 ME 1 MAZI 24,7
ALPHA ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ 15,4
MEGA ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΠΡΩΪ 14,6

Ανώνυμος είπε...

Και μου αρεσει που λεγατε οτι εκανε η μενεγακη μονοψηφια δεν λετε ομως οτι ειχε παρει 2 lead in απο τους προηγουμενους...Τι ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν τραβάει η Παγιατάκη στον «Όμορφο κόσμο»

Άλλη μια πληγή μαζί με τις άλλες… Δεν τους έφθανε η δυσαρέσκεια για τις χαμηλές πτήσεις της πεντάδας του «Όμορφου κόσμου», προβληματισμός επικρατεί στην Μεσογείων και για την αστρολόγα Βίκυ Παγιατάκη. Η τελευταία, εκτός του ότι δεν δένει με τους νεαρούς παρουσιαστές, δεν τραβάει και στα νούμερα. Η σχέση της με την AGB έχει διαρραγεί προ πολλού, πρόκειται για τελείως αντίθετες κατευθύνσεις, βουνό – θάλασσα, ένα πράγμα! Οι φιλότιμες προσπάθειες του Νίκου Παπαδάκη να την ενσωματώσει στην ομάδα δεν βρίσκουν ανταπόκριση, αφού κατά κοινή ομολογία υπάρχει δομικό πρόβλημα για να το πούμε ευγενικά. Η βαριά ψυχολογία της κυρίας αστρολόγας, δεν συνάδει, ούτε με το νεαρό της ηλικίας των υπολοίπων, ούτε φυσικά με τα μούτρα που κάνει όταν αφαιρείται και την συλλαμβάνει ο φακός!
Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αν οι ιθύνοντες εντοπίσουν και παραδεχθούν τα λάθη τους. Ας παραδειγματιστούν τουλάχιστον από τις επιτυχίες τους: τον Νίκο Παπαδάκη και τον εξαιρετικό μάγειρα. Χάθηκε ο κόσμος να απευθύνονταν σε κάποιον αστρολόγο νεαρό, από τον χώρο των free press;

Ανώνυμος είπε...

Πρωτιά για το δελτίο του Mega και τον Οκτώβριο

Με διαφορά 9,3 μονάδων από το δεύτερο ALTER και ποσοστό 26,1% οι ειδήσεις του MEGA βρέθηκαν για άλλο ένα μήνα στην κορυφή της προτίμησης των τηλεθεατών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού, με την Όλγα Τρέμη τις καθημερινές και τον Νίκο Στραβελάκη τα Σαββατοκύριακα, κατέλαβε και τον Οκτώβριο την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης. Αναλυτικά:

1-29 Οκτωβρίου (Δευτέρα- Κυριακή)

MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ Μ.Ο. 26,1%
ALTER ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 16,8%
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 13,1%
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-1 Μ.Ο. 12,9%
STAR ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 11%
ΝΕΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 9,3%

1-29 Οκτωβρίου (Δευτέρα- Παρασκευή)

MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ Μ.Ο. 26,7%
ALTER ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 17,9%
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 13,4%
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-1 Μ.Ο. 12,5%
STAR ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 10,2%
ΝΕΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.Ο. 8,6%


ston PATO O KITRINIARIS evaggelatos!!!!!!!!!!!!!
e deltio einai afto poy kanei?????
ante spiti sou re mazi me tin tatiana pou troei k afti fola apo tis palalipsis k tin LOI!
Kati leei afto pantos..........

Ανώνυμος είπε...

11:52 μμ
Καλε πια ,μεγάλα ονοματα?
Σιγά μην εμφανιστεί η Βισση,Παπαριζου στο x-factor δεν έχουν καμιά ανάγκη να κάνουν κάτι τέτοιο,οσο για την Βανδη,που ζεις?Εφυγε και από την HEAVEN η οποία είναι υπό διαλυση πια!
Όσο για αυτό που αναρωτιεσε για την Πολυκατοικία κ πιστευεις ότι θα πέσει…κληρονομικο χαρισμα έχεις?Η εισαι η Λιτσα Πατερα?Απο την άλλη τα νούμερα δεν τα κοιτας?Την Παρασκευη που μας πέρασε κάθε άλλο παρά πτωση είχε,το αντιθετο μάλλον κ μάλιστα απέναντι σε ΠΡΕΜΙΕΡΑ το τονιζω του ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ξανά τονιζω x-factor!

Ανώνυμος είπε...

11.53
Καλά τον space τώρα θα τον μαθεις?Αυριο μεθαυριο θα ερθει κ θα παραθετει νούμερα των 50-70 ετων γιατί έτσι θα τον βολευει!Οχι ότι αμφισβητω αυτά που γραφεί οσον αφορα την εγκυροτητα των αριθμων που δινει,αλλά το παιχνιδακι που παίζει είναι γνωστο εδώ και καιρό…Όσο γι’αυτά που λες για τον alpha,κοιτα φίλε μου σαφώς η άνοδος οφειλετε στον γεγονος ότι παίζει ο Λαζο 2 φορές την εβδομάδα αλλά δεν είναι μονό αυτό κ μην εθελοτυφλουμε παρακαλω πολύ,έχει κ αλλά προγραμματα στην prime που πάνε σφαιρατα από εκεί που κανείς δεν υπολογιζε,δεν θα τα αναφέρω γιατί βαριεμε,είναι ήδη γνωστα σε όλους μας ασχετα αν κάποιοι δεν μπορούν να το χωνεψουν…ακόμη κ τώρα μετά από 1 μηνά προβολης εναρξης της prime time!Οσο για την αναφορα σου στο star και την μεγάλη πτωση η ανυπαρξια προγραμματος κ μάλιστα αποτυχημενου την φετινη σαιζον καλά κανείς κ το αναφέρεις,το έχω κάνει κ εγώ κάποια στιγμή εδώ μέσα,και αυτό που δεν μπορώ να χωνεψω είναι ότι βγαίνει ο Μαλλελης κ κατακρινει οοοοολους τους αλλους όταν το δικό του πρόγραμμα εκτός της Μελετη πάει ΑΠΑΤΟ το λιγοτερο που μπορώ να πω…αν δεν είναι αυτό ΘΡΑΣΟΣ τότε τι είναι?Κανε ρε perastike καμιά ανάρτηση κ γι’αυτό!Ε?

Ανώνυμος είπε...

12.21
Από την μια μας τονιζεις ότι η άνοδος οφειλετε στον Λαζο κ από την άλλη ένα,ένα…μας αραδιαζεις και τα αλλά προγραμματα…τα οποία ανεκδιηγητα «ξε-ανεκδιηγητα»κατ’εσε παντα… κάνουν νούμερα κ πολύ καλά μάλιστα,τα οποία συνεχιζετε να ΜΗΝ υπολογιζετε,όταν βλέπεις λοιπον όλα αυτά που ανεφερες να κάνουν πάνω από 20% στο συνολο κ πάνω η γυρω στο 25% στο 15-44 σε τέτοιες εποχες δεν νομίζω ότι είναι αμελητεα κ κατσε να δούμε τι θα γίνει πρώτα όταν θα φύγει ο Λαζο και …ΑΝ θα φύγει κ τι ειδους προγραμματα θα επιστρετευσουν οι Γερμανοι μετά από αυτό στο 2ο μισο της σαιζόν,έχετε μια ταση βιασυνης σε ΟΛΑ κακώς…μετά ψαχνεστε να δείτε τι φταιει…Παρτε το χαμπαρι οι Γερμανοι δεν ξερώ αν είναι οργανωτικοι δεν ξερω κ εγώ τι άλλο μπορεί να μην ειναι…το μονό σίγουρο είναι ότι δεν είναι καθόλου ΤΥΧΑΙΟΙ!!!Εχουν στησει προγραμματα ανα την Ευρωπη με μεγάλη επιτυχία,δεν λεω ότι θα πετυχουν απόλυτα κ εδώ αλλά δεν μπορώ ομως να μην λαβω υποψην μου(και να μην το λαβετε και εσεις,όσα και να λετε…εαν θελουμε πραγματικά να λεμέ τα πράγματα όπως έχουν κ όχι φοροντας παρωπιδες!!!)ότι πήραν ένα κανάλι υπό του μηδενος πέρυσι κ μολις όχι σε μια σαιζον αλλά μολις σε ελαχιστους μηνες καταφεραν να το ανεβασουν με τουλάχιστον 4-5 προγραμματα που φεραν από το group τους(RTL) κανοντας ανατροπες που κανείς δεν περιμενε,σαφώς ούτε οι ιδιοι φαντάζομαι κ φανταζεστε και εσεις πολύ καλά δεν είχαν στοχο να χτυπησουν την πρωτια με τη μια ούτε το mega αλλά ούτε καν τον αντ1 που έχουν πλησιασει τελικα(αλλωστε στην παρουσιαση του προγραμματος τον είχαν δηλώσει ότι στοχος τους αρχικος είναι η 3η θέση),όταν έχουν παραλαβει ένα κανάλι το οποίο πρώτα απ’όλα πρέπει να ξεχρεωσει την τρυπακλα που αφησαν κάποιοι άλλοι που τώρα έχουν στησει γκρουπακια εφημεριδων κ ραδιοφονων κ όλοι ξερουμε ποιοι είναι αυτοί αλλά πλέον δεν έχει κ σημασια να τους αναφερουμε…!Εαν λοιπον θελετε να μιλαμε κ να τα λεμέ ΟΛΑ θα πρέπει να λαβετε υποψην τα παράπανω…που κ εσεις τα ξερετε αλλά η εμπαθεια σας δεν σας αφήνει να τα δείτε κ να τα καταλαβετε!

Ανώνυμος είπε...

12.12
Μιλησε κανείς για το Mega?
Από την άλλη δεν κατάλαβα την μομφη προς τα ριαλυτι του αλφα όταν κ ο αντ1 κατακλυζετε από αυτά φέτος?
Στην τελική κάνουν νούμερα?Ειναι πετυχημενα?Ειναι!!!Απο κει και πέρα να χαμε να λεγαμε!

Ανώνυμος είπε...

ειδα πως το κουςκους εχει καλεσμενη την Κουλιανου και διερωτωμαι γιατι αραγε?
για να κανει ενανικα κοινα που θα συζητησουν για το next top model?
για να βαλει τη κουλιανου να την πει στην καγια και στον αντ1, επειδη ως γνωστν ειναι εμπαθεις?
ή και για τα 2????????

Ανώνυμος είπε...

Τετοια απελπισια πια να ανδυκνυειετε την 1.5 μοναδα ανοδου?toy monteloy?
Αλλα καρφωνεστε κ μονοι σας...

Για την Τατιανα?
Γαργαρα?Για Αρβυλα?Γαργαρα...Για Παπαδακη???ΓΑΡΓΑΡΑ!!!!
ΓΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ?Γαργαραααααααααα

Ανώνυμος είπε...

Η Μενεγακη απο τον πανικο και τα νευρα της ΧΑΣΤΟΥΚΗΣΕ χωρις λογο 2 καμεραμεν χθες. Δυο φτωχα παιδια που βγαζουν μεροκοματο. ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

αι ο χαριτατος πηγε χτες με τον Καραμερο και 2 καμεραμαν...Τους ειδε πολυς κοσμος..

nicklover_s1NgLE είπε...

pantws to mega fen prepei na xairetai kai poly gia tis epityxies tou gt einai ola 3enes seires me anohta senaria... h epityxia tous ofeiletai mono sto oti exoun tous kalyterous ellhnes h8opoious (p.x. oi istories ths polykatoikias einai teleiws blakwdeis kai tis exoume 3anadei polles fores... alla paizoun 8eoi h8opoioi!!!! alla kai to eutuxismenoi mazi den eixe kai toooo senario... alla epaizan oi 8EOI mpezos,lexou,tsaltampasashs,giannakhs,klp de 8a ekane tpt)!!!!!

Ανώνυμος είπε...

1) μπορει o media να ηταν σκυλακι της Μενεγακη αλλα τουλαχστον εβαζει καθε κυριακη τα ενααπο τις εφημεριδες, εστω και χωρις τις πηγες.
τωρα ομως?κανειςδεν βαζειτποτα? οblog υπολητουργει?
2) ειμαστε στη 3η μερα του Νοεμβριου, δεν θα επρεπε σε μια ανρτηση να βαζατε τους μεσους ορους των εκπομπων που ξεκινησαν τοσοσ στο total οσο και στα νεανικα? για να εχουμε μια πληρη εικονα και οχι αποσπασμτικη καθε μερα απο τα παπαγαλακια?

γενικα βλεπω πως το blog δεν υπαρχει...ποσο καιρο εχει να γραψει ο media blogger εστω κι ως σχολιο? αραγε διαβαζει και τα σχολια?

Ανώνυμος είπε...

to blog afto einai ena bourdelo gia paidakia
kai oi elahistoi sovaroi pou ipirhan tin ekanan
kalinihta perastikouli kaimenouli

Ανώνυμος είπε...

gia tin stefanidou tin kasobra den milaei kanenas...afti ki einai kyratsa olkis ...

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια ξερει κανενας ποιοειναι το τραγουδιπου παιζεται στο σποτακι του αντ1 για το prime eleven?

μου αρεσει πολυ αλλα δεν ξερ ποιο ειναι!!

please heeeeelp

Ανώνυμος είπε...

Στη βραδινή ζώνη, η εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, «Πρόσωπο με Πρόσωπο», έκανε 11,6% στο μέσο όρο και 3,7% στο νεανικό κοινό. Η «Παιδική Χαρά» του Mega έκανε 32,4% στο σύνολο και 36,6% στο νεανικό κοινό ενώ το «Next Top Model» συγκέντρωσε 21,5% και 27,5% αντίστοιχα. Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης με το τρίτο -ΤΕΤΑΡΤΟ ΗΤΑΝ!!!-επεισόδιο της σειράς «4» κατέκτησε την πρώτη θέση στη ζώνη του σημειώνοντας 28,5% στο μέσο όρο και 34,6% στο νεανικό κοινό. Το «L.A.P.D.2» έκανε 25,4% στο σύνολο και 26,8% στο νεανικό κοινό ενώ το «Grey’s Anatomy» 18,2% και 29,2% αντίστοιχα.
yupi

Ανώνυμος είπε...

prime eleven // bryn christopher - the quest

Ανώνυμος είπε...

Ρε παδιά εξηγήστε μου κάτι..Στο τρέιλερ για τη Δευτέρα στο TOP MODEL είπαν ότι θα ποζάρουν ημίγυμνες ή ολόγυμνες???

Ανώνυμος είπε...

thanks gia to tragoudi toy prime eleven! eisaitheos...opws kai to tragoudi!!!

@5:02

gia na eimai eilikriis egv akousa gimnes! twra paizei na min akousa kai kala dioti eimai ligo perifans sta autia, alla akousa gimnes!
isws pali akous oti thes... :)

Ανώνυμος είπε...

sas to pa egw? de sas to pa? kai h ellhnikh thletheasi tou grey's anatomy akolouthaei thn amerikanikh antistoixh.. xliara olo to season varese ena karkino h izzie kai apogeiwthike..
to kako gia ton filtato ant1 einai oti kionei to grey;s poly syntoma, kai to private practice de to les akrivws epityxia.. tha paei to monopsifio synnefo..
to kalytero pou tha eixan na kanoun einai na valoun synexomena tous 3 kyklous twn desperate housewives, na kollhsei to koino (opws den egine sth net alla oute kai sto alter me to anatomy) kai na vgei h periodos mexri ta xristougenna..
xerei kaneis an o ant1 exei kai tous 2 kyklous tou private practice h mono ton enan?

Ανώνυμος είπε...

egw eida pws diafimize kai to brothers and sisters!
ekei tha eixe gelio na to evaze o ant1 kai a vlepame to authentiko kai to ellinopoimno sto mega.
pera apo ta asteia pantws to private practice den tha kanei ta noumera pou kanei to greys ala den nomizw pws tha kaneimonopsifia dioti oloi lathreuoun tin antison!
like me...

Ανώνυμος είπε...

rr paidia to private practice dn einai katholou grey's anatomy

kai an to xamhlotero tou ga einai 15% sto sinolo tote t pp tha paei apato meta ta duo prta episodia {oi fans ts adison pou dn t exoun katevasei}

sto ga auto pou travhxe tn kosmo htan h ertikes istories k ta asteia peri mcdreamy kai tetoia...sto pp auta xehaste ta

Ανώνυμος είπε...

sto pp i addison montgomery einai glykanalati!gia mena ola ta lefta sto pp einai i violet k o sam!alla ontos den tha kanei ta noumera tou greys

Ανώνυμος είπε...

afou eixe fanei kai apo ta 2 epeisodia intro sto pp sth season 3 tou grey's..
adiaforoi ithopoioi pou allaxok.. xwris th spirtada tou grey's.. de lew manaromanoulo h adison alla eis koukos ouk an feroi thn anoixh.. th tyxh tou boston legal tha exei..
re valte th longoria na anoixei to mati tou tiletheatou..

Ανώνυμος είπε...

egw nomizw pws tha eprepe na valoun to TRUE BLOOD...t cw to kanali me tn xamhloterh thletheash ever ekane mia seira me vampire kai ekane ta kalitera tou noumera{to true blood einai makra kalitero apo t vampire diaries}...to true blood tha paei kalitera kai apo pb afou to kollhma pou exoume faei oloi me to twillight dn legete

PERASTIKOS είπε...

Εγώ νομίζω ότι ιδανική επιλογή για prime eleven είναι το QAF!

Ανώνυμος είπε...

to desperate housewives kate me tha mporouse na to valei k noritera o ant1!

Ανώνυμος είπε...

tespa exoun na valoun! true blood pou ontws einai polyy kalo, brothers and sisters plasarontas to ws to antipalon deos tou 4, housewives..
gt na xantakwthoun me th malakia kai na xantakwsoun kai mas pou pleon den tha exoume kai epishma tpt na doume meta tis 23:00, oxi oti yparxei na doume kt prin tis enteka.. apla leme twra..

Ανώνυμος είπε...

qaf???ti einai auto?

Ανώνυμος είπε...

to pp den einai malakia alla ohi k antaxio tou greys!!

Ανώνυμος είπε...

opa re 5:44..
vgale th foustoula sou kai vara mas..
afou to xeis se dvd -eimai sigouros- gt to thes kai apo ton ant1?
de to xeis xortasei akoma?

Ανώνυμος είπε...

Αρνητική εντύπωση δημιουργούν οι σημερινές δηλώσεις της Ελένης Μενεγάκη σε περιοδικό για το ότι δεν μπορεί να βλέπει ανθρώπους να προσπαθούν – χαρακτηριστικά αναφέρει - να ξεσκίσουν την ψυχή της με τόση μεγάλη χαρά κάτι που, όπως εξομολογείται, της δημιουργεί «ανατριχίλα». Προφανώς η παρουσιάστρια του Alpha επηρεασμένη από το κακό ξεκίνημα που έχει κάνει τη φετινή σεζόν και την κακή της ψυχολογία μπερδεύει την κριτική με μεθοδευμένες τακτικές εξόντωσης. Φυσικά και θα ...

αναγνωρίσουμε ότι στο χώρο υπάρχουν και δημοσιογράφοι που με εμπάθεια τοποθετούνται στα τηλεοπτικά πράγματα, ωστόσο δεν μπορούμε να δεχθούμε την άποψη που λέει ότι όταν ασχολούνται μαζί σου θετικά είναι ok και όταν γράψουν το παραμικρό αρνητικό μπαίνουν αυτόματα στο άλλο, το μασονικό στρατόπεδο. Όσο για τη δήλωση της περί το ότι δεν έχει σκοπό να αλλάξει τίποτα στο προφίλ της εκπομπής προσαρμόζοντας το στα νέα μέτρα και σταθμά, αυτό κι αν ακούγεται άσχημα και εγωιστικό. Διότι σε τούτο τον κόσμο από αρχαιοτάτων χρόνων τα πάντα αλλάζουν και έτσι επιτυγχάνεται και η πρόοδος!

Ανώνυμος είπε...

ego eixa dei to greys apo downloads alla ta alla den ta exw dei. mono to housewives exw dei 2 seasons.
to true blood na to valei kanena mina meta to twilight pou tha vgei stis aithouses! to opoio eimai sigouros pws tha kanei polu kala neanika.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά,στο Top Model δε φωτογραφίζονται ολόγυμνες αλλά με λουλούδια γύρω από τα βυζιά τους και το αιδοίο και τον κώλο τους.

Ανώνυμος είπε...

typou american beauty dld..
to QAF einai to queer as folk kanadikh gay tsontoseira alla olo ayto se poiotiko perityligma kai kala...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο πιο γελοίοι θα γίνετε εκεί στον ΑΝΤ1???Λολούδια γύρω από τα επίμαχα...
xaxaxaxaxaxaxaaaaxxaaaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaax

Ανώνυμος είπε...

ara gimnes einai! estw kai me louloudia!

esy ti ithelesna valoun? fula sukis? pou einai to geloio?

Ανώνυμος είπε...

Και όταν ήταν με το μαγιό το ίδιο σημαίνει..Δε της λες γυμνες...

perastikos είπε...

δεν είμαι εγώ ο 5.44 αν και συμφωνώ, θα ήταν καλή η ιδέα για QAF

Ανώνυμος είπε...

αλλο το μαγιω και λλομε λουλουι. φαινεται αλλσωτε ο επαγγελματισμος και ενος μοντελου εκει. ειναι αλλεσ οι συνθηκες.

το QAF δεν μπαινει στις 11 παιδια! ειναι πολυ σκληρο για ενα ΕΣΡ οσο κι αν ειναι πολυ καλη η σειρα. δεν θυμασετ το star πως το ειχε χαντακωσει? επιπλεον το QAF απευθυνεται σε μικρη μεριδα κοσμου και δεν θα κανει καλα νουμερα.

perastikos είπε...

Ναι...ακριβώς επειδή ο ΑΝΤ1 έχει το συνήθειο να προκαλεί με τις τηλεοπτικές επιλογές του, θα μπορούσε να το κάνει. Τώρα, το πόσο θα άντεχε, εξαρτάται!

perastikos είπε...

Αλήθεια, στο μοντέλο τι άλλο θα κάνουν για τα νούμερα;; Μετά τα φίδια και τις μπριζόλες, τι άλλο; Μήπως θα τις βάλουν να γαμ...ουν με κανα άλογο;; ΞΕΠΕΣΜΟΣ

Ανώνυμος είπε...

kala tha ton antexeis...

Ανώνυμος είπε...

πρωτα ας αλλαξει ολο το ΕΣΡ και μετα ας βαλουν τη σειρα στις 12 τουλαχιστον

αν δειτε περιοδικα και φωτογραφησεις διεθνως θα δειτε πως αυτα δεν ειναι κατι σπουδαιο. αν τις βαλουν και κανενα λεσβιακο μην εκπλαγειτε. οπως το εχω σιγουρο οτι θα τις βαλουν να παιξουν και σε video clip καποιου τραγουδιστη! ισως της heaven...ισως του Ρουβα. θα δουμε, εχουμε ακομα πολυ χρονο.

Ανώνυμος είπε...

-pou pas
-ekei pou paw panta...na tin paiksw....

papakaliatis theos....

perastikos είπε...

Χαχα! Το πιο θεϊκό κομμάτι των επεισοδίων μέχρι τώρα

perastikos είπε...

πολύς αυνανισμός στο 4...κι αν σκεφτώ ότι συνήθως ο Χριστόφορος γράφει όσα βιώνει (κατά δήλωσή του) είναι εύλογο το συμπέρασμα: να τι έκανε τόσο καιρό που απήχε

Ανώνυμος είπε...

Paidia simera sto mpla-mpla edose sinentefksi i nikoleta vlavianou(ginaika mpalafouti stin polikatikia persi)kai eipe oti apo fetos to senario den einai meksikaniko-ispaniko alla eliniko.Lete se afto na ofeiletai i kathodiki poreia fetos???????Episis eipe oti simfona me to senario i idia tha skotonotan alla to alaksan kai efige....

Ανώνυμος είπε...

7.54 oti @@ eixe persi to senario exei k fetos...

ta pame auta h allagh ts wras k epipleon nomizw pws t duo episodia tn evdomada einai polla...auth h season einai kati san 3 xronia ts polikatikias opote mporei k n einai auto

ΕΜΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μάλιστα τα μοντέλα τυλιγμένα με λολούδια τη Δευτέρα στα επίμαχα...Στο μουνί στον κώλο,και ένα τυλιγμένο γύρω από την πλάτη τους και τα βυζιά τους.Ε,ρε γέλια..Δίκιο έχεις ρε Περαστικέ σε λίγο θα τις βάλουν να πηδιούνται με άλογα.
Μήπως τυλιγμένες με τα λολούδια θέλουν να δώσουν και ένα θρησκευτικό μήνυμα στην εκπομπή?
Μήπως θέλουν να μας δείξουν έναν άλλον επιτάφιο που ταιριάζει ταμάμ το "Σκύψε Ευλογημένη".
Ιδέα.Η Καγιά ντυμένη καλόγρια,η Μπαλατσινού Αρχιμανδρίτης και οι άλλες δύο-sorry οι άλλοι δύο-καλόγριες!
NEXT TOP ΚΑΛΟΓΡΙΑ FRESHHHH@!!...

Ανώνυμος είπε...

i polukatoikia tha ehei elliniko senario meta tis giortes opote min lete paparies!!

niko είπε...

anonime 8:36 ean perimeneis na anevei i polikatikia meta apo tis giortes,SOTHIKES.

Ανώνυμος είπε...

den eipa oti tha anevei meta tis giortes alla oti tha ehei elliniko senario!!k gia na xemperdeuoume me to thema tis polukatoikias otan mia seira ehei 1 200 000 k pano einai poly kalo!akoma k an ehei ypostei ptosi!

Ανώνυμος είπε...

Ρε άντε μαλακισμένο Νίκο κοίτα τις μοντέλες σου που θα βγουν με τα λουλούδια και άσε τα κανάλια και τα διαφημιστικά τους έσοδα!ΜΑΛΑΚΑ!!!!Ξέχασες να αναφέρεις χτες την ανθοκομική έκθεση και περιορίστηκες μόνο στη Στεφανίδου..

Ανώνυμος είπε...

ρε , τρελα αγόρια, ο ΑΝΤ1 σας πειραξε επειδη θα βγουν τα μοντέλα με λουλούδια , αν γουστάρετε τσόντα ..την βόλτα σας σε videoclub ..και μετά στο μπάνιο όπως ο Παπακαλιάτης !!

Ανώνυμος είπε...

ti exete pathei oloi me ta anthea???
oloi gay edw mesa pia?
de lew wraia einai ta anthea sto vaso.. alla allou.. pio xamhla pio xamhla kai ta toiayta einai akomh kalytera..
ekeinh thn wra re paidia next monday valte na deite to papakaliath na paizei to poulaki tou...
toso aplo!
p.s.
xairomai pou to endoxo etouto blog aphllaxthi apo th parousia tou a.granado..
akoma exw apo to mega prepei na nai..
xaxaxaxaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Kαλα πολλα απο αυτα τα κορτσια ομως που τα κλεινουν εκει μεσα και τα βαζουν να δειχνουν κωλο ειναι 17,18,16 χρονων..Και μπαινουν γιατι τους ταξαν οτι θα γινουν μοντελα οχι θεαμα για τον καθε μπανιστιρτζη..Και τωρα θα μου πεις δεν ειναι το δικο σ παιδι.Τι σε νοιαζει;Ε ειναι ωραιο να το βλεπεις ετι και αλλιως;

a.granado είπε...

10:36

Νομίζεις!!!!

a.granado είπε...

10:36
Το "πουλί" του Παπακαλιάτη τα γάμησε τα πουτανάκια του ΑNT1.
Γι' αυτό δεν έγραψα τίποτα σήμερα. Κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια. Το MEGA σας δίνει μια MEGALICIOUS πούτσα κάθε μέρα κι εσείς το παίζετε "παρθένες". Καταντάει βαρετό!!! Καληνύχτα κούκλα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

a.granado an einai na thn kaneis kai na to vouloseis...paradexomaset pws to pouli tou papakaliati gamaei olimeris kai olonyxtis olo ton ant1 kai tin 20xronh idiotiki tv!!!

@10:54
oi perissoterew einai panw apo 18, eixe mia 16xroni pou efuge.
alla auto den exei sxesi, mpikan gia na ginoun modela! me oti sunepagetai auto!
i kagia xekinise apo ta 14 kai ta ekane sunexeia ola auta, poio einai to provlima?
epipleon kalutera na paropun dimosiothta apo to next top model para na ginoun poutanes tis arxitsatsas Sianidi...gia na tis kanei gnwsta modela!
katalaves twra?

a.granado είπε...

11:44

Χαίρομαι που το παραδέχεσαι. Είδες που με τον διάλογο μπορούμε να βγάλουμε "άκρη"; Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου.

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε την κυνικοττα σου και την μην πω τι αλλο να πας να την πεις σε κανεναν που σε ανεχεται..Πρωτον ξερω πολυ καλα οτι υπαρχουν ανιλκα μεσα που τα κρατουν και χανουν το σχολειο τους..Δευτερον,αν εσυ θεωρεις οτι για να γινεις μοντελο πρεπει να σε ... .Ειναι η δικη σου αποψη οχι και ολων των αλλων και περιττο να σου πω οτι ενα βημα θες ακομη απο το να κανεις και τον νταβατζη ελεος..Ακου για να γινεις μοντελο πρεπει να δεχθεις οτι συνεπαγεται και το γραφετε και ετσι..

Ανώνυμος είπε...

Eμ βεβαια τα ιδια εκανε και ο αλλος με την Σοφια την ...ορθη στο αλτερ και κατεληξε σε μονοψηφια..Αλλα το αλτερ ειναι μικρο καναλι το να γινει μπουρδελο κανονικο και ο αντεννα..

Ανώνυμος είπε...

μα ποιο ειναι το προβλημα σας αν κανουν οι κοπελες μια φωτογραφηση σχεδον γυμνες? διοτι τιποτα δεν θα φαινεται ουσιαστικα!

αυτοματα τοπ καναμε και μπουρδελο?
αλες ειναι οι γυμνες φωτογραφησεις που κανουνη πολλες στο playboy και στο penthouse και αλλες οι γυμνς-αισθησιακες που εχουν κανει κατα καιρους απο τη Σοφια Λορεν μεχρι και τη Βικυ Καγια.

Space Invader είπε...

φίλοι μου δεν ιδρώνει το αυτί μου, φιλαράκο μου θα σου βάλω και 1544 αν θες Οκτωβρίου, Νοεμβρίου, σεζόν, τελευταία 5ετία ότι θες, εσυ άλλε φίλε μου θα σου βάλω και παιδιά,ξέρεις πόσες φορές το χω σκεφτεί αλλά βαρυέμαι να σε περάσω σουβλάκι άλλη μια φορά; πολλές φορές

long live 18-49 (and prosper), aufwiedersehen

Ανώνυμος είπε...

vre min asxoeisai exoun frikarei me tin menegaki kai gia auto prospathoun na vroun kati allo na katigorisoun...poioi autoi pou exoun milounia video tsontes sta kinita tous
kai upload videos dika tous se kana tsonto tube

Ανώνυμος είπε...

Για σενα μοντελα ειναι η πχ Αλεξανδρατου που βγαζει υμιγυμνες φωτος και ξεκωλες απο εδω και απο κει..Γιατι αν ρωτησεις τους σχεδιαστες δεν ειναι μοντελα αυτες,,To monteling δεν ειναι ξεκωλες και ημιγυμνες φωτος για λιγουρια..Οσο για ην Μενεγακη πολυ θα θελε να την ειχε ο αντεννα αλλα ειναι αλλου..

Ανώνυμος είπε...

δεν βαζεις και τα πρωινα για ολο τον οκτωβριο ρε space?
για να δουμε ολη την πρωτια της Μενεγακη...

Ανώνυμος είπε...

Και αλλο να εισαι η Λορεν η το οποιοδηποτε μοντελο και αφου καταξιωθεις να κανεις μια τετοια φωτογραφιση και αλλο να εισαι μοντελο τυπου Μπαστα και αλεξανδρατου

Ανώνυμος είπε...

Οσο για την Μενεγακη εγω πιστευω ορι θα ξανανεβει...Και θα πεσουν ο Καραμερος και ο Χαριτατος οχι γτ εχω κληρονομικο χαρισμα αλλα γτ η εκπομπη των Καραμερων χαριτατων ειναι μεν κατι καινουριο αλλα ειναι τεραστια πατατα και πολυ κιτρινο..Και θα τους βαρεθουν συντομα...Αν τους μεινει κατι θα ειναι η Αργυρω//

Ανώνυμος είπε...

@12:45

αποψη σου, αν θεωρεις πατατα και κιτρινη την πρωτηεκπομπη αυτη τη στιγμημαλλον δεν μπορεις να κρινεις αντικειμενικα και να εκτιμησεις τη συνεχει τους!
διοτι με την ιδα λογικη μερικοι βρισκουν τη Μενεγακη...με αλλους χαρακτηρισμους!

δεν κατλαβα γιατι πρεπε αγιεις πρωτα γνωστος για να κανεις μια αισθησιακη φωτογραφηση! ει9λικρινα δεν καταλαβαινω το κολλημα σου! μηπως εισαι κανεας ψηφοφορος του ΛΑΟΣ?
Ευγενια εσυ εισαι? ευγενια..?

Ανώνυμος είπε...

Αυτη την στιγμη ..Οτι ειναι αυτη την στιγμη πρωτοι δεν σημαινει οτι θα κανουν μεγαλη πορεια...Ο ενας μηνας και οι 2 ουσιαστικα δεν εινι τιποτα..Αλλοι ηταν χρονια πρωτοι και μετα καναν βλακειες και κουρασαν και σαφως ολοι επιδεχονται κριτικης..Η εκπομπηειναι κιτρινη,κουτσομπολια και χαζες ειδησεις ολη την μερα ,δειχνουν καναν κωο γυμναστριας ,καμια ειδηση ,κανσ μοντελο και αναμεσα την Μπαρμπαρηγου..

Ανώνυμος είπε...

Τραβα ρωτα τους σχεδιαστες παιδι μου που λενε οτι τα μοντελα που θελουν να εχουν στην δουλεια τους δεν πρεπει να τα εχει δει ολ η Ελλαδα γυμνες σε καθε σημειο ..Εχεις δει κανενα απο τα μοντελα του Ασλανη πχ να κανει ολη την μερα τετοιες φωτογραφισεις...Δεν δουλευουν μετα η το ενα η το αλλο.Αυτες παιζει να ειναι ηδη καμμενες

Ανώνυμος είπε...

pws tin mporeite auti tin theioula tin mparmparigou?

Ανώνυμος είπε...

@1:24

αυτη τη θειουλα τη Μπαρμπαρηγου τη μπορουμε διοτι:
a) ειναι καλυτερη απο ολες τις κυρατσες της Μεναγακη μαζι
b) διοτι τη μποουσες κι εσυ περυσι που ηταν στη Μενεγακη, απλα τωρα εφυγε και δε σου αρεσει...

Ανώνυμος είπε...

Eμ ειναι ..Αυτο ειναι προβλημα ..Ειναι τρομερη μαγειρισσα και δυσκολο να την αντικαταστησεις..Ειδικα αν στο πει και μες το καλοκαιρι..

Ανώνυμος είπε...

ε βεβαια τωρα ολοι τα εχουν με την ελενιτσα ε? οι αχαριστοι! δεν ντρεπονται?
εδω ο αντ1 αποφασισε τι εκπομπη θα βαλει το πρωι μεσα στον σεπτεμβριο ουσιαστικα, και τωρα ειναι πρωτος!
ενω η μενεγακη δεν μποσουσε να βρει μια μαγειρισα απο τον ιουνιο!

Ανώνυμος είπε...

H εκπομπη δεν ηταν καινουρια ..Ηταν παλια...εκλεψε και συντελεστες αλλων ...και τελος..

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PRIVATE PRACTICE ΣΤΟ PRIME ELEVEN.ΜΕΤΑ LOST 3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ PRISON BREAK 4...

Ανώνυμος είπε...

Τηλεθέαση 3/11

Μega 22%
Alpha 19,6%
Ant1 14,4%
Alter 11,6%
Star 7,9%

Ανώνυμος είπε...

Ανεβασμένη ήταν χθες η Πόπη Τσαπανίδου, που πέρασε δεύτερη με διαφορά από Μενεγάκη και Όμορφο Κόσμο. Πρώτοι οι Καραμέρος- Χαριτάτος. Ο κόσμος δεν θέλέι την γκρίνια, και ειδικά από την Μενεγάκη. Αποστρέφεται την μιζέρια και τα παράπονα, όπως αυτά εκφράστηκαν σε συνέντευξή της.Αναλυτικά...


Καραμέρος- Χαριτάτος...18,1%
Τσαπανίδου...17%
Όμορφος κόσμος...14,1%
Μενεγάκη...13,9%
troktiko

Παιδια περα απο φανατισμους και λοιπα, πρεπει να καταλαβουμε πως ο κοσμος βαρεθηκε το concept του κλασικου πρωιναδικου ετσι οπως το μαθαμε 20 χρονια στην ιδιωτικη τηλεοραση. Ο πρωινος τηλεθεατης δε θελει μονο χαζη ξανθια, ζωδια, κατσαρολα, σκυλαδικο και κουτσομπολιο. Θελει κ ματια στην επικαιορητα, θελει κ φρεσκα προσωπα, θελει κ χιουμορ, θελει και πολλα αλλα. Η Μενεγακη αν δεν αλλαξει πολλα πραγματα θα εχει εφιαλτικη σεζον. Το δε MEGA εδιωξε Αρναουτογλου, μειωσε βεβαια το κοστος αλλα εριξε το πρωινο του στο 14% και καποιες φορες και στο 12.

Ανώνυμος είπε...

paidia o pasignwstos tragoudistis pou sinelifthi xthes gia narkwtika einai o manwlis lidakhs.....

Ανώνυμος είπε...

kai den kanei emporio apla ta xe gia proswpiki sxrisi!!!

Ανώνυμος είπε...

9.57
Λοιπον για να τελειωνουμε με το θεμα πρωιναδικα...
Δειτε ρε παιδια τα πραγματα αντικειμενικα..οσο μπορειτε τουλαχιστον...
Ρε φιλε δεν δεχομαι αυτο που λες"Ο πρωινος τηλεθεατης δε θελει μονο χαζη ξανθια, ζωδια, κατσαρολα, σκυλαδικο και κουτσομπολιο"

Και θα σου πω το γιατι...
Πραγματικα εκτιμω την προσπαθεια ολων οσων βρισκονται στην πρωινη ζωνη(τον καθε ενα απο αυτους για ξεχωριστο λογο) αλλα δεν μπορω να ακουω οτι ο αντ1 εφερε το κατι διαφορετικο σαν κοσνεπτ φετος οταν η εκπομπη ξεκιναει τα 45 πρωτα λεπτα με μαγειρικη,αλλο ενα μισαωρο Λ.Πατερα,στην συνεχεια βελεπεις να ασχολουνται με οτι εχει να κανει με εκπομπες του αντ1 κ εσχατως κ του alpha,ασχολουντε με "κιτρινες"ειδησεις αλλα δεν το κατακρινω(ο καθενας οτι μπορει) κ αμεσως μετα ΞΑΝΑ μαγειρευει η Αργυρω...
Εαν λοιπον αυτο ειναι το κατι διαφορετικο σαν κοσνεπτ απο αυτο που κανει η Μενεγακη κ ο Ομορφος Κοσμος(που αυτος ειναι που φερνει τα μπουζουκια)η Μενεγω τα εχει κοψει απο περυσι περα απο πολυ εκτακτες πειρπτωσεις,τοτε εγω θα γινω ...αστροναυτης!
Πραγματικα δεν βλεπω καμια απολυτος διαφορα απο τα 3 αυτα πρωιναδικα ΜΑ ΚΑΜΙΑ σαν κοσνεπτ!
Διφορετικο ειναι αυτο που κανει η Τσαπανιδου αυτο να το δεχτω,οπως επισης να δεχτω οτι ο κοσμος αναζητα κ το κατι διαφορετικο πλεον κ αυτο το δειχνουν τα νουμερα που κανει η Νετ!
Βεβαια το θεμα ειναι ποια νουμερα κοιταμε τελικα?
Τα νεανικα?η το τοταλ?
Προφανως οτι βολευει τον καθενα,αναλογα με την περιπτωση!

φιλακια κ μην γινεστε τοσο χουλιγκα πια!
Μια κουβεντα της προκοπης δεν μπορειτε να κανετε?
Αλλα τι λεω τωρα...

a.granado είπε...

Διαβάζω στο troktiko:

Η "βασίλισσα" Τατιάνα, κάθεται καλά στον θρόνο της. Δεν την κουνάει κανείς. Μόνο η Βάσια Λόη, το παλεύει, αλλά είναι πολύ πίσω. Αναλυτικά χθες είχαμε...

Τατιάνα...21%
Λόη...10,8%
Τσαλίκης και η παρέα του...8%
Φώτης και Μαρία 7,2%
-----------------------
Μήπως μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί δεν αναφέρεται ποτέ η επανάληψη του ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ;
Για ποια βασίλισσα Τατιάνα μιλάει; Γι' αυτή που χάνει από μια επανάληψη;
Το θέμα είναι ότι δεν το κάνει μόνο το troktiko αλλά και άλλοι...

Ανώνυμος είπε...

nomizo oti i menegaki prepei na kanei ligo pio poiotiki tin ekpompi tis...
proteino gia tragoudi titlon

alexiou
otan pairno fora..fora katifora...!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Telika to kalitero programma vasei oikonomikis krisis to exei ftiaksei o ALTER. Me 3 parousiastes (stin ousia) bgazei programma apo tis 06.00-18.30!!!

Ανώνυμος είπε...

1.52
Αμ δεν θα το ελεγα...
στα νουμερα που φερνουν λευτα,δηλαδη στο 15-44 ειναι στα ταρταρα!!!

a.granado
πεστα ρε φιλε πεστα!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πέρυσι εκεί στον αντ1 σας ενδιεφεραν ΜΟΝΟ τα νεανικα…φέτος μονό το τοταλ…αλλά μονό για την πρωινη ζώνη!
Έτσι λοιπον για να μην ξεχνιομαστε εχθες μπορεί η Μενεγω να ηταν 4η αλλά στα νεναικα που ΞΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ σας ενδιαφέρουν εκεί στον αντ1 ηταν 1η με 24.2% αφήνοντας αρκετα πίσω τους Καραμεροχαριτατους που ηταν γυρω στο 18%!
Αλλά αυτά δεν βλέπω να τα αναφερετε…για ένα περιεργο λογο
Οπότε αφηστε τα όταν περνω φορά…φορά κατηφορα κ ξεκαθαριστε τι σας ενδιαφερει εκεί στον αντ1….πρωτιστος κ μετά πείτε κ για τους αλλους!
Υ.Γ.
Αυτή η Γκαγκακη τι αδιασμα ηταν αυτό που έκανε στους Αρβύλα,Καγια,Τατιανα?Εχθες στην Γερμανου…Είναι αυτό που λένε παρτην στο γαμο σου να σου πει κ του χρονου,αραγε τα μυνηματα τα πήραν αυτοί που έπρεπε?
Αλήθεια κανενας Κυριακου ακουσε το χθεσινο ιντερβιου της?
Γιατί αν το ακουσε…..θα αρχισουν τα οργανα….

Ανώνυμος είπε...

@2:30

τη Δευτερα ποιος ηταν πρωτος στο συνολο και στα ενανικα?
την περασμενη παρασκευη?
μηπως οι καραμερος-χαριτατος?
περιμενετε μια μερα να περασει μπροστα η μενεγακη και αμεσως τοι λετε για τις εντυπωσεις. περιμενω ακομα το μεσο ορο του οκτωβριου σε συνολο και νεανικα(ειδικα σε συγκριση με περυσι)!
κανεις να βαλει τα νουμερα να δουμε την "πρωτια" της ελενης?