Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2009

Νέα UPDATED!!!!

Καλησπέρα σας...Και σήμερα είμαστε εδώ για να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες τηλεοπτικές εξελίξεις,ενώ κυκλοφόρησαν και τα περιοδικά.

*Ο Αλέξανδρος Πανταζούδης φέτος διανύει μια απο τις καλύτερες χρονιές του,αφού η σειρά "Χαρά Αγνοείται" που σκηνοθετεί κάνουν τα μηχανάκια της AGB να χτυπάνε κόκκινο.Η επόμενη σαιζόν θα τον βρει να συνεργάζεται για ακόμα μια χρονιά με τον Κώστα Βαζάκα αλλά σε μια σουρεαλιστική κωμωδία.Τη νέα αυτή σειρά διεκδικούν το MEGA και ο ΑΝΤ1!

Κατερίνα Παπαθεοχάρη που γνωρίσαμε μέσα απο το "Παρά 5" στον ρόλο της "κοντής" θα κάνει guest σε 2 επιτυχημένες σειρές.Η μία είναι η σαρωτική "Πολυκατοικία" του MEGA και η άλλη είναι στην "Εργαζόμενη Γυναίκα" του ΑΝΤ1!Αναμένουμε τα καλύτερα...

*Το "Survivor" των επωνυμων θέλουν να προχωρήσουν στον ALPHA τη νέα σαιζόν.Σύμφωνα με έναν πρόχειρο σχεδιασμό των ιθυνοντων το συγκεκριμένο reality θα βγει μετά τον Ιανουάριο όπου θα πάρει την σκυτάλη απο το reality με τους αγρότες...

*Σύμφωνα με πληροφορίες μας δεν θα δούμε εβδομαδιαίες σειρές στον ALPHA απο τον Οκτώβριο,αλλά απο τον Δεκέμβριο.Η Άλκηστις Μαραγκουδάκη έχει ήδη κάποια σενάρια και τα μελετάει προσεκτικά..

*Η Έμυ Λιβανίου χτύπησε τις πόρτες σε υψηλόβαθμα στελέχη του ΑΝΤ1 και τους ενημέρωσε ότι είναι πρόθυμη να αναλάβει την παρουσίαση κάποιας εκπομπής σε όποια ζώνη και αν είναι.Ωστόσο,οι ιθύνοντες την θέλουν πάλι για την "Στιγμή της αλήθειας" αφού η Ευγενία Μανωλίδου θα αναλάβει κάποιο άλλο concept όπως..."Πρωινό Καφέ"..?!
*Δεν ισχύει το δημοσίευμα πολύ γνωστού περιοδικού σχετικά με συνεργασία του Πάνου Αμαραντίδη με τον Θοδωρή Παπαδουλάκη.Ουδέποτε έγινε κάποια πρόταση ώστε να αναλάβει την σκηνοθεσία της σειράς "Όλοι τρελοί για έρωτα".

*Ιούνιο ή Σεπτέμβριο θα προβληθούν τα καλλιστεία του ΑΝΤ1,ενώ σχεδιάζονται αλλαγές όσον αφορά τον τρόπο παρουσίασης.Ψήφο εμπιστοσύνης πήρε η Τατιάνα Στεφανίδου απο την Ελένη Μενεγάκη σήμερα το πρωί.

*Ενώ φουντώνουν οι φήμες περι απομάκρυνσης του Γρηγόρη Αρναούτογλου απο τον "Όμορφο κόσμο",στο φως της δημοσιότητας έρχεται η δυναμική επιστροφή του "Πολύ την Κυριακή".

*Προς το τέλος της φετινής σαιζόν θα αποφασίσουν τα στελέχη του ΑΝΤ1 ποιές σειρές θα πάρουν το πράσινο φως για την επόμενη σαιζόν.Υποψήφιες σειρές για να πάνε για 2η χρονιά είναι:"40 κύματα","Litsa.com" & "Εργαζόμενη Γυναίκα".
media blogger & tv news

198 σχόλια:

Φυλακισμενος Τηλεθεατής είπε...

τα reality στον ALPHA σιγουρα θα ανεβασουν τα νουμερα του αλλα ζητουμενο ειναι αν πανε πολυ καλα διοτι ειναι δπανηρα γενικα! οποτε ενα 18% δεν αρκει νομιζω πολλες φορες. όποια σειρα ξεκινησει απο Δεκεμβριο ειναι καταδικασμενη νομιζω σε οποιο καναλι κι αν ξεκινησει. ή στην αρχη της χρονιας η το Φεβρουαριο(που και εκει λιγες επιβιωνουν)

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ οποιος με ακουει απο οποιοδηποτε καναλι ....να μην παρουν ΠΟΤΕ την Εμη Λιβανιου για να ακνει τηλεοραση!!! η Λιβανιου ειναι ξοφλημενη και αντιπαθητικη προς ολους νομιζω. Θα χαντακωσει οποιο προγραμμα κι αν κανει εκτος κι αν παει EXTRA 3! πραγματικα θα ήθελα την αποψη σας πανω σε αυτο το θεμα! ειμαι μηπως απόλυτος? υπαρχει κανεις που του αρεσει η Λιβανιου και για ποιο λογο? είμαι οντως περιεργος.
Παντως καλα θα κανουν στον ΑΝΤ1 να μην την παρουν για πουθενα! 7-8% της δινω οτι κι αν κανει σε mega-ant1, στα αλλα καναλια της δινω λιγότερο!!!

η εγαζομενη γυναικα για μενα ειναι η αποκλαυξη της χρονιας και καλα θα κανει του χρονου να παει αλλη μερα και ωρα για να κανει 35%! το Παμε Πακετο εχει τους πιο πιστους τηλεθεατες, δεν το χτυπας ευκολα! δεν ξερω τι σκεφτονται στον ΑΝΤ1 για του χρονου, αλλα και στο mega που τελειωνουν οι Γειτονες.

ενα αλλο πραγμα θελω να σχολιασω ομως...ειδατε χθες Μπλα Μπλα? προσεξατε τι φορουσαν οι γυναικες της εκπομπής?
Η σκορδα ενα φορεμα με σχετικα συντηρητικο ντεκολτε αν και ειναι νεα , η Τσιμτσιλη ενα επεισης σχετικα κελιστο ντεκολτε αν και ειναι επισης πολυ μικρη και εχει στη θος να δειοξει!
απεναντιας η Παλαιτσακη φορουσε μια μπλουζα που εδειχνε ολο το βυζι και η χαραδρα μεταξυ τους εφτανε και τα 18cm...ενώ τις τιραντες τις εριχνε συνεχεια και καλα καταλαθος. μια τη δεξια μια την αριστερη!
δεν ειναι γελοιο και αηδιαστικο το θεαμα? και σκεφτομαι πως αποκλειεται να ειναι λογω κλιμακηριου αυτο...διοτι την εχει περασει προ πολλου!!!

kostas είπε...

Καλησπέρα!
Καλά στο «Κους Κους» άργησαν…έπρεπε προ πολλού να αρχίσουν τις «φήμες» αποχωρήσεων για τηλεοπτικά πρόσωπα του αντίπαλου σταθμού Alter – εγώ να ‘μουν θα έπαιζα και τα νούμερα της μεσημεριανής ζώνης – η αυτοκριτική δεν είναι κακό πράγμα! Το σημερινό βίντεο της αγαπητής Κλεοπάτρας (ή Βίντεο παρασκευής ήταν ιδιαίτερα έξυπνο, αν και το μελαγχολικό ύφος και ο σχεδόν ποιητικός λόγος του προηγουμένου μου άρεσε περισσότερο).

Η «Χαρά αγνοείται» είναι ομολογουμένως μία σχετικά δυνατή σειρά, αλλά η πλοκή δημιουργεί ένα είδος βαρεμάρας…που έρχεται να κορυφωθεί στα επόμενα επεισόδια – μεγάλο ενδιαφέρον θα έχουν τα τελευταία δύο επεισόδια ή μία τηλεταινία προς το τέλος σεζόν, κατά τα άλλα… μία από τα ίδια!

Αν το Survivor για επωνύμους ακούει στο όνομα: «Είμαι διάσημος – βγάλτε με από εδώ μέσα!» τότε μιλάμε σίγουρα για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ιδέα και ένα δυνατό χιτ. Στο γερμανικό RTL μάλιστα προσαρμόζουν σε κάθε κύκλο και όλο τους το πρόγραμμα. Στις 20:15 η εκπομπή με την δοκιμασία της προηγούμενης μέρας, στις 23:15 μία εκπομπή σε ζωντανή σύνδεση από την Αυστραλία και κάθε Σαββατοκύριακο βάζουν τα καλύτερα… λίγο πριν το δελτίο ειδήσεων!

Ωστόσο παίζει μόνο για δύο εβδομάδες (δέκα μέρες νομίζω) - κάθε μέρα το τηλεοπτικό κοινό κρίνει την Tv persona που πρέπει να περάσει από την δοκιμασία. Οι δοκιμασίες είναι σιχαμερές, εξαντλητικές και στοχεύουν στην επιβράβευση της ομάδας. Στο πρόσφατο κύκλο λ.χ. ένας εκ των παικτών έπρεπε να φάει «κώλο από μαϊμού» ή Milkshake με κομματάκια ψημένου αρουραίου και άλλα τέτοια κουλά.

Συνήθως έρχονται διασημότητες που τους έχει ξεχάσει ο Θεός και ο τηλεθεατής ή πρόσωπα του TrashTV. Στην ελληνική έκδοση θα ταίριαζε ας πούμε ο Φλωρινιώτης, η Θώδη, η Άσπα, η Λιβανίου (χαχαχα) και ίσως και η Τσίλα (της Πάνια).

Αν όντως πρόκειται για την εκπομπή που λέω, θα κάνει τρελό ντόρο… - η γερμανική έκδοση στον δεύτερο κύκλο έσπασε το κοντέρ με γενική τηλεθέαση στο 48% και στα νεανικά στο 25%. Απόλυτη επιτυχία και χιτ της σεζόν. Έχει να στρωθεί τρελή μελάνι στα γραφεία των τηλεκριτικών!

Δηλαδή έχουμε ήδη πέντε εκπομπές «RTL» γραμμής – «Ελληνικό Super Idol», «Κάτι ψήνεται», «Είμαι διάσημος, βγάλτε με από δω μέσα!», «Ομάδα Cobra 11» και «Αγροτικό συνοικέσιο» !
Μήπως η επόμενη εκπομπή που ‘ρχεται να ανακοινωθεί, είναι επίσης μαγειρική και τιτλοφορείται «Όλα στον ατμό?». Μία ομάδα…ν-ατόμων, ενοικιάζει ένα εστιατόριο και πρέπει να αποδείξει την τέχνη της στην μαγειρική. Ο καθένας αναλαμβάνει ένα κομμάτι ενός γεύματος (πρόγευμα, σαλάτα, κύριο πιάτο, επιδόρπιο) και ο κόσμος που έρχεται να δοκιμάσει… βαθμολογεί. Ο νικητής κερίζει 1500 Ευρώ!

Για την Λιβανίου….Ναι, θα συμφωνήσω με τον «Φυλακισμένο τηλεθεατή», εγώ την βρίσκω πολύ στημένη για τηλεόραση (φοράμε ένα χαμόγελο, παίρνουμε και ύφος και βγήκαμε!) … εντελώς ασυμπάθηστο πλάσμα! Άλλωστε αν άρεζε και στους προγραμματιστές, θα ήταν ήδη σε κάποια εκπομπή.

Ποιος βλέπει καλλιστεία ρε παιδιά? Καλύτερα να πάρει ο ΑΝΤ1 το «The Next Topmodel from Greece» και όλα καλά! Να την κηρύξει και «Star Ελλάς» και τελείωσε. Να το παρουσιάζει και η Καγιά και εκεί να δεις…νούμερα, αγαπητέ Λεβέντη!

Πάλι «Πολύ την Κυριακή»… τους τέλειωσαν οι ιδέες? Να μαντέψω πως αυτή την φορά ο Γρηγόρης θα μας πείσει να παντρέψει την Κλάρα? Δεν τον αποδεσμεύουν εκεί στο Mega? Να πάει στον Πρωινό Καφέ?? Άλλωστε εκεί και η δεύτερη θέση δεν θα τους χαλούσε… (το λέει η Γκαγκάκη, όχι εγώ!).
Μα είναι σίγουρο πως ο ΑΝΤ1 θα πάει την «Εργαζόμενη Γυναίκα» και του χρόνου! Η Ράντου στην Μενεγάκη (μιλώντας για κρίση) είπε πως έχει προπληρωθεί για 20 ιστορίες (όχι επεισόδια!!). Αν σκεφτεί κανείς ότι πάνε κάθε ιστορία ανά 2 επεισόδια, έχουμε «40»… άρα πάει σίγουρα μέχρι και το τέλος του 2009/10 – (β’ μισό δηλαδή).

Ανώνυμος είπε...

Η εργαζόμενη γυναίκα το θεωρώ σίγουρο ότι θα συνεχιστεί του χρόνου. Είναι νέα σειρά, κάνει πολύ καλά νούμερα και γενικά έχει δυνατότητες. Η Λίτσα επίσης είναι πολύ καλή σειρά αν και με μια δεύτερη σεζόν ίσως να ξεχειλώσει. Από τα πιο αδικημένα προγράμματα από τον προγραμματισμό του αντ1, ενώ είχε δυναμική, την έριξαν τετάρτη βράδυ στα δύσκολα. Τα 40 κύματα τα θεωρώ τραγικά. Είδα λίγο προχθές και οι πρωταγωνιστές τραγουδούσαν και χόρευαν κάτι τραγουδάκια επιπέδου νηπιαγωγείου. Έτσι είναι πάντα;

Η Ευγενία Μανωλίδου αυτήν την εβδομάδα εμφανίστηκε τη Δευτέρα στον πρωινό καφέ, την Τρίτη στο Θέμο και σήμερα είναι στην Τατιάνα!! Πόσο μπορεί να μιλήσει κάποιος για τον εαυτό του σε μία εβδομάδα; Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες η Ευγενία Μανωλίδου την επόμενη εβδομάδα θα συνεχίσει την τηλεοπτική της περατζάδα με special guest εμφάνιση στο boston legal, στην επανάληψη του Kωνσταντίνου και ελένης ενώ την Κυριακή θα καθιερωθεί νέα βραδινή ζώνη με δύο συνεντεύξεις Μανωλίδου back to back...

Erblog είπε...

η βραδινη ζωνη back to back της Μανωλιδου πολυ εμπνευσμένη!! Μπράβο!

αυτο με το "Next top model " Kosta επισης παρα πολυ καλη προταση!!

Ανώνυμος είπε...

μια απορια εχω?
Ολοι εσεις που "κοβεστε" και ειστε αρνητικοι στη νεα φιλοσοφια προγραμματος των "Γερμανων" με ξενα προγραμματα κατα κυριο λογο,εχετε σκεφτει ποτε ρε σεις κατι?
Οοοοοολα αυτα τα χρονια τι βλεπουμε απο τα αλλα καναλια δηλαδη?
Ξενα Format's με Ελληνικες πινελιες!
Αυτο θα γινει και απο τον alpha!
Δηλαδη που το περιεργο?
Ακομη και τα μεσημεριανα"ταμπλοιντ"ειναι ΞΕΝΑ φορματ τα οποια ακολουθει η Ευρωπαικη τηλεοραση με επιτυχια οπως και η Ελλαδα αλλωστε!
Τετοια "καουρα"πια για το οτι απο του χρονου θα βλεπουμε "ξενη Tv"?
Halloooooo
Την βλεπουμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ αν με ρωτατε!
Αλλα πολυ σωστα καποιος εγραψε πιο πανω τα παπαγαλακια μια χαρα λειτουργουν απ'οτι βλεπω μπροστα στον φοβο ενος 3ου δυνατου ιδιωτικου καναλιου που δεν θα εχει αναγκη απο την οποια κυβερνηση και οτι αυτο συνεπαγεται!
Γιατι αυτο θελέι να κανει ο αλφα,αυτο για το οποιο τοοοοοσα χρονια ΟΛΟΙ παραπονιομαστε,οτι τα καναλια ειναι ...ουρες κυβερνησεων και αντιπολιτευσης!
Αλλα...
!



και επισης...
αυτο παλι που ολοι θεωρειτε δεν ξερω και γω πως με την μετακινηση του κεντρικου δελτιου στις 7,αν θυμαστε καλα(που αμφιβαλω γι'αυτο,εκτος αν το το κανετε επιλεκτικα που και αυτο παιζει)το κεντρικο δελτιο μεχρι και πριν φυγει ο Ευαγγελατος απο τον alpha επαιζε στις 7 ποτε 7μιση παντως παντα πριν απο τους αλλους!
Οποτε που το προβλημα καποιων(?) και με στους καποιους βαζω και τις εκπομπες που ασχολουνται με τα τηλεοπτικα!
Αλλα τα παπαγαλάκια που λεγαμε...

space
σημερα παλι απουσιαζουν οι μεσοι οροι σου και η πραιμ ταιμ σου!
Τυχαιο παλι η μπαααααα?

Ανώνυμος είπε...

γνωστη η τακτικη του αντ1 οπως λεει και η (λατρεια)Ντιανα τους "καιει" μια και καλη την μια σεζον και μετα δεν σταυρωνουν ουτε νουμερο!
(βλ.Φερεντινος,Μουτσινας-Ζαριφη κλπ)
Εντωμεταξυ την ιδια τακτικη βλεπω συναιχιζει και με Καμπουρη-Λιανο!
Μα πας και τους αφηνεις να δινουν συνεντευξεις στο μπλα-μπλα σημερα,που η μονη τους ασχολια ειναι να ριχνουν φαρμακια!
Σημερα τους εκθιαζουν αυριο θα ριχνουν δηλητηριο οπως εκαναν και με Μουτσινα-Ζαριφη!
Και μ'αρεσει σημερα που διαβαζωντας την συνεντευξη τους που δεν δημοσιευτηκε ποτε στο ΟΚ τελικα,αντεδρασαν αρνητικα σε αυτο που δηλωσωσε η Ζαριφη και που στην τελικη ηταν και η αληθεια οτι δηλαδη
"εμας δεν μας εφαγε ο αντ1 το καναλι μας αλλα οοοολα τα αλλα"
Και δυσανασνετησε κιολας η Σκορδαλια μ'αυτο...
Αφου αυτη ειναι η αληθεια μανταμ!
Οποτε κ.Γκαγκακη μου τι πατε και τους δινετε εκει που αυριο θα τους λυδωρισουν για λιγα νουμερα παραπανω?

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια τι πινουν και δεν μας δινουν οι "σαχλο" μπλα-μπλα-δες?
Τι αυθαιρετα συμπερασματα του κωλου ειναι αυτα που βγαζουν?
Σημερα και με αφορμη ολο αυτο το "ντορο"που οι ιδιοι κανανε με τα σταρ Ελλας του αντ1 την στιγμη που δεν τρεχει απολυτος τιποτα,ερθαν να μας ενημερωσουν με αφορμη την κουβεντα που ειχανε σημερα η Μενεγακη και το πανελ της το πρωι οτι υπαρχει πιθανοτητα να δουμε στον alpha τον συγκεκριμενο διαγωνισμο!
Δηλαδη ΕΛΕΟΣ με την μπουρδολογια τους!

DianaTheSuperstar91 είπε...

Γειά σας ας ξεκινήσω τον σχολιασμό μου.

Αφού η Χαρά τελειώσει ο Πανταζούδης ετοιμάζει κάτι διαφορετικό. Να δούμε ποιος θα πάρει το σίριαλ.

Σε 2 πετυχημένα σίριαλ θα δούμε την άλλοτε κοντή Κατερίνα Θεοχάρη.

Survivor celebrity version θα δούμε αλλά ποιος θα είναι παρουσιαστής;.

Ποιος θα πάρει τον Πρωινό Καφέ, ξέρω εγώ;, ας το έδιναν στην Μενεγάκη αλλά εκείνη είναι στον Alpha.

Η Έμυ να δούμε τι θα κάνει, θα παραμείνει σπίτι ή θα κάνει comeback?, ένας Θεός το ξέρει.

Τελικά να δούμε τι θα γίνει στον Όμορφο Κόσμο.

Αυτά τα νέα γειά σας.

Erblog είπε...

xaxaxax
ρε Ντιανα αυτρο δεν ειναι σχολιασμος αλλα περιληψη του post!!!
καισημερα Παρακευη και 13 δεν αναιφερες τη λεξη "καψιμο" και παραγωγα της!!! τι επαθες?

Erblog είπε...

ο Γεωργουλης ε?
αλειψε νομιζω απο την tv, θα βγει και η ταινια του με τη Νια Βαρνταλος το μαιο και θα παρει μαλλον τα πανω του.

απο την αλλη εκεινος που δεν ελειψε απο την tv ειναι ο Ανθιμος Ανανιαδης νομίζω, και φυσικα η Εμη Λιβανιου!

Ανώνυμος είπε...

erblog oute perilipsi den einai.anametadosi me allages.

diana na pas sto bla bla!!

Ανώνυμος είπε...

5.27
Γιατι το αλλο με την Χατζηβασηλειου?
Λενε,λενε,λενε τοσο καιρο οτι θα παρει μεταγραφη και μετα τις χθεσινες δηλωσεις της ιδιας και την σημερινη εμφανιση της στο κους-κους ΜΟΚΟ!
Αλλα ντ'αλλα της Παρασκευης το γαλα ειναι αφου!
Πανε να δημιουργησουν εντυπωσεις απο το ΠΟΥΘΕΝΑ!
Αυτο κανουν τοσο καιρο τωρα θα τους μαθουμε?
Εγω απορω πως ο alpha δεν στελνει μια εξωδικαρα(και καθε αλλο καναλι) να μην ξαναασχοληθουν μαζι τους,να δεις μετα πως τους κοβεται η λαλια!
Που εχουν γεμισει μια εκπομπη 3 ωρες με ψευδης ειδησεις και εντυπωσεων που δημιουργουν κλιμα ακομη και "πολεμικο"σε πολλες περιπτωσεις!
Αυτο παρεπιπτοντως δεν συμβαινει σε ΚΑΜΙΑ αλλη χωρα!

DianaTheSuperstar91 είπε...

Να πώ πάντως ότι και το δίδυμο Καμπούρη-Λιανού το έκαψαν, παντού πήγαν και τα ποσοστά του Καφέ έπεσαν, ο Γρηγόρης ανέβηκε πάντως, καλά ο Λιάγκας έπεσε χθές και ο Παπαζήσης και η Αρβύλα ανέβηκε στο 15-44, 15αρια η Λόλα μέτρια σειρά μέτρια τηλεθέαση, η Φεγγαρόπετρα με την παρέα της τέλεια, η Ράντου (χθές είδα το σίριαλ) γαμάτη και αξίζει επιτυχία, οι Γείτονες με το Sven έτσι κι έτσι, η Χατζηβασιλείου επιμένει Alpha πάντως του χρόνου, το Σόι μάλλον Μάη τελειώνει οριστικά.

Ανώνυμος είπε...

ρε π[αιδια μπορειτε νασ μου εξηγησετε
πως το δελτιο του αλπφα εχθες απο τα τεταρτα της agb κανει 14.5%
και ο μεσος ορος ειναι 12.5%?

Ανώνυμος είπε...

malakies lete simera

Ανώνυμος είπε...

5.34
εμ τι να πει κανεις οταν δεν μπαινουν ΚΑΝ στον κοπο να ρωτησουν τι συμβολαιο εχει η Παμε πακετο?
Τι να πει κανεις οταν ακους την Παλαιτσακη σημερα να λεει οτι η Γερμανου πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εξαργυρωσει την φετινη επιτυχια της και να κανει μια μεταγραφη σε αλλο καναλι?
Δηλαδη ελεος εις 3πλουν!
Της εχει πει κανεις οτι δεν ειναι παντα η καλυτερη λυση να κανει κανεις μεταγραφη?
Της ειπε κανεις επισης οτι μπορει να μην ειναι το παν στη ζωη να παρουμε λιγα ευρω παραπανω και στο αμεσως επομενο βημα να μην υπαρχει καν στην τηλεοραση?
Και στην τελικη εχει για τοσο βλαμενη την Γερμανου που θα παει να κανει κατι αλλο απο την φετινη σιγουρια που της προσφερη η ομαδα που εχει στησει το φετινο πρωινο?
Εξαλου εχει παρει υποψην οτι αυτην την επιτυχια την οφειλουν στο οτι ειναι μια καλη ομαδα?
Αν δεν ειναι αυτο ξεκαθαρη επιθεση στον alpha και τα πρωσοπα που διαθετει τοτε τι ειναι?
Μας λεει ΑΝΟΙΧΤΑ οτι πρεπει να φυγει απο τον alpha και η Γερμανου και αλλοι τοσοι την στιγμη που τους εχει πιασει ο πονος(υποτιθεται)γι'αυτους που εφυγαν απο το καναλι με την εθελουσια!

Erblog είπε...

δεν ελεγα κατι αλλο?
η Ντιανα επανηλθε με το "καψιμο" του Λιανου και της Καμπουρη!!!
ποτε προλαβε να καει βρε? απο τι ειναι φτιαγμενοι? σου μυρισαν εσενα?

@5:39
απο που βγαζεις μεσο ορο 14.5%?
τα τεταρτα ηταν:
15,4
10,6
11,3
12,8

Ανώνυμος είπε...

i seira tou aleksandrou pantazoudi logika tha nai mega!!!

Ανώνυμος είπε...

pantws o nerwnas diana tzemprin h the superstar lege lege kai meta ta rantevou ths me ithynontes kai dieythyntes kanaliwn opws epaneilhmmenws diafhmize oti kanei synexws enhmerwnontas mas lepto pros lepto gia oles tis karatsekarismenes vevaiws nees exelixeis oi opoies of course kapou parakatw kollagane h xanontan sth metafrash to apokatesthse to koritsi kai vrhke dikia ths ekpomph...
o logos gia th karpontinh pou skizotane h diana olo ton avgousto oti einai to sigouro didymo mazi me satsidh gia prwino kafe! ths to xe pei o leventis, o latsios akomh kai o minws....
anyway ti lete gia karpontinh sto wipe out??
koulo etsi?

panta dikos sou diana tzemprin/the superstar........

Ανώνυμος είπε...

Και εχουν και τοσο βλαμενα τα στελεχη του alpha που θα αφησουν ειδικα τα ατομα της ψυχαγωγιας που κανουν και νουμερα να φυγουν?
Τι προσπαθει να κανει δηλαδη για να καταλαβω επιτελους?
Εχθες ελεγε οτι η Μενεγακη μπορει και να φυγει απο τον alpha επειδη ενα δημοσιευμα απο το περιοδικο "ΛΟΙΠΟΝ"(ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΥΡΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ)ελεγε οτι οι Γερμανοι της εχουν ασκησει βετο για βραδινη εκπομπη,υοθετησαν λοιπον το περιεχομενο του περιοδικου(που περυσι το συγκεκριμενο περιοδικο ελεγε οτι η Μνεγω θα παει σιγουρα αντ1 και την επομενη μερα εσκαγε η ειδηση με το δελτιο τυπου του alpha οτι η Ελένη ανανεωσε στο καναλι για αλλα 3 χρονια)
Και οχι απλα το υοθετησαν αλλα αφησαν να ενοηθει οτι καποια απο τα οποια εγραφε το περιοδικο ηταν λογια της Μενεγακη την στιγμη που οι ιδιοι λενε οτι η Ελενη δεν εχει μιλησει καν με τους Γερμανους!
Δηλαδη οτι του φανει στην κυριολεξια!!!
Και για το κερασακι στην τουρτα η Παλαιτσαξη γυρναει και λεει
"καλα η Ελενη οταν υπεγραφε με τον alpha περυσι για βραδινο δεν σκεφτηκε οτι εχει παιδια και οικογενεια?(γιατι ετσι ελεγε το δημοσιευμα)καλα ποσα θελει να μας τρελανει?
Ρωτησε την Μενεγακη και της ειπε αυτο το πραγμα?
Και εβγαλε και ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ σαν εγκρυτη του τηλεοπτικου που θελει να ειανι τρομαρα της?

Space Invader είπε...

@5.01

για δες, βάζω κάθε μέρα μέσους όρους;; όχι. Βάζω επιλεκτικά ημέρες; όχι, τρέξε μέχρι 1 μηνα πίσω κ δες

είσαι εγκάθετος του Delta μήπως;;

Ανώνυμος είπε...

5.49
ειδα καποια τεταρτα που ειχανε το τροκτικο και No news απο τα κεντρικα δελτια!
Αλλα παραπληροφορηση να υποθεσω?
Μαλλον!

Ανώνυμος είπε...

space
Ε το ειπες ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ λοιπον και δικαιωνομαι!
Βαζεις ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!
Φιλαρακο ΠΟΙΟ ΕΓΚΑΘΕΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ εδω μεσα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Παρε τον πουλο και ΞΕΚΟΥΒΑΛΑ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

6.04
ΕΜ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΘΕΣ Η ΠΡΑΙΜ ΤΟΥ ΜΕΓΚΛΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ!
ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΤΣΑΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

re 604

ti malakies xekinises pali??? Ti egkathetos o space? tou mega??? Kathe mera proto einai to mega ti anagki exei?
anagki apo papagalous exoun ta bazokanala oi bazoekpompes kai oi bazoparousiastes me ta panels tous bas kai diasosoun to sarkio tous apo tin katifora pou tous exei parei.

Ανώνυμος είπε...

ενώ του ant1 ήταν ανεβασμένη?

Ανώνυμος είπε...

parempiptontos xtes to mega erixe 3,5 monades ston ant1 sto prime

den pistevo na pistevete oti to mega kai o kathe space lamvanei sovara ypopsin tou ton alpha? Eidika tora pou to profil tou den einai eftheos antagonistiko? Edo pire tarxidia tou me evdomadiaio laki, ola ta lefta tou kontomina kai ton dieftinonta symvoulos-proedro tou diikitikou-geniko diefthynti programmatoa-diefthinti enimerosis kai parousiasti tou kentrikou deltiou n xatzinikolaou! A! xexnao kai tin dream team kalimeri latsiou xatzinikou

Erblog είπε...

@6:02

πολλα blogs βαζουν οτι τους συμφερει και αλλα απο απροσεξια και βιασυνη δεν ελεγχουν ποτε τι βαζουν. αλλα δε...αντιγραφουην οτι εχουν αλλα χωρις να τσεκαρουν!
οποτε δεν ειναι να δινεις μεγαλη σημασια!
το τρικτικο ειναι ενα blog που εχει καταντησει να ειναι ενας αχταρμας οπου μπορεις να βρεις οτιδηποτε, πολλα εκ των οποιων ειναι παπαριες
και φυσικα εχει παρα πολλα ακραια και ρατσιστικα! προς πολλες κοινωνικες ομαδες!

Ανώνυμος είπε...

@6.02 % 5.49

ίσως έβαλαν (επίτηδες ή από λάθος) τα τέταρτα του σταρ

11,9
14,8
17,0

που έχουν μέσο όρο 14,5

DianaTheSuperstar91 είπε...

Στο 15-44 21,3% έκανε το νέο σίριαλ δικηγορίας και sex Boston Legal, είναι το Grey's Anatomy της δικηγορίας, θα κάνει ποσοστά ίσως αλλά Grey's Anatomy and Prison Break. Στην αρχή η Ράντου με 9% και σε 15 λεπτά έφτασε στο 29%, μαγική αύξηση. Τα Ματωμένα Χώματα έσκισαν, 10η Εντολή είδα χθές, από τις καλύτερες επαναλήψεις, με Ντούμα και Αποστολοπούλου να μισιούνται επειδή η Αποστολοπούλου τις πήρε τον γκόμενο, καλά η Ελένη πάντα πρώτη θα είναι, ο Γρηγόρης χθές ανέβηκε στο 15-44, ο Ανδρέας μαύρες πλερέζες. Η Τατιάνα ανέβηκε, οι επαναλήψεις καλούτσικα πήγαν, η Μελέτη με Θώδη έπεσε αρκετά στο 15-44.

Ανώνυμος είπε...

γιατι τις τελευταιες μερες δεν μπαινουν ιδιαιτερα οι γενικοι μεσοι οροι των καναλιων ?
εχει σχεση και το οτι το epilektiki-enimerosi24 δεν βαζει κι αυτο τα ποσοστα?

DianaTheSuperstar91 είπε...

Καλά ο Alpha είναι πρώτο με υψηλά ποσοστά, μετά το Mega 2ο με καλά ποσοστά ο ΑΝΤ1 3ος λογικά με 15-14% περιπού, το Mega ότι κι αν κάνει μέχρι το 2012 κορυφή θα είναι στο top 10 της ημέρας και της εβδομάδας (εξαιρώ Eurovision, ποδόσφαιρο, Λαζόπουλο), ο ΑΝΤ1 να δούμε πότε θα κάνει πρωτιά στο top 10, έτσι που το βλέπω το 2013 θα κάνει, πλακίτσα, ο Alpha με τα γερά χαρτιά σκίζει.

Ανώνυμος είπε...

τι τη θελουμε την AGB αν εχουμε τη Ντιανα?
ειναι δυνατον να κανεις απλα προβλεψη? τι αλλο θα ακουσω?
κατσε και λιγο και μην μιλας!
εγω τα ξερω τα ποσοστα απο χθες αλλα μου εκανε εντυπωση πως δεν μπαινουν τις τελευταιες μερες.

Ανώνυμος είπε...

diana

pane kapse mas

zamis είπε...

κατω τα χερια απ'τη diana!

DianaTheSuperstar91 είπε...

να πώ ότι απόψε Mega δαγκωτό, μη με βρίσει κανείς για το πόσο θα κάνουν απόψε
Πολυκατοικία 33-41% 15-44 40-48%
10χρονος 14-20% 15-44 13-17%
Στιγμή Της Αλήθειας 19-25% 15-44 14-19%
Ευτυχισμένοι Μαζί 37-45% 15-44 45%.

Ανώνυμος είπε...

η ντιανα ειπε
"η Μελέτη με Θώδη έπεσε αρκετά στο 15-44."

ελα μου ομως που εσκισε το κους-κους χθες με την θωδη σε παραληρημα μαλακιας!
Βεβαια το χαρηκα πολυ επιτελους που της τα χωσανε με τις πιπες που λεει!

Ανώνυμος είπε...

τι προβλημα εχετε με την ντιανα ρε?
κατω τα χερια απο την ΝΤΙΑΝΑ!!!!!!!
ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

DianaTheSuperstar91 είπε...

η Θώδη πρέπει να την κλείσουν μέσα, ούτε την μάνα της δεν σέβεται, αίσχος με το βούρλο που νομίζει ότι είναι και κάποια.

Ανώνυμος είπε...

επισης αυριο η θερμοκρασια θα ειναι 5-25% !!!
ελεος!
θες να κανεις μια προβλεψη?
βαλε μικροτερη αποκλιση!
στις δημοσκοπησεις για τις εκλογες εχουν μονο 2,5% στατιστικο σφαλμα!
και αυτο για τα πρωτακομματα, για τα μικροτερα εχουν μονο 1%

Ανώνυμος είπε...

TVακο
Πως και με τοσα που εχουν σουρει στο μπλα-μπλα και την Παλαιτσακη(ΔΙΚΑΙΩΣ!!!!!!!!!) δεν εχεις βγει στο ...σεριανι να τους υποστηριξεις?
Αλλα τι να πεις?
Αφου για την περιπτωση τους πλεον δεν χωρανε λογια!
Το ενα ατοπημα μετα το αλλο...


Εχθες παντως τα μεσημεριανα δεν πιασανε μια ατακα της Ελενης προς ενα τηλεθεατη που της εγραφε πραγματα που δεν...μπορουσε να διαβασει στον αερα(προφανως αναφεροταν στις επιθεσεις που δεχεται τωρα τελευταια)
Και γτρναει και λεει η Ελενη
"Το ξερω οτι ειστε ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ και ολα οσα ακουγονται κατα καιρους γυρνανε μπουμερανγκ σε αυτους που τα αναπαραγουν"
Εμπαινε Λενιωωωωωωωωωωωω!

Ανώνυμος είπε...

......(προφανως αναφεροταν στις επιθεσεις που δεχεται τωρα τελευταια)
απο τα μπαζοκαναλα σταρ+αλτερ!
Μ'αρεσει που βγηκε και ο Λιατσος προχθες να πει ποσα λευτα παιρνει η Μενεγακη λες και αυτος παιρνει λιγοτερα ας πουμε...
Ασε που αυτη τουλαχιστον τα φερνει και με το παραπανω με τα 40ρια που κανει στο 15-44!
Ε ρε που εχουμε φτασει!!!
Παγκοσμια προτοτυπια στην Ελλαδα!
Αυτο δεν γινεται πουθενα ομως!

Ανώνυμος είπε...

TV KONTRES:

STAR+ALTER VS ALPHA
STAR+ALPHA VS ANT1
ALTER VS ANT1 (SE KAPOIA PROSOPA)
ANT1 VS ANT1 (ARVILA->OLOUS)

DianaTheSuperstar91 είπε...

Κόντρες
Star με όλους (εξαιρείται Σταματέρη μπλιάχ, Βίσση και Μαριάννα Βαρδινογιάννη)
Alter vs ANT1
ΑΝΤ1 (Θέμος με διάφορους, Αρβύλα με Ευαγγελάτο και πολλά πρόσωπα)
Alpha (Λαζόπουλος με Σαρρή, Καρβέλα, Καρατζαφέρη και εκπομπές)
Mega -
Alter επίσης με σούργελα

Ανώνυμος είπε...

απο ζαπ-ζαπ της Πετρουτσου

Τη νέα σειρά του ΑΝΤ1 «Boston legal» μας ζήτησε το τμήμα μάρκετινγκ να προωθήσουμε κι εμείς, έλεγε χθες ο Αντώνης Κανάκης στο «Ράδιο Αρβύλα». ΖΑΠ Δεν υπήρχε περίπτωση βέβαια να κάνουμε κάτι τέτοιο αν δεν πιστεύαμε και μεις στη σειρά, συμπλήρωσε. ΖΑΠ Οπα μεγάλε! Πολλοί επαναστάτες μαζευτήκατε εκεί στο Μαρούσι...ΖΑΠ


πως την εχουν δει τελικα ο Κανακης και ολο το τηλεπαρεακι?
Και γιατι αυτοιεχουν αυτο το ασυλο απο τον αντ1?
Που δεν ειχαν σε καμια περιπτωση Μουτσινας+Ζαριφη!
Τους βλεπω να παιρνουν ποδι...

Ανώνυμος είπε...

θα συμφβνησω και εγω με αυτο που εγραψε ο kostas για το βιντεο που ετοιμαζει η Πατλακη του κους-κους,κανει εξαιρετικη δουλεια!
Μπραβο Κλεο!

Ανώνυμος είπε...

9.07
Tin piasane tin ataka tis,alla ti na apantisoune kai autoi oi 'kaimenoi'??...Kanoun oti mporoun tous teleutaioys mines me tis epi8eseis alla....tzifos..

Ανώνυμος είπε...

poso athlios mporei na einai o skai? oi eidiseis tou exoun kseperasei kathe orio. mono oi tsontes pia aksizoyn se afto to kanali.

Tv είπε...

@zamis

""ναι ρε καραγκιοζακο,οι γερμανοι το γαμησανε..
χαχαχαχαχαχα""

μήπως ανήκεις στην ομάδα του Σπίνερ και θίχτηκες ημιμαθή μπλογκερ;;

Space Invader είπε...

παλιοπαπαρακο αναρτώ νούμερα τηλεθεασης για να μαθαινεις κ να ξεστραβώνεσαι και για να συζητάμε, νόμιζε οτι θες δεν μου καιγεται καρφί, όποτε μπορώ, παπαρες, θα αναρτω, έχουμε και δουλειές και αυτά που σας βαζει ο tvstnblgr και πολύ σας είναι

ημιμαθείς εγκαθετοι αλαζόνες

Space Invader είπε...

tvάκο

έμαθες και λιγα ελληνικα κ συ τους τελευταίους μηνες σε αυτό το blog και μας έχεις ψοφήσει στο copy paste της λέξης ημιμαθής

Tv είπε...

@kostas

"Η «Χαρά αγνοείται» είναι ομολογουμένως μία σχετικά δυνατή σειρά, αλλά η πλοκή δημιουργεί ένα είδος βαρεμάρας…που έρχεται να κορυφωθεί στα επόμενα επεισόδια – μεγάλο ενδιαφέρον θα έχουν τα τελευταία δύο επεισόδια ή μία τηλεταινία προς το τέλος σεζόν, κατά τα άλλα… μία από τα ίδια!"

Aχ...τα έλεγα κι εγώ στην αρχή και κάποια συγκεκριμένα άτομα...για συγκεκριμένους λόγους πέσανε να με φάνε. Τώρα, τουμπεκί. Μάλλον συμφωνούν μαζί σου
;)

Space Invader είπε...

tvako

ζοκοτόγκο ε ζοκοτόγκο

Tv είπε...

@space

εγώ έχω αναλάβει τα copy του ημιμαθή, εσύ του παπάρα

σε δουλειά να βρισκόμαστε

Space Invader είπε...

tvακο

ή του ημιμαθούς;;

Tv είπε...

βλέπω...πάλι με μενα ασχολείσαι, ε; εδώ κόβονται εκπομπές, αντικαθιστόνται παρουσιαστές...το χαβά σου εσύ! εύγε, ποικιλία απόψεων!

Tv είπε...

περιμένω τις αντικρουόμενες απόψεις σου στα λεγόμενα του Κώστα περί βαρετής Χαράς

Space Invader είπε...

αντικρουόμενο είναι το κεφάλι σου

Tv είπε...

ήμουν σίγουρος ότι συμφωνείς με τον Κώστα!

Ανώνυμος είπε...

mia xara krataei to endiaferon tou kosmou i xara! dew noumerakia apenanti se podosfaira kai xestravosou papara. Esy omos malon tin exafanisi the ennoouses endiaferousa
vlaxo ! e vlaxo

Tv είπε...

με το nick σου απάντα χέστη

Ανώνυμος είπε...

@tv
ti glitsa pou eisai

Space Invader είπε...

direct from space

http://www.newscientist.com/article/dn16086-interplanetary-internet-passes-first-test.html

Ανώνυμος είπε...

to na apoktixo nick den se kanei ligotero vlaxo

Space Invader είπε...

πόσο χρονών είναι η τηλεόραση μας και οι σταθμοί;

(AGB μεταβλητή μέσης ηλικίας των τηλεθεατών)

δεδομένα: 2009, prime

ελληνική τηλεόραση ετών 48
Mega 43
Ant2 45 (43 στο Α΄3μηνο της σεζόν)
Delta 49 (51 στο 3μηνο)
Star 43
Alter 52
NET 55
Σκα 46
ΕΤ1 53
ΕΤ3 59
Λοιποί 50

μέση ηλικία παιδιού 9, των περιβόητων 1544 τα 33 κ του γέρου τα 71 έτη

negroni είπε...

επιτελους μια αναρτηση που αξιζει να ασχοληθω!
πολυ ενδιαφερον σπεισακια αυτο που μας εστειλς. Εχει οντως η ειτζιμπι τετοιους δεικτες?

αααχ καποτε ημουν σταρ μετα λοιποι και πριν το καταλαβεις ετ3

Erblog είπε...

ποσο εισαι ρε negroni?

negroni είπε...

alter

Ανώνυμος είπε...

θελω να σχολιασω κατι αλλο...

στην ΕΤ1 καθε μεσημερι προβαλεται η σειρα "Χανα μοντανα" που στην Αμερικη σαρωνει, κι εδω επίσηα παει πολυ καλα!
με εξαιρεση χθες που εκανε 8,5% καθε μερα κανει 10%, που για τα δεδομενα της ΕΤ1 ειναι πολυ μεγαλο ποσοστο.

το θεμα ομως ειναι καπου αλλου, η σειρα ειναι καθαρα παιδικη και θα επρεπε το 15-44να ειναι υψηλότερο από το μεσο ορο και οχι χαμηλότερο. δεν ξερω βεβαια στα παιδια κατω απο 15 ετων ποσο κανει, αν ξερει κανεις ας πει.
το πιθανοτερο ειναι να βλεπουν τα παιδια τηυ σειρα αλλα οι γονεις δεν δηλωνουν τα παιδια στην tv οτι βλεπουν διοτι ειναι μικρα και ξεχνανε οι ιδιοι. ειναι η μονη λογικη εξηγηση που δινω. φυσικα αυτο μπορει να συμβει και σε αλλα προγραμματα που ειναι πολυ νεανικα-παιδικα, αλλα δεν εχουν τα αναλογα νουμερα.

Ανώνυμος είπε...

wraio to boston legal...
to prime eleven gia allh mia fora ta espase...

Erblog είπε...

εγω επειδη δεν εχω χρονο δεν το εχω δει καθολου το boston legal αλλα θελω.
υπαρχει καποια συνοζη στα επεισοδια μεταξυ τους?
αν αρχισω να βλεπω δηλαδη μετα απο καποια εεπισοδια υπαρχει καποιο προβλημα?

zamis είπε...

ανωνυμε 11.53

lol!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Parte tarxidia tou mega pali. Double score sto prime kai deka monadoules stin imera ston deftero. Alli mia nikifora evdomada, minas, sezon, etos kai de pa na gragfete gia tis bazoekpompes kai proinadika kai ta savatokyriaka oti thete!

Space Invader είπε...

@negroni
ναι η KGB διαθέτει και τέτοιους δείκτες ανάγνωσης, δίνουν μια αλλη οπτική - ανθρωποκεντρική - στα πράγματα


@1.35

Χάνα Μοντάνα είναι μεταξύ 8-12% και τα παιδιά γύρω στο 50%. Παιδιά εννοούμε απο 4 - 14 ετών.

zamis είπε...

meg 24.8
ant15.2
alp11.9
alt11.8
str10.5

prime

meg32.6
ant16.2
str9.5
alp7.9
alt7.1

Ανώνυμος είπε...

Vgikan oi gnostoi agnostoi pali! Tis alles meres toubeki papagalakia tou mega. Pou eisaste tis alles meres, oeo?

Ανώνυμος είπε...

akrivos.tis alles meres vlepoun ta teleftaia epeisodia apo seires ekpbes pu kovei to mega

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ MEGA ΠΗΔΑ ΤΟΝ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΙΡΙΑΛ
ΔΕΥΤΕΡΑ:
ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
LAPD(STA NEANIKA 10 ΜΟΝΑΔΟΥΛΕΣ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΟ)
ΤΡΙΤΗ:
ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ
ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ:
ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ(ΟΧΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΑΛΛΑ ΝΕΑΝΙΚΑ)
ΠΕΠΤΗ:
ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ 2 ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΕΔΕΜ!
Μιλήσατε παπαγαλάκια ΑΝΤ1????

Tv είπε...

@11.26

right!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΑΛΑΚΙ O TV TOY ANT1!ΔΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΛΟΙΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗ ΜΑΧΗ ΦΕΤΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

eseis den katigorousate ant1 kai alpha oti endiaferontai mono neanika kai oti afto den leei tipota???tora ti pathate kai lete gia ta neanika mega papagaloi???oeo??????apo pote sas apasxoloun t neanika??????????

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ LAPD ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΕΑΝΙΚΑ!ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΝΙΚΟΥΣ ΤΟ ΛΕΩ!ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΚΑ!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΕΧΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MEGA ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 20 ΜΟΝΑΔΟΥΛΕΣ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟΝ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ=======
LAPD(STA NEANIKA 10 ΜΟΝΑΔΟΥΛΕΣ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΟ)
ASXETO POU EXOUN SIMEIOSEI PTOSARA KAI O VATRAXOS SIMEIOSE ANODO@!

ΤΡΙΤΗ:
ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ
ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ
SOSTA!

ΤΕΤΑΡΤΗ
ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ(ΟΧΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΑΛΛΑ ΝΕΑΝΙΚΑ)
NEANIKA???SAS ENDIAFEROUN???

ΠΕΠΤΗ:
ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ
EDO SAS PIDAEI ANT1 ME RANTOU KAI ALPHA ME XATZIVASILEIOU@!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ
SOSTA!

Ανώνυμος είπε...

etsi 12.01

simfono

Tv είπε...

@11.54

επειδή δεν παπαγαλίζω για κανένα κανάλι, μου επιτρέπει η μεγαλιότητά σου να εκφράζω ελεύθερα την άποψή μου;;; γράψε ότι θες για τον ΑΝΤ1, αν είχες περισσότερη παρατηρητικότητα θα έβλεπες ότι έχω γράψεις πολύ χειρότερα στο παρελθόν αλλά προφανώς ως παπαγαλάκι που είσαι, δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν μερικοί ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΓΑΛΚΙ ΟΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 21.00 ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΖΟΜΕΗ ΣΤΙΣ 22.00 ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΟΥ Η ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΟ ΕΚΑΝΕ 9&ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟ MEGA ΕΧΕΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΕΣ ΚΩΜΩΔΙΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΨΑΓΜΕΝΑ ΣΙΡΙΑΛ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ(ΧΑΡΑ,ΕΔΕΜ,ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ)

Tv είπε...

και σταμάτα να γράφεις με κεφαλαία...είχαμε όρεξη να διαβάζουμε τα παπαγαλιλίκια του Μέγκα πρωινιάτικα

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΠΑΡΑΚΟ TV ΜΗ ΣΕ ΚΟΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΟΒΩ ΟΥΤΕ ΤΑ 14 ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΠΑΡΑΚΟ TV ΜΗ ΣΕ ΚΟΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΟΒΩ ΟΥΤΕ ΤΑ 14 ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Είχε κάνει ο Φιλιππίδης 2 σειρές στον alpha και κόπηκαν?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΟΤΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ!

Tv είπε...

βέβαια, για να γίνω παπαγάλος πρέπει να ενηλικιωθώ, η μαλακία χτυπάει μετά τα 18

κάτι παραπάνω θα ξέρεις μεγκάλε συμβουλάτορα

Tv είπε...

είπαμε, σταμάτα τα κεφαλαία, στο ίντερνετ είναι σαν να φωνάζεις, οκ ξέρεις ότι τα σχόλιά σου δεν έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και προσπαθείς να τους δώσεις...βρες άλλο τρόπο

Ανώνυμος είπε...

βουλωσε το παπαρα tv μας τα πριξες
και ξέρεις αν υπάρχουν πουθενά στο net?

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΠΑΝΤΑΘΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ(ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΦΥΣΙΚΑ)

Ανώνυμος είπε...

καντε ονειρα αντενακια και αλφακια! δεν το παραδεχεστε αλλα το μεγκα σας πηρε τα σωβρακα. αυτη ειναι η μονη αληθεια. τι κι αν κοβει σειρεσ και εκπομπεσ? τα δικα σας τα χαλια δεν τα βλεπετε? αν μια σειρα σας εκανε 16% η ακομη και 14 οπως τα Αγρια Παιδια και το ποιος μας πιανει θα το πηγαινατε και δευτερη σεζον!!! μπουχαχαχαχαχα!!! χαρειτε με τις ξενες σειρες που δεν ειναι και δικες σας παραγωγες στην τελικη-τελικη και αστε το μεγκα να σαρωνει οπως μονο αυτο ξερει!

Ανώνυμος είπε...

οταν το μεγκα εβλεπε κριτικα τα νεανικα κοινα εσεις κοιτουσατε το συνολο στα σιριαλ του φωσκολου! μπουχαχαχαχα!! οταν λεμε οτι το ολα στον αερα ειναι πρωτο στα νεανικα, φυσικα και δεν ειναι αυτος ο πρωτος μας στοχος! εσεις ομως εχετε θεοποιησει το 15-44 και εκει σας πηρε τα σωβρακα!

ErBlog είπε...

ax me mkorasate, kathe weekend ta idia kai ta idia
ti fanatismos ki autos?
i alitheia einai oti to mega einai kathara prwto
o antenna anevike apo perusi
o alha paei skata ekttos apo 2-3 programmata
tou xronoun pisteuw tha isoropisoun ligo perisotero
alla o genikos mesos oros tou mega den tha pesei idiatera ki auto dioti ola ta ipoloipa kanalia pane gia neanika kai distixos den mporei na pairnei o kathenas oso telei
ektos ki an tou xronou exoume neanika 150% !!

Ανώνυμος είπε...

@12:42
otan les "den einai o protos mas stoxos ti ennoeis?
dikos sou einai to mega?
kai gia auto to les sto proto prosopo?
xekollate ligo re!!!

Ανώνυμος είπε...

12:45
αντι να κολλας στο προσωπο, ερμηνευσε την ουσια οσων ειπα σαν απαντηση στα αντενακια και τα αλφακια

Ανώνυμος είπε...

Eιστε ολοι για λυπηση!ειναι δυνατον να σφαζεστε και να μαλωνετε για το ποιο καναλι θα υπερισχυσει!τι αλλο θα δουμε!

*ξερουμε πολυ καλα ολοι οτι και φετος το mega ειναι πρωτο και με διφορα 3-4 απο το δευτερο αντ1
ασχετα αν κατα τη γνωμη μου δεν την αξιζε φετος το mega την πρωτια(διοτι εχει σειρες στην πλειοψηφια τους που απευθυνονται σε πολυ χαμηλο επιπεδο και κοινωνικο και μορφωτικο οπως ο απαραδεκτος λακης ο γλυκουλης,η πολυκατοικια,οι πεθερες,το ολα στον αερα)και ξεχωριζει το ευτυχισμενοι μαζι,η χαρα αγνοειται τα οποια και βλεπω και μενουν παγερα αδιαφορα το LAPD και τα αγρια παιδια.

*ο αντ1 επισης πρεπει να παραδεχτουμε ολοι οτι φετος εχει μια πολυ καλη χρονια-αξιοπρεπεστατη με καλυτερες σαφως ομως σειρες απο το mega και σε συνολο αλλα και στην ποιοτητα οπως η εξαιρετικη ελενη ραντου στην εργαζομενη γυναικα,η λιτσα.com μια φρεσκια νεανικη προταση,το κλειδι του πααρδεισου που τα επεισοδια εχουν εξελιχθει ετσι που το ενα επεισοδιο ειναι καλυτερο απο το αλλο,καθως και το σοι μου μεσα που οσο και να πεις ειναι κατι το διαφορετικο φετος απο αποψη σεναριου και σκηνοθεσιας,και το prime eleven που ειναι για επιλεκτικους τηλεθεατες καθιερομενο!απο κει και περα μονο το παρης κι ελενη και οι 7 ζωες που κοπηκαν απευθυνοντουσαν σε χαμηλου επιπεδου τηλεθεατες και αδιαφορο τα σαραντα κυματα που εγινε καλη δουλεια!εχει φυσικα xFACTOR τελειο σοου με εξαιρετικες φωνες την εξαιρετικη μανωλιδου και ενα αναλαφρο τηλεπαιχ νιδι της αλιμπερτη!

Ανώνυμος είπε...

αντι να λες σε ποσο μορφωμενα κοινα απευθυνεται το προγραμμα του μεγκα, θα ηταν καλυτερο να δεις ποια κοινα τελικα παρακολουθουν το προγραμμα. θεωρητικα εχεις δικιο για λακη-πολυκατοικια. στην πραξη ομως αυτο δεν ισχυει

Ανώνυμος είπε...

ολοι βλεπουμε το "απο τον φρουντ στο διαδικτυο" τις Παρασκευες στις 8 το βραδυ και το "σαν σημερα τον εικοστο αιωνα" καθημερινα στη ΝΕΤ. (μακαρι να ηταν αληθεια αυτο!)

δε βλεπω να γινεται κουβεντα για τους "Πρωταγωνιστες" και το επεισοδιο για τα εγκαταλελειμμένα μωρα. Αλλα τι περιμενεις απο αφτουςπου γραφουν εδω μεσα... στην καλυτερη περιπτωση να ασχοληθουν με "ποιοτικα" σιριαλ!

tvstationblogger είπε...

Π+13/3 (Total Individuals, 15-44)

MEGA... 24.8... 27.6
ANT1... 15.2... 14.7
ALPHA.. 11.9... 12.1
STAR... 10.5... 14.5
ALTER.. 11.8... 7.9
NET.... 6.1.... 4.2
ET-1... 2.9.... 1.9
SKAI... 2.9.... 3.6

ζώνες δε βάζω γιατί βαριέμαι να τσακώνομαι πάλι με το στόκο που του 'έφαγα' τις μονάδες την περασμένη εβδομάδα ! επειδή η εκπομπή του δεν έπεσε ακριβώς μέσα στη ζώνη...
έτσι, τις τρέχω για τον ευατό μου...χο χο χο ...που λέει κι ο Σώκρατες

Erblog είπε...

παιδια ειναι μια αληθεια οτι τα κοινα κατωτερου μορφωτικου επιπεδου βλεπουν περισσοτερο tv και οταν εχουν μια tv με μηχανακι της agb στο σπιτι, δεν θα παραλειψουν να δηλώσουν τους ευατούς τους αλλά και άλλα άτομα της οικογένειας...
ενώ οι υπόλοιποι θα το ξεχασουν ή δεν θα βλεπουν πολύ tv οπότε έιναι και ένας λόγος που τα σειρε΄ς που απευθύνονται σε "αλλα" κοινά έχουν υψηλά νουμερα και στα ανωτερης μορφωσης.

Erblog είπε...

@tvstatioinblogger

ο Σωκρατης τοιυ ΣΚΑΙ και των 100 μεγαλυτερων Ελληνων??? lol

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ=ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Erblog είπε...

@tvstatiopn blogger

εχω μονο μια απορια αν μπορεισ ναμου λυσεις.
χθεσ στα πρωινα ο Αρναουτογλου ανεβηκε ή ποχι? διοτι μυριζομαι πολυ κακο για το τιποτα σε σχεση με το Λιαγκα καλεσμενο!
όσο αναφορα το θεμα του Λιαγκα η αποψη μου ειναι οτι η επιτυχια ειναι συγκιριακή (πχ ελλειψη ανταγωνισμου) και οχι οτι ειναι καλος και αγαπητος στο κοινο. ιδιως το τελευταιο δεν το νομιζω!!

Ανώνυμος είπε...

Λατρεμένοι μου γείτονες 22,7% (28,2%) (Mega)
Εργαζόμενη γυναίκα 22,4% (29,4%) (Ant1)


μα τι επαθε αυτη η τοσο δυνατη σειρα του ΑΝΤ1 που θα ηταν σε τηλεθεαση σε επιπεδο Μπεζου και Φιλιππιδη;Χανει απο τους φθαρμενους και κατεστραμμενους γειτονες;αυτη την σαχλα που πηγε δευτερη χρονια με διαφορετικους σεναριογραφους;πωπωπωπω...




10η Εντολή 14,1% (12,1%) (Alpha) [Ε]
Το σόι μου μέσα 9,1% (12,8%) (Ant1)


ματι επαθε αυτη η νεα σουερ κομωδια τουΑΝΤ1;χαμηλοτερα απο την 250η επαναλαψη της εντολης;μηπως τελικα σημερα καποιοι κανουν τηλεοραση για την τηλεοραση;διχως κεφι,διχως ορεξη,διχως σεναριο(τα ξενα προτζεκτ μας πειραξαν)...μηπως καποιοι να σοβαρευτουν και να παψουν να παπαγαλιζουν τυφλα για τα καναλια και να κοιταξουν που υπαρχει ποιοτητα και οχι χρημα;;;;;;;;;;

zamis είπε...

tv εισαι απυθμενο καραγκιοζοπαπαγαλακι

Ανώνυμος είπε...

h rantou paizei se alli ora me tous geitones.21:00 to 2o stis 22.00 to proto.alloste i rantou evgale ektos agona to ANEKDIIGITO BELLAS TV!kai mono oti ipirxe mia ekpompi katalavainei kapoios pos exoun katevasei ton pixi sto mega!opos kai o ant1 me tin manolidou!

tvstationblogger είπε...

@erblog

μπα, τα γνωστά ... Ελένη και πάσης Ελλάδος και πάλι, οι "προσωρινοί" πάνε πάλι για προσωρινοί (αφού φλερτάρισαν με τη μονιμοποίηση για 2-3 μέρες στην αρχή), στη μάχη της ουράς Αντρέας και Μαριέττα, το εναλλακτικό του σκαι κολλημένο στο 2

Total Individuals, 15-44
Complete Time Band Split(MTWTFSS) 10:00:00 - 12:59:59

MEGA... 15.3... 15.8
ANT1... 13.1... 10.9
ALPHA.. 25.5... 29.5
STAR.... 6.7.... 9.2
ALTER.. 10.1... 7.5
NET..... 10.7... 5.7
ET-1.... 2.7.... 3.3
SKAI.... 2.0.... 1.7

Ανώνυμος είπε...

στο εναλλακτικο του σκαι μονο η Γκιζα αξιζει αλλα και αυτη με ξενερωσε χθες στο χρηματιστηριο των μιντια με αυτα που ειπε

Ανώνυμος είπε...

-μεσα νοεμβριου θα ξεκινησει το νεο προγραμμα-πραιμ ταιμ σε mega και ant1 ενω του alpha στις αρχες δεκεμβριου!ο λογος?

γιατι θα παιχτουν για τα 20χρονια mega-ant1 σειρες διαχρονικες και οχι μονο που αγαπηθηκαν τοσο πολυ!ΟΛΟκαινουργια επεισοδια 5 για την ακριβεια εχει στο σχεδιασμο του ΜΕGA και ANT1!
και οπως ολα δειχνουν απο μερια mega θα δουμε ολοκαινουργια επεισοδια επαναλαμβανω απο/
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΜΟΥ
ΣΤΟ ΠΑΡΑ 5
ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ
ΑΣΥΝΗΘΕΙΣ ΥΠΟΠΤΟΙ
Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
ΣΙΝΓΚΛΣ
ΝΤΟΛΤΣΕ ΒΙΤΑ
ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
ΧΑΙ-ΡΟΚ
ΠΕΝΗΝΤΑ-ΠΕΝΗΝΤΑ κ.α.
και απο αντ1 μερια/
ΚΩΝ/ΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΟΥ
ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ
ΒΟΤΚΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΟΙ ΣΤΑΒΛΟΙ ΤΗΣ ΕΡΙΕΤΤΑΣ ΖΑΙΜΗ κ.α.

μενει να πειστουν τωρα αν και οι περισσοτερες θα βγουν στο προγραμμα των καναλιων απο 5 οκτωβριου!

Erblog είπε...

@1:59

η Γκιζα ειναι θεα!
γιατι σε ξενερωσε?
κι εγω την ειδα.
γενικα παντως κανει μια πολυ αυστηρη πολιτικι κριτική-σατορα με τηλεοπτικος ορους που δεν μπορεις να διφωνησεις πολλες φορες!

Ανώνυμος είπε...

ante re papara zami, den diafereis katholou apo ton tv, idio to synafi sas!

Erblog είπε...

@2¨08

εγω δεν τα πιστευω ολα αυτα, ειναι απιστευτα δυσκολο να γινουν ολα αυτα. απο τη συνενοηση ολων μεχρι και τα σκηνικα!
θελει πολυ χρημα για να στηθει κατι μονο για 1 επεισοδιο ή 5!
και εν καιρω οικονομικης κρισης δεν το κοβω πολυ πιθανο αυτο
ας κραταμε μικρο καλαθι οσο κι να θελουμε να ειμαστε αισιοδοξοι

Ανώνυμος είπε...

στη σατιρα ειναι καλη, αλλα με ξενερωσε με τα υπονοουμενα της οτι μονο το προγραμμα του σκαι ειναι καλο και ολα τα υπολοιπα μαπα. προβατακι του σκαι ειναι και τιποτα αλλο...

Tv είπε...

@zamis

κατάντησες γραφικός πια
υπάρχεις μόνο για κοντρίτσες, ουδεμία άποψη σε κάτι τηλεοπτικό, βρίσκεσαι σε λάθος μπλογκ

ας όψεται η ανάγκη προσοχής

@2.12

πες με οτιδήποτε άλλο παρά ίδιο με τον προαναφερθέντα

Ανώνυμος είπε...

στην καλυτερη περιπτωση να δουμε reunion το πολο-πολυ απο μια σειρα σε μεγκα και αντ1. Τα υπολοιπα λεγοναι για να λεγονται και για να ανοιγει ανουσια κουβεντα. ρωτηστε κ εμενα...

Elementstv είπε...

Συμφωνω με Erblog, ειναι απιστευτα δυσκολο να γινει κατι τετοιο.Ισως γυριστει καποια τηλεταινια σε καποια σειρα αλλα οχι σε ολες αυτες που σημειωθηκαν πιο πανω.

zamis είπε...

tvako

τραβα να δεις το ξεχασε με και μετα στα κουβαδακια σου

Erblog είπε...

@2:14

γενικα το εχουν αυτο στο σκαι αλλα τους το δικαιολογω διοτι ειναι μιας αλλησ χολης ολο το συγκροτημα γενικα. ειναι ο αλαφουζος και ολοι οι αλλοι
αυτο συμβαινει και στο ραδιοφωνο και στην εφημεριδα τους. εχουν μια αλλα οπτικη γωνια και στην ιεραρχηση τους στο τι ειναι σημαντικο και τι οχι
εμενα μου αρεσει συχνα αυτο
και πολλες φορες βλεπω και την πρωινη τους εκπομπη.

εκεινο ομως που εχω απορια ειναι τι γινεται με τα οικονομικα τους! πρεπει αν μπαινουν γενικα "μεσα" αλλα κρταει 1,5 χρονο η ιστορια αυτη και δεν εχουν κανει καμια εκπτωση στο προγραμμα τους!
ισως βεβαια και να ειναι χαμηλου κοστους ολα αυτα, δηλάδη αποκλειεται να πληρωνονται οι δημοσιογραφοι τους οσο ο Χαζτηνικολαου , η τρεμη και ο ευαγγελατος. για να μην σου πω λιγοτερο και απο τη Μπιζογλη!
πριν απο 2 χρονια ειχα μαθει, αλλα δεν ξερω αν ειναι αληθεια, πως ο Αλαφουζος ειναι μετοχος (μικρο ποσοστο προφανως) στο BBC για αυτο παιρνει ολα τα προγραμματα του bbc σε πολυ φθηνα εως δωρεαν! δεν ξερω τι ακριβως ειναι αληθεια βεβαια

Ανώνυμος είπε...

Α ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΒΑ ΒΡΕ..ΣΟΥ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΤΟ ΜΠΟΝΑΤΣΟ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕ!ΟΙ ΝΕΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!

Ανώνυμος είπε...

αυτό που ξερω εγω για τον σκαι ειναι οτι την εχoυν δει καπως. καλη η διαφορετικου τυπου ιεραρχηση ειδησεων (ηταν οι μονοι που ανεδειξαν την καταδικη Κεφαλογιαννη), αλλα σαν συγκροτημα εχουν πολλες εμμονες.

1.στις περσινες εκλογες θελησαν να αντιγραψουν στο στησιμο το bbc, με το αποτελεσμα να ειναι χλιαρο εως αθλιο.-δε σημαινει πως επειδη συνεργαζεσαι με ενα καναλι εισαι και σε θεση να παραγεις ιδιας αισθητικης και ποιοτητας προγραμμα

2.τι κατασαση αυτη με τους μεγαλους ελληνες? οποια στιγμη και να ανοιξεις τηλεοραση η ραδιοφωνο ακους για αυτους! ακομη και στην ελληνοφρενεια και στο λατερνατιβ που αποτελουν εναλλακτικα προγραμματα.

3. Το παιζουν ποιοτικοι ξεχνώντας οτι μεταδιδουν κατα καιρους προγραμματα που αν ηταν ελληνικες παραγωγες θα ετρωγαν κραξιμο: νταντα, αστραφτερα σπιτια, τσοντες στα μπουρδελα τα σαββατοκυριακα, καστρο του τακεσι, top model και η λιστα δεν τελειωνει με τιποτα!

4. συμφωνω με την τακτικη του σκαι να κραζει την κρατικη τηλεοραση για την πολιτικη της σχετικα με τα τηλεοπτικα δικαιωματα, αλλα θα το εκανε αυτο αν δεν ειχε συμφερον?

5. μας το παιζουν οικολογοι αλλα εχει αναρωτηθει κανεις ποσο οικολογικες ειναι οι εγκαταστασεις του σταθμου?

6. ο σκαι ειναι ο πρωτος που εκοψε το νυχτερινο δελτιο ειδησεων για να μην πληρωνει βαρδιες εργαζομενων

7. Εκοψε το infowar, μια τηλεοπτικη οαση διεθνους ενημερωσης

8. να περιμενουμε και τηλεοπτικη εμφανιση του Πιτσιρικου με τα κρυα του αστεια? διολου απιθανο....

για τα οικονομικα του Αλαφουζου δεν ξερω...αυτο που ξερω απο πρωτο χερι ειναι οτι χρησιμοποιει δημοσιογραφους με μπλοκακι (οσοι καταλαβαν-καταλαβαν). Και μη θεωρειτε πανακριβα τα προγραμματα του bbc... τα πηρε πακετο για τηλεοραση και εφημεριδα. (μεταξυ μας, απο το να τα πληρωνε η ερτ, καλυτερα να τα πληρωσει ενας ιδιωτης και ας μπει μεσα)

ΣΚΑΙ: το καναλι που δημιουργησε τα παραθυρα και τα ριαλιτι επιστρεφει ποιοτικα καμουφλαρισμενο

Ανώνυμος είπε...

για νεα και τηλεθεασεις αποκλειστικα για την αμερικανικη τηλεοραση
ustvnow.blogspot.com

Erblog είπε...

@2:53

παρα πολυ καλο το blog!! μπραβο

@2:51

δεν θελω να αντικρουσω αυτα ποιυ λες διοτι δεν εχω κανενα συμφερον. αλλα θα κανω λιγο το συνηγορο του διαβολου!
αυτο με την ενημερωση των καναλιων και τα συμφεροντα του εκαστοτε ιδιοκτητων δυστηχως συμβαινει παντου!!
απο τα τποπικα καναλια μεχρι το mega και το star. αρκει ο τηλεθεατης να ειναι σκεπτομενος και να ξερει γιατι λεει κατι ο δημοσιογραφος. ο σκαι εχει κι αυτοσ συμφεροντα αλλα βαζεοι το περιβαλον πανω απο ολα.
τι θες να κανει στις εγκαταστασεις του δηλαδη?
να βαλει ανεμογεννηυτριες? ανακυκλωση κανει νομιζω.

μπλοκακια χρεησιμοποιουν ολα τα καναλια και ειναι γενικα ενα καθεστως που συμβαινει στο χωρο.

με τους μεγαλους ελληνες μας εχουν πρηξει μεν αλλα τι να κανουν? 2 εκατομυρια τοςυ στοιχισε ολο αυτο!!! πρεπει αν βγαλει τα λεφτα του, τουλαχιστο0ν αξιζει σαν προγραμμα.

κατι που πηρε το ματι μου οτι ο πιτσιρικος πουλαει το blog του αληθευει? ξερε8ι κανεις?
γραφει ομως πολυ καλα ο ατιμος!

Ανώνυμος είπε...

αν μπορεις tvstationblogger βαλε νουμερα μονο για primetime.

Ανώνυμος είπε...

αν μπορεις tvstationblogger βαλε νουμερα μονο για primetime.

Ανώνυμος είπε...

αν μπορεις tvstationblogger βαλε νουμερα μονο για primetime.

Ανώνυμος είπε...

αν μπορεις tvstationblogger βαλε νουμερα μονο για primetime.

Ανώνυμος είπε...

αν μπορεις tvstationblogger βαλε νουμερα μονο για primetime.

Ανώνυμος είπε...

"Αντικειμενική" Ενημέρωση:

μεγκα: Βαρδινογιαννηδες, "φιλανθρωπίες" της Μαριορης, ΑΝΕΚ LINES, Κεφαλογιαννης και θηγατηρ, Μεγαρο Μουσικης του Λαμπράκη, ΤΑ ΝΕΑ, ΤΟ ΒΗΜΑ και η ΕΞΕΔΡΑ του Λαμπράκη, ΕΘΝΟΣ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ και Ακτωρ Κατασκευαστική του Μπομπολα

ΑΝΤ1: Πανελληνιος σε στίβο, μπάσκετ και οπου στο διάολο υπάρχει ο σύλλογος, περιοδικα απο τη ΔΑΦΝΗ, Heaven (φυσικά) σε CD και συναυλίες, Καράβια του Αφεντικού, "Φιλανθρωπίες" της γυναίκας του αφεντικού

STAR: Βαρδινογιάννης (ξανά), ANEK LINES, Αττικές εκδόσεις (Τηλεθεατής, Τηλέραμα κλπ), Ρ/Σ Δρόμος

ALTER: MAD, REAL FM, REAL NEWS, Επενδυτής, Φιλαθλος, OASIS FM, Δισκογραφικές εταιρίες LYRA και η άλλη με τα Ζουζούνια, Περιοδικά TV AVANTI, TIVO, CULTURE, POP&ROCK, OASIS

ALPHA: Interamerican, Ίδρυμα Ωνάση

SKAI: Όλος ο όμιλος μια διαφήμιση: Τηλεόραση-Ραδιόφωνο-ΣΚΑΙ Βιβλίο- ΣΚΑΙ-επιλεγμένη-δράση- Ρ/Σ Μελωδία-Freedom (πρώην Αngel) τουλάχιστον τώρα είναι και γαμώ αυτό το ραδιόφωνο- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Ανώνυμος είπε...

απο το newsmme...συμφωνω απολυτα...ιδιαίτερα στην πρόταση για καλαμούκη-αποστόλη!-σιγά μη γίνει ποτέ ο ΣΚΑΙ, BBC!!!

ΠΟΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΚΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ...

Γράφει η ΜουΜουΕλα

Θέλουν να λέγονται κουλτουριάρηδες; Θέλουν να έχουν κοινό με ανώτερη-ανώτατη μόρφωση και να ασχολούνται με το ποιος θα βγει ο μεγαλύτερος έλληνας όλων των εποχών;
Ας γίνει μια ραδιοφωνική ψηφοφορία με ηγέτη τον Καλαμούκη και τον Αποστόλη που έχουν και μεγάλη δημοτικότητα…

Είναι ντροπή τους, να λένε ότι έχουν και την υποστήριξη ή τη συνεργασία του BBC…
Όταν είδαμε την εκπομπή με τους 100 μεγαλύτερους έλληνες είπαμε να μην εστιάσουμε στα αρνητικά, γιατί βλέπαμε ότι γίνεται μια όμορφη προσπάθεια από πλευράς της τηλεόρασης…και σκεφτήκαμε…μάλλον σκέφτηκα, ότι ,όταν θα γινόταν ξεχωριστή εκπομπή για τον κάθε μεγάλο έλληνα τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά…
Πόσο λάθος έκανα…Την προηγούμενη Δευτέρα είδα την εκπομπή όπου παρουσίαζε η Πέμυ Ζούνη για τον Πλάτωνα…
Βλέπαμε και ξαναβλέπαμε την Πέμυ Ζούνη, να περπατάει σε δρόμους της Αθήνας… στο πανεπιστήμιο…να μιλάει με τους σπουδαστές της από τη σχολή…
Ήταν δηλαδή ένα αφιέρωμα στις δυνατότητες της ηθοποιού με τη χαρακτηριστική φωνή..
Γυμνό από σκηνικά, γυμνό από ανθρώπους που πράγματι έχουν σπουδάσει τη φ φιλοσοφία του Πλάτωνα και τη διδάσκουν…γυμνό από σκηνοθεσία…γυμνό από αναπαραστάσεις…
Δεν θα σας πω πώς να κάνετε τη δουλειά σας ,αλλά επειδή έβαλα υπενθύμιση στο κινητό μου, για να το δω και τελικά το είδα και καθυστέρησα από την εργασία του πανεπιστημίου, άσκοπα.. υπόσχομαι στον εαυτό μου την επόμενη Δευτέρα να μην το ξαναδώ….άλλωστε το ξέρω το σκηνικό ένας θα μιλάει θα παίζει με την κάμερα…και θα περπατάει…θα περπατάει…έτσι ο ΣΚΑΙ τιμά τους μεγάλους έλληνες…τους απογυμνώνει...

Ανώνυμος είπε...

super το νεο τρειλερ του alpha για το "νεο κεντρικο δελτιο" και τις αλλαγες που ειναι στο δρομο...

Ανώνυμος είπε...

περυσι παπαγαλακια του μεγκα που σας γαμησε ο αλφα την πραιμ ταιμ δεν λεγατε τιποτα...
Δευτεροι ησασταν!

Ανώνυμος είπε...

enas lazopoulos de fernei tin anoiksh gale-gale-papagale...

Ανώνυμος είπε...

η TV-ιολα του μπλογκ ΜΟΚΟ απ'οτι βλεπω σε αυτα που του ζητησαμε να παρει θεση!
ΜΟΚΟ και παλι ΜΟΚΟ!
Το βουλωσε!
Α ρε TV-ιολα...

Ανώνυμος είπε...

Το παζλ της σεζόν 2007-2008


Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα, η ώρα του... απολογισμού! Οπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος, η AGB φρόντισε να μας αποστείλει το ετήσιο βιβλίο της, το οποίο φιλοξενεί αναλυτικά τις επιδόσεις όλων των καναλιών.

Ενα βιβλίο το οποίο έχει ενδιαφέρον όταν το ξεφυλλίζει κανείς, αφού βλέπει ουσιαστικά μία ολόκληρη τηλεοπτική χρονιά να περνά μπροστά από τα μάτια του, μαζί με τους μεγάλους της νικητές, αλλά και τους μεγάλους ηττημένους.

Παρ όλα αυτά, η σεζόν 2007-2008, η σεζόν με άλλα λόγια που μας... μεταφράστηκε σε αριθμούς και μας παρουσιάστηκε, δεν έκρυβε εκπλήξεις. Γιατί; Απλούστατα, γιατί όπως όλοι περιμέναμε, το Mega και ο Λάκης Λαζόπουλος είναι οι δύο μεγάλοι θριαμβευτές.

Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» του Λάκη Λαζόπουλου είναι το πρόγραμμα εκείνο που έβαλε την περασμένη χρονιά για τα καλά... πλάτη σε όλο το υπόλοιπο πρόγραμμα του Alpha, βοηθώντας το ουσιαστικά να μείνει στον... αγωνιστικό τηλεοπτικό χώρο και να συνεχίσει να κάνει παιχνίδι. Αν και σαφέστατα η περσινή χρονιά του καναλιού της Κάντζας ήταν πολύ πιο δυναμική και πετυχημένη -τουλάχιστον όσον αφορά τις επιλογές του προγράμματος και τη στρατηγική που είχε χαράξει- σε σχέση με τη φετινή που θυμίζει εντελώς... Τιτανικό!

Μάλιστα, αυτό φαίνεται κι από τον συγκεντρωτικό πίνακα με τα είκοσι πρώτα περσινά προγράμματα σε προτιμήσεις του κοινού, όπου το «Αλ Τσαντίρι» κατέχει... 17 από τις 20 θέσεις, ενώ τις άλλες τρεις τις έχει κερδίσει η Εθνική μας ομάδα με τις ποδοσφαιρικές της αναμετρήσεις τόσο με την Τουρκία όσο και με τη Σουηδία.

Περνώντας στο Mega τώρα, δεν πρόκειται να σας πω κάτι καινούργιο. Ναι, είναι το κανάλι που κυριάρχησε στις προτιμήσεις του κόσμου, δηλαδή στις δικές σας προτιμήσεις και το 2007-2008, όσον αφορά και την ενημέρωση, αλλά και την ψυχαγωγία, γεγονός το οποίο μπορείτε να δείτε και στους πίνακες που σας παρουσιάζουμε.

Εννοείται πως το Μεγάλο Κανάλι είναι πρώτο και στην πίτα της συνολικής τηλεθέασης, αλλά και στα περιζήτητα κοινά ηλικίας 15-44, που είναι και τα αγαπημένα κοινά των διαφημιστών. Ομως, αξίζει να σημειώσουμε πως το κανάλι της οδού Μεσογείων έρχεται πρώτο και στην τηλεοπτική πίτα των τηλεθεατών με ανώτερη μόρφωση. Βέβαια, αξιοσημείωτη είναι και η βελτίωση της εικόνας του ΑΝΤ1, όσον αφορά τα νεανικά κοινά, τα οποία τα δύο τελευταία χρόνια έχει αρχίσει σιγά σιγά και μεθοδικά να τα προσεγγίζει, κάνοντας πιο... fresh επιλογές στο πρόγραμμά του, γεμίζοντάς το με ξένες ταινίες και σειρές.

εθνος

Ανώνυμος είπε...

twra klain ola t alfakia pou tha meinoune xwris laki......

Ανώνυμος είπε...

anonime pou egrapses peri simferonton vale kai tv zapping->dol sto mega!

Ανώνυμος είπε...

σωστος (50-50 δολ-πηγασος)

Ανώνυμος είπε...

αντ1: σχολη δημοσιογραφιας και fame studio, ant1 radio, ρυθμος, μακεδονια tv

alter: εφημεριδα ΑΥΡΙΑΝΗ, θεατρα του Γιαννικου (εμπορικον κλπ)

Ανώνυμος είπε...

alter: πολιτεια tennis club

Ανώνυμος είπε...

Αναλυτικα τα θεατρα του Γιαννικου (alter):
Δημήτρης Χορν, Αλίκη, Μικρό Παλλάς, Εμπορικόν, Αποθήκη, Κιβωτός, Πειραιώς 131, Παλλάς

ακομη: Ρ/Σ John Greek, High Jack, LOVE Radio

Ανώνυμος είπε...

απο εφημεριδα ΠΑΡΟΝ, το καλοκαίρι του 2008 (αρκετά δεδομένα έχουν αλλάξει σημερα αλλα βαριεμαι να κανω διορθωσεις)

Όμιλος Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη

ΔΟΛ Μετοχική σύνθεση: Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη 25,879%, Σταύρος Π. Ψυχάρης 25,156%, Βίκτωρας Ρέστης 13,05%, Χρήστος Δ. Λαμπράκης 7,364%.
- Τηλεόραση:
Mega: 22,11%
- Εφημερίδες: «Νέα» και΅«Νέα Σαββατοκύριακο», «Βήμα» και «Βήμα της Κυριακής», «Athens News» (εκδίδεται από το Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη, μέσω της εταιρείας Αθηναϊκά Νέα), «Αγγελιοφόρος» και «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» (33%), «Εξέδρα».
- Περιοδικά: «Ταχυδρόμος», «Γάμος», «Διακοπές», «Marie Claire», «Το παιδί μου κι εγώ», «RAM», «Vita», «National Geographic», «National Geographic KIDS», «ΒΗΜΑgazino», «BHMADONNA» - «ΒήμαΜΕΝ», «TV Guide», «Ακίνητα», «Cosmopolitan» (ΔΟΛ 50% - Hearst International 50%), «Μίκυ Μάους» (ΔΟΛ 50,5% - Εκδοτικές Επιχειρήσεις Χρ. Τερζόπουλου 49,5%), «Close up» (Εκδοτική Βορείου Ελλάδος), «TV Zapping» (Μέλλον Group: ΔΟΛ 50% - Πήγασος 50%).
- Internet: www.in.gr., www.pathfinder.gr, www.shop21.gr με τις εταιρείες ΔΟΛ digital, Phaistos Network, Ramnet, Ramnet Shop Intertopics κ.ά.
- Εταιρείες παραγωγής: Studiο ΑΤΑ (95%), Studio Παιανίας (25%).
Διανομή Τύπου: Άργος (ΔΟΛ 38,7%), Άργος Ευρώπη ΕΠΕ (Άργος 60% - Ευρώπη 40%).
- Βιβλίο: Ελληνικά Γράμματα (100%), Παπασωτηρίου (37%).
- Εκτυπώσεις: Ίρις Εκτυπώσεις (ΔΟΛ 50% - Πήγασος 50%),
Multimedia (100%).
- Τουρισμός: Eurostar (Travel Plan, Τρίαινα Travel).
- Real Estate: Μιχαλακοπούλου ΑΕ (100%) εταιρεία του νέου κτιρίου του ΔΟΛ.

Όμιλος Μπόμπολα - Πήγασος

Μετοχική σύνθεση: Μαρία Γ. Μπόμπολα 34,40%, Φώτης Γ. Μπόμπολας 27,73%, Γεώργιος Φ. Μπόμπολας 11,23 %.
- Τηλεόραση: Mega (24,07%).
- Ραδιόφωνο: (Gold FM).
- Εφημερίδες: «Έθνος» και «Έθνος της Κυριακής», «Ημερησία» και «Ημερησία Σαββατοκύριακο», «Goal News», «Αγγελιοφόρος» (33%) και «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» (33%), «Πρώτο Θέμα» (70%).
- Περιοδικά Hachette: «Ιδανικό Σπίτι», «Μενού και άλλα», «Σινεμά», «ELLE», «Car & Driver», «ΜΑΧ», «Λοιπόν», «Αρμονία, «Sunday», «Astra & Όραμα», «Close Up», «Voyager», «Εθνοσπόρ», «TV
Έθνος», «Εικόνες», «TV Zapping» (Μέλλον Group: ΔΟΛ 50% - Πήγασος 50%).
- Εκτυπώσεις: Ίρις Εκτυπώσεις (ΔΟΛ 50% - Πήγασος 50%).
- Εταιρείες παραγωγής: Άνωση (Πήγασος 91%), Studio Παιανίας (οικογένεια Ελματζιόγλου 50% - Πήγασος 25% - ΔΟΛ 25%).
- Διανομή Τύπου: Ευρώπη.
- Τηλεπικοινωνίες: Lexitel.
- Υπαίθρια διαφήμιση: Narad (Πήγασος 50%, Φ. Βρυώνης 50%).
- Internet: Πήγασος Interactive (e-go.gr).

Όμιλος Βαρδινογιάννη

- Εφημερίδες: «Espresso», «Espresso Κύπρου», «Ισοτιμία».
- Τηλεόραση: Star Channel (Star Investments), Mega Channel (συμμετοχή μέσω off shore εταιρειών που ανέρχεται τουλάχιστον σε 10%).
- Ραδιόφωνο: Δρόμος (Star Investments ), Δίεση FM (Star Investments), Athens Radio DJ (Αττικές Εκδόσεις), Rock FM (Αττικές Εκδόσεις). Μεταξύ των τεσσάρων ραδιοφωνικών σταθμών υπάρχει συμφωνία εμπορικής συνεργασίας.
- Περιοδικά: «Μπομπ ο Σφουγγαράκης», «Jolie», «L' Officiel», «Olive» και ακόμη, συμμετοχή στις Αττικές Εκδόσεις που εκδίδουν μια σειρά από περιοδικά.
- Εταιρείες θεαμάτων: Audiovisual, AV Audio Visual Cyprus Ltd (Audiovisual 100%).
- Εταιρείες παραγωγής: On Productions (Audiovisual).
- Χώροι ψυχαγωγίας: Ster Cinemas (Audiovisual), Allou Fun Park 51%.
- Ψηφιακές υπηρεσίες: Digital Distribution (Audiovisual 50% - Star Channel 50%).
- Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες: Χρυσός οδηγός (Star Investments).

Το συγκρότημα Αλαφούζου και ο παράγοντας Alter
Παρουσιάζουμε τις βασικές δραστηριότητες του συγκροτήματος του Νέου Φαλήρου, με την «Καθημερινή» και τον ραδιοτηλεοπτικό όμιλο ΣΚΑΪ (75%
Γ. Αλαφούζος - 25% Β. Μαρινάκης), τον πόλο που διαμορφώνεται γύρω
από το Alter, με εφημερίδες όπως ο «Κόσμος του Επενδυτή» και ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Real. Τέλος, καταγράφονται και δύο νέοι, ισχυροί παίχτες στον χώρο, η Γιάννα Αγγελοπούλου και ο φιλόδοξος Βίκτωρας Ρέστης.

Όμιλος «Καθημερινής»
Καθημερινή ΑΕ Μετοχική σύνθεση: Αριστείδης Αλαφούζος 40,75%, Θεμιστοκλής Αλαφούζος 21,79%, Ελένη
Αλαφούζου 12,40%.
- Εφημερίδες:
«Καθημερινή», «Καθημερινή της Κυριακής», «Kathimerini» (Καθημερινή 50% - «International Herald Tribune» 50%), «SportDay» (συμφέροντα
Θ. Αλαφούζου 33%), «Metropolis» (συμφέροντα Θ. Αλαφούζου 50%),
«Athens Plus» (κοινή έκδοση με την «International Herald Tribune»).
- Ραδιόφωνο: Μελωδία (100%).
- Τηλεόραση: Ποσοστό στο Mega μικρότερο του 1%.
- Περιοδικά: «Passport« (100%), «Ελληνικό Πανόραμα» (30%).
- Περιοδικά «Καθημερινής»: «Οινοχόος», «Γαστρονόμος», «Κ», «Αυτοκίνητο», «Sport+», «Ερευνητές», «Οίκο», «Popular Science», «Popular Medicine», «GK», «Bazaar», «Maison & Decoration».
- Εκδοτικός οίκος: Explorer (Καθημερινή ΑΕ 82,65% - Βιβλιοσυνεργατική 17,35%).
- Διανομή Τύπου: Ευρώπη (21%), καταστήματα Τύπου στο διεθνές αεροδρόμιο (Ευρώπη, ¶ργος, Καθημερινή ΑΕ, Παπασωτηρίου).

Όμιλος Γιάννη Αλαφούζου
- Τηλεόραση: ΣΚΑΪ TV (Γιάννης Αλαφούζος 75%, Β. Μαρινάκης 25%).
- Ραδιόφωνο: ΣΚΑΪ 100,3 (Γιάννης Αλαφούζος 75% - Santaphon Limited 25%), Red (Γ. Σπανολιός 95%, Ε. Κουτσαυτάκη 5%), Angel (Α. Κακαουνάκη 67%, Alherma Limited 33%).
- Εφημερίδες: «Metropolis» (50%).

Όμιλος Γ. Κουρή
- Εφημερίδες: «Αυριανή», «Φίλαθλος».
- Τηλεόραση: Alter (οικογένεια Γ. Κουρή 51% - Κ. Γιαννίκος 25%).
- Ραδιόφωνο Love Radio, Orange, Real (Ανδρέας Γ. Κουρής 50% - Ν. Χατζηνικολάου 50%).
- Εκδοτικές Εταιρείες: Πρες Ελλάς, Γ.Α. Κουρής ΕΠΕ, Εκδοτικές Επιχειρήσεις Νίκη ΕΠΕ.
- Εταιρείες Παραγωγής: Amor Productions ΕΠΕ.
- Εταιρείες Internet: Websight
ΜΕΠΕ.
- Τουριστικές επιχειρήσεις: Κουνόπετρα - Τουριστικές επιχειρήσεις.

Όμιλος Κώστα Γιαννίκου
- Εφημερίδα: «Κόσμος του Επενδυτή» (Modern Times 36,81%, Evertop Services Limited 13,19%, Satol Inc. 35%, Νίκος Φελέκης 15%).
- Ραδιόφωνο: John Greek, Captain Jack, Hi Jack.
- Τηλεόραση: Alter (οικογένεια
Γ. Κουρή 51% - Κ. Γιαννίκος 25%).
- Περιοδικά: «Tivo».
- Θέατρο: Ελληνική Θεαμάτων. Η εταιρεία ελέγχει τα θέατρα Παλλάς, Μικρό Παλλάς, Κιβωτός, Εμπορικόν, Πειραιώς 131, Αποθήκη, Δημήτρης Χορν, Πόρτα, Λαμπέτη.
- Βιβλίο: Modern Times.
- Εταιρείες Παραγωγής: Camelot Media Επιχειρήσεις Θεάματος.
- Δισκογραφικές εταιρείες: Lyra, Legend Recordings, Virus.

Θόδωρος και Γιάννα Αγγελοπούλου
- Εφημερίδες: «Ελεύθερος Τύπος», «Τύπος της Κυριακής».
- Ραδιόφωνο: City (Petri Investments Limited 100%).
- Περιοδικά μαζί με την εφημερίδα: «ET Weekly» (από την ΙΜΑΚΟ), «Jupiter».

Βίκτωρας Ρέστης
Συμμετοχή σε ομίλους: ΔΟΛ (13,05%).
- Τηλεόραση: Mega (σύμφωνα με πληροφορίες, έχει το 3-4% του καναλιού), Smart TV (90% Ρέστης - 10% Newsphone). Επίσης, ο εφοπλιστής έχει τα δικαιώματα του MTV για την Ελλάδα, όπως και του E! Entertainment.
- Ραδιόφωνο: Sportime FM (είναι σε διαδικασία εξαγοράς του συνόλου των μετοχών από την Τράπεζα Πειραιώς).
- Διαφήμιση: Ashley (συμμετέχει στις βαλκανικές συμμετοχές του
Μ. Σεριάτου, με μειοψηφική συμμετοχή).
- Δισκογραφία: Symphony εταιρεία δίσκων.

Tv είπε...

@4.07

πιο συγκεκριμένα;; να πάρω θέση σε τι και...για ποιόν;; αν αξίζει, οκ να πάρω θέση

για πες

zamis είπε...

πολυ καλο το αποτ ειδησεων του αλφα

tvstationblogger είπε...

@anonimos 3.40

σβήσε τα 5 από τα 6 ίδια ποστς...

20:00 - 20:45
MEGA... 27.3... 21.1
ANT1... 11.9... 14.8
ALPHA.. 10.5... 6.9
STAR... 13.5... 24.9
ALTER.. 17.8... 8.4
NET.... 2.1.... 2.0
ET-1... 3.3.... 1.4
SKAI... 2.2.... 4.5

21:00 - 22:00
MEGA... 32.8... 38.4
ANT1... 17.3... 14.4
ALPHA...7.0.... 7.6
STAR... 10.2... 15.4
ALTER...3.2.... 3.3
NET.... 8.6.... 4.0
ET-1... 1.7.... 0.7
SKAI... 4.2.... 3.4

22:00 - 23:00
MEGA... 37.5... 46.4
ANT1... 21.4... 15.6
ALPHA...8.0.... 9.3
STAR... 9.3.... 10.3
ALTER...2.8.... 2.9
NET.... 3.7.... 3.2
ET-1... 1.4.... 0.2
SKAI... 2.6.... 2.5


23:00 - 24:00
MEGA... 26.6... 36.3
ANT1... 8.7.... 8.9
ALPHA...8.8.... 9.6
STAR... 9.0.... 13.0
ALTER...16.3... 6.4
NET.... 5.1.... 6.4
ET-1... 3.8.... 2.1
SKAI... 4.1.... 4.3

24:00 - 25:59
MEGA... 18.9... 28.4
ANT1... 7.1.... 9.3
ALPHA...8.0.... 9.7
STAR... 13.0... 20.2
ALTER...32.2... 12.8
NET.... 1.8.... 1.4
ET-1... 1.9.... 0.7
SKAI... 2.9.... 3.2

Ανώνυμος είπε...

antenna prime...9!!!!

ErBlog είπε...

οι ειδησες του mega σαρωνουν!!!
ττοιο πραγμα δεν εχω δει ξανα! μπραβο στον Παναγιωτοπουλο που εκει οφελεται πισευω η επιτυχια.
ακομα κι αν ειναι πολλες φορες προβοκατορικες οι ειδησεις του.
με τις αλλαγες στον alpha και στον αντ1 αν γινουν του χρονου θα κανει 30% και οποτε γινουν εκλογες ολοι απο εκει θα ενημερωνονται. και αυτο δεν ειναι και οτι καλυτερο...

η πολυκατοικια παει παρα πολυ καλα αλλα εχει μαλλον πεσει ελαφρως (3-4 μοναδες)
η μανωλιδου αντιστεκεται και το boston legal θελει πολυ δρομο ακομα! ξερει κανεις ποσες σεζον θα βαλει ο αντ1 στη σειρα? μονο 1 ή παραπανω?

οσο αναφορα τα μετοχολογια των καναλιων και των εκδοτων καποια εχουν αλαξει αλλα οχι δραματκκα, με νεους παικτες τους ρεστη και λαυρεντιαδξ-κυριακιδη! εχει πολυ ζουμι στο μελλον!

εγω δεν θα προσθεσω τις αλλες επιχειρηματικες δραστηριοτητες τους αλλα οσα εχουν κανει κατω απο το τραπεζι. όπως τους προσαπτουν οι αντιπαλοι τους και ολοι μαζι εχουν συμφωνησει μουλωχτα να μην μιλανε για να μην χασουν τα κεκτημενα τους

MEGA: μεγαρο μουσικης με κονδυλια του υπουργειου πολιτισμυ και εσχατως ενα παρα πολυ σοβαρο θεμα...ο ΔΟΛ αναλαμβανει μαλλον τη διανομη-εκτυπωση των συγγραμματων στα ελληνικα πανεπιστημια!!! μιλαμε για τρελα λεφτα
εκανε μαλιστα προταση 300.000 ευρω σε καθηγητη για να αγορασει ενα προγραμμα που εκαναν 3 συμφοιτητες μου. η απαντηση που ελαβε ηταν ΟΧΙ
το 204 ειχαν προβλημα με το βασικο μετοχο=μαρα ζαχαρεα κενρικη παρουσιαστρια δελτιου

ΑΝΤ1: καταδικαστικες αποφασεις εις βαρος του Κυριακου για καταπατησεις εκτασεων!
οταν δεν βγηκε ξανα προεδρος της ΕΟΕ χτυπουσε και χτυπαει συνεχεια τη Μπακογιαννη και την κυβερνηση διοτι τη θεση την πηρε φιλος το ανρα της Μπακογιαννη
ακτωρας=μπομπολας=γηπεδο παναθηναικου= γέιωιμο σουφλια

ALPHA: αισχη απο την interamerican του Κοντομηνα εις βαρος ομογενων στη νοτια αφρικη, το θεμα εκρεμει ακομα! --> μαρα ζαχαρεα =κεντρικη αρουσιαστρια δελτιου!
οταν δεν μπορουσε να πουλησει το σταθμο ειχε ολη μερα πολεμο στο Ρουσοπουλο

ALTER: πλαστα τιμολογια απο τον Κουρη(= η χειροτερη λερα που υπαρχει, δεν θα ξεχασω ποτε το απαισχηντο εξψφυλο εναντιον του Μανου Χατζιδακη!!!)
χρεη συσωρευμενα, ξανοιγματα με μονη επικερδη επιχειρηση πια τη δισκογραφικη του! με τα ζουζουνια!
στο ραδιο εχει πατο με εξαιρεση τον real που δεν μου αρεσει καθολου διοτι ειναι ακραιοσ και λαικιστικος
γλυφει κυβερνηση και εδω και 20 μερες το Βγενοπουλο μπας και αγορασει τιποτα δικο του για να ξεχρεωσει!

STAR: βαρδινογιαννης=παναθηναικος
αγαπη βαρδινογιαννη=διαφημιστικη καραμελα=γλυψιμο σε ολες τισ κυβερνησεις

σκαι: 25% μαρινακης= κουμπαρος μπακογιανη= εναντιον αβραμοπουλου για να μην βγει αυτος νεος προεδρος
την ιδια ωρα ειναι κατα του πασοκ αλλα οχι και υπερ κυβερνησης διοτι θα ηθελε ισως να φαυγει ο καραμανλης και να ερχεται η ντορα

και ολο αυτοι μαζι ειναι οι μοναδικοι ελληνες που εχουν ειδικη ρυθμιση για να μην παρουσιαζουν παραστατικα για το 2% του τζιρου τους
αρα φοροδιαφευγουν , κανουν ξεπλυμα χρηματος και αλλα πολλα
ο μοναδικος που αποφασιε τωρα να αντισταθει σε αυτο ειναι ο Αλαφουζος που δεν δεχεται να ισχυει πια και ολοι εχουν πεσει να τον φανε με τον Κουρη να χτυπαει περισοτερο!

ααα και εχει μεγαλη σημασια να ξερει κανεις ποιους ραδιοφωνικους σταθμους εχει ο καθενας! διοτι στα δελτια ειδησεων δεν πεζουν αποσπασματα απο ραδιο που δεν τους συμφερει!!!


αυτα και αλλα πολλα για την αντικειμενικη ενημερωση μας!

Ανώνυμος είπε...

παντως στις ειδησεις του μεγκα εχω πετυχει κατα καιρους να αναμεταδιδουν αποσπασματα απο: σκαι, αθηνα 98.4, σιτι, αλφα, αντενα, νετ και φλας. για τα αλλα καναλια που εχον ραδιοσταθμους δεν ξερω...μπορει να παιζουν σκληρο παιχνιδι και να στηριζουν μονο το σπιτι τους. το ιδιο μαλλον θα κανει και το μεγκα αν αποκτησει συχνοτητα στα εφ-εμ.

Erblog είπε...

το alter περα απο real δεν παιζει τιποτα αλλο, ειδκα τον city διοτι ειναι ανταγωνιστικες σχετικα εφημεριδες
οχι στο περιεχομενοα λλα στον πολιτικο χωρο
το mega εχει αλλο πλουραλισμο, οταν θελει τη Γιαννα Αγγελοπουλου να σταξει κανενα χρημα στο μεγαρο μοπυσικης, γιατι το κανει κι αυτο, παιζει λιγο το city
ο alpha sxedon panta alpha και ο αντ1 το δικο του αλλα βαζει και τους αλλους
το σκαι δεν τον βαζει παντως κανεις!
ολοι εναντιον Αλαφουζου!

το Star μας σειχνει μαλλον το τοπ5 του Δρομου!
lolol

Ανώνυμος είπε...

απο κυριακατικη ελευθεροτυπια

Οσοι ξέρουν λένε ότι ο Λάκης Λαζόπουλος δεν υπέγραψε ακόμη, αλλά δώσανε τα χέρια με το Mega. Επταψήφια προσφορά τού είχε κάνει και ο Antenna, αλλά προτιμήθηκε η επιστροφή στα πατρώα εδάφη.

Erblog είπε...

7ψηφια προσφορα???

κι εγω πιστευω πως αν ειναι να φυγειο θα παει εκει
παντως ειναι ενα καλο αυτο για τα αλλα καναλια!
διοτο ο λαζοπουλοσ θα κανει 55% οπου και να παει
αν ηταν alpha περισευει 45% και το mega κανει 20%
αρα μενει 25 για ολα τα αλλα καναλια
τωρα θα κανει παλι 55 στο ΜΕΓΑ και θα εχει 45 για ολα τα αλλα?

ωραιο το σκεπτικο?

Ανώνυμος είπε...

απο το Βημα της Κυριακης

Θλιβερό να κόβονται εκπομπές σαν τη «Μηχανή του χρόνου» (Αlpha) του Χρίστου Βασιλόπουλου. ▅ Ακόμη χειρότερο που τις περισσότερες φορές αντικαθίστανται από αφόρητες lifestyle σάχλες. ▅ (Πολύ με έχει ανησυχήσει το φημολογούμενο «νέο προφίλ» του Αlpha, καθώς το νέο δεν σημαίνει απαραιτήτως και ποιοτικό.)

(Ποιοτική) απώλεια και στο Μega, όπου το σίριαλ «Αγρια παιδιά»- από τα ελάχιστα που έκαναν τη διαφορά μέσα στο πληκτικό σε γενικές γραμμές σκηνικό- ολοκληρώνεται νωρίτερα από ό,τι υπολογιζόταν. ▅

Είναι πλέον τόσο δύσκολο να αντέξει στον ανταγωνισμό με τα σκουπίδια μια καλή δουλειά;

Από την άλλη, το κανάλι έκοψε εγκαίρως το «Μπελάς ΤV» με τον Σάκη Μπουλά και τον Σωτήρη Καλυβάτση. ▅ Επρόκειτο για ό,τι πιο σαχλό πρόβαλε εφέτος η τηλεόραση- μαζί με τις σάτιρες(;) του Γιώργου Μητσικώστα και τον «Λάκη τον γλυκούλη».

Erblog είπε...

@9:44

ποιος το γραφει αυτο?
διοτι ριχνει πολλες μπηχτες για το mega!

Ανώνυμος είπε...

ο κοσμας βίδος. ακυρο. δεν είναι απο το βημα της κυριακης αλλα απο το σημερινο σαββατιατικο βήμα

Ανώνυμος είπε...

απο το περιοδικο on-off της κυριακατικης ελευθεροτυπιας

ΚΟΥΙΖ: Ποιος αστέρας πρωινής ζώνης, που είναι υπό αναδιάρθρωση και φέρεται να μην είναι στα πλάνα της επομένης σεζόν, είναι έτοιμος να δεχθεί μηνιαίες αποδοχές και κάτω από 5.000 ευρώ, ή και τζάμπα ακόμη, προκειμένου να παραμείνει στο γυαλί;

zamis είπε...

Τα Αγρια Παιδια κανανε πια γυρω στο 14,που να τα κρατησουν κι αλλο,να λετε παλι καλα που ολοκληρωσαν και 20 επεισ,δεν ειναι και ασχημα σ'αυτους τους αγριους καιρους.
Για Μηχανη Χρονου και Μπελα συμφωνω επισης.

erblog 9.42
γαματο σκεπτικο lol!
η πραγματικοτητα βεβαια ειναι οτι ο αλφα παθαινει μεγαλη ζημια σε μια τετοια περιπτωση.

Erblog είπε...

@ zamis

ontos o alpha einai o monadikos pou tin plironei.
alla ti na kanoume?
kai to fetino omws gia na eimaste eilikrineis den htan kai oti kalutero gia to lazopoulo apo apopswi simperiforas
ante mexri na stithei i parastai na mhn mporei na kanei ekpompi
alla afou anevike meta giati den ekane ekpompi?
twra pia paizei os aplos ithopoios
den exei meinei kati allo
ektos tou oti oloi panw katw ixeran pos i parastasi tha parei paratasi!

Ανώνυμος είπε...

kosmas vidos : tilekritikos tou opoiou exoun aporifthei ouk oliga senaria apo to mega (den gnorizo ean to idio isxyei kai gia alla kanalia)... apo ekei kai pera...

Erblog είπε...

kat5alav poios einai, nomizo einai aki arxisintaktis sto vimagazino

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι αρχισυντάκτης στο Βημαγκαζίνο, απλώς γράφει μιά στήλη.

Tv είπε...

θα συμφωνήσω απόλυτα με το σαββατιάτικο βήμα σε όλα! ειδικά στο τελευταίο
;)

α, ένα μπράβο στο μέγκα για τη ζώνη που καθιερώνει (ελπίζω για πολύ) με κλασικές ταινίες - σπάνια κίνηση από ιδιωτικό κανάλι

Tv είπε...

να θυμίσω σε κάποιον ότι η σειρά Ίχνη που έκανε γύρω στο 14%, άλλαξε δύο φορές μέρα προβολής, έβγαλε κανονικά τη σεζόν με 26 επεισόδια

όπως και πέρσι οι Πεθερές που 8 στις 10 Τρίτες έκαναν 10%, με 26 επεισόδια ολοκλήρωσαν τη σεζόν και αποφασίστηκε η συνέχισή τους για την επόμενη χρονιά...

αλλά μην ξεχνάμε ότι πίσω από τα Ίχνη ήταν ένας Τσελεμέγκος που δεν του κόβεις εύκολα σειρά, όπως και στις Πεθερές ο διόλου χθεσινός Πετρινιώτης
ενώ στα Άγρια παιδιά ένας πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθετάκος...σιγά μωρέ...ποιός τον υπολογίζει;

έτσι παίρνονται οι Μεγκάλες αποφάσεις

Ανώνυμος είπε...

"Put the blame on Mame, boys!" wraia h Gilda, alla den einai tainia pou tha kani noumera...nomizo kamia tainia apo tis kalssikes pou tha deiksei to mega de tha kani noumera. den einai sinithismeno to koino se tetoia. kali kinisi omws. makari na ti sinexisoun akomi kai na min exei epitixia. perimeno na dw gia 15i fora ton taksitzi!!!!!!!!!

Tv είπε...

σε ό,τι αφορά τα Άγρια παιδιά, γράφω ορμόμενος από επικοινωνία που τυγχάνει να έχω με συγκεκριμένους συντελεστές εκφράζοντας παράλληλα και τη δική μου άποψη

Ανώνυμος είπε...

Ilithie egathete tv to oti fetos i agora einai meion 25% i oti i pagosmia oikonomia katareei den sou leei tipote? Toso paparas eisai, tosa xereis tosa les.

Ανώνυμος είπε...

a! malista tvako!!!

oti sou lene kapoioi syntelestes! Poly egkyri apopsi, xoris apothimena kai dikaiologies!!!! kai vevea me apolyti texnokratiki matia...

Ανώνυμος είπε...

Ant5 xtes!

trelli magia mega me tis xanthes!

zamis είπε...

tv εσυ superstar

Ανώνυμος είπε...

tvako exeis na doseis apantiseis...
se vlepo gia toubeki psilokomeno simera...
apantiseis omos ki apo xtes xrostas...
kane tis epanalipseis sou giati erxontai ki exetaseis kai ta leme (borei na se voithisei ki i Diana sta mathimata)

zamis είπε...

mega blondes

21.15-30 22.9
21.30-45 33.2
21.45-59 33.5
22.00-15 40.2
22.15-30 32.9

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται να λυνει και το προβλημα του Σαββατου το MEGA! Γλυκιες αλχημειες και Ξανθες! Ποσο απλα ειναι τα πραματα μερικες φορες! Α! και η Τρυπα πανω απο 20 πρεπει να ειναι στο συνολο.
Σκεφτειτε οντως να εχει και Λαζοπουλο τουχρονου το ΜEGA

negroni είπε...

δικομου το προηγουμενο σχολιο, ετσι για να μην ξεχνιομαστε οτι υπαρχουμε κιολας. Απλα ειναι τοσο χαμηλο το επιπεδο εδω μεσα που βαριεμαι να μιλαω με παιδακια

zamis είπε...

τρυπα 20+
αλχημειες περιπου 25
gilda μονοψηφια

zamis είπε...

ο τιβι περιμενει να μην παει καλα η τρυπα σημερα για να βγει απ'την τρυπα του

χαχαχαχαχαχαχα

negroni είπε...

6ο καναλι το Mega Classics. Αααα ρε Ελληναρες! Για να δουμε θα το μαθει κανεις το σλοτ? Ξερει κανεις ποια ειναι η επομενη ταινια του classsics?

zamis είπε...

Λιβαδεια-Πανιωνιος παιζει ο αλφα
Μαλλον καλα θα παει η τρυπουλα ρε τιβι γαμοτο

Ανώνυμος είπε...

Eeeeee
Oooooo
Eeeeee
Oooooo

...ton pirate ton pirate apo to mega gia akoma mia fora!!!!!

as valoun louketo ston ant2 kai ston alpha!!!!

Ανώνυμος είπε...

Poli krima gia tin gilda,einai ekpliktiki tainia!to allo savv nomizw pws exei tin episis poli kali tainia,to express tou mesonixtiou...ta logia einai perrita!

Ανώνυμος είπε...

kokokokokoko

antennakia kai alphakia lipamai,alla eisaste xammenoi apo XERIA!!!

KAI to SAVVATo to MEGA proto!!!!!!

negroni είπε...

ο χαρακτηρας του ανθρωπου φαινεται στη νικη, γιαυτο θα προτεινα ανωτεροτητα, συναινεση, νηφαλιοτητα και κατανοηση... not!!!

παρτε ταρχιδια του Μεγκα παπαρες για ακομη μια χρονια!!! που ναι η μπαλα, οεοεο που ναι η μπαλα???? πουναι η μπαααααααλα???? Παρτε και το Λακη στο Μεγκα να κλεισουν δυο τρεις σεζον ακομη!! Ρε τιτιβακο λες ναχει δικιο η ντιανα? Μπαααααα ουτε το 2013 νουμερα δεν θα δει ο ΑΝΤ5 (ε χτες ηταν 5ο καναλι, τι να κανω, ψεματα ειναι???) Καψτε μας εκει στο Μεγκα, καψτε μας! Σκεφτειτε να επαιζε και Κοντοβα και Χριστοφορος Παπακαλιατης τι θα γινοταν!
Αντε κιενα καλυτερο πρωινο τουχρονου και κλεισαμε!!!


Εεε οοο τιβακο τουμπεκα κοκοκο
Εεε οοο τιβακο εξω απο δω

negroni είπε...

ρε λετε να μακουσε ο κοκοκο και ναναι εξω απο δω?

εεε οοο τιβακο ελα να σε δω
εεε οοο μη κανεις το μουγκο

Space Invader είπε...

(κι άλλο)πόσο χρονών είναι η τηλεόραση μας και οι σταθμοί;

(AGB μεταβλητή μέσης ηλικίας των τηλεθεατών)

δεδομένα: prime του 2009 (σε παρένθεση σε σύγκριση η παρασκευή με Πολυκατοικίες-Ευτυχεσμένους στο Megla, 9χρονους κ Ορούς στον Ant2 )

ελληνική τηλεόραση ετών 48

Mega 43 (Παρασκευή βράδυ ετών 40)
Ant2 45 (54)
Delta 49(47 με Απόλυτο Πράκτορα)
Star 43 όλα
Alter 52 (57)
NET 55 (50)
Σκα 46 (48)
ΕΤ1 53 (58)
ΕΤ3 59 (62)
Λοιποί 50 (54)

φοβερή επιτυχία στα νεανικά ο Ant2τα βράδια της Παρασκευής, το καταφύγιο του γέρου, σα να λέμε ΝΕΤ, ΕΤ3, αλτερ δηλαδή, απ΄αριστερά και ο Delta που ο θεατής του έχει μέση ηλικία πολύ μικρότερη του Ant2, μην εκπλαγείτε αν του χρόνου γίνει Ant3 και ο άλλος συνεπής και συνεχής στο άνοιγμα του σε φορμά, Ελένη κ λοιπά ψυχαγωγικά γίνει Beta κ το Megla ακόμη πιο ισχυρό.

Ανώνυμος είπε...

''ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ''
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΙΣ 22.00 ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΔΕΙΤΕ ΤΗ ''ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ''

Ανώνυμος είπε...

simera sti 13.15 se epanalipsi ston ant1 ERGAZOMENI GYNAIKA B'MEROS FILOLOGOS (e)

Space Invader είπε...

ναι ναι θα την δούμε, κάπου ανάμεσα στους Γείτονες,Πακέτο κ Boston regal κάπου θα την δούμε κι αυτή, μην φας

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που συγκρινετε τα "Αγρια Παιδια" με περσινες σειρες και θεωρειτε το κοψιμο αδικο ειναι τελειως ακυρο.
1ον αλλα τα δεδομενα της περσινης χρονιας για το Μεγκα και αλλα της φετινης. Περσι στο πραϊμ ταϊμ ειχε μονο 4 σειρες να κανουν νουμερα (Λατρεμενοι, Ευτυχισμενοι, Μεσανυχτα, Γοργονες) αλλα οχι πανω απο 40% (οταν επιασαν οι Ευτυχισμενοι για μια Παρασκευη 40% ανοιγαν σαμπανιες), Πεθερες εξουδετερωμενες λογω Λαζοπουλου και ολα τα αλλα στη μετριοτητα (15-22%) και ενα που πηγαινε πολυ ασχημα τα Ιχνη. Φετος εχει σειρες που συστηματικα κανουν πανω απο 40% (Ευτυχισμενοι, Πολυκατοικια, Γλυκουλης)και γενικα ενα πολυ πιο δυνατο προγραμμα.
2ον, παιζει ρολο και ο ανταγωνισμος. Το να κανουν οι Πεθερες διψηφια απεναντι στο Λαζοπουλο που περσι ηταν η χρονια του, θεωρειτο οχι απλα καλο αλλα θριαμβος για το Μεγκα. Το να ειναι τα Αγρια παιδια δευτερα μετα απο την ξενη σειρα στον Αντ1 και με ποσοστα 12-14% ειναι πολυ κακη επιδοση.
3ον, τα Ιχνη μετακινηθηκαν στη ζωνη του λυκοφωτος λογω κακης θεαματικοτητας (23.30-00.30) [τα Αγρια Παιδια οχι] & δεν κοπηκαν για τον πολυ απλο λογο οτι τα επεισοδια ηταν ηδη γυρισμενα και ολοκληρωμενα αφου η σειρα αρχικα προοριζοταν για τη σεζον 2006-07 και τελικα αναβληθηκε.
Επισης, τι το "ποιοτικο" εχουν τα Αγρια Παιδια? Μια χαζομαρα ειναι που δειχνει ερωτες και ρομαντζα και απευθυνεται σε 13χρονα κοριτσακια πλασαροντας ως νεους ζεν πρεμιε τους πρωταγωνιστες οι οποιοι εχουν γερο βυσμα και εχουν ηδη εξασφαλισει την τηλεοπτικη τους παρουσια στη συνεχεια. Μια απογοητευση για οσους περιμεναν μια πραγματικα νεανικη σειρα που θα εδινε κατι διαφορετικο και εναλλακτικο. Κριμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Επανάληψη της "Fastfood-εργαζόμενης" έχει ο ΑΝΤ1.

Είδηση της τελευταίας στιγμής: απόψε στο ΣΤΑΡ και στην εκπομπή ΓΚΑΛΑ της Σταματέρη, η θανάσιμη Νανά Παλαιτσάκη.

Μιλάει για την προσωπική της ζωή, για την επαγγελματική σταδιοδρομία και για τα τηλεοπτικά. Αποκαλύπτει γιατί δεν γουστάρει την Μενεγάκη και ποια θα μπορούσε να παρουσιάσει καλύτερα το πρωινό του ΑΛΤΕΡ.

Προφανώς και πλήρωσε...για να βγει στην Σταματέρη, η γριά κότα!

Ανώνυμος είπε...

κατα τα άλλα ο ant5 δεν βάζει επααναλήψεις σειρών 100 φορές έχει βάλει την Εργαζόμενη γυναίκα ελεος πια

negroni είπε...

εεε οοο πουσαι τιβακο κοκοκο?
εεε οοο ελα ναδεις τι εχω να σου πω!

Tv είπε...

@2.34 + 2.36

η παγκόσμια οικονομική κρίση θα επηρέαζε το πρώτο κανάλι σε τηλεθέαση να "ανεχτεί" ακόμη 8 επεισόδια της καλύτερης σειράς της χρονιάς; και μιας εκ των πιο φτηνών; και ίσως της μοναδικής που θα χαρίσει κανα βραβείο στο Μέγκα στα Πρόσωπα (αν γίνουν);;

έγκυρη άποψη; δεν νομίζεις ότι η άποψη είναι κάτι το υποκειμενικό και σίγουρα δεν κρίνεται από εγκυρότητα; μπερδεύεις την άποψη με την πληροφορία

@9.24

δεν σε πιάνω, όταν αποφασίσεις να γίνεις πιο συγκεκριμένος μίλα

@ζαμις

όταν σου λέω ότι βρίσκεσαι στην πλήρη αφάνεια όσο δεν με αναφέρεις;; να λοιπόν, ένα στα τρία ποστ σου αφορούν εμένα

θα σου κάνω την τιμή να τα πάρω με τη σειρά, έτσι για να σου δώσω λίγη αξία άσιμε μπλογκερ

"tv εσυ superstar"

ευσεβείς πόθοι, κάποτε θα γίνεις κι εσύ

"ο τιβι περιμενει να μην παει καλα η τρυπα σημερα για να βγει απ'την τρυπα του

χαχαχαχαχαχαχα"

το ποιός χώνεται στην τρύπα του για καμιά βδομάδα και ξεπροβάλλει ξεχασμένος από το καβούκι του για να προκαλέσει...μπας και ασχοληθεί κάποιος μαζί του, είναι κάτι που το γνωρίζεις προσωπικά

"Λιβαδεια-Πανιωνιος παιζει ο αλφα
Μαλλον καλα θα παει η τρυπουλα ρε τιβι γαμοτο"

τρίτο συνεχόμενο ποστ, αναφορά σε μένα, ρε ΜΑΛΑΚΑ χέστηκα αν πάει καλά η τρύπα, αν πατώσει η τρύπα, αν έχει γίνει η βρωμοτρύπα σου κατοστάρικο από τους πούτσους που τρως, ΧΕΣΤΗΚΑ
βάλτο καλά στο χοντροκέφαλό σου ότι δεν είμαι με κανενός καναλιού το μέρος, όταν γουστάρω θα γράψω ό,τι μου καυλώσει χωρίς να δίνω δεκάρα για το πώς θα εκληφθεί αλλά όταν μερικοί παπάρες σαν και του λόγου σου προσπαθούν να διαστρεβλώσουν το συνομηλιτή τους θα τους κατασπαράξω ζωντανούς

άντε δεν έχεις παράπονο, ξεκόλλησες από την αφάνεια σήμερα

@νεγκρόνι

πρέπει να κάνεις παρέα με το ζαμί, ίδιες απόψεις, ίδιες εμμονές, κοινό timing

και πάνω στον μεγάλο ίστρο λες "παρτε ταρχιδια του Μεγκα παπαρες για ακομη μια χρονια!!!"

αυτός είσαι, αυτές είναι οι απόψεις σου

να τις χαίρεσαι, να χαίρεσαι το νετ σου 24 ώρες το 24ωρο όπως ήδη κάνεις
χωμένος στο πληκτρολόγιο καημένο ανθρωπάκι κάποτε θα βρεις τη λύση στο πρόβλημά σου

μόνο μην σταματήσεις να ελπίζεις

υπομονή, δύναμη και καλή συνέχεια

Tv είπε...

αρκετό από το χρόνο μου χάρισα σε άτομα κενών απόψεων, κενού λόγου, βαρεμένα από τους φανατισμούς και την ανάγκη τους για λίγη προσοχή

θα τα διαβάσω το βραδάκι, θάψτε άφοβα

go on, έχετε δρόμο ακόμη

Ανώνυμος είπε...

Παιδια θυμαστε το ριαλιτι χορου so you think you can dance?Θυμαστε ποσο ωραιο ηταν?Θα θελατε να το ξαναδειτε?Πιστευετε πως το παρομοιο που θα γινει στον Αντ1 του χρονου(Dancing with the stars) θα ειναι καλυτερο?Λαβετε υποψη το χρηματικο επαθλο του mega(100.000ευρω και 3 χρονια υποτροφια)αλλα και την υπερπαραγωγη.

zamis είπε...

titivi!
tsiou hazouli